Ходът на окачването е малък и като мина с над 40-50 км/ч през легнал полицай се чува как опира.
Извън пътя не съм го пробвал и едва ли някога ще го пробвам.
Наистина си е автомобил за пътя.
Няма 4Х4 дори като опция.
Возията е твърда.
При мен особено, понеже съм с нископрофилни гуми.
За магистрала са отлични, но извън нея са лош избор.
Доста неприятно става като се мине през дупка.
Все си чудя кога ли ще ми се спука някоя от джантите по родните ни пътища...
Иначе е много стабилен в завои.
Поведението му е повече като кола, отколкото като джип или ван.
Отлични спирачки.
Материалите на изработка на интериора са качествени.
Няма ги характерните за по-евтините коли нискокачествена пластмаса и текстил.
Събира много неща когато последния ред седалки е сгънат.
Има наистина много ниши и кутии за багаж и принадлежности в купето.
Удобно е да се държат разни нужни дреболии, вместо да се търкалят в багажника.
Таванът е много висок.
Дори много високи хора ще се чувстват комфортно.
Седалките обаче са малко тесни.
Вторият ред седалки има обособена седалка по средата между задните две.
Макар и малко по-малка от тях, да се седи на нея е много по-удобно отколкото на сгънатите подлакътници на повечето други автомобили.
Чрез системата за сгъване и прибиране на седалките ванът се трансформира за минути от пътнически в товарен.
Задните седалки се сгъват или махат изцяло за секунди.
Така багажният обем позволява да се пренасят обемисти товари.
Изобщо си е много практична и удобна машина.
То и с тази мисъл е създаден.
Засега не съм имал никакви проблеми с двигателя, ходовата част или електрониката.
Но е и рано за подобни проблеми.
Надявам се
