Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Еми отначало исках да разбера какъв модел ми е от любопитство,а сега искам да ти задам директен въпрос- Мога ли с прекъсвач да си пусна тракшън контрол (който на Б5 е ASR,на 5.5 ESP) защото мисля ще е перфектно
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Ами да разбирам ли че ти имаш АСР/ЕСП но нямаш копче за изключването му?????feikot написа:Еми отначало исках да разбера какъв модел ми е от любопитство,а сега искам да ти задам директен въпрос- Мога ли с прекъсвач да си пусна тракшън контрол (който на Б5 е ASR,на 5.5 ESP) защото мисля ще е перфектно
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Да каза че няма
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Така, значи ако имате ЕСП (тракшън) , а нямате бутон за неговото спиране: Може да се постави и то много лесно (Ако разбирасе става въпрос за ABS module BOSCH v.5.3 ) с 2 парчета кабел и един "клик" бутон.
Но ако нямате ЕСП (тракшън) и си мислите че с едно копче ще го активирате или с ВАГ-КОМ, забравете.Първо АБС хидравличният модул е различен 2-ро компютъра за АБС е различен инсталацията също, а за капак има още 2 датчика коите се нарчат Акселератор а другият следи позицията на волана. Мисията невъзможна освен ако не си решил да похарчиш бая парички за цял друг АБС/ЕСП(тракшън).
За да не се чудите къде се свързва копчето ще Ви кажа:
Взимате един да речем червен кабел и го прекарвате от АБС модула (голямата букса на АБС-а) до желаното място за поставянето на копчето за ТРАКШЪНА OFF/ON след това прекарвате още един кабел със примерно чвревено бал цвят (за да се различава) до същото копче.
ТАКА:
1. Червеният кабел единият край го закачате на 31 пин на модула (компютъра на АБС-а) широката букса, а другият край на копчето ТРАК.....
2.Червено-Белият кабел единият край както се сещате ще е също за копчето, а другият на + при контакт (задължително).
3.Копчето трябва да не е с фиксирано положение тоест трябва да е като за звънец натискаш-включва, пускаш-изключва.
МОЛЯ, НЕ ОПИТВАЙТЕ ТЕЗИ ИНТЕРВЕНЦИЙ АКО ПОНЕ МАЛКО НЕ СТЕ ЗАПОЗНАТ С ИДЕЯТА НА РАБОТА С ТОЦИ. нЕ НОСЯ ОТГОВОРНОСТ ЗА ПОСЛЕДСТВИЯ НАСТЪПИЛИ ПРИ МОНТАЖА color] [color=#4000FF]АКО АБС-А ВИ НЕ Е С ФУНКЦИЯ ТРАКшЪН НЕ ОПИТВАИТЕ ОПАСНО Е!!!!!!!! Извинявам се ако има правописно грешки пиша от ГСМ.
Но ако нямате ЕСП (тракшън) и си мислите че с едно копче ще го активирате или с ВАГ-КОМ, забравете.Първо АБС хидравличният модул е различен 2-ро компютъра за АБС е различен инсталацията също, а за капак има още 2 датчика коите се нарчат Акселератор а другият следи позицията на волана. Мисията невъзможна освен ако не си решил да похарчиш бая парички за цял друг АБС/ЕСП(тракшън).
За да не се чудите къде се свързва копчето ще Ви кажа:
Взимате един да речем червен кабел и го прекарвате от АБС модула (голямата букса на АБС-а) до желаното място за поставянето на копчето за ТРАКШЪНА OFF/ON след това прекарвате още един кабел със примерно чвревено бал цвят (за да се различава) до същото копче.
ТАКА:
1. Червеният кабел единият край го закачате на 31 пин на модула (компютъра на АБС-а) широката букса, а другият край на копчето ТРАК.....
2.Червено-Белият кабел единият край както се сещате ще е също за копчето, а другият на + при контакт (задължително).
3.Копчето трябва да не е с фиксирано положение тоест трябва да е като за звънец натискаш-включва, пускаш-изключва.
МОЛЯ, НЕ ОПИТВАЙТЕ ТЕЗИ ИНТЕРВЕНЦИЙ АКО ПОНЕ МАЛКО НЕ СТЕ ЗАПОЗНАТ С ИДЕЯТА НА РАБОТА С ТОЦИ. нЕ НОСЯ ОТГОВОРНОСТ ЗА ПОСЛЕДСТВИЯ НАСТЪПИЛИ ПРИ МОНТАЖА color] [color=#4000FF]АКО АБС-А ВИ НЕ Е С ФУНКЦИЯ ТРАКшЪН НЕ ОПИТВАИТЕ ОПАСНО Е!!!!!!!! Извинявам се ако има правописно грешки пиша от ГСМ.

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Как да разбера,дали модула на АБС-а и там другите неща позволяват,интервенцията да се сложи копче и да забравя... хай-лайн ми е оборудването ако има значение... В сряда най рано мога да кажа 100 % каква ми е машинката на абс-а
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
feikot написа:Как да разбера,дали модула на АБС-а и там другите неща позволяват,интервенцията да се сложи копче и да забравя... хай-лайн ми е оборудването ако има значение... В сряда най рано мога да кажа 100 % каква ми е машинката на абс-а
По номерата които са изписани от тази страна на комппа:
Най-добре го снимай

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Здравейте отново,това няма как да го снимам,без да сваля помпата или да разглобя нещо.Ако по друг начин мога да ти дам информация за нея (без ВАГ-КОМ) ми кажи,иначе няма как...
Снимах отгоре да се види че е Бош.

Снимах отгоре да се види че е Бош.

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
feikot написа:Здравейте отново,това няма как да го снимам,без да сваля помпата или да разглобя нещо.Ако по друг начин мога да ти дам информация за нея (без ВАГ-КОМ) ми кажи,иначе няма как...
Снимах отгоре да се види че е Бош.
Има още един начин вадиш буксата на от АБС модула дето си го снимал, отваряш задната й страна (лекичко има едни зъбчета и най-вероятно свинска опашка) и броиш кабелите от задната И страна, след това казваш колко са, а ако не те мързи напиши и какви цветове са червено-бял,зелен.......... НО по важно е колко са на брой.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Не ме мързи изобщо,ще ти ги кажа кой какъв е,ама не мога да извадя буксата,а не ми се реже изолацията на снопа.Толкова трудно ли е да се види един сериен номер ? 

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
За да извадиш биксата трябва да я отклиниш, първо се издърпва едно лостче и после се вади. лостчето е оп предната страна на буксата. Е не е баш лостче по скоро е скоба ръчкаш с отверката и то се плъзва напред. НЕ РЕЖИ КОЖУХА НА ИНСТАЛАЦИЯТА ЩЕ ПАТИШ
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Именно,тоя кожух не ми се бара,че после някой специалист (недай си боже реша да я продавам) ще ми вади от 9 кладенеца вода.Това зъбче е от към предния край на буксата (от към фаровете) така ли ? Първо него освобождавам,и после буксата излиза нагоре ? Правилно ли разбрах ?
Изгуглих малко за този ЕДЛ и попаднах на тази тема http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=271846
От което разбрах че за да имаш EDL трябва на стикера да имаш 1AH.
Имам го,policevidin,ако от този стикер можеш да разбереш за АБС модула
идеално ще е.

Изгуглих малко за този ЕДЛ и попаднах на тази тема http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=271846
От което разбрах че за да имаш EDL трябва на стикера да имаш 1AH.
Имам го,policevidin,ако от този стикер можеш да разбереш за АБС модула


- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Петре написа:Ето го батко
Митът е оборен!
Teves MK4 имат диагностика(някои)
Колега, оказа се че има разлика между ВАГ-КОМ версия 409.1 и друга 409.1 освен в софтуера има и в самият кабел. до скоро ползвах една версия, а сега си купих от Нета друга и се оказа че новият кабел прави ето това:


- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
policevidin Ето ти дългоочаквания номер
сега ти си на ход.



- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Въпроси за електронния блокаж на диференциала EDL
Петре написа::wink:
Колега , аномалия.
Понеже имах известен проблем с кабела за диаг..,а беше в гаранция та пратихго на сервиз от там ми казаха е има проблем в него и ще ми го сменят с нов, НОВ ми дадоха НО сега старата песен на нов глас не ми позволява да направя диагностика на АБС модула


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта