"безпроблемен автомобил" ли е VW
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Моя GOLF 3 е 96 год.Като го купих,вкарах го в бокса и всичко на земята барабар със задня мост-и всико ново от А до Я-отпред и отзад.около 500 лв./не за плащам работа/ като в тез пари са и маслто/полусинтетика/ ремък и ролката,филтри/нафта и въздух/.20% отстъпка като взех всичко наведнъж.Така че евтино се подържа VW-колегата има ФОРД-МАЙКО ЛЕЛЕ/заобикаля магазина/
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kiril_p написа:Не съм голям разбирач, но мисля че това не е много. Ангренажния ремък и филтрите се сменят винаги при купуване на кола на старо. Голяма част от другите неща които си сменил чисто и просто са били прецакани от преди. Каквато и кола на старо да купиш винаги по нея има нещо за оправяне от предния собственик. Вектрите и изобщо всички опели имат един мноооого голям кусур - ръждясват като за световно. Една зима като тази и просто няма начин да не избие ръжда някъде! Не съжалявай за покупката! Иначе новата кола си е нова, но е непосилна за голяма част от хората!
колега съжалявам за оффтопика и не искам да се заяждам обаче моля те първо се поинтересувай и после говори за ръжди и тн и тн....специално за опелите проблемни са купетата преди 95 година заради липсата на пълно поцинковане,НО въпреки това стига човек да си гледа колата и да не е мърляч от класа ръжда трудно ще избие НАВСЯКЪДЕ както ти казваш.второ колегата говореше за 96 година векттра Б комби предполагам.лично аз притежавам вектра б от тия години и е карана САМО в България някой ден ще ти я покажа и ако намериш и зрънце ръжда където и да е имаш каса бира от мен

А сега по темата...според мен тези ремонти които колегата е направил са напълно в рамките на допустимото за 12 годишна кола.няма място за съмнение.
Интересна тема да-а! Колата ми е Audi 80 GTE quattro'85. Аз тва Ауди го зех за 3 000 и още толкова съм дал за 3 години за ремонти и консумативи! Минал съм къде 40 000 км! Никъде не съм закъсвал сериозно! Даже миналото лято се върнах на 2 цилиндъра от Варна с пълна кола и в отвратително време!
Силно се съмнявам, че нова кола ще може да изкара 3 г на дивотиите, на които подлагам моята! Товарил съм я неколкократно с по 500-550 кг багаж! При наще хубави пътища
Силно се съмнявам и че ще мога да ремонтирам толкова неща по една нова кола с тея пари и то при положение, че влагам само нови части и то висококачествени и на съответната цена! Ваското 1 знае!
А и при тея заплати от 200-400 лв у нас, кой ли може да си позволи смяна на нова кола с нова на всеки не 3, а 5 години поне?! Дайте по-реалистично да гледаме на нещата! Що всяка година има кампании за дооправяне на даден модел от някоя марка?! Що ги нямаше преди 15 г тея кампании? Много е просто - сега новите модели излизат на няколко месеца! Недоработени, непроверени на 100%
Нещата се оправят в движение!
Понеже не съм наясно с Голфовете - ето ви за Ауди 80:
В1 - от 1976 до 1981 г - 5 години производство
В2 - от 1981 до 1986 г - 5 години производство (фейслифт на В1 + куаттро)
В3 - от 1986 до 1991 г - 5 години производство (двойно-позинкована каросерия, ТОРСЕН за куаттрото)
В4 - от 1991 до 1995 г - 4 години производство (фейслифт и двг от 2,0 л)
Виждате, че на 5 години горе-долу се е сменял модела или само като визия, или по-основно! Сега се разчита много на компютърното проектиране и по-малко на тестовете! И резултата е по улиците. Голф 2 е здрав и държелив, а следващите
Ауди В3 и В4 - пак така, А4 -
Е за какво ми е нова кола? Да хвърлям безумни средства по нея със съмнителна изгода от това - ми по-лъскава е, повече екстри - ми повече главоболия и с крадци, и с хулиганчета с пирони, и в сервиза, и при застрахователя - тва е новата кола - не е за България!
Силно се съмнявам, че нова кола ще може да изкара 3 г на дивотиите, на които подлагам моята! Товарил съм я неколкократно с по 500-550 кг багаж! При наще хубави пътища

А и при тея заплати от 200-400 лв у нас, кой ли може да си позволи смяна на нова кола с нова на всеки не 3, а 5 години поне?! Дайте по-реалистично да гледаме на нещата! Що всяка година има кампании за дооправяне на даден модел от някоя марка?! Що ги нямаше преди 15 г тея кампании? Много е просто - сега новите модели излизат на няколко месеца! Недоработени, непроверени на 100%

Понеже не съм наясно с Голфовете - ето ви за Ауди 80:
В1 - от 1976 до 1981 г - 5 години производство
В2 - от 1981 до 1986 г - 5 години производство (фейслифт на В1 + куаттро)
В3 - от 1986 до 1991 г - 5 години производство (двойно-позинкована каросерия, ТОРСЕН за куаттрото)
В4 - от 1991 до 1995 г - 4 години производство (фейслифт и двг от 2,0 л)
Виждате, че на 5 години горе-долу се е сменял модела или само като визия, или по-основно! Сега се разчита много на компютърното проектиране и по-малко на тестовете! И резултата е по улиците. Голф 2 е здрав и държелив, а следващите


Е за какво ми е нова кола? Да хвърлям безумни средства по нея със съмнителна изгода от това - ми по-лъскава е, повече екстри - ми повече главоболия и с крадци, и с хулиганчета с пирони, и в сервиза, и при застрахователя - тва е новата кола - не е за България!

Съгласен съм с колегата GSB, че нова кола не е за България. Освен ако 100-200 хиляди не са значими за стандарта ти на живот. Такива хора обаче са малко.
Има и друг вариант, при който моивацията е гъзарията - за който е готов да си плаща. Познавам хора, които живеят четири семейства (от три поколения) в един апартамент и от година и половина се катерят пеша до петия етаж, защото асансьора е развален и трябват 1500лв. за ремонт, но си купуват от магазина кола на кредит.

Има и друг вариант, при който моивацията е гъзарията - за който е готов да си плаща. Познавам хора, които живеят четири семейства (от три поколения) в един апартамент и от година и половина се катерят пеша до петия етаж, защото асансьора е развален и трябват 1500лв. за ремонт, но си купуват от магазина кола на кредит.


- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
gsb написа:Е за какво ми е нова кола? Да хвърлям безумни средства по нея със съмнителна изгода от това - ми по-лъскава е, повече екстри - ми повече главоболия и с крадци, и с хулиганчета с пирони, и в сервиза, и при застрахователя - тва е новата кола - не е за България!
Много е прав колегата! Новото си е ново, ама при условията в нашата държава си е ритуално самоубийство да си купиш нова кола - лоши пътища, крадци, рискови шофьори и тн. Но все пак хората, които имат 35-40 000 лв и отгоре за нова колица не са на нашия акъл...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта