НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пон 24 яну 2011 20:52


Изображение

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012

През последните месеци често се чуваха упреци към Volkswagen, че неговото VI поколение на Golf е по скоро фейслифт на петото. Сега от фирмата отговарят на това, като съобщават, че новата седма генерация на най-продавания автомобил на концерна, ще бъде на пазара още през следващата година. Според агенция Reuters продажбите на новия Golf VII ще започнат още през ноември 2012. Подобна информация излиза и в списание Automobilewoche, където се цитират шефове от VW, но не се уточнява конкретна дата.

Новото поколение на VW Golf ще бъде първият модел на VW, който ще се прави на новата платформа MQB - Modularen QuerBaukasten или „Модулна платформа за автомобили с напречно разполагане на двигателя". На тази платформа, според информация от група VW, ще се правят около 60 модела на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Тя ще позволява да бъде използвана от автомобили с различна дължина и с различни модификации на каросерията, включително кабриолети, SUV модели, MPV модели и др. Наред с това, на тази платформа ще могат да бъдат сглобявани и хибридни версии на различните модели. Изобщо първият автомобил от групата, който ще се сглобява на новата модулна платформа MQB, ще бъде хечбека Audi A3, чиято премиера е планирана за лятото на следващата година.

Източник: automedia.bg




Потребителски аватар
hidalgo
Мнения: 937
Регистриран на: Вто 13 май 2008 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Айде пак сме първи!

Мнениеот hidalgo » Сря 26 яну 2011 10:31


:arrow: http://news.data.bg/9/auto/200891/golf_–_най_продаван_през_2010_а_в_европа


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот brabus » Сря 26 яну 2011 20:44


Не съм расист и в случая под "нигростайл" не влагам лоши чувства с изключение на асоциацията ми за тунинг без вкус. Но явно пазара е над всичко, печалбите диктуват моделите.
Представен е Volkswagen Touareg Gold Edition

Изображение
Изображение
Изображение

Както казват във Вортекса: Какво следва!? Louis Vuitton Edition?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот brabus » Сря 26 яну 2011 20:50


След като видяхме отвратителния Touareg Gold Edition им и добра новина.
Touareg 3 Dakar ще бъде пуснат в цивилна продажба. Т.е. легитимиран за движение по пътищата.
18" BBS Gold, другото по визията виждате на снимките. Двигателят ще е 300 кс и 440 lb-ft. (не ми се обръща в Нм, но е много) и това се постига от редови 5 цилиндров дизелов мотор.
Изображение


Запазва се роукейджа, който ще е серийно в модела. И съответно се облагородява салона.
Но като цяло се запазва спортния дух.
Изображение


Изображение

Не съм фен на офф-роудите, но искрено се надявам това наистина да се предлага в шоу-румите на VW!

Източник на последните две новини е http://www.vwvortex.com/


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот RoadRunner » Чет 27 яну 2011 15:00


Volkswagen Formula XL1 дебютира в Катар

Изображение

Volkswagen разпространи официални снимки на прототипа Formula XL1 преди дебюта му в Катар.

Моделът е най- новият от поредицата "еднолитрови" автомобили на Volkswagen, или автомобили, които изразходват 1 литър гориво на 100 км пробег. Ако трябва да сме точни XL1 реализира разход на гориво от 0.9 л/100 км и изхвърля 24 г/км вредни емисии в атмосферата.

XL1 е оборудван с двуцилиндров 800-кубиков TDI двигател с мощност от 47 кс. Той е комбиниран с 20 кВ електродвигател с 27 кс и използва 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 11.9 секунди, а теглото на екологичната машина е само 795 кг. Максималната скорост е електронно ограничена на 160 км/ч. По- важното е, че колата може да се движи на ток цели 35 километра.

Познатия ни от предишните концепти на Volkswagen дизайн е запазен и при XL1. Този път аеродинамичният дизайн е комбиниран с LED светлини, отварящи се нагоре врати, както и панели от усилена с карбонови нишки пластмаса (CFRP). Всичко това е базирано на карнобов монокок.

Засега Volkswagen XL1 е само прототип, но от немската автомобилна компания намекнаха, че много скоро серийното производство на "еднолитров" автомобил може да стане факт.


Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот luciuz » Пет 04 фев 2011 16:12


Прикачени файлове
Volkswagen-Tiguan_2012_800x600_wallpaper_01.jpg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 08 фев 2011 9:05


Изображение

VW ще прави супер икономични коли

Volkswagen работи върху супер икономична версия на Golf, която да има среден разход на гориво от 2.8 л. на 100 км. Колата ще бъде произвеждана серийно след 7-8 години, когато в Европа ще влезнат в сила изключително строги норми за опазване на околната среда.

Според високопоставен представител на VW, „зеленият” Golf най-вероятно ще бъде от серията blue-e-motion. При него вредните емисии от CO2 ще бъдат до 75g/km. Планираните за тогава норми за опазване на околната среда в Европейския съюз предвиждат средните вредни емисии на цялата флотилия на производителите да не надхвърля 95 г/км. Тази изключително стриктна норма принуждава производителите отсега да предприемат радикални методи за понижаване на разхода на гориво.

Супер икономичният Golf ще бъде от поколение VIII и в него стандартно ще влизат повечето технологии показани при концепцията XL1, постигнала разход от под един литър на 100 км. Колата ще бъде задвижвана от следващото поколение на хибридната система с двуцилиндров дизелов двигател. Там ще видим комбинация от подобрена технология в горивната камера, както и при впръскването на горивото, а също и нови материали при изработването на двигателя. Това ще позволи да се постигне висока мощност при относително малки размери и работен обем. Разходът на гориво няма да надхвърли 2.8 литра на 100 км.

Икономичният Golf ще има силно подобрена аеродинамика, намалено триене както вътре в двигателя, така и с повърхността на пътя, както и изключително ниско собствено тегло. Усилен пластичен материал с карбон ще се използва за капака на двигателя и за покрива. Като цяло при производството на колата ще се използват много композитни материали.

В момента VW работи и върху супер икономичен микро автомобил Up blue-e-motion. Той ще се появи значително по-рано от Golf blue-e-motion и ще предлага среден разход от гориво от 3 литра на 100 км. Микро автомобилът ще се задвижва от турбодизелов двигател с два цилиндъра с обем 800 см3 и мощност 47 к.с., който ще бъде подпомаган и от електромотор с мощност 26 к.с.

Източник: automedia


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пет 11 фев 2011 10:33


Изображение

440 коня за VW Golf

Спортното подразделение на Volkswagen обяви намеренията си да пусне специално изпълнение на най-масовия модел на марката, предназначено за 24-часовата надпревара на Нюрбургринг. Става въпрос за изключително наточената версия Golf24, снабдена с двигател с мощност 440 к.с.

Състезателният Golf ще има под капака си 2.5-литров петцилиндров мотор, снабден с турбокомпресор. Максималният въртящ момент на агрегата е 540 Нм. Шестстепенната скоростна кутия е секвенциална с възможност за превключване на предавките от волана.

До този момент Golf24, който разполага и със система за перманентно задвижване на четирите колела, е преминал първоначални тестове в Португалия и Италия, а подготовката му ще продължи на култовата писта "Нюрбургринг". По повод на новия автомобил, ръководителят на спортното подразделение на Volkswagen Крис Нисен заяви:

"24-те часа на Нюрбургринг" е изключително популярно състезание и огромно предизвикателство както за пилотите, така и за техническата част на автомобила. Точно поради тази причина решихме да покажем на какво е способен нашият Golf. По този начин искаме да отбележим и 35 годишния юбилей на модификацията GTI."

Маратонската надпревара ще се проведе от 23 до 26 юни тази година. Последното участие на модела в нея беше през 2007 година, когато специално подготвеният Golf с предно предаване и 300 к.с. успя да завърши едва на осма позиция. Сега от ръководството на VW се надяват поне на място в призовата тройка. От 2007-а до 2010 година в надпреварата "24-те часа на Нюрбургринг" концернът беше представен от състезателна версия на модела Scirocco.

Снимки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Източник: mobile.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 15 фев 2011 8:26


Изображение

Няма да има VW Polo R?

Появи се информация, че е малко вероятно Volkswagen да прави серийно „R” версия на Polo. Въпреки наличието на специално разработена платформа от Audi за малки автомобили с предаване на движението към четирите колела, която е на базата на платформата PQ25, като ще се използва при A1 quattro, подобен модел при Polo е малко вероятен.

На платформата PQ25 се сглобяват Polo и A1, а също и Seat Ibiza. Първоначално не се предвиждаше на тази платформа да се правят автомобили с предаване към четирите колела, но от Audi решиха да правят и quattro версия на A1.

За целта те модифицираха платформата, а това доведе до спекулации, че на новата версия, VW може да прави и Polo R. Според човек от VW обаче, проект Polo R е възможен, но едва ли ще стигне до серийно производство. „Ние вече имаме Polo GTI, а след него е Golf GTI и ще бъде доста трудно между тези два модела да позиционираме и Polo R”, казва източникът от VW пред изданието Autocar.

Според него, новата платформа за малки автомобили с предаване на движението към четирите колела няма да бъде използвана и при CrossPolo, защото колата е популярна и има относително по-ниска цена именно като модел само с предно предаване.

Източник: automedia


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 16 фев 2011 9:31




Jetta GLI представяне!


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 22 фев 2011 15:27


Изображение

VW ще прави „шкоди” във фабрика на GAZ

Руската компания GAZ очаква да подпише договор тази седмица с немския гигант Volkswagen AG за производство на чешките автомобили Skoda (марката е част от VW). От страната на двете фирми е потвърдено, че се планира годишно производство от 300 000 автомобила.
За целта GAZ, контролиран от Олег Дерипаска, би използвал фабриката си в Нижни Новгород от джойнтвенчърния проект, докато VW би заложил на тази в Калуга. Договорът трябва да бъде подписан до края на седмицата, но засега не се знае дали двете страни са постигнали съглашение.
По-рано този месец General Motors Co. заяви, че вероятно ще произведе 30 000 единици от модела си Chevrolet Aveo в завода на GAZ в Нижни Новгород. През декември руската компания подписа договор и с Daimler AG за производството на 25 000 годишно вановете Mercedes-Benz Sprinter.

Източник: Speed-press


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот kamus11 » Сря 23 фев 2011 17:33


От утре ще могат да се правят поръчки за новия VW Golf Cabriolet, който ще бъде представен официално в Женева. Днес фирмата разпространи първите официални снимки на модела от които можем да видим в детайли неговия дизайн. Виждаме, че за пръв път откритата версия на Golf няма да притежава емблематичната централна колона, която бе запазена марка за тази версия на модела. По-малкия брат на Eos ще стартира с 7 агрегата чиято мощност ще бъде от 105 до 210к.с., а базовата цена ще започва от 23 625 евро. За съжаление все още не разполагаме с подробна информация за най-евтиния открит модел на концерна но е ясно, че мекия сгъваем покрив ще бъде с електрозадвижване, а багажното пространство с капацитет от 250 литра. http://kamuscoop.blogspot.com/
Прикачени файлове
vw-golf-cabrio.jpg


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Сря 23 фев 2011 17:41


ItalDesign с два концепта за Volkswagen

Изображение
Изображение
Изображение

Джорджето Джуджаро и неговото студио ItalDesign си сътрудничат отдавна с Volkswagen. Освен че създава оригиналните Golf и Scorocco, италианецът е автор на множество прототипи на немския гигант. Негови проекти са суперкарът Volkswagen W12, доста изложбени експонати на Seat, модели на Lamborghini и Bugatti.

Отношенията между ItalDesign и VW станаха още по-близки през май 2010-а, когато германският концерн закупи студиото. Тази година ще бъдат показани първите плодове от общата работа между двете компании.

Снимките на два съвсем нови прототипа, които ще бъдат показани в Женева, изтекоха в интернет седмица преди официалния им дебют. Изображенията вероятно са част от документацията, предназначена за Европейския патентен регистър.

Двата концепта показват как биха могли да изглеждат бъдещите поколения на Golf and Polo, ако дизайнът им бъде поверен на ItalDesign. Не е изключено обаче на снимките да са представени новата генерация Scirocco и серийната версия на градското супермини Up!.

Говори се, че двата автомобила са изцяло електрически, но тази информация ще бъде потвърдена или опровергана чак когато салонът в Женева отвори врати.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Чет 24 фев 2011 13:37


Идва новият Golf Cabrio

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Отдавна се говори, че Volkswagen планира да завръщане на откритата модификация в гамата на най-популярния си модел Golf. Последният кабриолет с това име бе базиран на третото поколение. Четвъртата е петата генерация се предлагаха само във вариант хечбек.

Сега от Волфсбург официално обявиха, че в Женева ще бъде представена новата версия на открития Golf. Тя ще се прави на базата на шестото и ще бъде оборудвана с мек сгъваем таван. Той ще е снабден с електомеханизъм, който ще отваря и сгъва покрива за 9.5 секунди. Операцията ще може да се извършва и в движение, но само със скорост под 30 км/ч.

Габаритите на кабриолета ще са доста сходни с тези на хечбека. Дължината му ще е 4 200, а широчината и височината ще са съответно 1 700 и 1 400 милиметра.

Системите за защита на водача и пасажерите при евентуално преобръщане на автомобила ще бъдат заимствани от откритата версия на Audi A3. Това означава, че новият Golf Cabrio ще е доста безопасен.

В Европа автомобилът ще се оборудва с шест турбомотора с мощност от 105 до 210 к.с. Двигателната гама ще включва четири бензинови и два дизелови агрегата. Известна е и базовата цена на автомобила в Германия - 17 200 евро.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пет 25 фев 2011 13:48


Подкараха кола със силата на мисълта

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Учени от Свободния берлински университет опровергаха мнението, че телекинезата съществува само в научната фантастика. От 2006 г. насам екип с името AutoNOMOS разработва системи за автономно управление на автомобили без водач. В началото на новата година германските учени са успели да накарат кола да

завива, ускорява и намалява чрез команди, подавани директно от мозъка

на шофьора.
Програмата BrainDriver е резултат от неколкогодишните опити на немците да управляват автомобил с помощта на iPhone, iPad и устройства за следене на погледа. Новата им тестова кола MadeInGermany на базата на Volkswagen Passat обаче може да се кара само със силата на мисълта. Разработка има само експериментален характер и засега е много далеч от реално приложение в практиката, но показва, че подобни технологии са съвсем постижими.
Мозъчната дейност на водача се регистрира от специално устройство за главата. То е

проектирано от американската компания Emotiv за електронни игри

и разполага с електроенцефалографски сензори. Водачът трябва да премине курс по овладяване на техниката за управление, в който се научава да движи виртуален предмет на екрана на лаптоп. Всяко действие съответства на определен тип мозъчна дейност, която софтуерът на BrainDriver асоциира с конкретни команди ¦ завой наляво, надясно, ускоряване, спиране и т.н.
Немският екип е тествал системата на бившето берлинско летище “Темпелхоф”. На заснетото по време на експеримента филмче се вижда как шофьор управлява тестовия автомобил

в стил Йода без да докосва нито волана, нито други контролни уреди

От AutoNOMOS отчитат, че колата реагира с леко забавяне на подаваните команди, и предупреждават любителите на високи технологии да не опитват същото. Постижението им има значение не само за развитието в областта на автономното движение на автомобили. Такъв тип неинвазивен мозъчен итнерфейс би бил от особена полза за инвалиди и парализирани хора.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта