НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Вто 01 мар 2011 12:01


Младежки компактен ван от VW
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Volkswagen представи в Женева много интересен компактен ван с името New Bulli . На практика този автомобил се явява идеологически приемник на легендарния VW T1. По-интересни обаче са неговите габарити. Въпреки дължината под четири метра (3 990 мм), но в него спокойно пътуват шестима души.

Водачът и пасажерите са разпределени на два реда по схемата 3+3, а двигателят, който задвижва концептуалната разработка, е електрически. Впечатление прави и автономния пробег на бусчето. С едно зареждане New Bulli може да измине разстояние от 300 километра.

Електромоторът е с мощност 116 к.с., а максималният му въртящ момент - 270 Нм. Той се "храни" от иновационни литиево-йонни батерии, чието зареждане може да става за по-малко от един час. Ускорението от 0 до 100 км/ч е 11.5 секунди, а максималната скорост е ограничена на 140 км/ч.

Салонът предлага любопитни възможности за трансформация. Седалките се превръщат в своеобразна спалня много лесно. При сгънат сазед диван багажният обем става 1 600 литра. Цялата електроника на борда се управлява от таблета iPad, а аудиосистемата е дело на легендарния производител на китари Fender.




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10075
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот group® » Чет 10 мар 2011 13:35


Изображение
Германският концерн "Фолксваген" ще се включи в Световния рали шампионат (WRC) през следващата година с огромния бюджет от 100 млн. евро, съобщи английското списание "Аутоспорт" в новия си брой.

Според изданието производителят ще представи официално плановете си още по време на следващия кръг в Португалия, който ще се проведе между 24 и 27 март.

Източниците на списанието твърдят, че "Фолксваген" ще заложи на доказаната си тактика да атакува спорта с финансовата си мощ. Концернът, чиято дъщерна компания "Шкода" доминира през последния сезон в в Intercontinental Rally Challenge (IRC) с "Фабия S2000", ще разполага с бюджет от 100 млн. евро, за да се включи директно на най-високо ниво във WRC.

Спортният директор на шампиона "Ситроен" Оливие Кенел заяви, че не се притеснява от финансовите възможности на "Фолксваген" и вярва в способността на своя тим да побеждава. Французите са носители на 6 от последните 8 титли при конструкторуте, а техничт пилот Себастиен Льоб стана най-успешният в историята на спорта със седем поредни титли.

"Фолксваген" разполагаше със същия огромен бюджет и в рали "Дакар", а там "Мицубиши" спечели без пари. И не забравяйте, че "Мицубиши" също бяха червени. Не, въобще не се притеснявам, това е начинът, по който работят германците. Според мен влизането им в спорта е нещо хубаво, както и това, че "Мини" се завърна", обясни Кенел.

Не е ясно дали "Фолксваген" ще изостави своята програма в "Дакар" заради влизането във WRC, но това едва ли ще стане предвид досегашните сериозни инвестиции за развитието на "Рейс Туарег 3". Германците спечелиха последните три издания на най-тежката офроуд надпревара в света и сложиха край на серията на "Мицубиши" от седем поредни победи.

http://www.dnevnik.bg/sport/avto-moto/2 ... mpionat_s/


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dancing_niki » Съб 26 мар 2011 2:27


VW Golf24 на изпитателна обиколка на Нюрбургринг

Появиха се първите снимки на Volkswagen Golf24 Endurance Racer на пистата в Нюрбургринг Нордшлайфе. Автомобилът се подготвя за 24-часова надпревара там през юни.
Golf24 е на базата на Golf VI с постоянно задвижване на всички колела и с 2.5 литров турбо 5-цилиндров двигател с мощност от 440 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ускорява става за 3.8 секунди.
24-часова надпревара за издръжливост в Нюрбургринг Нордшлайфе, ще се проведе от 23-ти юни до 26 юни.

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Източник: auto.dir.bg


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот kamus11 » Нед 10 апр 2011 7:10


http://autoblogbg.blogspot.com/
От края на следващия месец започват продажбите на обновения Volkswagen Crafter. Външно промените не са големи, но за сметка на това базираният върху платформата на Mercedes Sprinter модел е получил сериозни подобрения в механиката. Според производителя средния разход на гориво е намален с цели 33%, а това означава разход между 7.2-8л/100км. Това е постигнато благодарение на новият 2.0 литров TDI агрегат, който се предлага в три варианта на мощност - 109, 136 и 163к.с. Важно е да се отбележи, че обновеният Crafter ще се предлага серийно със Стоп/Старт система, която също допринася за ниския разход на гориво.
Външно промените се свеждат единствено до нова предна решетка и променени стоп светлини. Интериора се предлага с по-качествени материали, като показателите пред водача притежават хромирани пръстени, а скоростния лост и управлението на климатичната инсталация са с нов дизайн. За обновения модел се предлага и нова мултимедиина система, мултифункционален волан, климатроник, борд компютър, ESP, подлакътник на шофьорската седалка и фарове за мъгла. Всичко това влиза в базовата версия чиято цена за сега не се съобщава. Моделът ще продължава да се предлага във вресии Pick-up, фургон и комби. http://kamuscoop.blogspot.com/
Прикачени файлове
3.jpg
3.jpg (14.21 KиБ) Видяна 3231 пъти


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пон 11 апр 2011 15:47


Изображение

Volkswagen е лидер по продажби в България за първото тримесичие

С 567 издадени автомобила за периода януари-март на 2011 година и пазарен дял от 12.23% Volkswagen завоюва водещата позиция.
За първи път от 2009 година насам се наблюдава и леко раздвижване на пазара на леки автомобили. В рамките на първото тримесечие на тази година продажбите са се увеличили с 20,6% спрямо същия период за миналата година. Положителна тенденция се наблюдават и при издадените автомобили от странна на пътническата гама на Volkswagen. За периода са предадени 445 автомобила, което е с 45,4% повече в сравнение с 2010 год. Лидер в продуктово портфолио на немския производител в България е емблематичният за марката модел Golf с 152 продажби. Моделът е и най-търсеният в класа на компактните автомобили от С сегмента. Добри са резултатите на пазара и на останалите модели от гамата Volkswagen, като са реализирани 131 Polo и 14 Jetta. Продажбите на Passat са 73, като 63 от тях се дължат на новата моделна генерация. В класа на високопроходимите автомобили са доставени 35 Tiguan и 29 Touareg.

Източник: volkswagen.bg


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот StS » Чет 14 апр 2011 18:50


Онова, което се очакваше от седмици, вече е факт – японският автопроизводител Toyota ще преустанови дейността си в своите европейски заводи между 21-и април и 2-и май. Причината за това решение - недостиг на части. Концернът вече обяви още през март временно спиране за четири до пет дни на повечето от 14-те си завода в Северна Америка. В родината си Япония Toyota замрази производството веднага след разрушителното земетресение преди почти месец.

На Стария континент затворени ще бъдат три фабрики във Великобритания, Франция и Турция, както и два завода за двигатели във Великобритания и Полша. „Това решение може да доведе до забавяне на доставките до крайните клиенти в рамките на десет дни до един месец“, твърди Екард Зензендорф, директор „Комуникации“ на Toyota Europe, цитиран от Deutsche Welle. В тези заводи концернът произвежда моделите Yaris, Auris, Verso и Aygo.

Земетресението от девета степен и последвалото цунами в началото на март разрушиха производствените бази на десетки доставчици на авточасти в Североизточна Япония. Вследствие на това се стигна до затруднения в доставките не само за Toyota, но и за други автопроизводители. По собствени данни между 14-и март и 8-и април Toyota се е отказала от планираното производство на 260 000 автомобила в Япония, 35 000 – в Северна Америка и 50 000 в Европа.
В Япония дейността на всички заводи на концерна ще бъде възстановена едва в края на април, но не на 100%. Все още не е ясно кога фабриките ще заработят с пълния си капацитет, но това няма да стане преди 9-и май.
Но монетата си има две страни. От нещастието на японците най-много полза ще извлече Volkswagen. „Volkswagen ще получи нов шанс да догони Toyota“, твърди автоекспертът Енгелберт Вимер, цитиран от Manager Magazin. Да, наистина двата концерна са в пряка конкуренция за пол-пъзишън на много малко пазари, но тежката ситуация, в която се озоваха японците, дава възможност за немския концерн.

„Volkswagen може да надмине Toyota по продажби по-рано от предвиденото“, сигурен е и Фердинанд Дуденхьофер, ръководител на центъра за автомобилни изследвания към университета в Дуисбург. Поставената цел е 2018 г., но заради кризата това можело да се случи две или три години по-рано.

През следващите седем години VW ще се опита да увеличи производството си от сегашните седем милиона на десет милиона автомобила годишно. Самите японци вдигнаха високо летвата малко преди разрушителното земетресение и заявиха, че ще минат границата от 10 милиона новопостроени коли през 2015 г. Сега тази цел вероятно ще бъде променена, но в обратна посока. Особено тежко е положението на родния пазар, където според Дуденхьофер през следващите пет години компанията ще продаде 1,3 милиона коли по-малко от заложеното в бизнес плановете.

Ситуацията е изключително тежка за всички японски автопроизводители. Експертите са на мнение, че голямата природна катастрофа ще върне финансовите им резултати, плановете за развитие и за инвестиции поне с година назад. Самият автопазар в Япония ще рухне. „За да възстанови самата инфраструктура, правителството има нужда от увеличения на данъците. Това ще доведе до намаляване на покупателната способност и до по-бавно възстановяване на автопарка“, твърди Дуденхьофер.

Японският пазар се състои почти напълно от японски модели – цели 95% се падат на местните производители. Към това трябва да се добавят и загубите от проваления износ. „И тъй като на японците сега ще им липсва капитал, те ще изпаднат във все по-силен натиск. Според мен Toyota, Honda и останалите японски производители ще претърпят дългосрочни загуби“, казва още Дуденхьофер.

Очаква се и покупателната способност на японците да спадне значително, защото държавата и всички данъкоплатци ще трябва да заделят трицифрена сума в милиарди за възстановяване на икономиката и инфраструктурата.
Всичко това не остана незабелязано и от международните рейтингови агенции. В момента Moody's преглежда рейтинга на компанията. „Прегледът отразява мнението на Moody's, че финансовите и оперативните резултати на Toyota ще се влошат след земетресението на 11-и март“, се казва в изявление на агенцията.

Още преди това обаче концернът накърни добрия си имидж на финансовите пазари заради акцията по връщане на автомобили в САЩ заради дефектен педал на газта. Това докара на японците не само главоболие, но и понижен рейтинг от страна на Standard & Poor's.

Сега инвеститорите се притесняват от реалната опасност японците да загубят водещата си позиция по отношение на изследванията. Най-много може да се забави амбициозната програма за хибридни автомобили. В родината си лидерът в този сегмент вече отложи дебюта на два нови модела Prius – миниван и комби.

При тези проблеми на конкурента си, германският Volkswagen би трябвало просто да се концентрира върху собствените си задачи – нов завод в САЩ и нова марка в Китай. При това не бива да забравяме, че базираният във Волфсбург концерн винаги е имал и малко късмет. В разгара на глобалната икономическа криза немците пострадаха по-малко от Toyota главно заради по-слабото си навлизане на силно стагниралия американски пазар. В Китай и Централна Европа, където правителствените програми осигуряваха добър оборот, немците успяха да направят добри пари.

И все пак VW няма да остане напълно незасегнат от кризата. В някои заводи на концерна се усеща липсата на авточасти заради затрудненията на японските поддоставчици. В Хановер мениджърите на концерна вече предупредиха, че има възможност за въвеждане на почасова работа. Засега обаче няма да се стигне до прекъсване на дейността. В Братислава също нямало да се стигне до затруднения при сглобяването на Porsche Cayenne, въпреки че все пак имало забавяне при доставките на някои части. Неясно остава обаче състоянието на заводите на Suzuki, която също е част от Volkswagen.

От цялата ситуация най-печеливш може да се окаже трети. „Наистина е възможно Volkswagen да изпревари Toyota по-рано от предвиденото, но ще бъде грешка, ако във високомерието си германците не обърнат внимание и на останалите конкуренти, като General Motors, Ford и Hyundai“, казва Дуденхьофер.

Американците може да се окажат най-големият печеливш, особено ако Toyota помрачи още повече имиджа си на американския пазар. Това няма да е особено трудно, ако се имат предвид слуховете за излъчващи радиация автомобили. А, както е добре известно, американците са много чувствителни на тази тема.




Тъжно но факт, има вероятност и ние да загубим, Тойота са качествени и това може да повлияе лошо на фв...



източник - Инвестора


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пон 18 апр 2011 10:58


Golf "двойка" по китайски

Изображение

Изображение

Besturn е марка на автомобилния гигант FAW (First Automobile Works). Надали някой в Европа щеше да чуе за нея, ако производството й не бе свързано така тясно с автомобилите на Volkswagen. FAW продава с успех модели на немския концерн отпреди 30 години. Нещо повече, второто поколение на Golf и по-специално триобемната му версия Jetta е може би най-любимата кола на китайците.

В технологичен план някогашният бестселър на VW смело може да се отнесе към античността. Инженерите на Besturn обаче са преценили, че непретенциозният, надежден и здрав Golf II все още има пазарен потенциал. Достатъчно е само да бъде опакован в по-модерен дизайн.

Най-новото предложение на Besturn представлява именно "двойка" със съвременна визия, съобщава ChinaCarTimes. Под ламарините на B30 се крие механика отпреди три десетилетия. На въоръжение остава дори 1.6-литровият четирицилиндров двигател на Golf/Jetta.

Целта на упражнението, разбира се, е постигането на възможно най-ниска крайна цена. Колко точно ще струва китайската реинкарнация на легендарната "двойка" ще стане ясно на салона в Шанхай, където B30 ще дебютира официално.

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/golf-dvoyka-po-kitayski.html


loshoto
Мнения: 50
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот loshoto » Пон 18 апр 2011 15:38


Новият Beetle: Да се запознаем (ВИДЕО)

Източник: http://auto-press.net/a:%D0%9D%D0%BE%D0 ... %95%D0%9E_

Изображение

Volkswagen разпространи първата официална информация, снимки и видео на новото поколение на класиката Beetle. Автомобилът дебютира на салона в Шанхай, но ще бъде пуснат в продажба първо в Северна Америка през есента. След това, моделът ще стане достояние на потребителите в Европа.

Новият Volkswagen Beetle е с основни габарити дължина 4278 мм (+152 мм), ширина 1808 мм (+84 мм) и височина 1486 мм (-12 мм), а междуосието е 2537 мм. Четириместният автомобил обещава вместимост на товарното отделение от 310 литра, която може да бъде увеличена благодарение на делимите облегалки на задните седалки.

Новият Beetle ще се предлага в три нива на оборудване- Beetle, Design и Sport, а като допълнителна екипировка ще се предлагат системи като такава за безключов достъп, панорамен стъклен таван, дневни светлини и други.

В Европа, в портфолиото на новото поколение Beetle ще бъдат включени три бензинови и един дизелов двигателя, но портфолиото може да варира в зависимост от конкретния пазар. Автомобилът ще разполага със Stop/Start функция, какот и със система за регенериране на спирачната енергия.

Всеки един от представителите на Volkswagen Beetle ще разполага с електронна стабилизираща програма и шест предпазни въздушни възглавници.


KaloyanR
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 12 сеп 2010 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Montreal

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот KaloyanR » Чет 21 апр 2011 15:27


Дам и новата
http://www.vw.ca/ca/en_ca/new_models/all-new_2012_jetta/jetta_gli.html

Jetta 2012 GLI


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

The new 2012 Jetta GLI is here. But it refuses to sit still. Propelled by a 2.0 TSI turbocharged 200 horsepower engine, this vehicle insists on getting around. The 2012 Jetta GLI boasts serious performance, inspired handling and one aggressive-looking grille. Couple that with a sophisticated, race car-inspired interior and only the finest premium features, and you've got one accessible package that would stop any enthusiast in their tracks. 28 years after the original, the legacy proudly continues.


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 27 апр 2011 19:52


Изображение

VW обмисля нова марка за Китай

За да запази лидерската позиция в Китай Volkswagen AG обмисля да добави нова марка в портфолиото си, която да е насочена към местния пазар. „В момента преговаряме с партньора си First Auto Works, за да навлезем в нискобюджетния сегмент на китайския пазар", заяви Сох Вайминг, изпълнителен вицепрезидент по маркетинга и продажбите за VW Group Китай. Както и редица международни производители, VW също прибягва до различни джойн-венчърни марки. През миналите месеци такъв ход направиха General Motors, Honda Motor Co. и Nissan Motor Co. „На този етап не сме конкурентни в този сегмент, заемащ 20-процентов дял от пазара, но преди да вземем решение, трябва да проверим как би се развил той", е коментирал Сох пред Automotive News.
Независимо дали ще пусне нова марка, или не, VW планира да удвои производството си до 2018 г., до около 4 млн. бройки годишно, като за целта ще разшири производството си в седемте си съществуващи завода.
Нови фабрики ще стартират с годишен капацитет от 300 000 единици всяка, но лесно могат да бъдат преустроени за двойно по-голям обем на производство. Според Сох заводите ще започнат да функционират максимум до 3 години. 1,9 милиона автомобила е продала VW в Китай миналата година, за тази прогнозите вещаят над 2 млн.

Източник: SpeedPress


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Чет 28 апр 2011 16:19


Първи снимки и информация за Golf VII

Изображение

Изображение

Британското издание Auto Express разпространи първите шпионски фотографии на следващото поколениe Volkswagen Golf. За съжаление снимките са на част от интериора на един от тестовите автомобили и външността на колата все още остава загадка.

Ако се съди по фотосите, Golf VII ще разполага с нови уреди на арматурното табло. Основната видима разлика е, че кръглите аналогови циферблати, интегрирани в скоростомера и оборотомера и отчитащи температура на охладителната течност и ниво на гориво в резервоара, са стилово изменени.

По непотвърдена информация подобна структура на приборите ще бъде унифицирана за всички модификации на новия Golf, включително за модела Golf Plus и за новото спортно купе, което ще се прави по мотиви на показания в Детройт концепт Compact Coupe.

Освен това ще бъде модернизирана и вертикалната част на централната конзола. Там ще се появи т.нар. "праг", който ще разделя визуално системите за управление на климатика и на аудиото.

Golf VII ще се прави на изцяло новата платформа MQB - Modularen QuerBaukasten или модулна платформа с напречно разположен двигател. Същата база ще се използва за още 60 модела на концерна VAG. На нея ще се правят различни автомобили от марките Volkswagen, Skoda, Audi и Seat.

Многофункционалната платформа позволява конструирането на автомобили с различни габарити, различно междуосие и различен тип на каросерията, като в това число влизат кабриолети, всъдеходи и миниванове.

Освен стандартните бензинови и дизелови двигатели гамата на Golf VII ще включва и вариант с хибридно задвижване. Той ще комбинира двулитров турбодизел с мощност 122 к.с. и електромотор с мощност 82 к.с.

Предвижда се новият Golf хибрид да може да изминава разстояние от 48 километра само на електричество. Седмата генерация на най-продавания модел на Стария континент ще се появи в дилърските центрове най-рано в края на 2012 година.

Източник:
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/pyrvi-snimki-i-informaciia-za-golf-vii.html


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот brabus » Чет 28 апр 2011 20:33


Wolfsburg, 27 Април 2011 - “Бизнес развитието в първо тримесечие на 2011 г. демонстрира здравината и издръжливостта на Volkswagen Group”, каза Проф. доктор Мартин Винтеркон (Martin Winterkorn), Председател на борда на директорите на Volkswagen Aktiengesellschaft.

Приходите от продажби за първо тримесечие на 2011 г. имат ръст от 30.8%, сравнени със същия период на 2010 г. или изразено в пари 37.5 милиарда евро (Q1 2010: 28.6 милиарда евро). Били са реализирани 1 990 000 автомобила в периода Януари - Март. Групата вече държи 12% от пазара на леки автомобили в световен мащаб. Оперативната печалба е нараснала до 2.9 милиарда евро. Печалбата за това тримесечие преди облагане е 2.2 милиарда евро. Резултатът след данъци за първо тримесечие достига 1.7 милиарда евро. Ръст с 0.5 милиарда евро.

Марки и бизнес подразделения.


Световните продажби на Volkswagen пътнически да януари - март нараснаха до 1.1 милиона автомобила (в скобите продажбите за същия период на 2010 г. - 0.9 милиона). Това е постигнато благодарение на увеличеното търсене на Polo, Tiguan, Touareg, Jetta, Passat Variant, Passat CC и Sharan. Volkswagen пътнически генерира оперативна печалба, която е над двойно по-голяма, сравнено с предходния отчетен период на 2010 г. или увеличение от 416 милиона евро на 1.1 милиарда евро.

Продажбите на премиум марката AUDI са увеличени с 18.1% на 374 000 автомобила (316 000 автомобила). Оперативната печалба нараства от 478 милиона евро на 1.1 милиарда евро. Audi Q5 и Audi Q7 отбелязват най-голям ръст на продажбите. Отбелязва се повишено търсене на Audi A1, Audi A7 Sportback и новото Audi A8.

Продажбите на Škoda нарастват до 181 000 автомобила (142 000 автомобила). Оперативна печалба 187 милиона евро (100 милиона евро).

SEAT е продал 93 000 автомобила (91 000 автомобила). Загубата, генерирана от този бранд е в размер на 12 милиона евро, след загуба от 110 милиона за януари-март 2010 г.

Bentley пачали от подобрената си позиция в луксозния сегмент. Загубата на този бранд е намаляла на 11 милиона евро, сравнено с 25 милиона евро за първо тримесечие на 2010 г.

Volkswagen товарни са продали 108 000 лекотоварни, което е ръст от 47.4%. Оперативна печалба 92 милиона евро, сравнено с 16 милиона евро за първо тримесечие на 2010 г.

Производителят на камиони Scania продължава своето положително развитие и с 376 милиона евро оперативна печалба има с 162 милиона евро повече, благодарение на увеличеното търсене на камиони и автобуси.

Направлението Volkswagen Financial Services отбелязва силно първо тримесечие. Тук печалбата е 287 милиона евро (119 милиона евро).

Инфото


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот digo_pl » Пет 29 апр 2011 9:02


Изображение
aboutcars.bg написа:VW обявява старта на WRC програмата си на 5 май

На 5 май Volkswagen ще обяви официалните си планове за влизане в Световния рали шампионат. Откакто станаха ясни новите правила на шампионата почти всеки месец излизат нови слухове за включването на немския концерн с мултимилионна програма в надпреварата. Този път обаче, проектът явно е събрал нужните подписи, но от VW отказаха всякакъв коментар върху темата.
Очаква се колата, която тимът ще лансира в различните кръгове на WRC да бъде VW Polo. Възможно е дебютът на германците да е взаимстван от начина по който Mini влязоха в шампионата – с епизодични прояви в първата си година и с участие във всички кръгове в следващия сезон. Имената, които медиите спрягат за бъдещи пилоти на VW са Петер Солберг и победителят от Рали Дакар Насър Ал-Атия.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Заводът на VW в Калуга - много снимки

Мнениеот Uneek » Нед 01 май 2011 11:24


http://englishrussia.com/index.php/2011 ... in-kaluga/

Много интересен материал, браво на руснаците, приятно ме изненадаха снимките, дано и качеството е на ниво...


Потребителски аватар
buji
Мнения: 100
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 13:44
Автомобил:
Двигател: AXB
Местоположение: София- 0877309799

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот buji » Пон 02 май 2011 9:28


Ето я и 7-цата външно
Прикачени файлове
Volkswagen_Golf_7.jpg



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта