
за или против нарязани предни дискове ( +/- )
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Колеги,мой приятел кара с такива от Ауто плюс и впечатленията му са перфектни! Спирането е лудо.А при яко каране с много спирачки тези дискове наистина започват да светят,но това не е проблем.
Не знам как колегата devil_vas е успял да ги изкриви ,може проблема с тресенето да му е дошъл от някъде другаде. Пък и той кара Опел все пак...

Не знам как колегата devil_vas е успял да ги изкриви ,може проблема с тресенето да му е дошъл от някъде другаде. Пък и той кара Опел все пак...

Аз смених мойте с Jurid обикновенни, плътни (solid) и накладки ATE. Първите 15-20 км колата буквално се пързаляше, но после постепенно се напаснаха и спират много добре. Ако натисна рязко педала имам чувството, че ще излетя през джама. На техническия преглед всичко беше много добре. Вече съм направил около 3 хил. км и съм много доволен.
ПП. не карам като състезател, и рядко вдигам над 140
ПП. не карам като състезател, и рядко вдигам над 140
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
ila написа:Аз смених мойте с Jurid обикновенни, плътни (solid) и накладки ATE. Първите 15-20 км колата буквално се пързаляше, но после постепенно се напаснаха и спират много добре. Ако натисна рязко педала имам чувството, че ще излетя през джама. На техническия преглед всичко беше много добре. Вече съм направил около 3 хил. км и съм много доволен.
ПП. не карам като състезател, и рядко вдигам над 140
Говорим конкретно за Brembo MAX

- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Има огромна разлика между НАРЯЗАНИ и НАДУПЧЕНИ дискове.
НАРЯЗАНИ - ДА (но само фабрични)
НАДУПЧЕНИ - НЕ
Надупчените в същност намаляват реланата площ на диска и съответно загряват повече. Също така некадърно направените дупки могат да навредят на здравината на диска както бе показано в снимка по-рано.
Моля не ми давайте примери за карбоновите дискове на Фераритата и на Формула 1, защото един от тези дискове струват повече от целите автомобили на някой колеги тук.
НАРЯЗАНИ - ДА (но само фабрични)
НАДУПЧЕНИ - НЕ
Надупчените в същност намаляват реланата площ на диска и съответно загряват повече. Също така некадърно направените дупки могат да навредят на здравината на диска както бе показано в снимка по-рано.
Моля не ми давайте примери за карбоновите дискове на Фераритата и на Формула 1, защото един от тези дискове струват повече от целите автомобили на някой колеги тук.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
хубавичкое да са вентилиранки,вчера ми се наложи да слизам от хижа здравец надолу към Пловдив аз по-принцип си спирам на скорост ама вярвайте ми че и това не помагаше щото за 20км се качваш на 1200м надморска.Та чат пат ми се налагаше да скачам на кучките и оооооооооооо ужас спирането беше истински адд след 6-7 то натискане спирачките взеха да спират все едно ги нямаше бяха загрели,педала твърд,бях скочил със всички сили на спирачките то и горкото серво изнемогваше а спиране нъцки.Верно че накладките ми са пълни боклуци за 30лв,дисковете по-биват сменял съм ги комплект преди3-4к километра ама на равното проблем нет.Та това си беше тест.Лошото е че се налага и смяна на спирачните апарати за такива дискове.
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
[quote="20vTurbo"]
НАРЯЗАНИ - ДА (но само фабрични)
НАДУПЧЕНИ - НЕ
Надупчените в същност намаляват реланата площ на диска и съответно загряват повече.
Защо така мислиш колега?А каналите по този принцип не намалят ли реалната площ на диска?Даже те се равняват на много повече дупки като площ.Виж по-мощните модели на Мерцедес какви им са отпред и после питай инжинерите им какво мислят за скапаните им спирачни компоненти.....
НАРЯЗАНИ - ДА (но само фабрични)
НАДУПЧЕНИ - НЕ
Надупчените в същност намаляват реланата площ на диска и съответно загряват повече.
Защо така мислиш колега?А каналите по този принцип не намалят ли реалната площ на диска?Даже те се равняват на много повече дупки като площ.Виж по-мощните модели на Мерцедес какви им са отпред и после питай инжинерите им какво мислят за скапаните им спирачни компоненти.....

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Крам вече близо 1000 км с Max + ATE накладки. Определено има разлика в спирането, особено, кога са по-натоварени. Интересно е, че когато натисна спирачките с чува едно леку бучене. Другото което е че, когато тръгна (дисковете са студени) спира малко по-трудно. Предвид цената на която ги предлагат Манимпекс просто не виждам да се взима нищо друго. (накладките също са от там)
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта