Някакви допълнителни мерки, в връзка със задаващите студове?
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
хайде да си похваля пасаткото. Първо отварям, гледам течността за чистачките - станала на боза. долях около 400мл. чист концентрат -80градуса. След това долях малко чист концентрат - антифриз. Врътнах да паля- и хоп! от половин оборот запали почаках да загрее малко, като тръгнах - леле мале! се едно карам каруца със железни колела. (имах чувството че са ми замръзнали амортисьорите.) , но след 2-3 км се оправи и всичко беше тип-топ. По пътя навръщане минах през Шел и я "облажих" със малко V-power -да се почувства гледана кола
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мда - и моят акумулатор се опита да ме предаде днес в 7 вечерта, след като бях седял половин ден в офиса, но в един момент се "превъзбуди" и запали.
А сега - страх лозе пази - посред нощите излязох да купувам малко антифризче за казанчето, а на акумулатора му покрих клетките с дестилирана водица. Че покарах и 3-4 километра на бензин, та да спя по-спокойно. Утре да видим какво ще става...
А сега - страх лозе пази - посред нощите излязох да купувам малко антифризче за казанчето, а на акумулатора му покрих клетките с дестилирана водица. Че покарах и 3-4 километра на бензин, та да спя по-спокойно. Утре да видим какво ще става...
- lucifer_pl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 03 апр 2005 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mishu
- Мнения: 607
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
scuba написа:mishu написа:Една от най-сигурните мерки - ВЗЕМИ СИ НЕМСКА КОЛА!
Абе тва на аватара ти ми прилича на Калибра или греша? Не че нещо против Опел, ама..... пали ли сутрин на студа?
Не позна. Сеат Толедо. Братчеда на Венто . По ме кефи на външен вид пък иначе всичко си е немско. В студа, да чукаме на дърво, нямам проблеми. Пали като змей.
- R@do
- Батето
- Мнения: 5449
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Без да искам да обиждам някой, ама все пак не е станало нещо кой знае какво...то темата за студовете е като изказванията на кметовете "Зимата ни изненада" всяка година едно и също се дъвче, а винаги е имало подобни студове.ДА не забравяте, само,че температурата на вуздуга се умножава по скорорстта на вятъра и затова понякога иначе нормално течната течност за чистачките става на лед по стъклото..Всичко друго си е елементарна шофьорска култура.
Колкото до газта....то тя и лятото си е окло -30 в бутилката, затова и се пали на бензин-за да не замръзне изпарителя.
Колкото до газта....то тя и лятото си е окло -30 в бутилката, затова и се пали на бензин-за да не замръзне изпарителя.
Допълнителни мерки са за бензина - спирт за горене да абсорбира водата в "качествените горива", за дизелите колкото и странно да звучи - бензин в нафтата , правил я по летлива...
За мой куриоз в книжката заТойота -Ленд Круизера модел 2003 пише в какво съотношение при минусувите температури препоръчват да се меша нафтата с бензин имаше 30% бензин!!!!!!! при минус 20 градуса, ако не го бях видял с очите си нямаше да повярвам.....
За мой куриоз в книжката заТойота -Ленд Круизера модел 2003 пише в какво съотношение при минусувите температури препоръчват да се меша нафтата с бензин имаше 30% бензин!!!!!!! при минус 20 градуса, ако не го бях видял с очите си нямаше да повярвам.....
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта