niikoo_1 написа:Пешка АБФ е доста по-евтин за обслужване няма какво да го дъвкаме, ремъка дори и да караш над 40хил.км се сменя мега елементарно, поне аз кола дето съм и навъртял повече 40хил.км не съм имал.
Отави това колко струват веригите, но какво правим със скоростната кутия когато дой време да се сменят а?
кво праим...
ами същото каквото правим с абф(и който и да е друг ) като дойде време за смяна на съединител...
бах ти кутията, кво толкова има... и това при положение че се прави на 200 000? Обикновено там свършва и съединителя, така че спокойно си сваляш целия мотор за по-удобно и правиш едно генерално обслужване и забравяш.
никакъв не е проблема да напиша че вр6 е някаква екзотика, капризен, сложен, скъп, видиш ли само за някакви богоизбрани гъзари (и аз в това число, с няколко при това
) и да си придавам важности.
Просто не е така. И влизам тука в некви тъпи спорове просто щото много хора имат мерак да се качат на вр6, ама е насадено някакво мнение във форума за този мотор и това ги възпира. А мотора носи много усмивки. Един от най-евтините 6 цилиндрови мотори е за обслужване и ремонт. Едно смотано тди е много по-скъпо в това отношение.
Навремето като си вземаше абф, как се възприемаше тогава мотора (щото тогава беше вървежен абф, вр ите се брояха на пръсти). разход от 10 нагоре, бегачка, скъп... а се оказа не е точно така като почна да го караш, нали
Оставете ги тия предрасъдъци.