КАКЪВ ДИЗЕЛ?!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 май 2006 10:07


santo_trafficante написа:я малко по полека с изказванията пич:)помпа дюза няма общо с комън рейл :D поздрави


Въх, наистина ли?! Аз пък си мислих че помпа дюза ти си я измислил барабар с комън рейла :mrgreen:

Никъде не съм писал че са едно и също, а понеже не ти оттърва насоката на темата извърташ по килифарски :Mr Green Fun




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 11 май 2006 10:11


и какво излиза?
Фиат е пионера в новите технологии на дизела ??? не знаех ????
а защо толкова лош имидж на техните дизели тогава ?
никъде не съм чул някой да похвали такъв , дори и добра дума не съм срещал ?


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 11 май 2006 10:11


yossarian написа:
santo_trafficante написа:я малко по полека с изказванията пич:)помпа дюза няма общо с комън рейл :D поздрави


Въх, наистина ли?! Аз пък си мислих че помпа дюза ти си я измислил барабар с комън рейла :mrgreen:

Никъде не съм писал че са едно и също, а понеже не ти оттърва насоката на темата извърташ по килифарски :Mr Green Fun

каквото и да е не можеш да ме убедиш че тди е по добро от комън рейла :!:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 11 май 2006 10:13


One написа:и какво излиза?
Фиат е пионера в новите технологии на дизела ??? не знаех ????
а защо толкова лош имидж на техните дизели тогава ?
никъде не съм чул някой да похвали такъв , дори и добра дума не съм срещал ?

http://www.italiancar.com.au/pilot/art033.htm
http://www.fiat.com/cgi-bin/pbrand.dll/ ... 1073772865


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 май 2006 10:25


santo_trafficante написа:каквото и да е не можеш да ме убедиш че тди е по добро от комън рейла :!:


За да бъдеш убеден в нещо е необходимо да го познаваш, а горното ти твърдение показва колко си бос по темата, нито ми е работа да пълня кофа без дъно. TDI, TDCI, HDI, JTD са различни фирмени наименования на принципно една и съща система, само дето ти не го знаеш.

"Чети, чети, то сляпото окато прави!"


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 11 май 2006 10:33


yossarian написа:
santo_trafficante написа:каквото и да е не можеш да ме убедиш че тди е по добро от комън рейла :!:


За да бъдеш убеден в нещо е необходимо да го познаваш, а горното ти твърдение показва колко си бос по темата, нито ми е работа да пълня кофа без дъно. TDI, TDCI, HDI, JTI са различни фирмени наименования на принципно една и съща система, само дето ти не го знаеш.

"Чети, чети, то сляпото окато прави!"

приятелю тди с /пише се JTD/няма нищо общо :D и вземи питай и се поинтересувай кое е по добро:)


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 май 2006 10:37


santo_trafficante написа:приятелю тди с /пише се JTD/няма нищо общо :D и вземи питай и се поинтересувай кое е по добро:)


Ами хайде, вземи да ни обясниш като какво се явява JTD, колко уникално е, първо в света и второ в България


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 11 май 2006 10:47


стига сте се дрънкали!
и двете са добри но поради факта че помпа-дюза не може да докара екологията (газовете) фауве ще минава от догодина на комън рейл.

@ yossarian: TDI не е комън рейл и няма много общо с HDI, TDCI, JTD etc...


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какъв Дизел?

Мнениеот Toledo » Чет 11 май 2006 11:02


Djambazki-Sofia написа:Вижте мненията на колегите от Peugeot Клуб БЪЛГАРИЯ и Клуб ФИАТ България!

А ти провери условията в Стар Моторс за Мазда 3 :) Лично според мен най-доброто предложение в класа си като комплексна оценка за тези пари . Няма слабо място тая кола :wink:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 11 май 2006 11:07


nii написа:стига сте се дрънкали!
и двете са добри но поради факта че помпа-дюза не може да докара екологията (газовете) фауве ще минава от догодина на комън рейл.

@ yossarian: TDI не е комън рейл и няма много общо с HDI, TDCI, JTD etc...

обясни му го на пича че той даваше поговорки ама да не дам аз една:)


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 11 май 2006 11:36


Малко инфо за "печките" от Ауди-форума :

"...Това което твърдя за TDI е,че при TDI има помпа която дава високо налягане ~250 атм., тя е електронно контролирана, и по тръбички - за всяка дюза отделна, помпата опеделя в коя дюза да иде гориво, от нея горивото отива в дюзите които ВПРЪСКВАТ ГОРИВОТО ДИРЕКТНО В ЦИЛИНДЪРА. При Помпа дюза - има помпа регулирана електронно която дава налягане - не е много високо, от там по тръба горивото стига до дюзата която е и помпа - вдига още налягането и се командва от гърбица на разпределителния вал или допълнителен вал и също ВПРЪСКВА ГОРИВОТО ДИРЕКТНО В ЦИЛИНДЪРА. При HDI, TDCI,CDI, JTD и др. комън реил названия помпата за горивото е като на бензиновия двигател - електрическа, дава много високото налягане което по обща тръба достига до всички дюзи, но те се контролират от ЕКУ -то и всяка получава сигнал кога да ВПРЪСКВА ГОРИВОТО ДИРЕКТНО В ЦИЛИНДЪРА. И всичките са инжекцион - инжекцион означава впръскване на горивото. Как горивото достига до цилиндъра - в това са разликите, с директно впръскване са всичките, нямат предкамери..."

"...Като едно малко допълнение - система, която работи точно като първите поколения комон реил - тоест отваряне на инжектора с соленоид а не с пиезопластини - се е използвала при корабни дизели от много време, но АЛФА са първите който са успели да го вкарат в лека кола. А последното поколение комон реил с въпросните пиезопластини вече според мен е напред от помпа-дюзата защото може да прави различен брой впръсквания в зависимост от обороти, натоварване на двигателя и други фактори, което при помпа-дюза не е толкова лесно защото там помпата се управлява от гърбица на разпределителния вал а на нея в движение не може да й се промени профила..."

"... Ауди никога не са имали предкамерен дизел наречен TDI, на старите просто си пише турбо дизел, на Опел и др. такива пише турбо дизел интеркулер, което заблуждава. Има и фолксваген SDI - директно впръскване, без турбо.
Точно старите TDI - 5 цил. 2,5л от 1989 до 1997 са с малки разлики помежду си и са с директно впъскване, но не по обща шина, а помпата подава горивото според реда на палене на двигателя, образно казано както е и делкото с искрата при бензиновите, там налягането също е високо 250 атм, но се реализира за сметка на много скъпа помпа, която трябва да е и много прецизна и тн., а при V6 2.5 литра помпата е същата, но със 6 тръби, чак при 3.3л V8, 4.0 V8 двигателите са Комън реил на Ауди, и разбира се новия двигател 3.0 V6 който се слага на актуалното сега А6..."


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Чет 11 май 2006 11:49


Ами хайде, вземи да ни обясниш като какво се явява JTD, колко уникално е, първо в света и второ в България

колегата toledo ти го е обяснил вземи да се просветиш малко :D поздрави :D [/quote]


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 май 2006 12:05


nii написа:стига сте се дрънкали!
и двете са добри но поради факта че помпа-дюза не може да докара екологията (газовете) фауве ще минава от догодина на комън рейл.

@ yossarian: TDI не е комън рейл и няма много общо с HDI, TDCI, JTD etc...


Аз не споря кое е по-добро, Санто скача без да е наясно.

Като ти казвам че ви липсва информация, вярвай ми. 5, 6 и 10 цилиндровите двигатели на VW с означение TDI са със система комън рейл за впръскване на горивото. Помпа-дюза е само на 3 и 4 цилиндровите. По-старите са с разпределителна помпа. Потърси и ще намериш.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 11 май 2006 12:42


Ти май не четеш :roll: Какъв е според теб 5-цил. мотор TDI на VAG от 1996 г например ?


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 май 2006 13:14


Toledo написа:Ти май не четеш :roll: Какъв е според теб 5-цил. мотор TDI на VAG от 1996 г например ?


Е аз какво да направя като двамата със Санто сте останали в 96-та година! А и само един пост по нагоре съм го писал ама няма кой да чете
yossarian написа:По-старите са с разпределителна помпа.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 94 госта