dani90 написа:всичко друго може ама моя абф , колкото и газ да му се дава над 12.5 градско неможе да качи.при вр6 незнам дали е същото положение
Сега остава да кажеш, че на газ е тоя разход



dani90 написа:всичко друго може ама моя абф , колкото и газ да му се дава над 12.5 градско неможе да качи.при вр6 незнам дали е същото положение
GTI 16V ABF написа:И двата мотора са добри като характеристика,оба4е мисля 4е един АБФ със малко пари ще превасхожда до някаква степен вр6.слагам на абф-а една къса скоросна кутия един 4ип и по широка генерация да се отпуши и става голям кефне подцянявам вр6 но тои е по сложен за подръжка,разход и допулнително пълнене който каквото иска да говори но това си е факт
и мен ме кефи вр6 не знам да има Голфаджие който да не го кефи но както казах с малко пари един абф става приятен като вр6
pe6kata написа:GTI 16V ABF написа:И двата мотора са добри като характеристика,оба4е мисля 4е един АБФ със малко пари ще превасхожда до някаква степен вр6.слагам на абф-а една къса скоросна кутия един 4ип и по широка генерация да се отпуши и става голям кефне подцянявам вр6 но тои е по сложен за подръжка,разход и допулнително пълнене който каквото иска да говори но това си е факт
и мен ме кефи вр6 не знам да има Голфаджие който да не го кефи но както казах с малко пари един абф става приятен като вр6
и какъв е проблема да сложиш на вр6 чип, къса кутия и генерация. гарантирам ти че ефекта при 6-така ще е много по-голям.
Дори и понапомпан абф да го докара откъм вървене като стоков вр6, то усещането пак няма да е същото. 6-така и ма друго поведение, друг звук... абе различно е.
Идея ли ви е колко тунинг трябва на един абф, за да слезе на времето на един стоков вр6 на 400м![]()
Има една тема на колега от силовия раздел, който му е интересно да я прочете. Къси скорости, доста сгъстена, спортни валове, генерация и куп дреболии още...
преди време докато бях абф-джия и аз така си мислех че абф+ модове = вр6, ама се оказа че не е така. Удоволствието от кубатурата и 6-те цилиндръра е нещо друго.
Ти специално ми обясни кое точно е скъпото и сложното за поддръжка на вр6, щом като го пишеш, че ми е много интересно.
Бъди по-конкретен, изброй ми части и цени да видим за каккво точно става въпрос
stefan4o написа:dani90 написа:всичко друго може ама моя абф , колкото и газ да му се дава над 12.5 градско неможе да качи.при вр6 незнам дали е същото положение
Сега остава да кажеш, че на газ е тоя разход![]()
Верно ли както и да го караш над 12.5 не отива? Да не би да имаш тема в раздел "Продава"
Колега ако не ме лъже паметта мисля че твоя голф го продаваше тъмно син със леко раздути калници и е любилеика,може и да съм се убъркал но ако не съм мога само да кажа че е уникален и наистина е със 17-киdani90 написа:stefan4o написа:dani90 написа:всичко друго може ама моя абф , колкото и газ да му се дава над 12.5 градско неможе да качи.при вр6 незнам дали е същото положение
Сега остава да кажеш, че на газ е тоя разход![]()
Верно ли както и да го караш над 12.5 не отива? Да не би да имаш тема в раздел "Продава"
Не приятел , не е на газ колата.Дори е със 17ки , цялото купе е със изолация стп и още 50 кила боклуци в багажника.
Не съм от лаладжийте по форумите , някой хора ме познават и знаят че не си говоря празни приказки.
pe6kata написа:PL-16v написа:ВР-а си е и скъп и лаком в сравнение със АБФ-а няма какво да си говорим празни приказки я обслужи един ВР и после един АБФ и пак ще си говорим и като пари и като време и като труд![]()
обслужвал съм абф и вр6, просто щото и двата мотора съм ги имал по няколко години.
ангренажния комплект за вр6 (двете вериги, двата обтегача и двата успокоителя) са точно 270лв, поне онзи ден ги купувах, даже някой тук може да потвърдиПри това се сменят на 200 000км.
За това време на абф трябва да смениш 4 пъти ремък, по принцип 4 пъти и ролка (на практика 2 пъти) и веднъж верига.
Калкулирай си ги.
Кабелите като цена са много близо до абф-ските.
Свещите- просто купуваш две по-повече.
Не смятам че дебитомер или бобини(ако мотора е с такива) е такъв консуматив. Развалялт се толкова често, колкото и на всяка кола с дебитомер.
Всеки мотор, който не е в час, гори и не върви. В това число и абф и вр6.
За една и съща сума пари(за малка сума говорим), от вр6 ще изкараш близо 2 пъти повече коне като повишение, демек ако от абф извадиш 20-на, то от вр-а ще са към 40.
М
niikoo_1 написа:Пешка АБФ е доста по-евтин за обслужване няма какво да го дъвкаме, ремъка дори и да караш над 40хил.км се сменя мега елементарно, поне аз кола дето съм и навъртял повече 40хил.км не съм имал.
Отави това колко струват веригите, но какво правим със скоростната кутия когато дой време да се сменят а?
pe6kata написа:niikoo_1 написа:Пешка АБФ е доста по-евтин за обслужване няма какво да го дъвкаме, ремъка дори и да караш над 40хил.км се сменя мега елементарно, поне аз кола дето съм и навъртял повече 40хил.км не съм имал.
Отави това колко струват веригите, но какво правим със скоростната кутия когато дой време да се сменят а?
кво праим...
ами същото каквото правим с абф(и който и да е друг ) като дойде време за смяна на съединител...
бах ти кутията, кво толкова има... и това при положение че се прави на 200 000? Обикновено там свършва и съединителя, така че спокойно си сваляш целия мотор за по-удобно и правиш едно генерално обслужване и забравяш.
Deo88 написа:Каквото и ще да говорите ВР6 си е ВР6 ! Вярно , поддръжката му е по-скъпа , но само като му чуеш гласчето и забравяш за това колко гори ...
Впечатленията ми от АБФ и ВР6 са много и ако трябва да бъда искрен , везната се накланя към шестака .
ВР6 - скъп за поддръжка , но чувството да шофираш кола ( голф 2 или 3 ) с такъв двигател е несравнимо ! - а звука гали много приятно ушетата ...
АБФ - поддръжката му е сравнително по-евтина от тази на шестака , но относно звук и стойности бледнее пред ВР-а
Това са личните ми впечатления .
п.с. Мисля , че няма нужда да спорим коя кола има по-голям потенциал след каквито и да са доработки - чипове , кулери и други допълнителни екстри . Мисля , че за оригиналните варианти има какво да се сподели , така , че тези с доработките нека ги оставим на страни![]()
Лека вечер
Vidol Nikolov написа:И с конус и без конус Абф-а само цвили,Вр-а се познава отдалече само по звука,А абф може и да го обьркаш с некоя 1.8 абс с читава генерация
И като трьгва на старт или идва от далече всеки вика'Чуваш ли шестака',никой не казва'чуваш ли абф-а'
Не съм от хората, които те познават, но подчертаното е пълна глупост.dani90 написа:stefan4o написа:dani90 написа:всичко друго може ама моя абф , колкото и газ да му се дава над 12.5 градско неможе да качи.при вр6 незнам дали е същото положение
Сега остава да кажеш, че на газ е тоя разход![]()
Верно ли както и да го караш над 12.5 не отива? Да не би да имаш тема в раздел "Продава"
Не приятел , не е на газ колата.Дори е със 17ки , цялото купе е със изолация стп и още 50 кила боклуци в багажника.
Не съм от лаладжийте по форумите , някой хора ме познават и знаят че не си говоря празни приказки.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта