Golf 4 - 1.4 и 1.6 + газ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Чет 22 фев 2007 16:34


chefito написа:
Cherepaha написа:Между двата варианта 1.4 е по-добрия. Ще върви колкото 1.6 на газ, обаче без газовите проблеми. А 1.6 с читава газ ще ти излезе колкото дизелов да вземеш.

Като караш много дизел и тва е ...


Каква е логиката 1.4 да няма проблеми на газ?


Реших, че питаш 1.6 с газ или 1.4 без газ ...




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 22 фев 2007 16:44


Cherepaha написа:
chefito написа:
Cherepaha написа:Между двата варианта 1.4 е по-добрия. Ще върви колкото 1.6 на газ, обаче без газовите проблеми. А 1.6 с читава газ ще ти излезе колкото дизелов да вземеш.

Като караш много дизел и тва е ...


Каква е логиката 1.4 да няма проблеми на газ?


Реших, че питаш 1.6 с газ или 1.4 без газ ...


да, сега като прочетох заглавието на темата разбирам....оправям го


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 22 фев 2007 16:58


Проблемите с ламбда сондата са ти най-малкият проблем... за това на моното се слага емулатор ....теоритично ..то тия тука са ялови

.... онова има една камара датчици.....следи и всяка една от дюзите

....идея си нямаш колко грешки се трупат ...или газов инжекцион или нищо ..........

Дюза едно не отговаря, дюза две не отговаря, дюза три не отговаря. дюза четири не отговаря... лоша ми е сместа, горивната помпа не ми отговаря, температурата на охлаждащата течност е Х градуса, входящия въздух ми е У градуса, дебитомера ми показва, че влиза Z въздух, спиид сензора показва че се движа ..... е как се двужа като не ми работи помпата и дюзите ...... сервизен режим ..даже нямам сервизен режим за това ..така разсъждава компира ......тотален шок :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 22 фев 2007 18:10


Tyan написа:Дюза едно не отговаря, дюза две не отговаря, дюза три не отговаря. дюза четири не отговаря... лоша ми е сместа, горивната помпа не ми отговаря, температурата на охлаждащата течност е Х градуса, входящия въздух ми е У градуса, дебитомера ми показва, че влиза Z въздух, спиид сензора показва че се движа ..... е как се двужа като не ми работи помпата и дюзите ...... сервизен режим ..даже нямам сервизен режим за това ..така разсъждава компира ......тотален шок :)


Ама как цветисто го описа.....голям смях падна :lol: Не знам за вас ама мен никой не може да ме убеди че градско на газ ще ми е по-евтино /с толкова че да пренебрегна всичките проблемчета с гаовата/ отколкото с моята печка!


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Чет 22 фев 2007 18:40


chefito имаш лично ;)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 23 фев 2007 10:49


gr_kanev написа:chefito,
след като гледаш в посока бензин-газ, и цената на 1 км ти е определяща, не се ли замисляш за метан ?
Нямам си представа какво представлява поставянето на метанова уредба и как тя се отразява на компютъра, ама се сещам че има Caddy с монтирана заводски метанова уредба - значи не е невъзможно.
Лично аз не харесвам присадените неща, и влаченето на допълнителна бутилка, заемането на багажника, и т.н., но всеки си преценява за себе си.

И метана е безмислен за малка кола.Не ми се обяснява ама в Пловдив и бакшиште са зели да си свалят уредбата прави си сметка.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 23 фев 2007 10:51


Stivi написа:
Tyan написа:Дюза едно не отговаря, дюза две не отговаря, дюза три не отговаря. дюза четири не отговаря... лоша ми е сместа, горивната помпа не ми отговаря, температурата на охлаждащата течност е Х градуса, входящия въздух ми е У градуса, дебитомера ми показва, че влиза Z въздух, спиид сензора показва че се движа ..... е как се двужа като не ми работи помпата и дюзите ...... сервизен режим ..даже нямам сервизен режим за това ..така разсъждава компира ......тотален шок :)


Ама как цветисто го описа.....голям смях падна :lol: Не знам за вас ама мен никой не може да ме убеди че градско на газ ще ми е по-евтино /с толкова че да пренебрегна всичките проблемчета с гаовата/ отколкото с моята печка!

За да ти изилиза газта на далавера трябва да имаш по спокойно каране и да е по-топло и т.н. и т.н.Кумеца ми има газ при упределени условия прави разходи който са доста по-малки от на ТДИ-то.Обаче понеже си покарва колата градско пък извънградско и т.н. като сметне средно по колко дава му излиза по-скъпо.


Потребителски аватар
mitkoslb
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: слънчев бряг

Мнениеот mitkoslb » Пет 23 фев 2007 17:46


1.6 е добре 101 коня


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Пет 23 фев 2007 22:06


chefito написа:
Rabbit_TDI написа:
chefito написа:
Tyan написа:Там е проблема :) ...няма какво :) и все по лошо става....


sdi?

Добро и непретенциозно обаче не е пъргаво.Опиши точно как ще ползваш и за какво тая кола.Сега въпроса коя кола да си купа отговор няма :wink:


Градско. Сега карам 1.4 и ми е предостатъчно....никога не съм се състезавал и за 5 години не съм излизал извънградско с голфето...


Според мен щом 5 години си карал 1.4 няма да имаш никакъв проблем отново с такъв дигател, даже четворката ще е доста по-пъргава, а пък и щом не се състезаваш определено ще ти харчи по-малко от 1.6 Аз не бих игнорирал 1.4, по скоро както обичаино се действа бих взел каквото намеря, стига да е запазено. Узпех :wink:


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Съб 24 фев 2007 11:33


Колега, карам Пасат 1.6/101к.с., същият двигател е и на Г4 за който се замисляш. Преди две години му сложих газова, най-обикновенна, за 430 лв., никакви емулатори, никакви екстри. В общи линии вървеше добре, изключвайки гърмежите при спускане по инерция на по-стръмен наклон. Е, и на това е намерен изход, има една клапа, която уж предпазва това, което може да счупи да не се счупи. Накрая свикваш да пускаш наклоните на спирачки и да се ослушваш дали няма да ти пропадне педала на спирачките от прегряване. Разхода беше 2-4 л над този на бензин в зависимост дали си с клима, дали е зима или лято и други фактори. Колата се караше 99% градско, на кратки растояния и в крайна сметка икономията не беше съществена. Накрая ми писна и свалих газовата и сега си карам на бензин. Не че стана самолет, този двигател за Пасат е ужасно слаб, но поне имаш някакво усещане за мощност. От личния си опит мога да кажа, че газ има смисъл само ако караш много и то на дълги растояния. Пак от личен опит подкрепям колегите, които те съветват да не взимаш най-слабия мотор 1.4. 1.6 е от двете злини по-малката.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 24 фев 2007 12:08


Стига с тези злини. Някой да ми каже какво да си купя?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 24 фев 2007 12:20


chefito написа:Стига с тези злини. Някой да ми каже какво да си купя?


Най-новата и здравата която намериш за парите който си приготвил :wink: Спестените от ремонти пари ще ти избият разходите по горивото !


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 24 фев 2007 12:53


Последно решение: Поло след 2000 година - SDi, TDi. Golf SDi и TDi 90 PS.

Има ли бензиново поло след 2000 год. моно инжекция?


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Съб 24 фев 2007 14:40


chefito написа: Някой да ми каже какво да си купя?
е ти ако не знаеш какво да си купиш кой да ти каже :wink: сори ама има един лаф без да се обиждаш! "на гол гъз чифте пищови" :wink:
та вместо да си взимаш това което не ти е на сърце и търсиш икономията :D по добре по събери още някой лев и си купи там каквото искаш от дизеловите варянти :wink:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 24 фев 2007 15:17


santo_trafficante написа:
chefito написа: Някой да ми каже какво да си купя?
е ти ако не знаеш какво да си купиш кой да ти каже :wink: сори ама има един лаф без да се обиждаш! "на гол гъз чифте пищови" :wink:
та вместо да си взимаш това което не ти е на сърце и търсиш икономията :D по добре по събери още някой лев и си купи там каквото искаш от дизеловите варянти :wink:


щом казваш...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта