За колко време ви затопля парното?;-)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 29 дек 2006 9:57


shenko написа:имах една Астра, като тръгна от Хасково чак на Вакарел се стопляше :Mr Green Fun , но сега с пасатите за 2-3 мин. лъха топличко :D


Това са тъпотии стил vw vs opel, освен това е извън темата малко, но щом сте подхванали ще ви кажа, че vw-то ми има много хубаво парно /духа си топло и със скапан термостат/, но и двата ми опела /астра, вектра б/ имаха страшно парно, особено пък вектрата. Така, че колега следващия път потърси причината за слабото парно, защото опел също имат много хубаво парно. Виш примерно с фабия /дизелова - помпа дюза/ мръзнех като куче първите 20 мин. Много бавно загряваше. Дали е характерно за новите двигатели на vw дизелови или е чешко недоразуение?




Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Пет 29 дек 2006 10:14


Отскоро карам Сеат Кордоба. Имам чувството, че загрява много по - бавно отколкото старото ми Голфче 2. Голфарата за 5 минутки стопляше зимата. А Кордобата май към 10 и трябват.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пет 29 дек 2006 10:14


astragt написа:Това са тъпотии стил vw vs opel


не ве колега погрешно си тълкувал :lol: , не исках да кажа това, Астрата беше много стара и парното беше преебано за това написах така, нямам нищо против Опел :wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 29 дек 2006 10:15


Никой не твърди че Опелите имат лошо парно просто по- бавно се загрява двигателя, особенно ако си на място.( Вентилатора се включва само в супер задръствания-карал съм Кадет и Вектра- моноинжекции).


Потребителски аватар
dermeister
Мнения: 805
Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dermeister » Пет 29 дек 2006 10:37


На моята Корса парното е супер. За 5 минути някъде почва да духа топло, а ако реша правя сауна. :ihaaaaa Не си хваля колата и други хора са изказвали това мнение. На Толедото на наще, което все пак си е чисто VW, малко по-бавно става цялата работа с топлинката. А иначе за перките на Опелите е вярно, доста късно се включват, а моята ич, щото не работи. :xaxaxa


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 29 дек 2006 10:38


shenko написа:
astragt написа:Това са тъпотии стил vw vs opel


не ве колега погрешно си тълкувал :lol: , не исках да кажа това, Астрата беше много стара и парното беше преебано за това написах така, нямам нищо против Опел :wink:


Това е друг въпрос вече, при неизрядна система за парно може да се мечтае. Като се замисля на астрата ми чистиха май радиатора в един сервиз.
А голфа като дойде, италянеца явно не беше чувал, че маслото и антифриза са консумативи. Около 3 часа ми промиваха охладителната система, докато спре да тече някаква зган между боза и кал. Но сега парното е на 6. Както казах със скапан термостат в момента и колата си има нормално парно а в задръстванията може да се заиграеш и да направиш сауна :D


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

За колко време ви затопля парното!?

Мнениеот modiliani » Пет 05 яну 2007 0:07


Здравейте !
Сега съм с Пасат 1.8 92г. с климатроник и газова уредба тартарини.
Аз нямам парно !?, но имам климатроник. Сега когато температурите са си нулеви направо си е топло отвънка, но не и в купето.А след магистралата от Бургас до Карнобат, слизам и отварям сергия за лед. Иначе в градско се ядва, както казаха по-горе само замирисва на топло или се стоплям с мисалта че трябва да има парно. Сътринта си мисля - "Не съм ескимос - трябва да го оправя този проблем, ама как се стои в тоя студ под капака." - И все пак по-добре на този студ отколкото на студа в купето.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пет 05 яну 2007 2:37


бързо затопля-5мин.опела ми затопляше по бързо.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Отново за парното

Мнениеот modiliani » Вто 09 яну 2007 20:58


Здравейте, отново.
Оказа се, че всичко по парното си работи но, аз отново нямам топло. Да неби да има някоя клапа някаде и тя да ми прави въртели. Иначе тръбите не се пипат.


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Вто 09 яну 2007 23:22


имах една Астра...

и двата опела...имаха страшно парно...опел имат много хубаво парно

Астрата беше...нищо против Опел..

Никой не твърди че Опелите имат лошо парно...

На моята Корса парното е супер...

опела ми затопляше по бързо..

:idea: Ехооууу, опелджиите... :012: mhihi mhihi

А иначе по темата..за около 2-3 мин. започва да се усеща чувствително топлия въздух, след 5 минути вече си е топло.. :wink:


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Вто 09 яну 2007 23:28


Nadya_ написа:А иначе по темата..за около 2-3 мин. започва да се усеща чувствително топлия въздух, след 5 минути вече си е топло.. :wink:

аз мога да идвам да те топля ;) докато загрее хубаво


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 09 яну 2007 23:30


bobo7 написа:
Nadya_ написа:А иначе по темата..за около 2-3 мин. започва да се усеща чувствително топлия въздух, след 5 минути вече си е топло.. :wink:

аз мога да идвам да те топля ;) докато загрее хубаво

Недей бе Бобо7 ще вземе да откаже и пак ще излезе виновна :oops:


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 09 яну 2007 23:41


[ :idea: Ехооууу, опелджиите... :012: mhihi не сме опелджии.просто казваме истината!!!!аз съм с GOLF но преди съм имал OPEL и просто им сравних парното.еднакво добре топлят но на ГОЛФА просто затопля по бавно(термостата си е ок) :D :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 10 яну 2007 0:06


Ми топли по-зле щото има по-голямо КПД бре-демек ползва топлината за вървене а не да топли околния.Ако си земеш някой по-нов модел Орел и той ще топли бавно-ако пък топли бързо говори само лоши неща за тоз мотор.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 10 яну 2007 1:58


На база сравнение между всички опели които съм имал досега и на всички VW смело заявявам, че парното на VW дава много повече топлина.....в смисъл полото ми има малък мотор и малко купе и за макс 5мин от запалването колкото и да е студено вън, вътре става сауна,но идеята ми е, че опелите колкото и да им работи парното на макс вътре става примерно 35градуса и това е- повече не може, а VW на макс може да ти го направи 50 градуса...Обръщам внимание, че температурните мерни единици са принципно въведени по "хипотетичен" път- не са измервани :idea:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта