2.0 TDI или 2.0 TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Jovani
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovani » Пон 08 сеп 2008 20:18


Някаде бях чел, че: "хората купуват конски сили, а карат въртящ момент" за мене е 100% истина.
И аз давам глас за дизела, причина няма да кажа, защото доста хора вече са се изказали, и няма смисъл да повтарям техните думи. Само ще кажа, че съм шофьор и карам доста различни коли, бензини, дизели, газ, метан, общо взето всичко . Е такова усещане като при ускорението на новите дизели никъде го няма, било то комон рейл или помпа дюза.




Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Сря 10 сеп 2008 4:37


Сериозна разлика между двата ще усетиш, ако караш бързо. Над 140 разликата става все по голяма в полза на дизела. Ако караш много градско, тогава дизела пак има предимство. Ти писа, че не си състезател, тогава може да вземеш бензина. 2.0 TSI е страхотен двигател, но дали има смисъл да го взимаш, ако няма да ги ползваш толкова тия коне?


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 10 сеп 2008 12:43


Jovani написа:Някаде бях чел, че: "хората купуват конски сили, а карат въртящ момент" за мене е 100% истина.


ми то конските сили са върт. момент умножен по оборотите ... mhihi


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Сря 10 сеп 2008 12:50


Cherepaha написа:
Jovani написа:Някаде бях чел, че: "хората купуват конски сили, а карат въртящ момент" за мене е 100% истина.


ми то конските сили са върт. момент умножен по оборотите ... mhihi


Бе май нещо не е съвсем така => моята кола е 150 кс и 210 Нм => по колко оборота трябва да си умножа върт. момент за да получа 150 кс???
Някой знае ли каква точно е връзката върт. момент/кс


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 10 сеп 2008 12:57


dimoboy написа:
Cherepaha написа:
Jovani написа:Някаде бях чел, че: "хората купуват конски сили, а карат въртящ момент" за мене е 100% истина.


ми то конските сили са върт. момент умножен по оборотите ... mhihi


Бе май нещо не е съвсем така => моята кола е 150 кс и 210 Нм => по колко оборота трябва да си умножа върт. момент за да получа 150 кс???
Някой знае ли каква точно е връзката върт. момент/кс


kW = (Nm * rpm) / 9549

110 = (Nm * 5700) / 9549

Nm = (110 * 9549) / 5700 = 184 Nm

или

(184 * 5700) / 9549 = 110 kw * 1.36 = 150 hp


Jmok
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jmok » Сря 10 сеп 2008 14:30


Благодаря на всички за мненията!

Избрах 2.0 TSI 170 ps. Обосновката е:
1. До сега съм карал само бензин, последно 1.8Т
2. Бензиновия двигател като производителност няма да е по-лош от дизела.
3. Дизела има DPF. Трябва да се кара, за да се прочиства. Аз основно ще го карам градско (старт -> 8км + задръствания -> стоп). Не е най-подходящия режим за дизел. Една, две години докато мине гаранцията сигурно няма да има проблем, но аз мисля да го карам 3-5 г., ако изпищи нещо - е... ти икономията.
4. Нафтата в БГ по принцип е кофти (до колкото съм чул), а дюзите са скъпи
5. Според http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?minkm=600, разликата в разхода няма да е кой знае колко по-голяма. По добре да плащам за гориво, отколкото за филтри, дюзи и т.н. То автомобила (ако не е за работа) си е по принцип набутвация.
6. Добавки разни за нафтата през зимата, разправии...
7. Звукът на дизела не ми харесва по принцип - но бях склонен да го приема.

Между другото почти до последно бях 50:50. Сега не съжалявам за избора си.

Поздрави, и още веднъж благодаря за помоща.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 10 сеп 2008 15:27


честито..
Със здраве да си го ползваш..
Не си сбъркал в избора... без значение кой какво предпочита.. важното е за твоите параметри, че си направил този избор, при твои условия и при твое използване.

Хайде пък таман ще кажеш какъв е разхода... че нямам наблюдения за този мотор.. ;)


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Сря 10 сеп 2008 21:03


Jmok написа:Благодаря на всички за мненията!

Избрах 2.0 TSI 170 ps. Обосновката е:
1. До сега съм карал само бензин, последно 1.8Т
2. Бензиновия двигател като производителност няма да е по-лош от дизела.
3. Дизела има DPF. Трябва да се кара, за да се прочиства. Аз основно ще го карам градско (старт -> 8км + задръствания -> стоп). Не е най-подходящия режим за дизел. Една, две години докато мине гаранцията сигурно няма да има проблем, но аз мисля да го карам 3-5 г., ако изпищи нещо - е... ти икономията.
4. Нафтата в БГ по принцип е кофти (до колкото съм чул), а дюзите са скъпи
5. Според http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?minkm=600, разликата в разхода няма да е кой знае колко по-голяма. По добре да плащам за гориво, отколкото за филтри, дюзи и т.н. То автомобила (ако не е за работа) си е по принцип набутвация.
6. Добавки разни за нафтата през зимата, разправии...
7. Звукът на дизела не ми харесва по принцип - но бях склонен да го приема.

Между другото почти до последно бях 50:50. Сега не съжалявам за избора си.

Поздрави, и още веднъж благодаря за помоща.




Култ ....нямаше как да се каже по добре-.... УСПЕХ с колицата ! И внимателно с тези 170 КС !


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пет 12 сеп 2008 7:52


palikari написа:
musura написа:
Masserati написа:TSI - много ясно че бензина.Цената на нафтата и бензина е еднаква.Вземи си кола която ще върви,не че дизела не върви ама бензина си е бензин :idea:


Подкрепям колегата, а и трябва да се има предвид, че в момента търсенете на дизелови автомобили втора употреба е доста понижено, което според мен е още едно предимство на бензиновия модел :idea:

А и има още един малък плюс за бензина - по-ниско ниво на шум в купето, особено при по-високи скорости ;)

изказване,нямащо нищо общо с действителността

Извинявай шефче, другия път ще дигна ръка преди да напиша нещо :arrow: :evil:


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Съб 13 сеп 2008 2:10


Jmok написа:Благодаря на всички за мненията!

Избрах 2.0 TSI 170 ps. Обосновката е:
1. До сега съм карал само бензин, последно 1.8Т
2. Бензиновия двигател като производителност няма да е по-лош от дизела.
3. Дизела има DPF. Трябва да се кара, за да се прочиства. Аз основно ще го карам градско (старт -> 8км + задръствания -> стоп). Не е най-подходящия режим за дизел. Една, две години докато мине гаранцията сигурно няма да има проблем, но аз мисля да го карам 3-5 г., ако изпищи нещо - е... ти икономията.
4. Нафтата в БГ по принцип е кофти (до колкото съм чул), а дюзите са скъпи
5. Според http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/1045-Tiguan.html?minkm=600, разликата в разхода няма да е кой знае колко по-голяма. По добре да плащам за гориво, отколкото за филтри, дюзи и т.н. То автомобила (ако не е за работа) си е по принцип набутвация.
6. Добавки разни за нафтата през зимата, разправии...
7. Звукът на дизела не ми харесва по принцип - но бях склонен да го приема.

Между другото почти до последно бях 50:50. Сега не съжалявам за избора си.

Поздрави, и още веднъж благодаря за помоща.


Браво. Добър избор :wink:


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Съб 20 сеп 2008 17:59


Честито за новата кола,доста добър избор.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта