Ключ за пускане/спиране на бенз помпа...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 15 сеп 2007 14:49


Чефи, взел съм си ключ за реотаните на задния джам, с който смятам да си вкючвам/изключвам DRL-то. 10 кинта е, от S&F, веднага след техникума по хранително-вкусова промишлеост (изхода за магистралата покрай циаанската маала)
Ама вече 1 месец ми седи до двете стърчащи жици, щот ме мързи да си щракна двете кабелни обувчици, деа! :lol:
Те и обувчиците са до ключето...чакат....
Зема да ида до L&R да ми ги кербова, ли.... :gruebel
И кербоващи клещи ще му дам, имам си ;)
Ейииии...мързела е голяма сила, да знаете!
Идеята е, че в този S&F може да си намериш ключе, дето да ти хареса.
Точния адрес е: "Васил Априлов"№ 156А
тел: 966 669 (оказа се, че имам и визитка)




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 15 сеп 2007 15:23


ключе се намери...и васко предложи и други колеги в купува...още обимислям кое да кръцна... :)


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Съб 15 сеп 2007 19:24


wili98 написа:
VW_forever написа:П.П. А от тези ключета дето си ги харесал, стават повече за цветомузика, отколкото за твоя случай. Прекарай през някое от тях двигател 2.2 КВт. тока е около 10А. и виж колко пъти ще издържи на вкл. изкл. :wink:


а колко му е пусковият ток? ;)двигатели се гасят с т.нар "бързи" или искрозащитени ключове..
щото искрата която създава повишаването на напрежението при изключване е страховита...

може и да са боклучави.. ма примера с двг.. не е уместен.. ако ще пробваш прави го с печка..

:предавам се Съгласен! Абсолютно вярно!... все пак съм правил номера с два нагреватела за пещ от по 2кВт., свързани последователно, през двойно ЦК- ключе, със свързани паралелно изводи, за уж по голям ток :stll think: ... и честно казано резултата не беше в полза на ЦК-то. На времето така си правих печка, за отопление, когато тока беше евтин и се намираше на "далавера" :wink:
Това го казвам, защото може и да се предавам, но г**и не свалям!
А за разликата м/у пусковия ток на двигател и печка- две мнения няма :evil:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 19 сеп 2007 12:41


ей ся прекарах кабелите..., но говорих с 2ма газаджии от BRC Пловдив и те ми казаха че са направили над 100 голфа и на всички са рязали кабела, който е под кората на шоф. място....та питам какви са ми негативите ако го кръцна и аз там>?

и какъв е на цвят кабела със сигурност, че е един сноп със 15 кабелчета...

копчето което избрах е от реотаните за задния джам...някой да зняе как да вържа моите 2 кабела за неговите 4 :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 сеп 2007 13:20


chefito написа:копчето което избрах е от реотаните за задния джам...някой да зняе как да вържа моите 2 кабела за неговите 4 :roll:

Това поне го знам! :)
Двете дебели кабелни обувки са силовата верига. Т.е- режеш кабелчето за '+' на помпата и единия край на едното, другия на другото ;)
Двете по-тънки пера са за крушката. демек- едното перо към дебелото, където е кабела към помпата, а другото на маса и ще светне, когато помпата бачка!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 19 сеп 2007 13:38


радо мерси батка :) /крушката няма ли да се стопи от ампеража или няма логика - прости за невежеството/

сега: видях кои са кабелчетата за помпето:

единият е червено-жълт /предполагам +/, а другият е кафяв...тъй като повечето маси в колата са кафяви предполагам има нещо общо и с това...възниква въпроса кой е по-правилно да срежа?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 сеп 2007 15:56


chefito написа:радо мерси батка :) /крушката няма ли да се стопи от ампеража или няма логика - прости за невежеството/

сега: видях кои са кабелчетата за помпето:

единият е червено-жълт /предполагам +/, а другият е кафяв...тъй като повечето маси в колата са кафяви предполагам има нещо общо и с това...възниква въпроса кой е по-правилно да срежа?

Не, крушката ще се явява паралелно на помпата. Знаи: Кабелчето, което отива към помпата просто го разклоняваш да отиде до съседната (малка) клемичка.
А аз ти предлагам да не режеш маси, защото то целия корпус ти е маса и все може някъде другаде да замаси и... нищо не правиш!
Срежи червено-жълтата.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 19 сеп 2007 19:13


radotom написа:
chefito написа:радо мерси батка :) /крушката няма ли да се стопи от ампеража или няма логика - прости за невежеството/

сега: видях кои са кабелчетата за помпето:

единият е червено-жълт /предполагам +/, а другият е кафяв...тъй като повечето маси в колата са кафяви предполагам има нещо общо и с това...възниква въпроса кой е по-правилно да срежа?

Не, крушката ще се явява паралелно на помпата. Знаи: Кабелчето, което отива към помпата просто го разклоняваш да отиде до съседната (малка) клемичка.
А аз ти предлагам да не режеш маси, защото то целия корпус ти е маса и все може някъде другаде да замаси и... нищо не правиш!
Срежи червено-жълтата.


окс...сега се разбираме с неро и утре ще поя...


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 19 сеп 2007 20:46


Аз съм си приготвил един изгорял предпазител на който съм запоил два проводника към клемите му. Мисля да го поставя на мястото на предпазителя за помпата - при мен е 4-ти от дясно на ляво. Едно гнездо с предпазител и ключето и съм готов с минимални интервенции върху схемата, без рязане на кабели .


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 19 сеп 2007 20:53


dandan написа:Аз съм си приготвил един изгорял предпазител на който съм запоил два проводника към клемите му. Мисля да го поставя на мястото на предпазителя за помпата - при мен е 4-ти от дясно на ляво. Едно гнездо с предпазител и ключето и съм готов с минимални интервенции върху схемата, без рязане на кабели .


хитро е това...мислил съм го...то сега я спирам като и махам предпазителя и това ми беше първата идея...ама по този начин се лишаваш от услугите на бушончето...


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 19 сеп 2007 20:58


Не се лишаваш от услугите на бушончето, написал съм че съм си купил ново гнездо с предпазител който се свързва последователно на ключето и на подходящо място при останалите предпазители.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20276
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Сря 19 сеп 2007 21:00


chefito написа:
dandan написа:Аз съм си приготвил един изгорял предпазител на който съм запоил два проводника към клемите му. Мисля да го поставя на мястото на предпазителя за помпата - при мен е 4-ти от дясно на ляво. Едно гнездо с предпазител и ключето и съм готов с минимални интервенции върху схемата, без рязане на кабели .


хитро е това...мислил съм го...то сега я спирам като и махам предпазителя и това ми беше първата идея...ама по този начин се лишаваш от услугите на бушончето...
chefito, колегата доколкото разбирам мисли да сложи допълнителен предпазител "Едно гнездо с предпазител и ключето и съм готов" :wink:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 19 сеп 2007 21:05


Vlad777 написа:
chefito написа:
dandan написа:Аз съм си приготвил един изгорял предпазител на който съм запоил два проводника към клемите му. Мисля да го поставя на мястото на предпазителя за помпата - при мен е 4-ти от дясно на ляво. Едно гнездо с предпазител и ключето и съм готов с минимални интервенции върху схемата, без рязане на кабели .


хитро е това...мислил съм го...то сега я спирам като и махам предпазителя и това ми беше първата идея...ама по този начин се лишаваш от услугите на бушончето...
chefito, колегата доколкото разбирам мисли да сложи допълнителен предпазител "Едно гнездо с предпазител и ключето и съм готов" :wink:


:oops: :oops: :oops: пак чета между редовете :oops:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 19 сеп 2007 21:06


Тука е момента да се намесят колегите дали е хитро това и има ли някакви възможни негативи....


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 19 сеп 2007 21:12


Възможните негативи са ако случиш на калпаво гнездо с предпазителя. Иначе няма никакво значение къде "режеш" жицата



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта