hooligan_sk написа:vladeto_nedev написа:vucata написа:Аз не твърдя, че бранша Фауве е застрашен от изчезване. Просто от тук насетне ще имат временна загуба. Германия специално в момента е в огромно напрежение предимно заради имигрантите. Както сами виждате Порше София не е затворило временно врати, няма и да затвори скоро. Нито има акция и спад на цени, нито нищо. Голям праз за Фауве, че САЩ има нещо против техни автомобили да се продават на пазара, както и други страни. Още малко и сами ще се убедите, че автомобилите произведени в САЩ или където и да е било, скоро ще са на пътя.
Извинявай, колега, ама хич не си запознат! Както и доста други тук - "цените не падали"-ха-ха-ха, "вижте mobile" и какво да видим?! Цените може да не падат, но търсене на ТДИ 2.0 - няма, моя автомобил виси от един месец със почти всички екстри, сравнително нов на 7 год., готов съм и от цената да падам, но никой просто не ми се е обадил, а е една от най-ниските оферти! Какво да си говорим?!
За пазара в САЩ, също не си прав! На него Фолксваген отделяха изключително голямо внимание и надежди, особено след края на експанзията на Китайската икономика, специално се разработваха модели за САЩ, дори се предвиждаше Тигуан ХL за там, тъй като амераканците обичат "големи и луксозни всъдеходи". Сега какво - баста на пазара в САЩ, дори и АУДИ, които имаха добри позиции там!
Да, финансиране от правителството ще има, то имаше за ОПЕЛ, които по принцип е на Дженеръл мотърс, та за ВАГ - няма да има, но има разлика, това ще бъде спасително финансиране, не финансиране за растеж, а откъде ще дойдат милярдите за инвестиции за Бентли, за Бугати, и останалите скъпи марки, за Порше, щото и то е в кюпа?! Те дори Файтона ще спират, вие ми говорите, че "бълха ги ухапала". Не са добри нещата, а и сервизните акции няма да се разминат сам със софтуерни промени, то ако е можело така, щели са да настроят софтуера още при производството, логично? Това са остарели ТДИ двигатели, които не могат да покрият ЕВРО 5, стара технология, която са "ъпдейтвали" с този софтуер и хоп на пазара, вместо да влагаш инвестиции в разработка на нов двигател, да ползваш карбамит и други подобни добавки, един софтуер и хоп вълшебството, съкращаване на разходи - уж нов модел кола с еко дизел, а пък то старата печка с филтър за твърди частици и софтуерен трик, мислеха че номера ще мине - да ама не, както казваше един уважаван от мен журналист!
Апропо: Купил съм си кола, за която съм дал един куп пари, която би трябвало да е надежда, относително здрава и да покрива критериите за вредни емисии - ЕВРО 5, със среден разход смесено 6.5/100 л.! Нито едно от обещаните при покупката неща, не са изпълнени от Фолксваген Груп, какво повече да говорим?! Алелуя, боже помогни им!

1. Явно за сефте продаваш подобен автомобил. Приготви се да чакаш много. Бързо се продават най-евтините Голф 4ки в мобиле. Дори и подобни модели в читаво състояние и средна цена, висят с месеци. Твоят случай няма нищо общо с актуалния дизелов скандал. По-скоро лош имидж от 2.0TDI PD, ако си търсиш подобно обяснение.
2.
"Те дори Файтона ще спират, вие ми говорите, че "бълха ги ухапала"." Съществуването на Файтона винаги се е крепяло на косъм. Това е несполучпливия имиджов модел на концерна. Продължаваха да го правят на инат и въпреки съпротивата на съществена част от мениджмънта, но в тази ситуация нормално да отпадне на момента.
ПС: От дизелите на ФВ след добрата стара роторна помпа, не съм доволен. Обратно, TSI ми пасна точно и ми служи перфектно. Една ангренажна верига съм сменял там, още с покупката и това е. Актуалния си е с ремък. Според мен хората често предпочитат дизелите поради остаряла информация, а не от други съображения.

Да, съгласен съм с теб колега, че кола в ценови клас на 20 хил.лв. на 7 години и около 150 хил., трудно ще се продаде, защото логиката е проста, аз ако имам 20 хил. лв., ще сключа лизингов договор - ще внеса примерно 10 хил. и другото ще изплащам, ще имам нов автомобил. Апропо много клиенти предпочитат нов внос такива коли със горе-долу същите километражи, но "превъртени", удряни, блъскани, с по няколко собственика. Е не, че няма и читави де, не ме разбирайте погрешно.
Но не си прав, имам опит с продажба на такива автомобили, защото досега съм карал четири коли, все купени нови - Опел Астра, Пежо 307, Мерцедес С 180 Компресор със спорт пакет, който беше над ценовия клас на фолксвагена, и всички ги продадох почти веднага без проблем, а и не съм имал по "разочароващ" автомобил от този Тигуан, дори пежото го карах 100 хил. км., почти без никакви ремонти!
Какво да Ви говоря, апропо казахте : Фолксваген се държали мъжки че си признали, държанието "мъжки" се асоциира с това да спазваш обещанията и да не лъжеш, а не после да си признаваш, когато сгафиш!
То по тая логика аз може да имам две-три любовници, а като жена ми ме хване да си "призная мъжката" и да чакам скандала да мине. Това правят сега от концерна, апропо вчера като бях в сервиза подписах уведомлението за сервизната акция, която не се знае още какво ще е и кога ще е, но не ми предложиха нов автомобил с отстъпка, като върна Тигуана pay-back, не че ще си купя от тях вече, де!!!
