когато нещо не ви е ясно се ориентирайте по цената. Ауди винаги е била по скъпата кола от VW, защо ли? Защото сигурно е по хубава...
А по спора А4 Г4, в пусти голф в масовият случай има по едно климатиче, за да не се потиш, а на таблото има само два бутона, за аварийни и за заден нагревател - гол е като пушка
В А4 има предимно климатроник, материалите вътре видимо са по луксозни, няма толкова евтина пластмаса, не се люпи централната конзола като при голфа, като цяло А4 е малко по луксозно.
Голф 4 или Ауди А4??
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Ванката...изобщо не си в час, моето момче
Незнам какъв голф си виждал ти, повечето си имат доста екстри...това е едно на ръка...за цените - май отдавна не си обикалял по автокъщите, защото знаеш ли колко струва А6 2.5 (става въпрос за прехвалената Тракаща Дизелова Измишльотина (ТДИ), не се обиждай
) ? Оставам на теб да разбереш, сравни я с цената на пасатите (модел 5 и 5.5) и тогава седни и пак напиши същата смехория...по скъпа марка било
Омръзнало ми е от такива заключения, просто не е така! Има Г4 по 16-17к лв. със 6 скорости...а май А3 над 13-14к лв няма така че... Относно спора...Г4 отговаря на А3, а А4 на Бора, така че сравнението е некоректно от самото начало на темата 




skotis написа:Ванката...изобщо не си в час, моето момчеНезнам какъв голф си виждал ти, повечето си имат доста екстри...това е едно на ръка...за цените - май отдавна не си обикалял по автокъщите, защото знаеш ли колко струва А6 2.5 (става въпрос за прехвалената Тракаща Дизелова Измишльотина (ТДИ), не се обиждай
) ? Оставам на теб да разбереш, сравни я с цената на пасатите (модел 5 и 5.5) и тогава седни и пак напиши същата смехория...по скъпа марка било
Омръзнало ми е от такива заключения, просто не е така! Има Г4 по 16-17к лв. със 6 скорости...а май А3 над 13-14к лв няма така че... Относно спора...Г4 отговаря на А3, а А4 на Бора, така че сравнението е некоректно от самото начало на темата
Колега - за съкращението ТДИ съм напълно съгласен... но иначе относно цените - ауди като цяло е по скъпа марка.... САМО ЧЕ с малко уточнение - базовия модел на всяко Ауди е по-скъпо от базовия модел на отговарящото му по клас VW!! Причината за това са повечето включени в базовото ауди екстри (климатроник например и т.н.). Ако сравниш обачe това базово Ауди с VW което обаче има същия комплект екстри, то май се получава обратното

Просто VW произвждат и предлагат автомобили и за по невзискателни клиенти на съответните по ниски цени! Който иска да направи сравнение между А3 и Г4 при абсолютно еднаква характеристика - екстри, година на производство, двигател и т.н. и ще види че разликата в цената или е стопена или даже VW e по-скъп.
С това не искам да кажа че VW e по-качествен от Аudi!! Те са от 1 концерн както всички знаем и според мен разлика в качеството няма! има разлика единствено в политиката на 2те и разбира се моделите!
Та отново към колегата - не очаквай разлика в качеството, има разлика единствено в дизайна и кубатурата на купето, а хубаво е да вземеш предвид че Г4 е по-нова разработка от това А4 за което говориш. След това А4 ако не се лъжа има още 3 нови модела, докато след Г4 до ден днешен има само един на бял свят - Г5.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Колеги Аудито си е Ауди, то винаги е било по-луксозното издание на VW-group като там говорим за повече лукс отколкото за функционалност и колегата е прав, че А4 си е почти Пасат.А на Г4 отговаря А3. Ако зависи от мен Аудито. В нашата родина няма автомобил на който да не се разбие окачването освен гаражните де. За една кола много зависи и от шофьора и колкото по-кротко минава през ямите толкова по-дълъг е живота на ходовата част, макар че да знаете няма нищо вечно
:

