Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: 2013
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Проверих си ВИН-а в страницата на VW. Както и очаквах, моят Пасат също е в кюпа и чакам обаждане от Автотрейд! Пита се в задачата какви ще са последствията от корекцията? Дали ще мога евентуално да я откажа и какви ше са последствията за гаранция, Каско, данъчни и пр? Ако има такива, дали и какво следва... Наистина живеем в интересни времена, както и да го погледне човек!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Аз ако карах такъв автомобил бих си направил backup на ЕКУ-то и ако след намесата не ми хареса как върви автомобила, лесно ще си го върна стария софтуер.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20260
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Вчера на срещата с над 20000 служители новият шеф на VW Матиас Мюлер е обявил, че за част от автомибилите ще е софтуерна намесата, но за други ще е и хардуерна. Повече подробности за момента не са дадени.
Другата информация е, че инвестиционната политика на компанията ще бъде цялостно ревизирана, като редица планирани инвестиции в разработка на нови технологии може да бъдат замразени.
Днес се очаква да бъде избран нов председател на борда на директорите на извънредно заседание.
Утре пък се очаква Матиас Мюлер да даде показания пред конгреса на САЩ.
Другата информация е, че инвестиционната политика на компанията ще бъде цялостно ревизирана, като редица планирани инвестиции в разработка на нови технологии може да бъдат замразени.
Днес се очаква да бъде избран нов председател на борда на директорите на извънредно заседание.
Утре пък се очаква Матиас Мюлер да даде показания пред конгреса на САЩ.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Andonov написа:Аз ако карах такъв автомобил бих си направил backup на ЕКУ-то и ако след намесата не ми хареса как върви автомобила, лесно ще си го върна стария софтуер.



- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
VW имат бюджет за развойна дейност (research and development) в размер на 17 милиарда Евро.
Това е повече от бюджетите на Форд и ГМ взети заедно или на Епъл и Гугъл пак взети заедно.
И за 17 милиарда правят мотор, за който трябва да лъжат софтуерно, че превишава нормите за азотни окиси 20-40 пъти.
Подобен мотор, само че от по-ранно поколение (2005-2008) пука глави и всички дюзи Сименс на ПД се подменят с акция.
Появяват му се проблеми с маслена помпа (99% от произведените когато и да било коли изобщо не стигат до каквато и да е намеса спрямо нея докато се експлоатират), шестограми и какви ли не тъпотии.
ТФСИ и ТСИ - пълна скръб - първо вериги, маса счупени мотори, после айде пак ремъци... яко ядове.
Мултитроник - печално известен скрапер - и него (цялата кутия) редовно си я подменят при посещения на коли в сервиз за други неща (примерно обслужване).
И така нататък, и така нататък.
Само бъгове и бльочове и разправии за потребителите.
Това ли правят с 17 милиарда евро на година?
Оакаха се мощно и ще трябва да се справят с това, което са си надробили.
Това е повече от бюджетите на Форд и ГМ взети заедно или на Епъл и Гугъл пак взети заедно.

И за 17 милиарда правят мотор, за който трябва да лъжат софтуерно, че превишава нормите за азотни окиси 20-40 пъти.
Подобен мотор, само че от по-ранно поколение (2005-2008) пука глави и всички дюзи Сименс на ПД се подменят с акция.

Появяват му се проблеми с маслена помпа (99% от произведените когато и да било коли изобщо не стигат до каквато и да е намеса спрямо нея докато се експлоатират), шестограми и какви ли не тъпотии.

ТФСИ и ТСИ - пълна скръб - първо вериги, маса счупени мотори, после айде пак ремъци... яко ядове.
Мултитроник - печално известен скрапер - и него (цялата кутия) редовно си я подменят при посещения на коли в сервиз за други неща (примерно обслужване).
И така нататък, и така нататък.
Само бъгове и бльочове и разправии за потребителите.
Това ли правят с 17 милиарда евро на година?



Оакаха се мощно и ще трябва да се справят с това, което са си надробили.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Когато тръгнеш на пазар за нов автомобил и направиш съответните тестдрайвове на различни конкурентни производители, много бързо ще разбереш за какво ВАГ ползва тези 17млрд. Даже ми се струват малко. 

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Д-р Николай Христов написа:Проверих си ВИН-а в страницата на VW. Както и очаквах, моят Пасат също е в кюпа и чакам обаждане от Автотрейд! Пита се в задачата какви ще са последствията от корекцията? Дали ще мога евентуално да я откажа и какви ше са последствията за гаранция, Каско, данъчни и пр? Ако има такива, дали и какво следва... Наистина живеем в интересни времена, както и да го погледне човек!
и по-интересното, ако има последствия при отказ, каква е съдебната практика у нас по въпроса ? може ли човек да претендира за някакви компенсации ? най-малкото ще си загубиш времето, има ли също така вариант за масов иск ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
В гаранционните условия си пише ясно, че си длъжен да се явяваш на всички инспекции при повикване. 

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
т.е. ако се мине по този "член", никой няма право да иска компенсации ли?
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Още 2007г е било ясно, че EA189 няма как да покрие ЕВРО 5 изискванията. За разработка на нов двигател не е имало време и пари, а желанието за голяма печалба е довело до спестяване от други компоненти по/около двигателя. Точно тогава поставени "до стената" определен кръг от хора са взели решението да се използва манипулиран софтуер и да се продават дизелови автомобили с 2.0 мотори, пред алтернативата - предлаганата гама да е без "малък" дизелов мотор.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
hooligan_sk написа:Когато тръгнеш на пазар за нов автомобил и направиш съответните тестдрайвове на различни конкурентни производители, много бързо ще разбереш за какво ВАГ ползва тези 17млрд. Даже ми се струват малко.


- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
VWGT написа:т.е. ако се мине по този "член", никой няма право да иска компенсации ли?
В точка 6.10.5 на общите гаранционни условия пише кога отпада гаранцията. Един от случайте:
Не са спазени точно указанията или изискванията на производителя или на оторизирания сервиз относно провеждането на периодични технически прегледи, обслужване, ремонти или поддръжка на предмета на продажба.
Ако нямаш дадена акция със задължителен характер(каквато ще е тази вероятно) отбелязана в сервизната книжка, спокойно могат да се заядат за гаранцията, съвсем реалистичен сценарии е.

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
hooligan_sk написа:Когато тръгнеш на пазар за нов автомобил и направиш съответните тестдрайвове на различни конкурентни производители, много бързо ще разбереш за какво ВАГ ползва тези 17млрд. Даже ми се струват малко.
Не разбрах контекста...какво имаш в предвид ? Че при тестовете двулитровия дизел на VW отвява например D4D на Toйота ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Имам предвид, че ако искаш компактен автомобил с модерен бензинов двигател, разбирай турбо пълнене и директно впръскване + адаптивно регулируемо окачване, нямаш особено голям избор извън премиум марките!
Имам предвид, че като се качиш в Сивик 9та генерация намален на 42 000лв, НЕ ТИ СЕ ВЯРВА на колко тъжно пластмасово място си попаднал.
Между Пасат Б8 и "актуалния" Авенсис дори не мога да направя паралел.
Брандовете под ВАГ са перфектно позиционирани на пазара, но това действително го разбираш, когато отидеш да си купиш нова кола.
Имам предвид, че като се качиш в Сивик 9та генерация намален на 42 000лв, НЕ ТИ СЕ ВЯРВА на колко тъжно пластмасово място си попаднал.

Между Пасат Б8 и "актуалния" Авенсис дори не мога да направя паралел.

Брандовете под ВАГ са перфектно позиционирани на пазара, но това действително го разбираш, когато отидеш да си купиш нова кола.

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Със сигурност са добре позиционирани и с всичките си марки имат сериозно участие във всички пазарни сегменти - без може би най-евтините от типа на Дачия, но в Бразилия примерно произвеждат ФВ Фокс, който реално си е 1:1 със Сандеро откъм качество, екстри и, разбира се, цена.
В Германия се счупват да купуват Шкода Рапид и Октавия и даже май смятат да спират Рапид от продажби там, защото им удря по бройките продадени ФВ.
За Сюпърб примерно мога да кажа само
.
ФВ са номер 1 по произведени коли (брой) в света - това няма как да е случайно. Обаче основният им ръст идва от Китай, където нещата се сринаха и заради това акциите на ФВ бяха поевтинели двойно спрямо април т.г. още преди скандала с емисиите.
Ако някой наистина сравни новия Пасат с актуалния Авенсис бих го пратил на преглед при всякакви специалисти - ФВ е като космически кораб в сравнение с този остарял и грозноват туч Авенсис - може би скоро ще пуснат ново поколение, актуалният е фейс на появилия се през 2009 Авенсис.
Новият Рав 4 стои като детска играчка от рециклирана пластмаса пред новия Тигуан, да не говорим за Ку 5.
ФВ обаче си стана скъпа марка и искат страшно много пари за някакви екстри, които за 2015 г. би трябвало да са в базовото оборудване на почти всяка кола.
Поради което печелят хора като корейците от Хюндай и Киа - дават здрави, надеждни, вече и с хубав дизайн коли с доста екстри на значително по-добри цени от ФВ.
Нищо не може да оправдае масовите бъгове + измамата с емисиите, от която ще страдат години напред.
В Германия се счупват да купуват Шкода Рапид и Октавия и даже май смятат да спират Рапид от продажби там, защото им удря по бройките продадени ФВ.

За Сюпърб примерно мога да кажа само

ФВ са номер 1 по произведени коли (брой) в света - това няма как да е случайно. Обаче основният им ръст идва от Китай, където нещата се сринаха и заради това акциите на ФВ бяха поевтинели двойно спрямо април т.г. още преди скандала с емисиите.
Ако някой наистина сравни новия Пасат с актуалния Авенсис бих го пратил на преглед при всякакви специалисти - ФВ е като космически кораб в сравнение с този остарял и грозноват туч Авенсис - може би скоро ще пуснат ново поколение, актуалният е фейс на появилия се през 2009 Авенсис.
Новият Рав 4 стои като детска играчка от рециклирана пластмаса пред новия Тигуан, да не говорим за Ку 5.
ФВ обаче си стана скъпа марка и искат страшно много пари за някакви екстри, които за 2015 г. би трябвало да са в базовото оборудване на почти всяка кола.
Поради което печелят хора като корейците от Хюндай и Киа - дават здрави, надеждни, вече и с хубав дизайн коли с доста екстри на значително по-добри цени от ФВ.
Нищо не може да оправдае масовите бъгове + измамата с емисиите, от която ще страдат години напред.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта