Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
За съжаление все повече излизат какви ли не разкрития.Това явно показва невъзможността на Фолксваген да се конкурира със останалите автопроизводители.Но всеки един трезвомислещ човек му стана ясно още преди години че качеството отива на кино.Рано или късно почти всички нови агрегати на фирмата показаха завидни дефекти.1.9 дизел.....1.8Т всеки ги харесва и въздиша.....ама са 100 годишни тотално остарели мотори.Със тези лъжи си вкараха голям автогол.2016 ще бъде кошмарна за концерна.И още нещо понеже някои спомена че нямало никакви отстъпки и намаления и едва ли не си държат цена ...около мен има няколко големи автокъщи на марката.Едно че се напълни със коли за продажба ами и цените ги надраскаха със 10-15% надолу.Говоря за коли 2008-20013г.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Аз не схващам с какво този скандал обективно променя ситуацията в която информиран клиент е на пазара и търси Евро 6 нов автомобил... Този скандал изведнъж повиши качеството на материалите и сглобката и возията в Kia и Toyota ли... и изведнъж кожения маншон на ръчната спирачка в Мазда 3 спря да се държи на тик-так копче и стана прилично ушит? Или пък спря да стърчи гол кабелен сноп зад огледалото за обратно виждане в същата?
Обаче най- не разбирам защо във форума на клуба има регистрирани потребители, които само търсят за какво да прехранят марката...
Обаче най- не разбирам защо във форума на клуба има регистрирани потребители, които само търсят за какво да прехранят марката...

- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Хора, каквото и да си говорите и пишете, това си беше чиста проба активно мероприятие, имащо за цел, да удари върху Германия, да я направи още по-сговорчива и послушна, пред задокеанските и господари! Разбира се, това не означава, че ФВ са света вода ненапита, в никакъв случай! Че са правили магарии, е повече от ясно, но кой, в тая сбъркана, неолиберална система, където стремежа към все по-големи печалби, заради самите печалби, е издигнато в култ, не го прави? Ако се замислим, какво чак толкова фундаментално значение има, че една кола, ще отделя Н брой емисии повече, като животът и е планирано кратък? И колко повече ще отделя, дали ще е повече, от оръжията и бомбите на същите тия, които ги обвиняват, дето неспирно гърмят, по цял свят? Всичко е повече от ясно, то затова се и направи и така шумно и показно - думам ти дъще, сещай се снахо...
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
hooligan_sk написа:
Обаче най- не разбирам защо във форума на клуба има регистрирани потребители, които само търсят за какво да прехранят марката...
Нееее, те са изключително добронамерени и просто искат да ни отворят очите, не дай Боже отново да направим същата грешка и пак да си купим кола производство на ФАГ. А тея возила дет сега ги търкаляме - веднага, по най-бързия начин - в мобилето или някъде другаде....И те изобщо не са хейтъри или тролчета на конкуренцията...нееее
agumba написа:Хора, каквото и да си говорите и пишете, това си беше чиста проба активно мероприятие, имащо за цел, да удари върху Германия
По-точно върху ФАГ, защото другите немски автопроизводители нещо не са на фокуса на "кампанията", нищо че техните возила изобщо не са по-чисти. А френските, а японските, а корейските - да не би да са по-чисти?
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
По-точно върху ФАГ, защото другите немски автопроизводители нещо не са на фокуса на "кампанията", нищо че техните возила изобщо не са по-чисти. А френските, а японските, а корейските - да не би да са по-чисти?
Защото ударът е предупредителен, затова се удря и най-големия! Иначе, няма да има този ефект и отзвук, който се търси!
Корейските не ги закачат, защото в момента не дразнят бигбрадъра, корейците са най-послушните им, азиатски кученца!
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Вълчан написа:.И още нещо понеже някои спомена че нямало никакви отстъпки и намаления и едва ли не си държат цена ...около мен има няколко големи автокъщи на марката.Едно че се напълни със коли за продажба ами и цените ги надраскаха със 10-15% надолу.Говоря за коли 2008-20013г.
Откога го чакам Б8 за около 10 хилки ....... или седмия голф за 5




- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Аз пък днес гледам един пасат б5.5 2005 за 10 000 лв та не им е паднала цената, нямаше и кожа, нямаше нищо и автоматик отгоре на всичко. Аз се радвам на пасата и въобще не ми пука от такива глупости. И аз искам б8 за моя милост! Като стана дума днес видях едно черно комби б8 с едни гигантски джанти, изтекоха ми очите по тоя пасат а пича какво ли се е чудил... "Сигурно тоя знае за скандала
да я пускам да я продавам" да ама не, плющи му на... 


- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Объркването със засегнатите в СО2 аферата автомобили е пълно. Според последни данни:
- около 98 000 бензинови VW Polo и Audi A1 с 1,4 двигател
- около 700 000 дизелови VW Golf, VW Passat и VW Polo, Audi A1 и A3, Skoda Octavia и Seat Ibiza с 1,4, 1,6 und 2,0 двигатели.
До 15.11 трябва да има по-голяма яснота, защото вътрешното разследване продължава. Хаоса е пълен.
В същото време отстъпката при закупуване на VW от служители на концерна за някои модели е вече 25%, старата беше 20% за всички модели. Във вътрешнофирмената презентация се подчертава, че всики коли които се произвеждат сега са Евро-6, а засегнатите от скандала са Евро-5 и те вече не са в производство.
Интересна е и реакцията на доставчиците - някои са силно притеснени за бъдещето, като изтъкват намаляването на инвестициите за развойна дейност като голям проблем, докато други - са доволни, че още дълго време ще доставят продуктите, които са в серйно производтво, още дълго време без допълнителни инвестиции.
П.П.: Наистина някои дилъри си позволяват да продават с добри отстъпки - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213278808&ambitCountry=DE&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&usage=NEW&export=NO_EXPORT&zipcode=&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25%2C4&makeModelVariant1.modelGroupId=37&pageNumber=1#
- около 98 000 бензинови VW Polo и Audi A1 с 1,4 двигател
- около 700 000 дизелови VW Golf, VW Passat и VW Polo, Audi A1 и A3, Skoda Octavia и Seat Ibiza с 1,4, 1,6 und 2,0 двигатели.
До 15.11 трябва да има по-голяма яснота, защото вътрешното разследване продължава. Хаоса е пълен.
В същото време отстъпката при закупуване на VW от служители на концерна за някои модели е вече 25%, старата беше 20% за всички модели. Във вътрешнофирмената презентация се подчертава, че всики коли които се произвеждат сега са Евро-6, а засегнатите от скандала са Евро-5 и те вече не са в производство.
Интересна е и реакцията на доставчиците - някои са силно притеснени за бъдещето, като изтъкват намаляването на инвестициите за развойна дейност като голям проблем, докато други - са доволни, че още дълго време ще доставят продуктите, които са в серйно производтво, още дълго време без допълнителни инвестиции.
П.П.: Наистина някои дилъри си позволяват да продават с добри отстъпки - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213278808&ambitCountry=DE&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&usage=NEW&export=NO_EXPORT&zipcode=&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25%2C4&makeModelVariant1.modelGroupId=37&pageNumber=1#
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Засегнати са всички Blue Motion двигатели. От VW са представили занижени данни за разход и СО2-емисии, за да се покаже че има по-икономична/елкологична версия на моделите/двигателите.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
chef_ss написа:П.П.: Наистина някои дилъри си позволяват да продават с добри отстъпки - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213278808&ambitCountry=DE&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&usage=NEW&export=NO_EXPORT&zipcode=&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25%2C4&makeModelVariant1.modelGroupId=37&pageNumber=1#
Тази цена от 20,990 EUR, не мога да разбера - след намалението ли е, или от нея предлагат да смъкнат 25%? Ако е крайната цена за какво се споменава в заглавието това намаление, ако пък не е - защо не са я обявили с намалената цена? Иначе, ако струва 15000 евра... :)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
41 000лв за нов Б8 в Германия е скандално ниска цена... тя и за тук е много ниска.
Въпроса е дали са действали с defeat device. Това че данните са занижени е по-скоро масова практика в индустрията, а в случая с ФВ - презастраховане за следващи скандали.
chef_ss написа:Засегнати са всички Blue Motion двигатели. От VW са представили занижени данни за разход и СО2-емисии, за да се покаже че има по-икономична/елкологична версия на моделите/двигателите.
Въпроса е дали са действали с defeat device. Това че данните са занижени е по-скоро масова практика в индустрията, а в случая с ФВ - презастраховане за следващи скандали.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
С риск да стана досаден - на http://www.volkswagen.bg/ този Пасат с 1.2ТСИ двигателя започва от 41000 лв. Дали е реалистично да се намери в Германия базов Б8 с 25% намаление, или който и да било друг модел (поло, голф, джета) с базово ниво с такова намаление или подобни отстъпки си позволяват само за по-високите нива на оборудване, където и маржът е по-голям и съответно възможността за отстъпки.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
В Германия и като цяло на запад новите автомобили са по-скъпо отколкото в България колега. Тук Б8 с 1,4ТСИ и елементарните екстри над базовото изпълнение е към 50К В Германия е към 60К. За това обявата по-горе е много добра оферта.
- vladeto_nedev
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 11 апр 2013 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
ssssl написа:hooligan_sk написа:
Обаче най- не разбирам защо във форума на клуба има регистрирани потребители, които само търсят за какво да прехранят марката...
Нееее, те са изключително добронамерени и просто искат да ни отворят очите, не дай Боже отново да направим същата грешка и пак да си купим кола производство на ФАГ. А тея возила дет сега ги търкаляме - веднага, по най-бързия начин - в мобилето или някъде другаде....И те изобщо не са хейтъри или тролчета на конкуренцията...нееееagumba написа:Хора, каквото и да си говорите и пишете, това си беше чиста проба активно мероприятие, имащо за цел, да удари върху Германия
По-точно върху ФАГ, защото другите немски автопроизводители нещо не са на фокуса на "кампанията", нищо че техните возила изобщо не са по-чисти. А френските, а японските, а корейските - да не би да са по-чисти?
Аз споделям собствен опит и разочарования, колега! Още преди няколко години забелязах как сервизите на ФАГ в БГ са пълни с дефектирали коли в гаранция или малко след нея, като моята и си отворих очите, че фолксваген вече не е символа на германското автомобилостроене, не съм нито хейтър, нито пиша от името на конкуреция, просто обикновен потребител с излъгани очаквания, закоито съм платил прекалено скъпо! Това е, който прекалено "много лъже клиентите си" в този капитален свят, воден от маргиналистични интереси, рано или късно ще си плаща!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Ок колега, но само не ми казвай, че другите марки като ги купип и нищо не им се разваля, говориш глупости! Има ли марка с която да минаваш по 20 000 км на година примерно и да не се разваля? Имаме Рено в семейството и някой части са по скъпи от такива на ВАГ/личен опит/ и всичко е къде къде по скапано направено! Значи според твоето виждане всички други коли са здрави като багери а ваг се развалят на 5 мин, ами тогава ми е много интересно защо има толко много вагени вместо рена, пежа и т.н. примерно. Хората се развалят а ти искаш да си купиш кола и да я търкаляш 20 години без да има нищо за ремонт ли? Такава марка кола няма! А за скандала на ВВ незнам вече какво да мисля, всеки пише каквото си измисли/за медиите говоря/ и е някакво мазало.
И само да те питам, собствения ти опит идва от това, че си имал 5 различни марки коли и си ги карал по 5-10 години или?
И само да те питам, собствения ти опит идва от това, че си имал 5 различни марки коли и си ги карал по 5-10 години или?
Последна промяна от betaserk на Чет 05 ное 2015 21:42, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта