shenko написа:имах една Астра, като тръгна от Хасково чак на Вакарел се стопляше, но сега с пасатите за 2-3 мин. лъха топличко
Това са тъпотии стил vw vs opel, освен това е извън темата малко, но щом сте подхванали ще ви кажа, че vw-то ми има много хубаво парно /духа си топло и със скапан термостат/, но и двата ми опела /астра, вектра б/ имаха страшно парно, особено пък вектрата. Така, че колега следващия път потърси причината за слабото парно, защото опел също имат много хубаво парно. Виш примерно с фабия /дизелова - помпа дюза/ мръзнех като куче първите 20 мин. Много бавно загряваше. Дали е характерно за новите двигатели на vw дизелови или е чешко недоразуение?
, но сега с пасатите за 2-3 мин. лъха топличко
Не си хваля колата и други хора са изказвали това мнение. На Толедото на наще, което все пак си е чисто VW, малко по-бавно става цялата работа с топлинката. А иначе за перките на Опелите е вярно, доста късно се включват, а моята ич, щото не работи. 