А4 щом не се интересува от двигатели.
Въпреки че съм с кожи, климатроници, и др, ако търсех комфорт бих избрал аудито. С моя като мина през прелез с повече от 10км/ч, касетофона и климатрониак си сменят местата. Несравнимо меко вози А4, въпреки че въобще не съм впечатлен, все пак от голф си е в пъти по-добре.
Въпреки че съм с кожи, климатроници, и др, ако търсех комфорт бих избрал аудито. С моя като мина през прелез с повече от 10км/ч, касетофона и климатрониак си сменят местата. Несравнимо меко вози А4, въпреки че въобще не съм впечатлен, все пак от голф си е в пъти по-добре.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nadasdi твойта VR6ца може би няма нищо общо с обикновенния голф който човека иска да си купи. Все пак ти би трябвало да си с яко спортно окачване което да те държи на пътя ... нали така? На моя приятел Голфа вози може би 1 идея по-лошо от пасата ако дори не е и същото. s8_tdi говориш глупости ... А4 и Пасат от тези години - НИЩО ОБЩО, освен може би алуминиевото окачване. Както аз така и един колега по нагоре казахме А4 се равнява на Г4/Бора .. айде наистина ако е хечбек Голфа се равнява на А3 ..
- drift
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
- Автомобил: Skoda Octavia TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Хахаххахах. За да кажеш на ТДИ (тракаща дизелова измишлиотина),значи никога не си карал такава кола и си назад с материала,защото колега ако се качиш на 1.9тди 150к.с. ще ти стане толкова гадно че ще се чудиш това 1.8т дали му работи турбината(повярвай ми).Относно 2.5тди от това трябва да се бяга далеч!!
По темата-за мен Голф 4 е по красивата кола с по разнообразни двигатели леко дървенка от вътре и доста по неудобна.А4 от първите преди да направят лек фейслифт на модела,грам не ме кефи,вътре е по готино и качествено от голфа !Обаче за тия 9000 голф хубав трудно ще изпадне!!
По темата-за мен Голф 4 е по красивата кола с по разнообразни двигатели леко дървенка от вътре и доста по неудобна.А4 от първите преди да направят лек фейслифт на модела,грам не ме кефи,вътре е по готино и качествено от голфа !Обаче за тия 9000 голф хубав трудно ще изпадне!!
- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Поредната много добра тема ...
Ако пак тръгна да сменям колата ... пак няма да си взема голф .... и пак ще си взема дизел ..... А4 , А6 и Пасаторчо това са колите за мен ... 2.5 ТДИ бил гаден мотор , да гаден е за тея дет нямат пари да го поддържат ...... Погледнете реално голфа е невероятна кола но има и други хубави коли даже и по хубави ...
А и едно заключение дато съм си направил.... Имах голф 2 1.8GT ,3 GT и сега eдна А3-ка 1.9TDI ми се мота ( да приемем ,че е 1:1 с голф 4 ) .... 2-ката е златна .... Ако се произвеждха нямаше да се замисля да си купя нова ... Щото легендата за евтината поддръжка на голф 4-ри я знаем особено ако има турбо ....
P.S. На колегата мога да кажа колега търси Пасат 1998-99г гледах тия дни за А6-ца и много добри Пасатчета има
Ако пак тръгна да сменям колата ... пак няма да си взема голф .... и пак ще си взема дизел ..... А4 , А6 и Пасаторчо това са колите за мен ... 2.5 ТДИ бил гаден мотор , да гаден е за тея дет нямат пари да го поддържат ...... Погледнете реално голфа е невероятна кола но има и други хубави коли даже и по хубави ...
А и едно заключение дато съм си направил.... Имах голф 2 1.8GT ,3 GT и сега eдна А3-ка 1.9TDI ми се мота ( да приемем ,че е 1:1 с голф 4 ) .... 2-ката е златна .... Ако се произвеждха нямаше да се замисля да си купя нова ... Щото легендата за евтината поддръжка на голф 4-ри я знаем особено ако има турбо ....
P.S. На колегата мога да кажа колега търси Пасат 1998-99г гледах тия дни за А6-ца и много добри Пасатчета има
Madj0 написа:Поредната много добра тема ...
Ако пак тръгна да сменям колата ... пак няма да си взема голф .... и пак ще си взема дизел ..... А4 , А6 и Пасаторчо това са колите за мен ... 2.5 ТДИ бил гаден мотор , да гаден е за тея дет нямат пари да го поддържат ...... Погледнете реално голфа е невероятна кола но има и други хубави коли даже и по хубави ...
А и едно заключение дато съм си направил.... Имах голф 2 1.8GT ,3 GT и сега eдна А3-ка 1.9TDI ми се мота ( да приемем ,че е 1:1 с голф 4 ) .... 2-ката е златна .... Ако се произвеждха нямаше да се замисля да си купя нова ... Щото легендата за евтината поддръжка на голф 4-ри я знаем особено ако има турбо ....
P.S. На колегата мога да кажа колега търси Пасат 1998-99г гледах тия дни за А6-ца и много добри Пасатчета има
Колега, по евтината поддръжка на голф от А3 или А4 не идва от това че частите са по-евтини, а че има части под път и над път тъй като Голф като цяло е един много комерсиален автомобил в европа!! Положението с ауди е малко по-различно и това качва пазарната цена. нали се сещаш че една врата за Г4 ще я намеря по моргите в 3 пъти по-големи количества от такава за А3 или А4


Момчета казуса стана още по-голям защото на моя приятел сега му предлагат и двуврата Г4 1999г. 1.6 читава и той съвсем лудна. Иначе А4 е края на 96г. а другият Голф е 1.4 1998г. Той е ходил на майстори с първия Г4 и А4 и са му ги похвалили. Аз съм на мнение че А4 96г. си е старичко въпреки че е запазено но той да си решава. Много ви благодарим за мненията момчета!!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 94 госта