НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 10 ное 2010 9:02


Изображение Изображение

"Фолксваген" започва тестовете на електрически "Голф"

"Фолксваген" започва от следващата година тестове на електрическа версия на "Голф", съобщиха от компанията днес. Пробната партида ще се състои от 500 коли, а масовото производство е планирано за 2014 година.

"Фолксваген Голф Блу-и-моушън" (Golf Blue-e-motion) е дълъг 4.2 метра, широк 1.79 м, висок 1.48 м и има междуосие от 2.58 м. Теглото му е 1545 килограма, като 315 от тях се дължат на литиево-йонните батерии. Задвижването е поверено на електромотор с постоянна мощност 69 конски сили, която може да скочи до 115 к.с. Автомобилът може да се ускори до 100 км/ч за 11.9 секунди, а максималната скорост е 135 км/ч.

С едно зареждане на батериите електрическият "Голф" изминава до 150 километра в зависимост от стила на шофиране. Според производителя това е напълно достатъчно за градски условия, тъй като според проучване на германския статистически институт 45.8% от германците изминават до работа под 10 километра в едната посока, а 28.1 на сто пътуват между 10 и 25 километра.

По подобие на "Порше Кайен" електрическият "Голф" ще има режим плаване, при който при движение по инерция има почти нулево съпротивление от двигателя и другите възли по трансмисията. Водачът обаче ще може да избира между три режима на движение на свободен ход (D, D1, D2 и D3), като при първия не се генерира енергия, но и няма забавяне на скоростта, докато при следващите спирачното усилие ще се увеличава, а в батериите ще постъпва повече електричество.

Предвидена е и възможността шофьорът да предпочете един от четирите режима на пътуване - Normal, Comfort+ и Range+, като те променят мощността на мотора, работата на климатичната система и генерирането на електричество. При Comfort+ водачът ще може да разчита на пълната мощност на мотора (115 к.с.) и да достига максималната скорост от 135 км/ч. Изборът на Normal ще осигурява 87 конски сили и максимална скорост от 115 км/ч. Range+ пък ще осигурява най-дълъг преход, като за целта електромоторът генерира 69 конски сили, колата спира да ускорява при 105 км/ч, а климатикът не работи.

Източник: в-к "Дневник"




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот One » Чет 11 ное 2010 10:02


VW с мераци и за Ferrari?
Вече доста неща се казаха и изписаха за желанието на Volkswagen да закупи Alfa Romeo.
Сега обаче се появиха информации, че растящата Volkswagen Group е хвърлила око на Ferrari и ще се опита да получи дял във култовата фирма.

Изображение

Според германската преса, шефът на Volkswagen, Фердинанд Пих е играл открито с Alfa Romeo и е заявил ясно за намеренията си. В случаят с Ferrari обаче, това не е така и все още няма нищо официално от Волфсбург.

Според експерти, цената на Ferrari в момента е между 2.3 и 3.5 милиарда евро. В същото време, VW Group има свободен капитал в размер на около 19-20 милиарда евро и въпросът за намиране на средства за подобна сделка не стои на дневен ред. Въпросът е дали от Fiat биха приели нещо подобно.


Най-вероятно не. Първо защото Ferrari е най-печелившата марка в групата Fiat и Маркионе заедно с акционерите едва ли ще тръгнат да я продава, и второ, защото във VW Group вече има доста фирми с подобно портфолио като Ferrari – Lamborghini, Bugatti, Porsche. Ако придобият и Ferrari това ще предизвика от една страна голямо унифициране на по същество уникални автомобили, а от друга ще доведе до безсмислена вътрешна конкуренция.

Медии в Германия и Италия обаче, продължават да твърдят, че в скоро време Fiat щял да продаде част от собствеността във Ferrari, като най-вероятно щял да запази 51% от акциите на спортната фирма. Според немската преса, Пих би бил доволен и на малък дял във Ferarri.

http://www.automedia.bg/news/article_11207.html


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот RoadRunner » Пет 12 ное 2010 17:18


Нова графика на Volkswagen Golf Cabrio

Изображение

Независимият автомобилен дизайнер Джон Сибал представи проекта си за предстоящия да излезе Volkswagen Golf Cabrio.

Внедрявайки ретро централна колонка, напомняща на първите две поколения на Golf Cabrio, Сибал е създал реалистична компютърна графика на модела, който се очаква да излезе в края на следващата година.

Така или иначе, съмняваме се Volkswagen да запази т.нар. от феновете "дръжка на кошница", която при по-старите модели се използва за стабилизиране на платформата и защита в случай на преобръщане.

Както съобщихме преди дни председателят на борда на директорите на Volkswagen - проф. д-р Мартин Уинтеркорн обяви, че компанията от Волфсбург ще стартира производството на новия кабриолет в завода си в Оснабрюк, Германия, през пролетта на 2011 година.


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот RoadRunner » Пет 12 ное 2010 17:20


Volkswagen работи по Jetta R с V6 двигател

Изображение

От известно време Volkswagen работи по нов проект, който ще приобщи към спортното R семейство в гамата си. Става въпрос за Jetta R, която ще се присъедини към Golf R и Scirocco R, но за разлика от тях ще се задвижва от 3.6-литров V6 двигател. От компанията не уточняват мощността на агрегата, но се очаква той да задвижва и четирите колела чрез системата 4Motion и 7-степенната DSG автоматична трансмисия.

Припомняме, че Golf R използва същата система за задвижване, а Scirocco R разчита на предно предаване.

Така или иначе, според Улрих Хакенберг, шеф на отдела за изследвания и развитие на Volkswagen, Jetta R ще стане факт само, ако има достатъчно интерес от страна на клиентите. "Ако има достатъчно търсене, ще удовлетворим желанието на нашите клиенти и ще създадем такъв модел", заяви той. "За нас това няма да е проблем. Платформата на Jetta позволява задвижване 4x4", сподели още той пред списание Autocar.


Потребителски аватар
Deo88
Мнения: 2673
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Deo88 » Пет 12 ное 2010 18:59


VW купува за 3,3 млрд. евро дилърския бизнес на Porsche Holding

Производителят на спортни автомобили и дилърският холдинг принудиха клановете Порше и Пийх да продадат доскорошната си златна мина заради дълговете, натрупани от Porsche в опитите на компанията да придобие мажоритарен контрол над VW.


Изображение

Volkswagen AG ще плати 3,3 милиарда евро, за да придобие най-големия независим автомобилен дилър на компанията - Porsche Holding Salzburg, който има клонове в цял свят, включително и в България. Групировката дълго време беше златна мина за клановете Порше и Пийх, но след колапса на Porsche SE холдингът с плътна мрежа от дилърства и производителят на спортните автомобили принудиха двете родствени на създателя на едноименната немска марка фамилии да се съгласят да продадат бизнеса си на VW, като от сделката се приспадне дългът от 10 милиарда, натрупан от Porsche в опитите на компанията да придобие контрол над Volkswagen.
Залцбургската фирма е създадена през 1947 г. от Фери Порше и Луиза Пийх, съответно син и дъщеря на инженер Фердинанд Порше. През 2009-2010 фискална година (до 31 март) холдингът е продал 421 000 нови автомобила, реализирайки печалба от 12,2 милиарда евро.
„Стратегията на VW е да стане световен производител номер 1 до 2018 г. и дилърският холдинг ще ни помогне да затвърдим статуса си", заяви Мартин Винтеркорн, глава на компанията.
: vw fen


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 13 ное 2010 2:15


Изображение

Touran облече фирмения костюм

През последните 7 години Volkswagen Touran стана най-популярният германски ван и любим семеен автомобил на милиони хора. Досега са продадени над 1,13 милиона екземпляра. Новата, втора генерация на Volkswagen Touran до голяма степен представлява един добре познат автомобил, претърпял тотално обновяване. Първата версия на компактния ван се появи през 2003 г., а по-нататъшната работа по модела представляваше постоянна модернизация. През 2006 година Touran претърпя лек фейслифт, а сега пред нас е един още по-усъвършенстван модел. Подобренията са свързани предимно с техниката, а в същото време разпределението на салона почти не се е променило, външните габарити и пропорции са останали същите, но предната част е приведена в строго съответствие с новия корпоративен стил на Volkswagen. Като цяло автомобилът изглежда по-стилно и солидно. Въпреки че промените са козметични, аеродинамиката се е подобрила и коефициентът на въздушно съпротивление Cx се е понижил от 0,32 до 0,29.

В салона всичко е познато от Golf и е на типичното за Volkswagen високо ниво. Помислено е върху всеки детайл, уредите са с ергономичен дизайн, сглобката е прецизна, материалите са качествени. Безспорно най-интересна е организацията на интериора. Според производителя в Touran има над 500 варианта за трансформация на салона.
На втория ред всяка от трите седалки се регулира по дължина и променя наклона на облегалката. Освен това те могат да се сгъват или напълно да се свалят, а в сгънато състояние средната седалка може да се превърне в масичка. Достъпът до третия ред седалки се осъществява лесно с повдигане на крайните седалки от втория ред. Уютът за пътниците по време на дълго пътуване е осигурен от рафтове, джобове и други тайници, където можете да поставите всички необходими неща. В жабката и в подвижния подлакътник също има място за дребни предмети и документи, в горната част на централната конзола има отделение с капак, под седалките също е възможно да скриете обувки например, а очила или фенерче можете да приберете в кутия, падаща от тавана. Пътниците отзад имат поставка за чаши, разположена в долната част на централната конзола, сгъваеми масички в гърба на предните седалки и просторни джобове във вратите.

В двигателната гама също има сериозни промени. Базовият 1,6-литров бензинов мотор с мощност 102 к.с. е заменен с турбомотор 1.2 TSI, който при такъв скромен обем развива внушителните 105 к.с. и не остава безразличен нито в градския поток, нито на пътя. Бензиновият турбодвигател 1.4 TSI развива 140 к.с. и осигурява уверено ускорение, трябва само да натиснете по-сериозно газта в началото, а след това моторът надминава очакванията. Добавените два нови дизелови двигателя 1.6 TDI са с мощност 90 и 105 к.с. а при модификацията 2.0 TDI разполагат със 140 или 170 к.с. Именно тези мотори са оптималният избор за компактния ван. Дизеловият 2-литров агрегат със 140 к.с., познат от предишния Touran, сега е с по-ниски нива на шум в купето, отсъстват вибрациите и има прилична тяга в широк диапазон от обороти. В компания с автоматичната 6-степенна трансмисия DSG с два съединителя този двигател се превръща в отличен вариант за градско каране и дълги пътешествия.
Ако преместите лоста за смяна на режимите в положение S, реакциите на кормилното управление стават по-бързи и по-точни, а трансмисията превключва скоростите при по-високи обороти, като засилва спортното усещане. Достатъчно е да натиснете по-сериозно педала на газта и Touran се изстрелва като ужилен и с лекота поддържа високи скорости. Промените в окачването са направили новия Touran значително по-комфортен, без това да е за сметка на прецизното и точно управление. Реакциите на волана могат да служат за еталон в класа, минималните наклонявания остават незабележими за водача и пътниците, а стабилното поведение на магистрала с висока скорост вдъхва увереност на водача.

Подобренията в новия Touran са засегнали и най-известната опция в компактния ван – системата за паркиране Park Assist. Моделът беше първият автомобил на концерна VW, който беше оборудван със системата, позволяваща в автоматичен режим да се паркира успоредно до тротоара на заден ход. В новия модел системата Park Assist от второ поколение е станала по-умна и има повече възможности. Ако преди тя можеше да паркира само успоредно и за това на колата беше необходимо пространство с 1,4 м над нейната дължина, то сега са достатъчни само 80 см. Освен това новият Touran вече може да се паркира сам и перпендикулярно. Ако преди системата можеше да паркира само с една маневра, то сега в тесните места тя прави няколко движения напред и назад и паркира автомобила точно по средата на свободното пространство. При напускане на мястото на паркиране автоматичният помощник Park Assist също извежда колата сам.

Базовият модел на новия Touran серийно включва климатроник, радио CD MP3 плейър, ESP, електрически стъкла, електрически огледала, изтънчени декоративни елементи в матиран хром и дневни светлини.

Volkswagen Touran 2.0 TDI DSG
2,0 -литров 4-цилиндров турбодизел
140 к.с. максимална мощност при 4200 об./мин
320 Нм въртящ момент при 1750-2500 об./мин
9,9 секунди ускорение от 0 до 100 км/
199 км/ч максимална скорост
5,7л на 100 км среден разход на дизел
149 г/км СО2

Източник: в-к "Монитор"


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот RoadRunner » Сря 17 ное 2010 0:01


H&R представи нов кит за Volkswagen Jetta

Изображение

Специалистите в областта на окачването H&R представиха последния си проект. Той е разработен за Volkswagen Jetta, на която американците са дали нов, по-агресивен вид. Първото нещо, когато Jetta е пристигнала във фабриката на H&R, е било да се изработят новите пружини. Те снижават седана с 32 мм и заедно с по-твърдите амортисьори подобряват значително поведението на колата.

Изображение

Следващата задача е била подмяната на стандартните лети джанти със Superturismo LM на фирмата O.Z. Размерът им е 19 инча и ширина от 8.5 инча. Поставени са и фланци, за да бъде подбран най-добрият офсет. Зад 19-инчовите Superturismo LM са побрани двойновентилирани спирачни дискове с диаметър 360 мм и четирибутални апарати.

Изображение

Външният вид се допълва от нова предна броня, прагове и добавка за задната броня. Предлага се и изпускателна система, разработена специално за всеки двигател от бензиновата гама на Volkswagen Jetta.


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 23 ное 2010 9:47


Изображение

Фолксваген работят по нов Микробус

Преди близо десетилетие Фолксваген показаха проротип на ново поколение на легендарния им Микробус, който обаче така и не успя да достигне до серийно производство. Като че ли обаче плановете за производството на нов Микробус далеч не са изоставени, защото в наскоро дадено за изданието Auto Express интервю, главният дизайнер на VW - Клаус Бишоф, разкри, че се работи по такъв модел.

"Нямаше да си върша работата във Фоксваген както трябва, ако не мислех относно връщането на кемпера. Възможно е това да бъде традиционен ван с конвенционален интериор или пък да бъде нещо доста по-модернистично и с по-разчупен дизайн, тъй като пък това би било по-близо до духа на оригинала", обясни Бишоф.

Вероятно в близките една или две години ще можем да видим прототипа на бъдещия Микробус, но все още не е ясно кога точно може да се случи това.

Източник: clubs1.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 23 ное 2010 14:06


Изображение

VW инвестира 52 милиарда евро до 2015-а

Volkswagen AG обяви намеренията си да инвестира 51.6 милиарда евро в автомобилното си подразделение през следващите пет години. Целта на концерна е да задмине Toyota Motor Corp. като най-голям производител в света до 2018-а. Плановете бяха оповестени от шефа на VAG Мартин Винтеркорн след среща на борда на директорите по въпросите на инвестиционната политика за периода 2011-2015 г.

Около 27.7 млрд. евро ще бъдат похарчени за модернизация и разширяване на продуктовата гама на всички марки в групата - луксозните Audi, Bentley, Porsche и Lamborghini и масовите VW, Skoda и Seat. Стратегията предвижда разработката на напълно нови модели и платформи в почти всички автомобилни класове, както и обогатяването на модулната архитектура, която позволява споделяне на технологична база от няколко возила от различни марки.

VW ще продължи с усилената разработка на хибридни задвижващи системи и електромотори. Пари ще бъдат вложени също така в проектирането на ново поколение двигатели с подобрени динамични показатели, намален разход на гориво и занижени нива на вредните емисии. 1.36 млрд. евро са предвидени за т.нар. "междупродуктови" инвестиции, а 10.3 млрд. ще бъдат добавени към капитализираните инвестиционни разходи.

VAG планира да положи сериозни усилия в повишаване на качеството и оптимизиране на производствените процеси през следващите 5 години. Това означава, че концернът ще трябва да похарчи пари за ново оборудване за металообработка, боядисване и поточни линии. Концернът очаква съотношението между разходи и приходи от продажба да доведе до чиста печалба от средно 6% за периода от 2011 до 2015 г.

Неотдавна VAG заяви намеренията си да добави два нови завода към 9-те си съществуващи китайски фабрики. Според плановете 6 млрд. вложени евро ще помогнат да се удвои прозводството на автомобили и до четири години да се сглобяват по 3 млн. коли с емблемата на VW. В сметките не са включени съвместните предприятия на концерна с FAW и SAIC, в които ще бъдат реинвестирани други 10.6 млрд. евро от техните собствени печалби.

Немският гигант прогнозира рекордни продажби за втора последователна година с прибавянето на 70 нови модели и модификации към гамата на концерна като се започне с новото Audi A1 и се стигне до наследниците на Touareg и минивана Sharan. Целта на VW е да премине границата от 8 млн. продажби през 2012-ра и 10 млн. през 2015-а, три години по-рано от първоначално планираното.

Източник: в-к "Авто Пазар"


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 24 ное 2010 18:10


Изображение

VW пусна в Европа Scirocco и Passat CC BlueMotion

Volkswagen представи нови, по-икономични и екологични версии на Scirocco и Passat CC от серия BlueMotion. Тази серия се предлага с 2 двулитрови дизелови двигателя с мощност, съответно 140 и 170 к.с. И двата се комбинират с технология stop&start и система за регенерация на енергията използвана от спирачките.

Според информацията от Volkswagen, средният разход на хечбека Scirocco с мощност 140 к.с. и механична скоростна кутия, при смесен цикъл на управление, се е понижил при BlueMotion от 5 на 4.5 литра на 100 км. При версия с трансмисия DSG с 2 съединителя и 6 степени, разходът е понижен от досегашните 5.5 на 5.0 литра на 100 км. Вредните емисии CO2 при BlueMotion са понижени при версията с механична трансмисия от 134 на 118 г/км.

При хечбекът с мощност 170 к.с. средният разход на гориво вече е 5.1 литра на 100 км (досега 5.2 литра). Разходът на гориво при купето с четири врати Passat CC BlueMotion с мощност 140 к.с. е понижен до 4.7 литра на 100 км, а вредните емисии са 125 г/км. По-мощната модификация със170 к.с. има среден разход при смесен цикъл от около 5.0 литра на 100 км.

Продажбите на икономичните версии на VW Scirocco и Passat CC вече започна на някои европейски пазари, като във Великобритания цената на VW Scirocco BlueMotion e 21 500 паунда (около 49 000 лева), а на VW Passat CC BlueMotion е 23 555 паунда, (около 53 500 лева).

Източник: automedia


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот RoadRunner » Чет 25 ное 2010 18:20


Oettinger поработи по Volkswagen Amarok

Изображение

Германските тунери Oettinger представиха нов тунинг кит за пикапа Volkswagen Amarok. Пакетът се състои от софтуерни модификации на управляващата електроника. Благодарение на тях 2.0-литровият BiTDi двигател вече генерира 190 кс и 430 Нм, което е значителен ръст от фабричните 163 кс и 400 Нм.

В оборотния диапазон между 2800 и 4000 об/мин, въртящият момент е увеличен с 50 Нм, което повлиява положително на еластичността на двигателя. Стандартната дисциплина от 0 до 100 км/ч се извършва за около 10.5 секунди, а максималната скорост е 187 км/ч. Цената на пакета, заедно с монтажа и гаранцията е 1090 евро.


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот RoadRunner » Чет 25 ное 2010 18:22


Новият Volkswagen Eos излезе в Лос Анджелис

Изображение

Volkswagen представи новия си кабриолет Eos на автоизложението в Лос Анджелис. С променена физиономия, нова задна броня и стопове.

Изображение

Новото кабрио с твърд покрив ще се предлага с различни TSI двигатели: с мощност от 120 до 207 кс. Феновете на дизела ще могат да разчитат на 2.0-литров TDI агрегат със 138 кс, който ще изразходва средно по 4.8 л/100 км. Ниският разход се дължи отчасти и на технологията BlueMotion, която включва старт/стоп система и технология за регенериране на енергията от спирачките.

Изображение

Колкото до екстрите, новият Eos ще се предлага със система за безключово влизане и стартиране на двигателя. Покривът ще се задейства дистанционно, а освен това ще има асистент за паркиране.

Новият Eos ще излезе на европейския пазар в средата на януари.


Потребителски аватар
Night_elf
Рошаво мазало
Мнения: 3431
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 14:59
Автомобил: Vw Golf V
Двигател: 1.9 TDI BKC
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Night_elf » Пет 26 ное 2010 11:53


Нещо любопитно :

Златен волан 2010: награда за новия Sharan.

Изображение

Съвършен до най-малкия детайл: Само няколко седмици след въвеждането си на пазара новият Sharan вдъхнови и експертното жури от инженери от TÜV и Dekra, състезатели и видни личности, упълномощено от Bild am Sonntag. Най-голямото доказателство е Златният волан 2010, с който беше удостоен. Изключително високото ниво на качество и комфорт превръща новия Sharan в блестящ победител в своята категория. Освен съотношението качество-цена бяха оценявани и окачването, ефективността, дизайна и общото впечатление при шофиране.

Моделът Sharan успя успешно да наложи ван-концепцията в Германия. Повече от 600000 клиента направиха избраха първите две генерации на седемместния автомобил. И техния последовател вече пое по същия път: от въвеждането на пазара преди няколко седмици повече от 11 000 клиента са поръчали своя нов Sharan. С това историята на успеха продължава.


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот RoadRunner » Пет 26 ное 2010 18:42


Volkswagen направи мини кола за джуджета

Изображение

Бразилското подразделение на Volkswagen представи мини версия на хечбека Gol, предназначена за джуджета. Въпреки, че изглежда като детска играчка, новата машина е точно копие на оригиналния модел, но е с 30% по-малка от него. Количката се отличава с дължина от 2.25 метра и възможност за приютяване на четири джуджета с височина до 1.53 метра.

Изображение

Малкият автомобил се задвижва от едноцилиндров двигател с вътрешно горене с мощност 5.5 кс, който му дава възможност да се ускори до 27 км/ч. Според информацията, Volkswagen Бразилия са произвели само две бройки - едната ще се използва за рекламна цел на различни мероприятия, а другата е изложена в парк в Санта Катарина, Бразилия.


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пон 29 ное 2010 14:33


Изображение Изображение

LED дневни светлини и за Golf

Volkswagen започва производството на нови предни светлини за хитовия модел Golf. Формата им няма да е различна, но те вече ще са снабдени с все по-широко използваните от компанията LED дневни светлини. Всеки от новите фарове ще разполага с по 2 секции плюс 15 диода. Подобни предни светлини имат повечето от моделите на Volkswagen - купе-кабриолетът Eos, всъдеходът Touareg, автомобилите от семейство Passat, както и компактният ван Touran. Новите предни светлини за шестата генерация на Golf ще са достъпни в качеството на опция. Цената за тази екстра в Германия е 1310 евро.

Източник: mobile.bg



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта