[quote="psstv18rp"]Ако АГУто ти е обикновено - не газов инжекцион и нямаш ламбда контролер, то сместта в голяма част от времето ще е неоптимална, което ще му скъси живота (аналогично на това което му се случва ако караш на бензин с повредена ламбда сонда).[/quot
обикновена ми е газовата с но имам емулатор който лъже там нещо си за да работи по добре
Катализатор - плюсове и минуси! СЪС или БЕЗ е по-добре?
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Катализатор - плюсове и минуси! СЪС или БЕЗ е по-добре?
ecstasy написа:Колеги реших да си махам катализатора, че хайде да развъртим една тема сега за плюсовете и минусите при наличие на катализатор!
Как е по-добре - да имаш катализатор или да нямаш?
да имаш

гърне
ecstasy написа:Мерси колеги!
Последно - тръба ли да заваря на негово място или да сложа гърне?
колега с гърне само ще намалиш малко шума и не е скъпо
- Speed_Am_All
- Мнения: 256
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оказа се че на моята не са и изтърбушили катализатора, а са го сменили с такъв за по-малък мотор(не в БГ естествено). В момента колата върви повече от прекрасно, но ме притеснява, че човека при които баща ми е закарал колата е казал че ако се кара на къчка можело да изгори някакъв тампон които струва много пари (200лв на старо ако съм разбрал правилно). Инъче нямало проблеми. Какво мислите да го махам ли тоя катализатор? Все пак не съм си взел кола която гори 15/100 за да я карам на 2000 оборота. 

Speed_Am_All написа:Оказа се че на моята не са и изтърбушили катализатора, а са го сменили с такъв за по-малък мотор(не в БГ естествено). В момента колата върви повече от прекрасно, но ме притеснява, че човека при които баща ми е закарал колата е казал че ако се кара на къчка можело да изгори някакъв тампон които струва много пари (200лв на старо ако съм разбрал правилно). Инъче нямало проблеми. Какво мислите да го махам ли тоя катализатор? Все пак не съм си взел кола която гори 15/100 за да я карам на 2000 оборота.
това е малко по особено ама ако никой не те посъветва нещо основателно по добре мини през още някой читав сержиз за консултация

Speed_Am_All написа:Оказа се че на моята не са и изтърбушили катализатора, а са го сменили с такъв за по-малък мотор(не в БГ естествено). В момента колата върви повече от прекрасно, но ме притеснява, че човека при които баща ми е закарал колата е казал че ако се кара на къчка можело да изгори някакъв тампон които струва много пари (200лв на старо ако съм разбрал правилно). Инъче нямало проблеми. Какво мислите да го махам ли тоя катализатор? Все пак не съм си взел кола която гори 15/100 за да я карам на 2000 оборота.
това е малко по особено ама ако никой не те посъветва нещо основателно по добре мини през още някой читав сержиз за консултация

- PavlinPufi
- Мнения: 161
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT 1.9TDI PD
- Двигател: ATJ-2000
- Местоположение: Варна
Re: гърне
dvddsd написа:ecstasy написа:Мерси колеги!
Последно - тръба ли да заваря на негово място или да сложа гърне?
Гърне разбира се!!!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта