На мен ми допада, мисля че и тук ще ги има.
Виждам го като конкуренция на 206 седан замислено!
НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Колеги, благодаря ви, че свеовременно публикувате в темата новини за VW. Аз се старая ежедневно да обновявам информацията на нашия сайт, който е по-актуален от всякога 

- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Това е обновеният Volkswagen Tiguan
Брошурата на возилото се появи в интернет.
След като представиха обновената версия на Touran, немците са готови и с модернизирания Tiguan, който е поредното возило на компанията, получило новия фирмен дизайн.
Снимката е само една, за съжаление с не добро качество, но все пак разкрива напълно външността на проходимата компактна кола.

Промените очаквано не са големи - виждаме обновена предна броня, нови фарове за мъгла, променена радиаторна решетка и дневни LED светлини, които са интегрирани във фаровете.
Ако съдим по брошурата единствените промени в салона засягат бутоните на климатика. Впечатление правят и колелата с нов дизайн.
При двигателите не се очакват големи промени. Възможни са по-скоро леки модификации, които да оптимизират потреблението на гориво и отделяните в атмосферата вредни емисии.
Обновеният Volkswagen Tiguan ще бъде представен на тазгодишното автомобилно изложение в Париж.
Източник : www.automedia.bg
Брошурата на возилото се появи в интернет.
След като представиха обновената версия на Touran, немците са готови и с модернизирания Tiguan, който е поредното возило на компанията, получило новия фирмен дизайн.
Снимката е само една, за съжаление с не добро качество, но все пак разкрива напълно външността на проходимата компактна кола.

Промените очаквано не са големи - виждаме обновена предна броня, нови фарове за мъгла, променена радиаторна решетка и дневни LED светлини, които са интегрирани във фаровете.
Ако съдим по брошурата единствените промени в салона засягат бутоните на климатика. Впечатление правят и колелата с нов дизайн.
При двигателите не се очакват големи промени. Възможни са по-скоро леки модификации, които да оптимизират потреблението на гориво и отделяните в атмосферата вредни емисии.
Обновеният Volkswagen Tiguan ще бъде представен на тазгодишното автомобилно изложение в Париж.
Източник : www.automedia.bg
Последна промяна от eras3r на Чет 10 юни 2010 10:45, променено общо 1 път.
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен
Амбициозният проект за създаването на луксозния седан VW Phaeton започна нов етап от своето развитие.
През април беше премиерата на преминалия през фейслифт модел, а сега не след дълго, автомобилът ще бъде на пазарите в Европа и света.

Volkswagen Phaeton е един от символите на ерата в която VW е управляван от Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). С амбицията да се конкурират луксозните модели на S Mercedes и BMW, беше създаден най-големия и най-скъп модел на Volkswagen за всички времена.
Първо беше представен като Concept D по време на автомобилния салон във Франкфурт през 1999. Студията беше с каросерия тип liftback, но когато се стигна до серийно производство беше избран класически седан. Интересно е, че оригиналният образ на Concept D през миналата година беше използван от Bugatti 16C Galibier. Phaeton беше представен с уникалния турбодизелов двигател с 10 цилиндъра, а неговата платформа беше използвана за основа и на Bentley Continental.

Серийната версия на Phaeton се появи през май 2002 г. Сега е вече осма година на пазара, а дизайнът премина през модернизация, под ръководството на новия шеф-дизайнер на VW, Валтер де Силва. Целта на модернизацията е да се комбинират първоначалните идеи с новия фирмен стил. Маската е нова и по-широка, с хоризонтални ребра, а под фаровете (би-ксенонови, също преработени) са диодните дневни светлини.

Предната броня е осъвременена и има по-спортен вид. Стандартни ще бъдат някои нови системи за безопасност, като снабдения с радар адаптиращ се tempomat (cruise control), системата за „четене” на пътните знаци, за управление на светлините. Диодни са и фаровете за мъгла и мигачите, интегрирани във външните огледала.

През промени е преминала и задната част на колата. Най-сериозни са те при задните светлини, които са станали изцяло диодни. Променена е и долната част на задната броня.

В интериора виждаме нова аудиосистема RCD 810 (комбинирана с навигация RNS 810), която има сензорен екран, 30GB harddisk и връзка с интернет. Данните от сателитната навигация се комбинират с тези от системата за „четене” на пътните знаци. Така Phaeton „разпознава” ограниченията в скоростта и други особености на маршрута.

Двигателите предлагани с луксозния седан остават без промяна – базисен е Phaeton FSI V6 с обем 3.6 литра и мощност 206 kW със система за директно впръскване на горивото. Следва Phaeton V8 с обем 4.2 литра и мощност 246 kW с многоточково впръскване на горивото, а на върха е Phaeton W12 с обем 6.0 литра и мощност 331 kW.

Единственият предлаган турбодизел е TDI с обем 3.0 литра и мощност 176 kW. Phaeton е стандартно с автоматична трансмисия с шест степени, а във версията с двигател W12 трансмисията е с пет степени.
Източник : www.automedia.bg
Амбициозният проект за създаването на луксозния седан VW Phaeton започна нов етап от своето развитие.
През април беше премиерата на преминалия през фейслифт модел, а сега не след дълго, автомобилът ще бъде на пазарите в Европа и света.

Volkswagen Phaeton е един от символите на ерата в която VW е управляван от Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). С амбицията да се конкурират луксозните модели на S Mercedes и BMW, беше създаден най-големия и най-скъп модел на Volkswagen за всички времена.
Първо беше представен като Concept D по време на автомобилния салон във Франкфурт през 1999. Студията беше с каросерия тип liftback, но когато се стигна до серийно производство беше избран класически седан. Интересно е, че оригиналният образ на Concept D през миналата година беше използван от Bugatti 16C Galibier. Phaeton беше представен с уникалния турбодизелов двигател с 10 цилиндъра, а неговата платформа беше използвана за основа и на Bentley Continental.

Серийната версия на Phaeton се появи през май 2002 г. Сега е вече осма година на пазара, а дизайнът премина през модернизация, под ръководството на новия шеф-дизайнер на VW, Валтер де Силва. Целта на модернизацията е да се комбинират първоначалните идеи с новия фирмен стил. Маската е нова и по-широка, с хоризонтални ребра, а под фаровете (би-ксенонови, също преработени) са диодните дневни светлини.

Предната броня е осъвременена и има по-спортен вид. Стандартни ще бъдат някои нови системи за безопасност, като снабдения с радар адаптиращ се tempomat (cruise control), системата за „четене” на пътните знаци, за управление на светлините. Диодни са и фаровете за мъгла и мигачите, интегрирани във външните огледала.

През промени е преминала и задната част на колата. Най-сериозни са те при задните светлини, които са станали изцяло диодни. Променена е и долната част на задната броня.

В интериора виждаме нова аудиосистема RCD 810 (комбинирана с навигация RNS 810), която има сензорен екран, 30GB harddisk и връзка с интернет. Данните от сателитната навигация се комбинират с тези от системата за „четене” на пътните знаци. Така Phaeton „разпознава” ограниченията в скоростта и други особености на маршрута.

Двигателите предлагани с луксозния седан остават без промяна – базисен е Phaeton FSI V6 с обем 3.6 литра и мощност 206 kW със система за директно впръскване на горивото. Следва Phaeton V8 с обем 4.2 литра и мощност 246 kW с многоточково впръскване на горивото, а на върха е Phaeton W12 с обем 6.0 литра и мощност 331 kW.

Единственият предлаган турбодизел е TDI с обем 3.0 литра и мощност 176 kW. Phaeton е стандартно с автоматична трансмисия с шест степени, а във версията с двигател W12 трансмисията е с пет степени.
Източник : www.automedia.bg
Последна промяна от eras3r на Чет 10 юни 2010 10:45, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България Русе
Няма да има алианс между фолксваген и протон
Здравейте колеги,днес както преглеждах новините от нашата популярна марка се натъкнах на това:
http://news.automedia.bg/read/9803.html
Използвах търсачка,за да видя дали не ме е изпреварил някой колега с новината,
обаче нищо не открих.Моля господата от администрацията,при установяване на някаква нередност да заключат темата.
http://news.automedia.bg/read/9803.html
Използвах търсачка,за да видя дали не ме е изпреварил някой колега с новината,
обаче нищо не открих.Моля господата от администрацията,при установяване на някаква нередност да заключат темата.
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Нова серия на Passat CC - Exclusive
Volkswagen държи висок интереса към купето си с четири врати Passat CC, като представя на европейските пазари нова серия, наречена Exclusive.
Тя вече може да бъде поръчана с всички познати с модела двигатели, като Passat CC Exclusive предлага доста луксозни детайли в екстериора и интериора на автомобила.

Промените във външния вид са малко – нов цвят „Лунно синьо с перлен ефект” (Moonlight Blue pearl effect), нови лети джанти с размер 18 цола и редица хромирани детайли. Тази серия е също и с нови прагове.

В интериора се предлагат две комбинации от кожа - "Nougat" and „Черна Nappa” с контрастни шевове на седалките.

Цената на Passat CC Exclusive започва от 35 225 евро в Германия, но ще се предлага на повечето европейски пазари.

Източник : www.automedia.bg
Volkswagen държи висок интереса към купето си с четири врати Passat CC, като представя на европейските пазари нова серия, наречена Exclusive.
Тя вече може да бъде поръчана с всички познати с модела двигатели, като Passat CC Exclusive предлага доста луксозни детайли в екстериора и интериора на автомобила.

Промените във външния вид са малко – нов цвят „Лунно синьо с перлен ефект” (Moonlight Blue pearl effect), нови лети джанти с размер 18 цола и редица хромирани детайли. Тази серия е също и с нови прагове.

В интериора се предлагат две комбинации от кожа - "Nougat" and „Черна Nappa” с контрастни шевове на седалките.

Цената на Passat CC Exclusive започва от 35 225 евро в Германия, но ще се предлага на повечето европейски пазари.

Източник : www.automedia.bg
Последна промяна от eras3r на Чет 10 юни 2010 10:45, променено общо 1 път.
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Идва време за модернизация и на VW Tiguan
Първото поколение на Volkswagen Tiguan наближава средата на жизнения си цикъл.
Това означава, че вече можем да очакваме и първия фейслифт на малкия SUV. В потвърждение на това, в интернет се появиха шпионски снимки на модел 2011.

Колата е била хваната по време на тестове в австрийските Алпи. Макар маскировката да е все още доста тежка, изглежда че Tiguan ще има преработена предна и задна част на каросерията. Явно автомобилът ще възприеме новите стилови особености на моделите на VW.
Можем да очакваме нова решетка, нови предна и задна брони и промени във фаровете и задните светлини. Най-вероятно в предната част ще се появят нови дневни LED светлини, по подобие на тези при по-големия SUV модел Touareg.

Все още не е ясно дали ще има промени при двигателите след модернизацията. Говори се, че е възможна появата на нов по-ефективен дизел при Tiguan.
Очакваме да видим модернизирания VW Tiguan на някой от автомобилните салони тази есен. Много вероятно това да стане в Лос Анджелис, доколкото този модел направи световната си премиера преди няколко години именно там.
Източник : www.automedia.bg
Първото поколение на Volkswagen Tiguan наближава средата на жизнения си цикъл.
Това означава, че вече можем да очакваме и първия фейслифт на малкия SUV. В потвърждение на това, в интернет се появиха шпионски снимки на модел 2011.

Колата е била хваната по време на тестове в австрийските Алпи. Макар маскировката да е все още доста тежка, изглежда че Tiguan ще има преработена предна и задна част на каросерията. Явно автомобилът ще възприеме новите стилови особености на моделите на VW.
Можем да очакваме нова решетка, нови предна и задна брони и промени във фаровете и задните светлини. Най-вероятно в предната част ще се появят нови дневни LED светлини, по подобие на тези при по-големия SUV модел Touareg.

Все още не е ясно дали ще има промени при двигателите след модернизацията. Говори се, че е възможна появата на нов по-ефективен дизел при Tiguan.
Очакваме да видим модернизирания VW Tiguan на някой от автомобилните салони тази есен. Много вероятно това да стане в Лос Анджелис, доколкото този модел направи световната си премиера преди няколко години именно там.
Източник : www.automedia.bg
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW ще строи десети свой завод в Китай
Volkswagen започва строителството на нов завод в Китай с капацитет 300 000 автомобила годишно.
Заводът ще бъде в град Фошан в провинция Гуангджоу в южен Китай. Това ще е десети по ред завод в Китай на VW в партньорство с китайската фирма FAW.
.jpg)
Новият завод ще започне производство през 2013 година.
„Китай се превърна в най-големият и най-важен пазар за Volkswagen Group”, заяви Мартин Винтеркорн, президент на Управителния борд на Volkswagen. Той допълни, че общите инвестиции на групата в Китай до 2012 година ще бъдат в размер на 6 милиарда евро.
„Заедно с нашите партньори възнамеряваме да поддържаме високия растеж на продажби в Китай. С нашата безпрецедентна програма ние ще удвоим производствените ни възможности в Китай до 3 000 000 автомобила годишно към 2013 година”, казва Винтеркорн.
През тази година Volkswagen Group ще пусне на китайския пазар седем нови или обновени свои модели. До 2012 на китайския пазар ще бъдат пуснати 20 нови модела на групата. През 2013 в Китай ще започне и серийното производство на електромобил с марката Volkswagen.
Източник : www.automedia.bg
Volkswagen започва строителството на нов завод в Китай с капацитет 300 000 автомобила годишно.
Заводът ще бъде в град Фошан в провинция Гуангджоу в южен Китай. Това ще е десети по ред завод в Китай на VW в партньорство с китайската фирма FAW.
.jpg)
Новият завод ще започне производство през 2013 година.
„Китай се превърна в най-големият и най-важен пазар за Volkswagen Group”, заяви Мартин Винтеркорн, президент на Управителния борд на Volkswagen. Той допълни, че общите инвестиции на групата в Китай до 2012 година ще бъдат в размер на 6 милиарда евро.
„Заедно с нашите партньори възнамеряваме да поддържаме високия растеж на продажби в Китай. С нашата безпрецедентна програма ние ще удвоим производствените ни възможности в Китай до 3 000 000 автомобила годишно към 2013 година”, казва Винтеркорн.
През тази година Volkswagen Group ще пусне на китайския пазар седем нови или обновени свои модели. До 2012 на китайския пазар ще бъдат пуснати 20 нови модела на групата. През 2013 в Китай ще започне и серийното производство на електромобил с марката Volkswagen.
Източник : www.automedia.bg
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Тест драйв: Новият Touareg не се страхува от труден терен
Новата втора генерация на Volkswagen Touareg може да се характеризира само с едно изречение и пет основни неща: по-атрактивен дизайн, по-леко собствено тегло, повече високи технологии, повече възможности на терен и повече лукс.
Автомобилът дава и повече възможности за избор на най-подходяща за всеки купувач версия. За тези които ще ползват Touareg по-често извън асфалтовите пътища, без съмнение ще бъде подходяща версията 4XMotion със блокируем диференциал и редукционна трансмисия 2,69:1.

Движението се предава към предните и задни колела в съотношение 40:60. По-доброто поведение на терен се подсигурява и с възможността да се повиши просвета на колата с 10 мм отпред и 15 мм отзад. В рамките на специалния пакет Terrain Tech обемът на резервоара е повишен от 85 на 100 литра, а има и екстрена възможност за повдигане на колата с цели 30 мм.
.jpg)
Системата 4XMotion се управлява от кръгов пулт на централната конзола, като могат да бъдат избрани пет режима - On-Road, Off-Road (със специално регулиране на електронните асистенти), Low (с включена редукция на трансмисията), Off-Road със заключване на междуосевия диференциал и Off-Road със заключване на междуосевия и задния диференциал. При тази версия може да бъде изключена изцяло системата за контрол на стабилизацията. Със системата 4XMotion ще се предлага само двигателят V6 TDI.

За тези които по-рядко ще си цапат автомобила по горски и планински пътища без настилка, ще бъде по-подходяща версията 4Motion с диференциал Torsen.
Всички версии обаче стандартно са с автоматична трансмисия с осем степени. Новата трансмисия е способна да пренася въртящ момент от 850 Nm. Максималната скорост автомобила достига на 6 степен, а седма и осма служат за икономично каране при високи скорости.

Дизайн
Като цяло за дизайна на второто поколение на Touareg от Volkswagen избират еволюционния подход. Новият Touareg носи стила на най-новите модели на марката.

Решетката на радиатора е опростена с две успоредни хромирани ребра в горната си част и още три в долната. Фаровете са с по-агресивна форма в новия стил на марката. При някои от версиите в тях са интегрирани и дневни LED светлини.

Задните светлини имат по-стилизирана форма и графика, като са изцяло диодни. В долната част на предната броня са монтирани и фаровете за мъгла и радарите на адаптиращия се темпомат АСС (cruise control) и системата Front Assist.
Общо автомобилът изглежда по-динамично, макар че запазва линията на прозорците, профила и масивната задна врата от първото поколение.
Размери и тегло
Както се вижда промените във външния размер на автомобила не са радикални. Увеличеното междуосие обаче се усеща много добре от пътуващите на задните седалки, защото мястото отзад се е разширило значително (с 68 мм). Ето какво предлага новият Touareg като размери в сравнение с конкуренцията в този клас.

Въпреки с по-големи размери, новият Touareg има по-леко собствено тегло в сравнение с предшественика си (в зависимост от модификацията) с 203 до 222 кг. Това представлява грубо около 10% от собственото тегло на автомобила. Намалено е теглото на каросерията, на платформата, материалите за шумоизолация и др.

В същото време каросерията е по-здрава заради използването на манганова стомана. Окачването е с по-ниско тегло с 47 кг благодарение на използвания алуминий (въздушното окачване е по-леко при новата генерация с 20 кг).
Двигатели
В България засега новият Touareg ще се предлага с три конвенционални двигателя, бензиновия V6 FSI и дизеловите V6 TDI и V8 TDI. Бензиновият двигател V6 FSI с обем 3,6 литра има комбиниран разход от 9.9 литра на 100 км. Това е с 2.5 литра по-малко от неговия предшественик. Двигателят има мощност 206 kW и максимален въртящ момент 360 Nm, както при стария. Двигателят обаче е с нова електронна система за управление, нови бутала, нови стени на цилиндрите и др.

Турбодизеловият V6 TDI стандартно се продава в модификация BlueMotion Technology. Максималната му мощност е 176 kW, а максималният въртящ момент от 550 Nm е достъпен от 2000 об/мин вместо от 2500 както беше при неговия предшественик. Комбинираният разход даван от производителя е 7.4 литра на 100 км. В сравнение с разхода на предходното поколение Touareg с двигател V6 TDI, това е по-малко с 1.9 литра.

Новина при новия Touareg e V8 TDI, който ще замени уникалния V10 TDI с обем 5,0 (но от по-стария тип „помпа-дюза”). Двигателят с осем цилиндъра има обем 4.2 литра и разбира се е тип common-rail. Двигателят е с мощност 250 kW, това е с 12 kW повече от мощността на десетцилиндровия предшественик. Новият двигател е с максимален въртящ момент 800 Nm, като е достъпен между 1750 и 2750 об/мин.
Ускорението от място до 100 км/час е за 5.8 секунди, като това го прави най-бързият сериен Touareg правен досега. Той е по-бърз в спринта с една десета от секундата дори от Touareg W12. От новата генерация на Touareg изчезват освен V10 TDI, също и големите бензинови двигатели. Вместо W12 с обем 6.0 литра (331 kW, 600 Nm) и 4.2 V8 (257 kW, 440 Nm) ще се предлага само Touareg Hybrid (279 kW, 580 Nm).
Новата генерация означава край и за дизеловия 2.5 R5 TDI тип „помпа-дюза”. Засега в България хибридната версия на Touareg няма да се предлага. Това е решено най-вече поради високата му цена, която е с повече от 35% по-висока в сравнение с цената на дизеловия TDI с 6 цилиндъра.
Интериор и обзавеждане
Промените в интериора също са еволюционни в сравнение с предходната версия, но луксът и оборудването са значително по-добри.

Средният панел е по-добре интегриран в таблото, циферблатите са кръгли. Воланът е изцяло нов, с три рамена и спортен венец. Големият дисплей има две версии – чернобяла и цветна, способна да дава триизмерен образ. На дисплея се изобразяват всички възможни информации, включително тези от навигационната система.

Стандартна е новата аудиосистема RCD 550 със сензорен дисплей и CD чейнджър за 6 диска. По-скъпата версия е RNS 850 е с твърд диск и мощност 60 GB и предлага DVD плейър. Новият адаптиращ се tempomat ACC използва два радара с обсег 200 метра и ъгъл на покритие от 40 градуса. Те са монтирани в долната част на предната броня. Действа при всяка скорост, дори при максималната от 250 км/час. Благодарение на системата Stop&Go може да спре автомобила напълно, ако това се изисква от пътната ситуация.

Радари използва и системата Front Assist, която в случай на нужда подготвя спирачната система за действие. Touareg разполага и със системите Lane Assist (предупреждава за непреднамерено напускане на лентата за движение) и Side Assist (наличие на автомобили в невидимата, мъртва зона за водача). Новост при Touareg е системата Area View. Четири камери разположени в петата врата, в решетката на радиатора и в двете външни огледала, могат да покажат на дисплея пространството около колата. Системата улеснява паркирането, движението off-road и движението с ремарке. Функцията Cross Traffic позволява с помощта на две странични камери водачът да се справя по-лесно с трафика.

Да не забравим и адаптивните фарове, които се появяват за първи път при Volkswagen с името Dynamic Light Assist. Фаровете Bi-xenon са с функция за осветяване на завоите в зависимост от скоростта на движение. Те обаче могат да променят автоматично дължината и широчината на осветяваната площ.
Това дава възможност да се кара на дълги светлини без да се заслепява насрещния автомобил. Ако не е с фарове би-ксенон и Dynamic Light Assist (версиите V6 TDI и V6 FSI), Touareg има халогенни фарове и крушки H15 Osram.
Мисия Touareg
Представителите на Volkswagen в България предоставиха на журналисти от българските автомобилни медии възможността да изпитат новия Touareg в реални условия.

Седем автомобила, всичките с турбодизелови двигатели V6 TDI се отправиха от София към Пампорово. Движението по магистралата позволи да се усети автомобила при високи скорости. Безукорно поведение на пътя, нисък разход (при нас показа среден разход от София до Пампорово от 7.4 литра на 100 км.), комфортна обстановка.
Дизеловият двигател почти не се чува при високи и дори при средни обороти. Изолацията е съвършена и дори аеродинамичния шум (в участъците на пътя с по-добра настилка) също е едва доловим. По пътя от Пловдив до Смолян колата демонстрира прекрасните си динамични характеристики.

Когато се налага да се изпревари автомобил по относително тесния път, в късия участък в който това е разрешено, Touareg го прави безкомпромисно и в същото време лесно, въпреки известно „замисляне” на скоростната кутия при по-ниските предавки. При движение със скорост от 80-90 км/час разходът ни пада до около 7 литра на 100 км.

Пристигаме неусетно в Пампорово. За умора или досада от управлението по натоварения път не може да става и дума.
Най-интересното обаче предстои. Очаква ни off-road пробег между Пампорово – хижа Изгрев и Широка лъка. Ако някой е имал съмнения за off road възможностите на Touareg, при този пробег те бяха разсеяни напълно.

Преминахме по път по който са се движили само високопроходими камиони на дървосекачи. Хоризонтални и вертикални наклони, кал и вода, камъни, на пътя имаше буквално от всичко. Изпробвахме всички системи подпомагащи водача и се уверихме, че малко автомобили от този клас могат да са така подходящи за терен.

При екстрена нужда височината на колата се повдига и открива просвет от 300 мм. Известно неудобство предизвиква автоматичното снижаване на автомобила при преминаване на скорост от около 15 км/час. Ако след това пътят стане труден и се наложи автомобилът да бъде вдигнат отново, това трябва да направите ръчно с кръглия бутон за управление на режима на движение. Ако забравите че колата е понижила височината си, може да възникнат проблеми.

Не срещаме никакво затруднение при изминаването на трийсетина километровия off-road участък.
Новият Touareg наистина е много по-сигурен на терен, но трябва да бъде с въздушно окачване и системата 4хMotion и пакета Terаin Tech.

Ако трябва да завършим с петте характеристики отличаващи новият Touareg от стария, с които започнахме, сякаш най-важната от тях е повишената off road способност на колата. Това вече не е просто лъскав и динамичен SUV, Touareg II е станал много подходящ и за по-труден терен.
Източник : www.automedia.bg
Новата втора генерация на Volkswagen Touareg може да се характеризира само с едно изречение и пет основни неща: по-атрактивен дизайн, по-леко собствено тегло, повече високи технологии, повече възможности на терен и повече лукс.
Автомобилът дава и повече възможности за избор на най-подходяща за всеки купувач версия. За тези които ще ползват Touareg по-често извън асфалтовите пътища, без съмнение ще бъде подходяща версията 4XMotion със блокируем диференциал и редукционна трансмисия 2,69:1.
Движението се предава към предните и задни колела в съотношение 40:60. По-доброто поведение на терен се подсигурява и с възможността да се повиши просвета на колата с 10 мм отпред и 15 мм отзад. В рамките на специалния пакет Terrain Tech обемът на резервоара е повишен от 85 на 100 литра, а има и екстрена възможност за повдигане на колата с цели 30 мм.
.jpg)
Системата 4XMotion се управлява от кръгов пулт на централната конзола, като могат да бъдат избрани пет режима - On-Road, Off-Road (със специално регулиране на електронните асистенти), Low (с включена редукция на трансмисията), Off-Road със заключване на междуосевия диференциал и Off-Road със заключване на междуосевия и задния диференциал. При тази версия може да бъде изключена изцяло системата за контрол на стабилизацията. Със системата 4XMotion ще се предлага само двигателят V6 TDI.
За тези които по-рядко ще си цапат автомобила по горски и планински пътища без настилка, ще бъде по-подходяща версията 4Motion с диференциал Torsen.
Всички версии обаче стандартно са с автоматична трансмисия с осем степени. Новата трансмисия е способна да пренася въртящ момент от 850 Nm. Максималната скорост автомобила достига на 6 степен, а седма и осма служат за икономично каране при високи скорости.
Дизайн
Като цяло за дизайна на второто поколение на Touareg от Volkswagen избират еволюционния подход. Новият Touareg носи стила на най-новите модели на марката.
Решетката на радиатора е опростена с две успоредни хромирани ребра в горната си част и още три в долната. Фаровете са с по-агресивна форма в новия стил на марката. При някои от версиите в тях са интегрирани и дневни LED светлини.
Задните светлини имат по-стилизирана форма и графика, като са изцяло диодни. В долната част на предната броня са монтирани и фаровете за мъгла и радарите на адаптиращия се темпомат АСС (cruise control) и системата Front Assist.
Общо автомобилът изглежда по-динамично, макар че запазва линията на прозорците, профила и масивната задна врата от първото поколение.
Размери и тегло
Както се вижда промените във външния размер на автомобила не са радикални. Увеличеното междуосие обаче се усеща много добре от пътуващите на задните седалки, защото мястото отзад се е разширило значително (с 68 мм). Ето какво предлага новият Touareg като размери в сравнение с конкуренцията в този клас.
Въпреки с по-големи размери, новият Touareg има по-леко собствено тегло в сравнение с предшественика си (в зависимост от модификацията) с 203 до 222 кг. Това представлява грубо около 10% от собственото тегло на автомобила. Намалено е теглото на каросерията, на платформата, материалите за шумоизолация и др.
В същото време каросерията е по-здрава заради използването на манганова стомана. Окачването е с по-ниско тегло с 47 кг благодарение на използвания алуминий (въздушното окачване е по-леко при новата генерация с 20 кг).
Двигатели
В България засега новият Touareg ще се предлага с три конвенционални двигателя, бензиновия V6 FSI и дизеловите V6 TDI и V8 TDI. Бензиновият двигател V6 FSI с обем 3,6 литра има комбиниран разход от 9.9 литра на 100 км. Това е с 2.5 литра по-малко от неговия предшественик. Двигателят има мощност 206 kW и максимален въртящ момент 360 Nm, както при стария. Двигателят обаче е с нова електронна система за управление, нови бутала, нови стени на цилиндрите и др.
Турбодизеловият V6 TDI стандартно се продава в модификация BlueMotion Technology. Максималната му мощност е 176 kW, а максималният въртящ момент от 550 Nm е достъпен от 2000 об/мин вместо от 2500 както беше при неговия предшественик. Комбинираният разход даван от производителя е 7.4 литра на 100 км. В сравнение с разхода на предходното поколение Touareg с двигател V6 TDI, това е по-малко с 1.9 литра.
Новина при новия Touareg e V8 TDI, който ще замени уникалния V10 TDI с обем 5,0 (но от по-стария тип „помпа-дюза”). Двигателят с осем цилиндъра има обем 4.2 литра и разбира се е тип common-rail. Двигателят е с мощност 250 kW, това е с 12 kW повече от мощността на десетцилиндровия предшественик. Новият двигател е с максимален въртящ момент 800 Nm, като е достъпен между 1750 и 2750 об/мин.
Ускорението от място до 100 км/час е за 5.8 секунди, като това го прави най-бързият сериен Touareg правен досега. Той е по-бърз в спринта с една десета от секундата дори от Touareg W12. От новата генерация на Touareg изчезват освен V10 TDI, също и големите бензинови двигатели. Вместо W12 с обем 6.0 литра (331 kW, 600 Nm) и 4.2 V8 (257 kW, 440 Nm) ще се предлага само Touareg Hybrid (279 kW, 580 Nm).
Новата генерация означава край и за дизеловия 2.5 R5 TDI тип „помпа-дюза”. Засега в България хибридната версия на Touareg няма да се предлага. Това е решено най-вече поради високата му цена, която е с повече от 35% по-висока в сравнение с цената на дизеловия TDI с 6 цилиндъра.
Интериор и обзавеждане
Промените в интериора също са еволюционни в сравнение с предходната версия, но луксът и оборудването са значително по-добри.
Средният панел е по-добре интегриран в таблото, циферблатите са кръгли. Воланът е изцяло нов, с три рамена и спортен венец. Големият дисплей има две версии – чернобяла и цветна, способна да дава триизмерен образ. На дисплея се изобразяват всички възможни информации, включително тези от навигационната система.
Стандартна е новата аудиосистема RCD 550 със сензорен дисплей и CD чейнджър за 6 диска. По-скъпата версия е RNS 850 е с твърд диск и мощност 60 GB и предлага DVD плейър. Новият адаптиращ се tempomat ACC използва два радара с обсег 200 метра и ъгъл на покритие от 40 градуса. Те са монтирани в долната част на предната броня. Действа при всяка скорост, дори при максималната от 250 км/час. Благодарение на системата Stop&Go може да спре автомобила напълно, ако това се изисква от пътната ситуация.
Радари използва и системата Front Assist, която в случай на нужда подготвя спирачната система за действие. Touareg разполага и със системите Lane Assist (предупреждава за непреднамерено напускане на лентата за движение) и Side Assist (наличие на автомобили в невидимата, мъртва зона за водача). Новост при Touareg е системата Area View. Четири камери разположени в петата врата, в решетката на радиатора и в двете външни огледала, могат да покажат на дисплея пространството около колата. Системата улеснява паркирането, движението off-road и движението с ремарке. Функцията Cross Traffic позволява с помощта на две странични камери водачът да се справя по-лесно с трафика.
Да не забравим и адаптивните фарове, които се появяват за първи път при Volkswagen с името Dynamic Light Assist. Фаровете Bi-xenon са с функция за осветяване на завоите в зависимост от скоростта на движение. Те обаче могат да променят автоматично дължината и широчината на осветяваната площ.
Това дава възможност да се кара на дълги светлини без да се заслепява насрещния автомобил. Ако не е с фарове би-ксенон и Dynamic Light Assist (версиите V6 TDI и V6 FSI), Touareg има халогенни фарове и крушки H15 Osram.
Мисия Touareg
Представителите на Volkswagen в България предоставиха на журналисти от българските автомобилни медии възможността да изпитат новия Touareg в реални условия.
Седем автомобила, всичките с турбодизелови двигатели V6 TDI се отправиха от София към Пампорово. Движението по магистралата позволи да се усети автомобила при високи скорости. Безукорно поведение на пътя, нисък разход (при нас показа среден разход от София до Пампорово от 7.4 литра на 100 км.), комфортна обстановка.
Дизеловият двигател почти не се чува при високи и дори при средни обороти. Изолацията е съвършена и дори аеродинамичния шум (в участъците на пътя с по-добра настилка) също е едва доловим. По пътя от Пловдив до Смолян колата демонстрира прекрасните си динамични характеристики.
Когато се налага да се изпревари автомобил по относително тесния път, в късия участък в който това е разрешено, Touareg го прави безкомпромисно и в същото време лесно, въпреки известно „замисляне” на скоростната кутия при по-ниските предавки. При движение със скорост от 80-90 км/час разходът ни пада до около 7 литра на 100 км.
Пристигаме неусетно в Пампорово. За умора или досада от управлението по натоварения път не може да става и дума.
Най-интересното обаче предстои. Очаква ни off-road пробег между Пампорово – хижа Изгрев и Широка лъка. Ако някой е имал съмнения за off road възможностите на Touareg, при този пробег те бяха разсеяни напълно.
Преминахме по път по който са се движили само високопроходими камиони на дървосекачи. Хоризонтални и вертикални наклони, кал и вода, камъни, на пътя имаше буквално от всичко. Изпробвахме всички системи подпомагащи водача и се уверихме, че малко автомобили от този клас могат да са така подходящи за терен.
При екстрена нужда височината на колата се повдига и открива просвет от 300 мм. Известно неудобство предизвиква автоматичното снижаване на автомобила при преминаване на скорост от около 15 км/час. Ако след това пътят стане труден и се наложи автомобилът да бъде вдигнат отново, това трябва да направите ръчно с кръглия бутон за управление на режима на движение. Ако забравите че колата е понижила височината си, може да възникнат проблеми.
Не срещаме никакво затруднение при изминаването на трийсетина километровия off-road участък.
Новият Touareg наистина е много по-сигурен на терен, но трябва да бъде с въздушно окачване и системата 4хMotion и пакета Terаin Tech.
Ако трябва да завършим с петте характеристики отличаващи новият Touareg от стария, с които започнахме, сякаш най-важната от тях е повишената off road способност на колата. Това вече не е просто лъскав и динамичен SUV, Touareg II е станал много подходящ и за по-труден терен.
Източник : www.automedia.bg
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Официални снимки на новия Volkswagen Jetta
Благодарение на AutoExpress, ние можем да видим първите официални снимки на новия Volkswagen Jetta. Според производителя, новото поколение на Jetta, е разработено от нулата. Общата дължина на автомобила е увеличена с 9см., което се е отразило добре на возещите се на втория ред седалки, както и на по-добрия силует на седана. Впечатление прави и напълно новия интериор, който вече няма нищо общо с този на VW - GOLF 6. По този начин фирмата ще се опита да обособи новия седан, като един напълно нов модел, а не просто като седан версия на Golf. Много е вероятно в сериино производство да видим и купе версия на модела, както и кабриолет.http://kamuscoop.blogspot.com/
Благодарение на AutoExpress, ние можем да видим първите официални снимки на новия Volkswagen Jetta. Според производителя, новото поколение на Jetta, е разработено от нулата. Общата дължина на автомобила е увеличена с 9см., което се е отразило добре на возещите се на втория ред седалки, както и на по-добрия силует на седана. Впечатление прави и напълно новия интериор, който вече няма нищо общо с този на VW - GOLF 6. По този начин фирмата ще се опита да обособи новия седан, като един напълно нов модел, а не просто като седан версия на Golf. Много е вероятно в сериино производство да видим и купе версия на модела, както и кабриолет.http://kamuscoop.blogspot.com/
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Малко допълнение на колегата по-горе:
Появиха се (макар и неофициални) снимки на новия седан Volkswagen Jetta.
Основната разлика с досегашния модел е платформата, която при новото поколение вече не е от хечбека Golf. Така, Jetta вече е самостоятелен модел, а не производен от Golf, както е било винаги досега. Новата Jetta е създадена изцяло наново.
Резултатът не е никак лош – стилен дизайн, по-добри пропорции, 90 мм по-голяма дължина. Отпред колата има по-привлекателен вид, отстрани профилът е взел нещо от концепцията NCC hybrid купе, показана през януари в Детройт.
По-дългата колесна база подсигурява по-висок комфорт и повече обем. Увеличило се е пространството за краката на пътуващите на задната седалка. Първоначално Volkswagen Jetta ще се продава с пет двигатели – три бензинови и два дизелови.
Бензиновите започват от 1.2 TSI с мощност 104 к.с., следва 1.4 TSI с мощност 121 к.с., а на върха ще бъде двулитровия TSI с мощност 200 к.с. Дизеловите версии са 1.6 TDI с мощност 104 к.с. и двулитров TDI с мощност 138 к.с.
Повечето двигатели ще се комбинират и със скоростната кутия с два съединителя DSG. Версиите BlueMotion с обем 1.2 и 1.6 литра ще бъдат екипирани със системата stop-start и регенериране на енергията използвана от спирачките. Бензиновия BlueMotion ще има среден разход от около 5.5 литра на 100 км и вредни емисии от 124 г/км, а на дизеловия около 3.6 литра на 100 км и вредни емисии от 109 г/км.
Цените на новата Jetta ще започват в Европа от около 21 000 евро и ще се появи на пазара в началото на 2011.
Появиха се (макар и неофициални) снимки на новия седан Volkswagen Jetta.
Основната разлика с досегашния модел е платформата, която при новото поколение вече не е от хечбека Golf. Така, Jetta вече е самостоятелен модел, а не производен от Golf, както е било винаги досега. Новата Jetta е създадена изцяло наново.
Резултатът не е никак лош – стилен дизайн, по-добри пропорции, 90 мм по-голяма дължина. Отпред колата има по-привлекателен вид, отстрани профилът е взел нещо от концепцията NCC hybrid купе, показана през януари в Детройт.
По-дългата колесна база подсигурява по-висок комфорт и повече обем. Увеличило се е пространството за краката на пътуващите на задната седалка. Първоначално Volkswagen Jetta ще се продава с пет двигатели – три бензинови и два дизелови.
Бензиновите започват от 1.2 TSI с мощност 104 к.с., следва 1.4 TSI с мощност 121 к.с., а на върха ще бъде двулитровия TSI с мощност 200 к.с. Дизеловите версии са 1.6 TDI с мощност 104 к.с. и двулитров TDI с мощност 138 к.с.
Повечето двигатели ще се комбинират и със скоростната кутия с два съединителя DSG. Версиите BlueMotion с обем 1.2 и 1.6 литра ще бъдат екипирани със системата stop-start и регенериране на енергията използвана от спирачките. Бензиновия BlueMotion ще има среден разход от около 5.5 литра на 100 км и вредни емисии от 124 г/км, а на дизеловия около 3.6 литра на 100 км и вредни емисии от 109 г/км.
Цените на новата Jetta ще започват в Европа от около 21 000 евро и ще се появи на пазара в началото на 2011.
- luciuz
- Мнения: 919
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Тук има качествени снимки с висока резолюция на новата jetta:
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2011-jetta/
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2011-jetta/
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Това е новия Volkswagen Suran/SpaceFox/SportVan/Fox Plus
В края на миналата година разбрахме, че През 2010г. ще бъде обновен и Volkswagen SpaceFox. Ето, че днес фирмата представи официалните снимки на разработения специално за Северна и Южна Америка модел. Видно е, че дизайна на новия модел плътно се доближава до този на познатият ни Polo , а двигателя с който ще се предлага е същия 1.6 литров четирицилиндров бензинов агрегат. За никого не е тайна, че Volkswagen Suran е чисто и просто комби версия на популярния в Южна Америка - VW Fox , но това не означава, че в неговата разработка са правени компромиси.
Голям напредък се забелязва и в интериора. Тук той вече разполага с висококачествени материали, а оборудването е богато. Серийно новия Volkswagen SpaceFox / Suran, ще се предлага с климатик, мултифункционален волан, CD с MP3 радио, USB порт и ел. пакет. Още една причина да съжаляваме, че този семеен модел не се предлага на пазарите в Европа.http://kamuscoop.blogspot.com/
В края на миналата година разбрахме, че През 2010г. ще бъде обновен и Volkswagen SpaceFox. Ето, че днес фирмата представи официалните снимки на разработения специално за Северна и Южна Америка модел. Видно е, че дизайна на новия модел плътно се доближава до този на познатият ни Polo , а двигателя с който ще се предлага е същия 1.6 литров четирицилиндров бензинов агрегат. За никого не е тайна, че Volkswagen Suran е чисто и просто комби версия на популярния в Южна Америка - VW Fox , но това не означава, че в неговата разработка са правени компромиси.
Голям напредък се забелязва и в интериора. Тук той вече разполага с висококачествени материали, а оборудването е богато. Серийно новия Volkswagen SpaceFox / Suran, ще се предлага с климатик, мултифункционален волан, CD с MP3 радио, USB порт и ел. пакет. Още една причина да съжаляваме, че този семеен модел не се предлага на пазарите в Европа.http://kamuscoop.blogspot.com/
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen Transporter T5 TH2RS струва 250 000 евро, но всеки цент от внушителната сума си струва. Бусът е снабден с шестцилиндров боксер от Porsche 911 Turbo, модифициран от безумците от 9ff. Монтираният отзад 3.6-литров мотор развива мощност от 799 к.с. и въртящ момент от 900 Нм. Задвижва задните колела през шестстепенна трансмисия от Porsche GT2 и блокируем диференциал.
Бусът-мутант може да превозва петима на борда си, като тапицираните с черна алкантара въглеродни седалки са разположени максимално близко до надлъжната ос на возилото, а шофьорското място, воланът, педалите и инструменталният панел се намират в центъра на предницата като в състезателен болид.
TH2RS разполага със спирачки Brembo с 390-милиметрови дискове отпред и 365-милиметрови отзад. Спирачните апарати имат съответно 6 и 4 бутални механизми. Оборудването включва автопилот, пневматично окачване с постоянно регулиране и автоматично намаляване на клиренса при по-високи скорости и 20-цолови алуминиеви джанти Tomason, обути в гуми Continental с размер 275/35Z.
Дори при такива технически показатели обаче творението на TH трябва да докаже превъзходството си над българските маршрутки на практика. За целта немците изпробват буса на овала "Нардо", където бусът документирано достига скорост от 311 км/ч. Съвсем друг е въпросът дали TH2RS може да се справи с родните шампиони в градски условия.
Бусът-мутант може да превозва петима на борда си, като тапицираните с черна алкантара въглеродни седалки са разположени максимално близко до надлъжната ос на возилото, а шофьорското място, воланът, педалите и инструменталният панел се намират в центъра на предницата като в състезателен болид.
TH2RS разполага със спирачки Brembo с 390-милиметрови дискове отпред и 365-милиметрови отзад. Спирачните апарати имат съответно 6 и 4 бутални механизми. Оборудването включва автопилот, пневматично окачване с постоянно регулиране и автоматично намаляване на клиренса при по-високи скорости и 20-цолови алуминиеви джанти Tomason, обути в гуми Continental с размер 275/35Z.
Дори при такива технически показатели обаче творението на TH трябва да докаже превъзходството си над българските маршрутки на практика. За целта немците изпробват буса на овала "Нардо", където бусът документирано достига скорост от 311 км/ч. Съвсем друг е въпросът дали TH2RS може да се справи с родните шампиони в градски условия.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
1.4 TFSI на VW пак е най добрия двигател в света
Вчера, жури съставено от 71 журналисти от 35 страни гласуваха за "Най добър двигател 2010". Тази година журито реши, че 1.4 TFSI на VW все още е Най добрия двигател в света , като му даде приза и тази година. Ето и останалите победители в различните класове:
http://kamuscoop.blogspot.com/?zx=ab82bce3f11acc08

Вчера, жури съставено от 71 журналисти от 35 страни гласуваха за "Най добър двигател 2010". Тази година журито реши, че 1.4 TFSI на VW все още е Най добрия двигател в света , като му даде приза и тази година. Ето и останалите победители в различните класове:

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта