НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот N1P0 » Пон 02 май 2011 11:18


buji написа:Ето я и 7-цата външно

http://www.automedia.bg/news/article_12889.html

От 2007 Volkswagen работи върху седмата генерация на Golf, или с други думи развойната дейност на седмото поколение е започнала още преди представянето на сега актуалната шеста генерация. Модела се разработва под ръководството на шефа по развойната дейност във Volkswagen, Хакенберг, и шефът на дизайна де Силва.
Повечето от двигателите, които ще бъдат монтирани на новия Golf са вече познати. Бензиновите ще са 1.2 TSI, 1.4 TSI и 2.0 TSI с мощност от 63 до 220 kW. Турбодизеловите двигатели са 1.6 TDI и 2.0 TDI с мощност от 66 до 125 kW. С новия Golf ще дочакаме и 2.0 BiTDI с мощност 162 kW и максимален въртящ момент от 450 Nm.

Към механичната скоростна кутия с 6 степени ще се прибави като екстра и трансмисията DSG, a за първи път с модела ще видим и роботизирана скоростна кутия. Естествено ще има и версия 4х4 (4Motion), която ще видим само с най-силните двигатели.

През 2013 ще се появи и електрическа версия Blue-e-motion. В продължение на две години, от септември 2012 г, ще видим първо хечбека Golf (премиерата е планирана за автомобилния салон в Париж през 2012), а след това и комби версия Golf Variant, Golf Plus, новия Touran, новото Sciroccо и Tiguan, които ще се появят постепенно след него.

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пон 02 май 2011 12:00


Дизеловият Golf навърши 35

Изображение

Изображение

През 1976-а, само две години след дебюта на Golf, Volkswagen представя първата дизелова модификация на бестселъра. Нафтовата версия разполага с 1.5-литров четирицилиндров мотор с мощност 50 к.с. при 5 000 об/мин и въртящ момент от 80 Нм при 3 000 об/мин.

Най-икономичният Golf от онези години харчи средно по 6.5 литра на 100 км и достига максимална скорост от 141 км/ч. Ускорението до 100 км/ч отнема 19 секунди.

За 35-годишната си история дизеловите Golf-ове претърпяват сериозна технологична еволюция. Днешната шеста генерация предлага различни модификации на "тежко гориво" с мощност от 105 до 170 к.с.

Въпреки че е несравнимо по-голямо (4 199 срещу 3 705 мм), по тежко и по-богато оборудвано, всяка от модификациите на шестото поколение харчи по-малко и е по-бърза от първия дизелов Golf. Базовата 1.6-литрова версия със 105 к.с. и 250 Нм харчи едва 3.8 л/100 км при максимална скорост от 190 км/ч и ускорение 10.9 сек.

Екипираният с двулитров TDI Golf GTD разполага със 170 коня и 350 Нм. С шестстепенна механична скоростна кутия максималната скорост достига 222 км/ч, а ускорението до 100 км/ч отнема 8.1 сек. Средният разход е 5.1 литра на 100 км.

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/dizeloviiat-golf-navyrshi-35.html


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот brabus » Пон 02 май 2011 18:24




Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Volkswagen ОТНОВО във WRC с Polo R WRC

Мнениеот toshara » Чет 05 май 2011 18:51



Изображение
След 3 поредни победи във Дакар,VW се завръща и в WRC с новото Polo R WRC.
Volkswagen Polo WRC ще има 1.6-литров бензинов турбо мотор, развит от сегашния мотор на Polo R. Tочните данни на състезателния мотор в момента не са ясни, но е ясно, че Volkswagen вече не смята Scirocco за потенциален кандидат за участие във WRC, най-вече заради габаритите на автомобила. Както изглежда именно те не отговарят на изискванията на FIA за размерите на състезателен автомобил във World Rally Championship.

По примера на Mini, Volkswagen, след дългото изчакване, ще направи няколко проби на автомобила с пилот Юхо Ханинен в едно или две състезания, следващата година ще бъдат повече, а през 2013-а се очаква и пълна програма.
Kaкво мислите по въпроса,колеги :drunk 8)
ПОВЕЧЕ ИНФО НА АНГЛИЙСКИ ВЪВ VWVORTEX

Последна промяна от toshara на Чет 05 май 2011 19:10, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

Re: Volkswagen ОТНОВО във WRC с Polo R WRC

Мнениеот cardan » Чет 05 май 2011 18:53




Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Volkswagen ОТНОВО във WRC с Polo R WRC

Мнениеот toshara » Чет 05 май 2011 19:09


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
scare


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот snuupy93 » Пон 09 май 2011 23:26


Героят от ''Дакар'' ''Фолксваген Амарок'' вече е и на българския пазар

Пикапът "Фолксваген Амарок", който доказа качествата си като официален съпровождащ автомобил на най-тежкото рали в света - Дакар, от този месец се предлага и на българския пазар. За момента той може да се поръча само с двойна кабина. На по-късен етап ще бъде представен и вариантът с единична, пише dnevnik.bg.


"Фолксваген Амарок" се предлага в България с двигатели 2.0 TDI Common Rail с две мощности - 122 и 163 к.с., като въртящите моменти са съответно 340 Нм и 400 Нм. За момента е на разположение само ръчна скоростна кутия, но скоро се окачва и автоматична.


Пикапът може да се поръча с две системи за задвижване на четирите колела - стандартната за сегмента с превключване, при която от задвижващ заден мост се преминава към 4х4 и са предвидени понижаващи предавки, както и новата с перманентно включена задвижване 4х4 с Торсен диференциал. Има и версия само със задно предаване.


Независимо от системата на задвижване "Фолксваген Амарок" предлага като опция пълен механичен блокаж на диференциала на задния мост. По отношение на окачването има две опции - комфортно и Heavy Duty - за големи натоварвания и добро представяне при работа в силно пресечена местност.


Версиите на "Амарок", участвали в Дакар, бяха именно от втората модификация. Интересното е, че в състезанието бяха ангажирани 30 пикапа, без доработка към фабричното им изпълнение.


Серийно пикапът разполага със система Off Road ABS за адекватно спирачно поведение по черни пътища, както и системите Hill Hold и Hill Descend Control, които осигуряват автоматична намеса и подпомагане на потеглянето и спускането по наклон.


"Амарок" се предлага с три нива на оборудване, като серийно разполага с климатизация, фабрична аудио система, 6 въздушни възглавници, електронна стабилизираща програма, хидравличен спирачен асистент, ABS антиблокираща система, електронно разпределение на спирачното усилие, Rain Brake Support система за изсушаване на спирачките, ASR контрол на сцеплението с пътя, електронен блокаж на диференциала и други.


Товарна платформа пък е така конструирана, че разстоянието между арките на калниците, позволява натоварване на европалет. Цените на "Фолксваген Амарок" във варианта с двойна кабина за България започват от 43 992 лева без ДДС - при варианта със задно задвижване и от 47 146 лева без ДДС - за версията със задвижване на четирите колела 4MOTION.


Няма да има разлика в цената в зависимост от избраната 4х4 система на задвижване и предпочитания вариант на окачването.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Вто 10 май 2011 10:33


Golf GTi с юбилейна версия

Изображение

Изображение

Изображение

Volkswagen представи специалната версия GTi Edition 35, която ще се пусне на пазара в чест на 35-годишнината от появата на най-наточения Golf. В Германия вече се приемат поръчки за лимитираната серия, като цената на специалния GTi ще е 30 425 евро.

Юбилейният автомобил е снабден с двулитров TSi двигател с повишена от 210 на 235 к.с. мощност. Още от разликите спрямо стандартния GTI се откриват в изменената предна броня, различните лети джанти и интегрираните във фаровете дневни LED светлини.

В интериора се забелязва логото 35, а бъдещите собственици на лимитираната серия ще получат и специален документ, удостоверяващ притежанието на юбилейното возило. Премиерата на специалната версия ще се състои в началото на юни, по време на традиционната GTi среща във Вертерзее.

Близката до VW тунинг компания Wunschel Sport също ще представи пакет от доработки, най-важната от които е увеличаване на мощността до 260 к.с.

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/golf-gti-s-iubileyna-versiia.html


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 10 май 2011 22:35


Изображение

Нови двигатели за VW

Volkswagen представи двигателят 1.4 TSI версия E85 и новия двулитров TDI. На конференцията Wiener Motorensymposium, Volkswagen представи двата нови двигателя, както и бъдещите планове за въвеждане на алтернативни двигатели.

В Европа ще се предлага двигателят 1.4 TSI E85 предназначен за Passat и Passat CC. Версията с мощност 118 kW ще се комбинира със скоростна кутия със седем степени DSG, като според производителите средният разход на гориво при тази комбинация ще бъде 8.8 литра на 100 км. Вредните емисии от СО2 са 144 г/км. Тази версия ще се предлага главно в страни като Швеция и Финландия, където биогоривото е много популярно.

За пазара в САЩ Volkswagen подготвя специална версия на второто поколение на двулитровия дизел TDI. Към системата common-rail и филтърът с твърди частици се добавя и катализатор SCR. Този двигател ще се монтира на американския Passat NMS.

Източник: automedia


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Вто 17 май 2011 16:07


VW остава на върха

Изображение

Асоциацията на европейските автопроизводители (ACEA) изнесе данни за продажбите на нови автомобили за месец април 2011 година. Според тях лидер сред автоконцерните продължава да е Volkswagen, следван от PSA Peugeot Citroen и Renault.

Интересна, но очаквана новина е, че Русия вече е на второ място след Германия по продажба на автомобили. На територията й през миналия месец са продадени 235 700 коли. Трета се нарежда Франция, а петицата се допълва от Италия и Великобритания.

В сравнение със същия период през миналата година най-много са нараснали продажбите в бившите съветски републики Литва (+100.3%), Латвия (+96.3%) и Естония (+92.3%). Абсолютен шампион в процентен ръст обаче е Исландия. Там за миналия месец са продадени 293 автомобила, с 270.9% повече от същия период през 2010-а.

Като цяло в Европа (без Русия) през април са продадени 1 890 118 коли. От началото на годината пък са реализирани 4 674 457 автомобила.

http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/vw-ostava-na-vyrha.html


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот stan4o_mc » Сря 18 май 2011 21:52


Най-иновативните автомобилостроители в света

В надпреварата за иновации в най-добри позиции засега са германските компании, но конкуренцията наваксва бързо
Изображение
Както и в миналогодишната класация Volkswagen е лидер с огромна преднина. През 2010 г. концернът със седалище във Волфсбург е заявил цели 128 патента. Високо ценена от експертите е т. нар. система City-Safety, която с помощта на радар и камера разпознава обекти извън колата и й позволява в случай на опасност да спре сама. Системата всъщност е разработена от Volvo, но VW я предлага вече в модела си от средния сегмент Passat.

Що се отнася до електромобилите, най-големият европейски автопроизводител ще стартира серийно производство на шлагера си Golf през 2013 г. С едно зареждане се планира колата да измине 150 км. Преди това се очаква в серийно производство да мине и малкият градски Up.

--------------
източник


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Чет 19 май 2011 10:39


Избраха двигател на годината

Изображение

В категорията от 1 до 1.4 литра първото място завоюва концернът Volkswagen със своя 1.4-литров агрегат с двойно принудително пълнене (механичен нагнетател и турбокомпресор). От 1.4 до 1.8-литровите най-добър се оказа турбомоторът на BMW и PSA с обем 1.6 литра.

Миналата година за най-добър агрегат беше избран 1.4-литровият на VW, който спечели приза и през 2009-а.


http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/izbraha-dvigatel-na-godinata.html


Потребителски аватар
Presian
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 17:30
Автомобил: VW Golf
Двигател: BAG
Местоположение: Пловдив

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Presian » Вто 24 май 2011 10:41


thumb_vw-passat-shte-stava-kabrio_0.jpg

Само преди няколко месеца от Волфсбург представиха новия Passat, а в мрежата вече тръгнаха слухове, засягащи неговия наследник. По непотвърдении данни изцяло новото поколение на Passat ще се появи през 2014 година.

Говори се още, че иновацията ще бъде изградена на напълно нова платформа, но външния вид няма да е революционен. Салонът обаче ще бъде направен от нула и ще е коренно различен от този на сегашните модели.

От Volkswagen заявиха, че в следващото поколение на Passat ще бъде наблегнато особено много на интериорното качество, на материалите в салона и на наличните екстри в базовото оборудване.

И сега следва най-интересна информация, която естествено също не е официална. Става дума за това, че VW размишлява за увеличаване на модификациите на Passat. Освен познатите ни седан, комби и купе с четири врати, на пазара може да се появи и купе с две врати, а даже и кабриолет.

Последна промяна от Presian на Пет 27 май 2011 17:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 25 май 2011 21:35


Изображение

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година. Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета. Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.

Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg. Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство. Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.

Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция. Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.

При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm). Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията.

Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC. Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra. Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.


Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света. Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dancing_niki » Сря 01 юни 2011 13:30


Passat CC стана по-нисък и по-мощен

Тунер майсторите от KBR Motorsport представиха пакет за Volkswagen Passat CC.
Компанията е започнала с екстериора, поставяйки специално сиво фолио на каросерията и 20-цолови R12 Nero джанти, обути в гуми с размер 225/30ZR20. Автомобилът е снижен, използвайки окачване на KW Variant 3. Мощността на турбо двигателя на Passat CC е увеличена на 260 к.с., но от компанията не разкирват с кой точно двигател ще бъде оборудван модела. Цялата цена на пакета от KBR Motorsport възлиза на 11 000 евро.

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Източник: Volkswagen



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта