Golf 5 vs Пежо 407
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
_WV_ е напълно прав-ако се пусне тая тема във форума на Пежо сигурно ще има постове от рода на: "Голф ли бе, те голфовете така, така, така и така. Взимаш Пежото и пееш!" Същото се отнася и за другите форуми. "Наш'то гардже си е най-хубаво"
А иначе за мене двата автомобила са в различни класове и резултатите при сравняването им няма да са много коректни.
С риск да си навлека гнева на повечето пишещи във форума, аз лично бих взел Пежо-то.
А иначе за мене двата автомобила са в различни класове и резултатите при сравняването им няма да са много коректни.
С риск да си навлека гнева на повечето пишещи във форума, аз лично бих взел Пежо-то.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
много си прав колегаLyubaka написа:_WV_ е напълно прав-ако се пусне тая тема във форума на Пежо сигурно ще има постове от рода на: "Голф ли бе, те голфовете така, така, така и така. Взимаш Пежото и пееш!" Същото се отнася и за другите форуми. "Наш'то гардже си е най-хубаво"
А иначе за мене двата автомобила са в различни класове и резултатите при сравняването им няма да са много коректни.
.



п.с. аз ако тръгна да копувам кола никога няма да пусна подобна тема


- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
я да видим тоз голф за 50 хилки за какво си струва..
за 2 години гаранция /3 при повечето производители.. 5 при някой/
за това, че масленото му обслужване струва 600+ кинта
за това че харчи повече от D4D например.. а върви еднакво..
за това, че авенсиса е клас над него..?
еле па за мазда дан говорим..
да не включваме и хонда...
дан говорим, че спира за 39.5 метра... което за кола от този клас е колосално много
много коли спират за около 38.5 ...
Знаеш ли пък точно за след покупъчните разходи специално на VW имам много да говоря..
Дан говорим, че след 5 години.. тойотата например ще е по-скъпа от голфа.. но тва е друга бира...
Не казвам, че е лоша кола, казвам, че благодарение и на нашите дилъри тук е безсмислено скъпа кола...
Голф- религия...
говорим глупости..
да кажеш, че Г1 религия.. да .. Г2.. да те разбера...
ма ква религия видя в 5 цата...?
за 2 години гаранция /3 при повечето производители.. 5 при някой/
за това, че масленото му обслужване струва 600+ кинта
за това че харчи повече от D4D например.. а върви еднакво..
за това, че авенсиса е клас над него..?
еле па за мазда дан говорим..
да не включваме и хонда...
дан говорим, че спира за 39.5 метра... което за кола от този клас е колосално много
много коли спират за около 38.5 ...
Знаеш ли пък точно за след покупъчните разходи специално на VW имам много да говоря..
Дан говорим, че след 5 години.. тойотата например ще е по-скъпа от голфа.. но тва е друга бира...
Не казвам, че е лоша кола, казвам, че благодарение и на нашите дилъри тук е безсмислено скъпа кола...
Голф- религия...
говорим глупости..
да кажеш, че Г1 религия.. да .. Г2.. да те разбера...
ма ква религия видя в 5 цата...?
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
wili98 написа:я да видим тоз голф за 50 хилки за какво си струва..
за 2 години гаранция /3 при повечето производители.. 5 при някой/
за това, че масленото му обслужване струва 600+ кинта
за това че харчи повече от D4D например.. а върви еднакво..
за това, че авенсиса е клас над него..?
еле па за мазда дан говорим..
да не включваме и хонда...
дан говорим, че спира за 39.5 метра... което за кола от този клас е колосално много
много коли спират за около 38.5 ...
Знаеш ли пък точно за след покупъчните разходи специално на VW имам много да говоря..
Дан говорим, че след 5 години.. тойотата например ще е по-скъпа от голфа.. но тва е друга бира...
Не казвам, че е лоша кола, казвам, че благодарение и на нашите дилъри тук е безсмислено скъпа кола...
Голф- религия...
говорим глупости..
да кажеш, че Г1 религия.. да .. Г2.. да те разбера...
ма ква религия видя в 5 цата...?
Авенсис D4D, това според мен е колата която си заслужава!! Аз лично бих взел комбито.
Пак лично според мен, цената на голфчето не си заслужава предвид класа му.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много ми е интересно какво ще стане, ако включиш ХОНДА
Виж какви сацентие в Бултрако и колко време се чака за Сивик или акорд и тогава пак помисли за ХОНДА.
Сивик 1.4 ти е 40хилядарки.
И голф МК5 2.0ТДИ се връзва малко повече от 36хил лв., какви 50хилки.
Базовата Мазда6 2.0дизел 120коня е към 42хил добре оборудвана идва към +50хил лв.
Хубаво при нея е надежността и това, че е найстина Японска.
Ама стига с глупостите дето се пишат.
Голфа си е много добре позициониран и факта, че в Европа се продава най-добре в тоя клас толкова поколения е повече от показателен, че колата си заслужава. В САЩ положението е друго.

Виж какви сацентие в Бултрако и колко време се чака за Сивик или акорд и тогава пак помисли за ХОНДА.
Сивик 1.4 ти е 40хилядарки.
И голф МК5 2.0ТДИ се връзва малко повече от 36хил лв., какви 50хилки.
Базовата Мазда6 2.0дизел 120коня е към 42хил добре оборудвана идва към +50хил лв.
Хубаво при нея е надежността и това, че е найстина Японска.
Ама стига с глупостите дето се пишат.
Голфа си е много добре позициониран и факта, че в Европа се продава най-добре в тоя клас толкова поколения е повече от показателен, че колата си заслужава. В САЩ положението е друго.
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
грешно ти е сравняването..
сравняваш 1.4 с 1.9... на коне може да го докарват, но на НМ в диапазон не...
този твой съсед с двата авенсиса да не е прословутият пич дето беше пуснал една тема за авенсисите му.. с съединител дет му мирише на 3000 ..
все си мисля, че подобно нещо трябва да е изчистено вече...
сравняваш 1.4 с 1.9... на коне може да го докарват, но на НМ в диапазон не...
този твой съсед с двата авенсиса да не е прословутият пич дето беше пуснал една тема за авенсисите му.. с съединител дет му мирише на 3000 ..
все си мисля, че подобно нещо трябва да е изчистено вече...
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:караш ма 1.4
Ми Голф 2.0ТДИ 140кончета бяга повече от Корола Д4Д 116коня, при авензисите е същото положението 2.0ТДи 140-170коня бягат повече.
Да не говорим, че то я 177коньовия Авензис 2.2 дизел не се предлага на Българския пазар, щото не харесва нашата нафта и пак е леко по-бавен от 2.0ТДИ 170коня Пасат.
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
wili98 написа:грешно ти е сравняването..
сравняваш 1.4 с 1.9... на коне може да го докарват, но на НМ в диапазон не...
този твой съсед с двата авенсиса да не е прословутият пич дето беше пуснал една тема за авенсисите му.. с съединител дет му мирише на 3000 ..
все си мисля, че подобно нещо трябва да е изчистено вече...
Не знам за кой говориш, познатият ми просто си взе 2 авенсиса и това му се случи и на двата - факт. Иначе за вървене съм убеден, че 2.0 140 коня на Г5 ще върви повече от д4д на авенсис/корола. На този мотор мисля само 1 серия 120д го бие, поне така мисля де.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
_WV_ написа:остана само да затвърдим,че голф 5 е най-великата кола в ниския и среден клас!много върви,не се разваля и е легенда
В долния сегмент на средния клас е разположена т.н C.
Не случайно му викат "класът на Голф" и всеки нов автомобил в този клас се мери и сравнява точно с голф.
За това и по доста списания когато да речем Форд пусна Фокус се пишат заглавия от рода на "нов автомобил в класа на ГОлф" или "Фокус новия Голфо убиец" и т.н
Просто на стария континент това е бенчмарка.
Също както 3та серия на БМВ е олицетоворение на компактния спортен седан и всико се сравнява по нея Лексуси IS, A4, C-клас и т.н
Макар, че доста хора ги плюят и двете коли си остават пионерите в свойте пазарни ниши.
Първия горещ хечбек е Golf GTI - просто оригинала е само един.

Точно това е pedigree - то което тези автомобили дават, не си купуваш само бездушно желязо, а кола с история и наследство.
Не искам да омаловажавам и икони от рода на Сивик - на който цената му в Б-я за съжаление е доста солена, пък и никакви отстъпки не дават от Бултрако.
Така, че колкото и да съм фен на Сивик да речем никога няма да извадя 40хил за Сивик 1.4 или 45хил за 1.8 140 коня.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта