Пасат или Бора
- batesecko
- Мнения: 170
- Регистриран на: Пет 17 ное 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз гласувах за Бората. Лично на мен пасата ми е грозен, без да се обиждат собствениците на такива. Освен това имам и наблюдения в/у бората и мога да кажа че предлага достатъчно място и комфорт на сносна цена. Не е случайно според мен различни класове автомобили да имат почти еднакви цени. ЗА бора.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами какво да кажа, процентите очевидно са като при мен 50/50. Да си кажа най вероятно ще има огромно значение личното /субективно/ усещане за двата автомобила, и конкретния екземпляр, който ще излезе на пазара и ще го харесам.
П.П: SLO и Imedarov, ще съм ви много благодарен, ако ми пуснете на ЛС телефоните си, за да уговорим тестдрайв

П.П: SLO и Imedarov, ще съм ви много благодарен, ако ми пуснете на ЛС телефоните си, за да уговорим тестдрайв


- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ако може да вмъкна нещо /надявам се да е излишно, ама все пак/. Предполагам че ще сравняваш 2 еднакви двигателя /като мощност/. Защото ако единия е 110 к.с. /AFN напр./, а другия - 116 к.с. /да не излъжа, ама мисля че ATJ беше такъв/ няма да е коректно. Не е голяма разликата в мощността, но са коренно различни като технология, и оттам поведение. Знам, че няма как да са в еднакво състояние и двата двигателя, но пък според мен е хубаво да са заредени и с еднакво гориво - просто заради коректността на експеримента.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Напълно съм съгласен, и затова съм се ориентирал към еднакви двигатели. Аз и без това искам да е помпа - дюза. 101 к.с. е малко слаб, 130 е супер
, ама данъка му
Така че най - вероятно ще се ориентирам към 116 к.с. За теста доколкото знам, и на СЛО, и на Имедаров двигателите са еднакви /116к.с./, така че ще свършат чудесна работа.


Значи през седмицата ми е много натоварено,обаче събота или неделя съм почти цял ден free.С удоволствие ще се видим и да покараш истинска кола
Хубаво ще да е и на колегата imedarov да му е удобно прз тези дни,за да направим събитието едновременно,да караш едния и веднага след това да се качиш на другия VW.Така ще осетиш разликата най-добре.
Разберете се с imedarov и пиши на ЛС ден,час и място!
ПС:Събота или Неделя!!!

Хубаво ще да е и на колегата imedarov да му е удобно прз тези дни,за да направим събитието едновременно,да караш едния и веднага след това да се качиш на другия VW.Така ще осетиш разликата най-добре.
Разберете се с imedarov и пиши на ЛС ден,час и място!
ПС:Събота или Неделя!!!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
130 е супер , ама данъка му Така че най - вероятно ще се ориентирам към 116 к.с.
Май съм всял дезинформация, и ще се опитам да я разсея. Значи над 100 к.с. ставката е 80 ст. на к.с., и наличието на катализатор не дава 50% намаление. Значи за 130 к.с. данъка е 104 лв; за 101 к.с. е 80,80 лв.; а за 116 к.с. - 92,80 лв.
Ти ще си ги плащаш тия пари, ама едва ли 24 лв. /или 12 лв./ разлика е толкова голяма /веднъж годишно/. Така че ако 130 к.с. ти е на сърце - търси такъв. Не знам как са откъм склонност към дефекти 130 к.с. /сравнен с 116/.
А как стоеше въпроса с 6-степенната ръчна скор. кутия - на кои двигатели на Пасат се слага ?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта