
Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Да нагласиш картите на софтуера, така че да "минат" теста, а да не те интересува какво става на пътя, също си е един вид измама, само че някак си законна, легална. И естествено не е за чест и слава... Пита се защо и от ФАГ не са го направили по същия начин 

- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Колеги, то всичко е така, храните са така, забранени боклуци пак си ги слагат, едното го забраниха, слагат сега друга мазнина вместо маргарин, слагат рапично масло което също предизвиква какво ли не, слагат бензоат и какви ли не боклуци и измират милиони, но пак си налягат и това е. В колко още бранша е така, не ми се изброява. Че са се издънили втора дума няма, и все пак си признаха и си поемат удара и така, какво да се прави така е устроен света, когато всичко стане идеално и никой не лъже и мами всичко ще е супер, но кога ще е това? Аз не мога да разбера, как може тест който е с напомпани до пръсване гуми, на надолнище с почти нищо в тая кола и с незнам си още колко неща и се измерва замърсяването, ами как при реални условия няма да е повече
Как на стенд една кола ще покаже същото и на пътя
Аз не мога да разбера какви са тези глупости. Това са някакви супер тъпотии! Имаше по някаква телевизия тест на стенд за 4x4 да се въртят всичките колела и с махнат сензор за кормилото и незнам още какво и без да пускат ЕСП и резултатите бяха почти идентични. Това е като едно време като се крадеше кабелна и аз се качих на комшииската къща/една стара керпичена/ и се вързах с две тънки жички от трансформатор който минаваха през целия път и влизаха в прозореца и си гледах кабелна и като дойдоха от кабелната 1 час се чудиха защо дава лошо комшииския телевизор и след като с голям зор намериха останалите след срязване жици на другия ден в кабелната пишеше, че кабелна са крали незнайно какви хакери и незнам какво го изкараха, че е извънземна технология и едва ли не помислиха, че са крали извънземните. Искам да кажа с това, че едно е найстина, едно е какво се чува и казва! Според мен си признаха просто за да не стане още по голям скандал, но истината едва ли е тази!



Последна промяна от betaserk на Чет 22 окт 2015 16:10, променено общо 3 пъти.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Ехооо, не само VW лъжат.... Просто VW станаха и си признаха веднага. Всичко останали шикалкавят в момента и се чудят какво да правят.
- vladeto_nedev
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 11 апр 2013 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
mukot написа:Нали всички разбрахме, че не става дума за емисиите или за грешки, които всички фирми правят /естествено и Тойота/, става дума за организирана умишлена измама. Лъжат потребителя, властите /регулатора/. Просто единствения проблем е, че VW умишлено мамят. За пари.
Това е истината, братя! Знаете ли ,да те измамят с 5 лв. е неприятно, но се преглъща. Да те измамят с 1 000 лв. си е за яд, но животът продължава! Но да те измамят със стока, за която си платил 60 000 лв. и продадения ти продукт / в случая автомобил не отговаря на техническите и всякакви други сертификации, отделно че качеството също не е на обещаното ниво / и при положение, че си отделял от парите си, за да го изплащаш 5 години/, това вече наистина е престъпление, лъжа, манипулация и експлоатация на клиента, а компания която е тръгнала срещу клиентите си с лъжи, за да расте и се капитализира все повече и повече, накрая ще се "спука", така че твърденията на "Ди Велт" са основателни! Е може и да се спасят, но ще се наложи май да разпродават някои луксозни марки като "Бugatti", "BENTLEY", "Lamborghini". Представяте ли си, ако трябва да платят тези милиарди, няма да имат пари дори за разработката на новия "vw phaeton", които се спира, какво да кажем за audi - vorsprung durch technik - напредъка изисква много пари, които откъде ще дойдат, трябва май фамилиите - Пийх и Порше да тупат душеците! Така че, една молитва за тях не е лоша идея

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Как ще минават TUV тези коли в Германия и представа си нямам....Все още са шокирани доста потребители. Имам няколко познати колеги от завода на Форд, които са притеснение, но ще видим какво ще измислят Фауве 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
vucata написа:Ехооо, не само VW лъжат.... Просто VW станаха и си признаха веднага. Всичко останали шикалкавят в момента и се чудят какво да правят.
Но само те са уличени в използване на defeat device.
http://www.autoblog.com/2015/10/19/vw-developed-4-separate-defeat-devices-over-7-years/
Иначе тази сервизна акция и тези милиарди евра... муха ги ухапала.

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
hooligan_sk написа:
Иначе тази сервизна акция и тези милиарди евра... муха ги ухапала.
Oтново, както винаги, не си запознат и грешиш.

Явно не само колите, но и финансово-икономическите въпроси са ти тъмна Индия.

Заради тази акция са заплашени от съвсем реален фалит и/или нужда да бъдат изкупени на безценица от друг производител/инвестиционен фонд.
Всичко зависи как ще се развият нещата и с глобите, които ще им се наложат в отделните държави.
Само в САЩ по различни оценки ги очакват между 10 и 18 милиарда долара, а ония там евреи ще ги посекат и няма да ги пожалят въобще.

Кешът им свършва, нов скоро няма да дойде, акциите са в кофата и никой не иска да купува (да не е луд) - не са добре нещата изобщо.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Извинявам се за невежеството си и се прекланям пред твоя интеуект! 

- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
vladeto_nedev написа:Това е истината, братя! Знаете ли ,да те измамят с 5 лв. е неприятно, но се преглъща. Да те измамят с 1 000 лв. си е за яд, но животът продължава! Но да те измамят със стока, за която си платил 60 000 лв. и продадения ти продукт / в случая автомобил не отговаря на техническите и всякакви други сертификации, отделно че качеството също не е на обещаното ниво / и при положение, че си отделял от парите си, за да го изплащаш 5 години/, това вече наистина е престъпление, лъжа, манипулация и експлоатация на клиента, а компания която е тръгнала срещу клиентите си с лъжи, за да расте и се капитализира все повече и повече, накрая ще се "спука", така че твърденията на "Ди Велт" са основателни! Е може и да се спасят, но ще се наложи май да разпродават някои луксозни марки като "Бugatti", "BENTLEY", "Lamborghini". Представяте ли си, ако трябва да платят тези милиарди, няма да имат пари дори за разработката на новия "vw phaeton", които се спира, какво да кажем за audi - vorsprung durch technik - напредъка изисква много пари, които откъде ще дойдат, трябва май фамилиите - Пийх и Порше да тупат душеците! Така че, една молитва за тях не е лоша идея
Ти заради газовите емисии ли си си купил колата, че да се чувстваш измамен? Фактът, че дялът на електромобилите продължава да е нищожен, показва колко от потребителите ги интересува това.
Да ти вдигнат данъка - няма, VW в рамките на сервизна акция ще ти коригират колата безплатно.
Да ти е паднала остатъчната цена на колата - не е. Погледни в mobile.de. Все тая си е цената.
Не че не лъжат. Лъжат като дърти цигани за разхода, но за това лъжат точно колкото всички други. Аз до сега не съм видял кола, дето да гори колкото и е каталожният разход.
Кой знае какъв катаклизъм за фирмата също няма да е. Повечето коли ще минат само със софтуерен ъпдейт, което при цени за работа около 60 EUR/час едва ли ще излезе повече от 100-120 EUR. Вярно, колите са много, но пък ресурсите на фирмата са огромни. Държавата също ще даде рамо - в такъв голям данъкоплатец и работодател си заслужава да се инвестира. Преди няколко години дори закон отложиха понеже от VW не бяха готови още с филтрите за сажди.
vucata написа:Как ще минават TUV тези коли в Германия и представа си нямам....Все още са шокирани доста потребители. Имам няколко познати колеги от завода на Форд, които са притеснение, но ще видим какво ще измислят Фауве
Аз минах без проблем. Всеки ден минават хиляди. Не се е чуло да има проблем.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Ами щом си минал без проблем, значи някъде се преувеличава, че ти да видиш Фауве едва ли не е завода, който ще доведе до потопа и новия Ноев ковчег
.. Хулигане, а защо Тойота изтегля 6.5 милиона автомобила?
2ро бая е голяма тая муха дето ги е клъвнала, щото наистина положението не е добре и няма и да бъде след наложените глоби. Това не означава, че цените на автомобилите произведени до момента ще пада, жестоко се лъжете, особено за страните като нашата. Напротив, в бързината и слепотата след време, още повече ще има износ и то на същата почти цена, както е в момента. Фауве тепърва ще удрят на греди от към ново производство докато тоя скандал не се разреши.

2ро бая е голяма тая муха дето ги е клъвнала, щото наистина положението не е добре и няма и да бъде след наложените глоби. Това не означава, че цените на автомобилите произведени до момента ще пада, жестоко се лъжете, особено за страните като нашата. Напротив, в бързината и слепотата след време, още повече ще има износ и то на същата почти цена, както е в момента. Фауве тепърва ще удрят на греди от към ново производство докато тоя скандал не се разреши.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
50-100-150млр евра, предвид особеностите на точно тази корпорация, няма как да има оосбени драми. Връзката с държавата е официална и много силна. Ако изобщо се стигне до там, ще има спасително финансиране, колкото и когато е нужно. Още повече че тук е заложен на карта бранда Made in Germany. По детински наивно е да смятаме, че съществуването на ВАГ е застрашено. Общо взето всички новини в тази посока жълтеят, търсят се повечко импресии. 

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Аз не твърдя, че бранша Фауве е застрашен от изчезване. Просто от тук насетне ще имат временна загуба. Германия специално в момента е в огромно напрежение предимно заради имигрантите. Както сами виждате Порше София не е затворило временно врати, няма и да затвори скоро. Нито има акция и спад на цени, нито нищо. Голям праз за Фауве, че САЩ има нещо против техни автомобили да се продават на пазара, както и други страни. Още малко и сами ще се убедите, че автомобилите произведени в САЩ или където и да е било, скоро ще са на пътя.
- vladeto_nedev
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 11 апр 2013 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
vucata написа:Аз не твърдя, че бранша Фауве е застрашен от изчезване. Просто от тук насетне ще имат временна загуба. Германия специално в момента е в огромно напрежение предимно заради имигрантите. Както сами виждате Порше София не е затворило временно врати, няма и да затвори скоро. Нито има акция и спад на цени, нито нищо. Голям праз за Фауве, че САЩ има нещо против техни автомобили да се продават на пазара, както и други страни. Още малко и сами ще се убедите, че автомобилите произведени в САЩ или където и да е било, скоро ще са на пътя.
Извинявай, колега, ама хич не си запознат! Както и доста други тук - "цените не падали"-ха-ха-ха, "вижте mobile" и какво да видим?! Цените може да не падат, но търсене на ТДИ 2.0 - няма, моя автомобил виси от един месец със почти всички екстри, сравнително нов на 7 год., готов съм и от цената да падам, но никой просто не ми се е обадил, а е една от най-ниските оферти! Какво да си говорим?!
За пазара в САЩ, също не си прав! На него Фолксваген отделяха изключително голямо внимание и надежди, особено след края на експанзията на Китайската икономика, специално се разработваха модели за САЩ, дори се предвиждаше Тигуан ХL за там, тъй като амераканците обичат "големи и луксозни всъдеходи". Сега какво - баста на пазара в САЩ, дори и АУДИ, които имаха добри позиции там!
Да, финансиране от правителството ще има, то имаше за ОПЕЛ, които по принцип е на Дженеръл мотърс, та за ВАГ - няма да има, но има разлика, това ще бъде спасително финансиране, не финансиране за растеж, а откъде ще дойдат милярдите за инвестиции за Бентли, за Бугати, и останалите скъпи марки, за Порше, щото и то е в кюпа?! Те дори Файтона ще спират, вие ми говорите, че "бълха ги ухапала". Не са добри нещата, а и сервизните акции няма да се разминат сам със софтуерни промени, то ако е можело така, щели са да настроят софтуера още при производството, логично? Това са остарели ТДИ двигатели, които не могат да покрият ЕВРО 5, стара технология, която са "ъпдейтвали" с този софтуер и хоп на пазара, вместо да влагаш инвестиции в разработка на нов двигател, да ползваш карбамит и други подобни добавки, един софтуер и хоп вълшебството, съкращаване на разходи - уж нов модел кола с еко дизел, а пък то старата печка с филтър за твърди частици и софтуерен трик, мислеха че номера ще мине - да ама не, както казваше един уважаван от мен журналист!
Апропо: Купил съм си кола, за която съм дал един куп пари, която би трябвало да е надежда, относително здрава и да покрива критериите за вредни емисии - ЕВРО 5, със среден разход смесено 6.5/100 л.! Нито едно от обещаните при покупката неща, не са изпълнени от Фолксваген Груп, какво повече да говорим?! Алелуя, боже помогни им!

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта