Двигател TSI
- mitko66
 - Мнения: 429
 - Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
 - Автомобил: MK8 eTSI DSG
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Двигател TSI
няма...има 1.4 тси - 125 кс
			
									
									- hooligan_sk
 - Модератор

 - Мнения: 7862
 - Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
 - Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
 - Двигател: EA113
 - Местоположение: София
 
Re: Двигател TSI
В шкодите има такъв вариант без ACT, но в Г7 - не. А да се сравнява варианта със 125кс и този със 150кс по разход, не върви.  
			
									
										
						
- StS
 - Мнения: 2405
 - Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
 - Автомобил: Golf VI
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Двигател TSI
Да разгранича въпроса - да обърках се защото при Октавия 3 е същия двигател но без ACT. После видаях че не се предлага без..
Явно ще е бензин, но някои може ли да каже дали DSG при Голф 7 е с остранени проблеми, и съответно по-надежден или нещата не са се променили много. Не можах да намеря кодовете на кутията която слагат в 7 или в Октавия 3.
			
									
										
						Явно ще е бензин, но някои може ли да каже дали DSG при Голф 7 е с остранени проблеми, и съответно по-надежден или нещата не са се променили много. Не можах да намеря кодовете на кутията която слагат в 7 или в Октавия 3.
- hooligan_sk
 - Модератор

 - Мнения: 7862
 - Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
 - Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
 - Двигател: EA113
 - Местоположение: София
 
Re: Двигател TSI
Купи си текущия брой на Auto bild, има статия за покупка на употребяван Г7. 7 степенната DSG страда от преждевременно износване на дисковете на съединителите. В колата от продължителния им тест това стана при 150 000км.
			
									
										
						- 
				lordlosh
 - Мнения: 143
 - Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Sofiq
 
Re: Двигател TSI
А 7 степенната DSG на Голф 6 трябва ли да и се сменя маслото и на колко км ? По книжка уж дават 7степенната dsg необслужваема.
			
									
										
						- 
				StrEagle
 - Мнения: 792
 - Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
 - Автомобил: Polo 6C
 - Двигател: DAJA
 - Местоположение: София
 
Re: Двигател TSI
необслужваема, ако ще я караш 4г. или 100-200х км от чисто нова
иначе сменяй като старите на 60-80х км или 4г.
то и ZF трансмисиите се водят необслужваеми от производителите на колите, но самите ZF препоръчват смяна на маслото на всеки 100х или 8г.
за производителите на колите, "lifetime" живота на колата е докато е в гаранция.. в България колите се карат предимно след този живот
			
									
										
						иначе сменяй като старите на 60-80х км или 4г.
то и ZF трансмисиите се водят необслужваеми от производителите на колите, но самите ZF препоръчват смяна на маслото на всеки 100х или 8г.
за производителите на колите, "lifetime" живота на колата е докато е в гаранция.. в България колите се карат предимно след този живот
- StS
 - Мнения: 2405
 - Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
 - Автомобил: Golf VI
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Двигател TSI
hooligan_sk написа:Купи си текущия брой на Auto bild, има статия за покупка на употребяван Г7. 7 степенната DSG страда от преждевременно износване на дисковете на съединителите. В колата от продължителния им тест това стана при 150 000км.
Преждевременно на 150к ? Ако е само износване и могат да се сменят успешно срещу 2-3к това е ок... Ако 150к не е ок, колко би трябвало да бъде, защото стандартен съединител рядко докарва до 90-100к.
- hooligan_sk
 - Модератор

 - Мнения: 7862
 - Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
 - Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
 - Двигател: EA113
 - Местоположение: София
 
Re: Двигател TSI
Да, доста преждевременно е. 2600лв струва смяната им. Съгласен съм че е ок като цена, но 150К са малко. Стандартен съединител при правилна експлоатация изкарва спокойно до 200К, а смяната на предавките на ДСГ е много по-оптимална от левия крак на кой да е шофьор, съответно очаквам по-голям ресурс. Моя бивш Г6 е на около 150К сега, съединителя си е оригиналния и няма изгледи да се сменя.  
			
									
										
						- StS
 - Мнения: 2405
 - Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
 - Автомобил: Golf VI
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Двигател TSI
Предполагам говориш за ръчна кутия - съгласен съм с теб, имайки предвид че износването се дели на 2 т.е два пъти по-малко работа от ръчната кутия. Случайно някой да знае за другите проблеми на DSG дали са решени, защото ако е останал само този с износването би било добра новина... : )
			
									
										
						- nii
 - Незабравим член
 - Мнения: 4246
 - Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
 - Автомобил: Golf 2 Automatic
 - Двигател: RP
 - Местоположение: кръчмата
 
Re: Двигател TSI
според руснаците дисковете не се износват толкова, колкото не сработва механичният механизъм за компенсация на износването, от там притрисане при смяна от 1 на 2ра предавка.
поне в Русия това се признава за фабричен дефект и сменят касетата със съединителите безплатно.
			
									
										
						поне в Русия това се признава за фабричен дефект и сменят касетата със съединителите безплатно.
- hooligan_sk
 - Модератор

 - Мнения: 7862
 - Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
 - Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
 - Двигател: EA113
 - Местоположение: София
 
Re: Двигател TSI
Когато първите Г7 минат в категорията 4+ малко ме съмнява дилърите да продължат да поемат разхода. В момента действително се сменя всичко безплатно, независимо от пробега.
			
									
										
						- lord_aggo
 - Мнения: 185
 - Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
 - Автомобил: VW Passat B8
 - Двигател: 2016 DFCA
 - Местоположение: Sofia
 
Re: Двигател TSI
Пичове, имате ли някаква идея, дали има конструктивни разлики м/у двигатели CDAA и BYT/BZB ? BYT/BZB се водят TFSI, a CDAA се води TSI, но гугъл ги дава еднакви май.
Благодаря!
			
									
										
						Благодаря!
- 
				lordlosh
 - Мнения: 143
 - Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Sofiq
 
Re: Двигател TSI
Добре на Голф 6 1.4тси 160, за да се погледне дали веригата е за смяна, трябва да се сваля мотора така ли ? И някакви решения за харча на масло ?
			
									
										
						- nii
 - Незабравим член
 - Мнения: 4246
 - Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
 - Автомобил: Golf 2 Automatic
 - Двигател: RP
 - Местоположение: кръчмата
 
Re: Двигател TSI
би трябвало да дрънчи и да се чуваlordlosh написа:Добре на Голф 6 1.4тси 160, за да се погледне дали веригата е за смяна, трябва да се сваля мотора така ли ?
не, ако двигателя е CAVD (всъщност се счита че ако сложиш кованите бутала и сегменти от CTHD нещата ще се оправят, но не е 100% сигурно)lordlosh написа:И някакви решения за харча на масло ?
- 
				lordlosh
 - Мнения: 143
 - Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Sofiq
 
Re: Двигател TSI
Изтрито.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от lordlosh на Вто 25 апр 2017 10:41, променено общо 1 път.
									
			
										
						Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта