Те само ни мачкат а ние само лаламе и нищо не правиме. За жалост ще минат още много години докато станеме будна нация



Депутат: Защо да сменяме табелите след влизането в ЕС?!
16 януари 2006 / Auto.Dir.BG
Направил съм проверка, никъде не е записано, че след влизането ни в ЕС ще е необходима пререгистрация на автомобилите.
Това заяви във Варна депутатът от СДС Димитър Димитров, предаде в. "Позвънете новини". Димитров е член на 2 парламентарни комисии - по транспорт и по комуникации. Според него течащата в момента пререгистрация трябва да е последна. "Тази смяна на номерата трябваше да се извърши в рамките на цялата 2006 г., защо финансовият министър Орешарски е решил да скъси срока до 31 март - можем само да се досещаме”, обясни той. С думите си народният представител потвърди индиректно съмненията на опозицията, че чрез таксите за смяната на номерата се цели пълнене на републиканския бюджет. В края на седмицата колегата му от “Атака” Минчо Христов обяви в писмо пред медиите, че “правителството е решило да си набави по абсолютно незаконен начин” около 60 млн. лв.
NovobranecGT написа:Golf3User написа:това с табелите не е лоша идея( но да го напражят не за 1 месец а за една година примерно) стига като влеземе в ЕС да не ги сменяме пак че тогава ще ги псувам много върло !
Шансовете ни за ЕС понамаляват, така че може да ни огрее
МВР закъса с новите табели на колите
Ако номерата не бъдат сменени в срок, кабинетът трябва да намери решение, казват от КАТ
МВР няма да може да произведе всички 900 000 регистрационни номера на колите, които трябва да бъдат сменени, заради краткото време, което остава до 31 март.
Срокът трябва да се удължи, заяви пред електронния сайт "Всеки ден" Симеон Делисивков, директор на фирмата на вътрешното министерство Б.М.В., която прави табелите.
"До края на март няма как да се произведат близо 1 милион табели, това е количество, за което трябваше да се работи до края на 2006 година", коментира той.
Смяната на номерата започна през 2002 г. и трябваше да приключи в края на тази година. Спешното изтегляне на срока се наложило заради ниския процент на водачите, сключили застраховка "Гражданска отговорност" - едва 50-60%, за което получихме сериозна критика от Европейската комисия, обясни вчера пред Би Ти Ви подп. Марин Раковски от Пътна полиция-ДНСП.
Освен колите в движение, чиито номера трябва да се сменят, от нови табели се нуждаят и тези, които се внасят от чужбина, както и на временно пребиваващите чужденци.
"Капацитетът на фабриката е едва 55 000 табели на месец. При извънредна работа може да се стигне до 65 000", обяснява още Делисивков.
Според шефа на дирекцията за производство и монтаж на табелите Петър Петров капацитетът може да се увеличи и до 90 000, но трябва да се удължи работното време и да се назначат нови служители. Оперативният състав на фабриката е 16 души, които вече работят извънредно в събота, но това не е достатъчно.
В КАТ казват, че в столицата например повече от 800 возила на ден не могат да бъдат обработени. Това прави едва 60 000 сменени номера за двата месеца и половина, които остават. В момента обаче на ден в София минавали едва 300 коли.
"Очаквахме повече, но явно всички ще дойдат в последния момент", коментира директорът на столичния КАТ полк. Илия Илиев, който още се надява да успеят с крайния срок.
"Ако в средата на март се окаже, че времето не стига, Министерският съвет трябва да реши какво да прави", каза обаче Илиев. КАТ също работи извънредно вече втора седмица.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта