НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
D1D00
Мнения: 377
Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
Автомобил: Volkswagen Golf GT
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Шумен

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот D1D00 » Нед 10 юли 2011 10:59


30.08.2000
Луксозният влак на WV – на три коловоза:

D класа, Пасат W 8, Колорадо – 8, 10 и 12 цилиндъра

D1 е с невероятна климатична инсталация, заслуга на Фердинанд Пиеха, който влизайки в хотелската стая веднага изключва климатика

Стратегията на Фолксваген по пътя към върховете на горната класа се превръща в реалност с новата D-лимузина, новият Колорадо и Пасат, всички с осем цилиндров двигател, който представлява свързващото звено в палитрата от благородни модели.
Амбициозни цели винаги са окриляли Фердинанд Пиех. Както при Порше, когато днешният шеф на Фолксваген създаде състезателната кола 917, или при Ауди, когато въведе перманентното задвижване на всички колела в легендарния модел Куатро, с което изтреля тази „запазена марка на деловите хора” в горния клас, или при Фолксваген, където реализира мечтата си, създаде колата с консумация 3 литра/100 км. – Лупо 3L TDi, с което затвори устите на всички неверници и зложелатели.
Всеки път когато техниците му пъшкат, изправени пред задача, която изглежда неразрешима, Пиех натиска истински газта. Сегашният момент е такъв.
Мартин Винтеркорн, шеф на отдела за разработки на новости в концерна Фолксваген, се оплаква: „Да разработиш 5 разновидности на Поло – това е нищо в сравнeние с D1”. Зад съкращението D1 не се крие просто поредният нов автомобил. Шефът на концерна е възложил на своите проектанти да създадат едно истинско техническо предизвикателство – но и един вид „просто тройно правило” на автомобилизма.
Пиех, който се намира в зенита на кариерата си, иска чрез Фолксваген да щурмува „горната камара” на автомобилите. За това и една единствена лимузина от горната класа не му е достатъчна. Луксозния влак на Фолксваген трябва да пристигне на 3 коловоза: с луксозния модел, обозначен със съкращението D1, и с новия модел Колорадо. Празнината между сегашната палитра от модели и новия D1 ще бъде запълнена от луксозно обзаведен Пасат с осем цилиндрово задвижване.
На моторите се пада решаващата роля в стратегията, насочена към повишаване на лукса. Пасатът с повишена стойнсот трябва да пробие в нишата на горната средна класа. За тази си мисия и той ще бъде снабден с ходова част тип W8 с работен обем 3.7 литра.
Този новоразработен V- образен двигател ще притежава програмирана последователност на запалването, характерна за моторите на формула 1. Предимствата на така наречения плосък колянов вал са голямата развиваща мощност и високия въртящ момент при сравнително ниски обороти. Недостатъкът, изразяващ се в неприятни вибрации, ще бъде избегнат, като новият агрегат на Фолксваген ще бъде снабден с два успокоителни компенсаторни вала.
Премиерата на Пасат W8 обаче ще трябва да почака. Причината е, че Фолксваген иска да гарантира респектиращ промеждутък от време до „пластичната операция” на Пасат. Преработеният Фолксваген от средната класа ще бъде представен през Октомври на Парижкия автосалон, а осемцилиндровият Пасат ще може да стартира едва през пролетта на 2001 година.
Допълнителните 4 цилиндъра са в центъра на масирана маркетингова атака на новият Фолксваген D1, замислен като представител на горната класа. Дванайсетцилиндровият „звяр” за момента развива мощност от 400 к.с., като до старта на серийното му производство през есента на 2001 год. те трябва да бъдат увеличени на 450 к.с.. Г-н Пиех и неговите хора вече са убедени, че границата от 500 к.с. при работен обем от 6 литра не би трябвало да представлява никакъв проблем, поне за неговите конструктори.
Шестстепенната скоростна кутия е автоматична. Превключването става с нормалния лост за избор на скороста, разположен на средната конзола, или както е при Формула 1. Единствената разлика от състезателните коли на Михаел Шумахер е, че двата лоста за преминаване към по-висока или по-ниска скорост тук не са разположени директно на волана, а от ляво и от дясно на кормилния вал.
Обликът на D1 като цяло съответства на концептуална разработка на Фолксваген, представена на последния Франкфуртски международен автосалон. Само че тук проектантите вместо първоначалната идея за купе с 4 врати, са взели решение в полза на един стъпаловиден тип, което е в унисон с функционалната концепция и практическото предназначение на модела D1. Фолксваген възнамерява да произвежда и пласира годишно по 30 000 луксозни модела. Производството ще бъде възложено на така наречената „стъклена” фабрика в Дрезден. А там едва ли биха се справили с купе с 4 врати в такаова голямо серийно производство.
Защо изобщо трябва да се копува луксозен модел на Фолксваген ? Неговите духовни родители виждат поне 3 ясни критерии за успеха на своята рожба:
Излкючителна мощност, приятлно климатизиране и великолепния комфорт.
Самият Фердинанд Пиех е „виновникът” за невероятно добрата климатична инсталация на D1. Шефът на концерна вечно си има проблеми с въздушните течения във всичките им разновидности. Когато се настанява в хотел, климатичната инсталация в стаята му незабавано трябва да бъде изключена. В колата предпочита да понася температури, от които човек потъва в пот, но не се примирява с опасността да настине поради течение.





източник: вестник Автотруд: брой 200, 30.08.2000 г.
Прикачени файлове
010710_093917.jpg
D-лимузината на WV ще се появи на пазара през есента на 2001 г. Пет-метровият модел ще се предлага по избор на клиента с 6-,8- и 12-цилиндров бензинов двигател, както и 10 цилиндров дизелов вариант.
010710_094015.jpg
010710_093412.jpg




Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот StS » Чет 14 юли 2011 6:39


Volkswagen чупи рекорди по продажби
Най-големият автомобилен производител в Европа Volkswagen отбеляза значителен ръст на доставките през първата половина на 2011 г., реализирайки над 2.5 млн. продажби за този период в световен мащаб. До крайните клиенти са достигнали 2.53 млн. автомобила (за сравнение за януари – юни 2010 - 2.26 млн., +11,8% ръст), като само за юни производителят е увеличил продажбите с 438 500 коли (+ 9.8%).

Според изпълнителния директор на концерна Мартин Винтеркорн компанията е на път да изпълни целта си за годишни продажби от над 8 млн. коли.

„Положителната тенденция за подразделението Volkswagen леки автомобили за първото шестмесечие е много обнадеждаваща. Би било огромен успех, ако можем да запазим този позиция и през следващите 6 месеца”, заяви и Кристиан Клинглер, член на борда на директорите и завеждащ „Маркетинг и продажби“ на Volkswagen Group и Volkswagen леки автомобили.

Volkswagen се радва и на забележителен ръст в Централна и Източна Европа, където увеличението на продажбите е с 42.2%. Компанията е удвоила продажбите си и в Русия с цели 103%. На родния германски пазар Volkswagen също отбелязва макар и малко увеличение с 301 700 автомобила (287 400 или 4.9% спрямо същия период на 2010).


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пет 15 юли 2011 15:34


Най-продадваните коли в България

Изображение

Лидер по продажби остава марката Volkswagen която от началото на годината е успяла да реализира 1 221 автомобила. На второ място се подрежда Ford с 950 реализирани коли, а челната тройка се допълва от Toyota с 821 сделки. В класацията следват бюджетните автомобили на Dacia (815), Skoda и Peugeot, които са продали съответно 767 и 735 бройки

Изображение


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Нед 17 юли 2011 14:37


Изображение

Комби Volkswagen CrossPassat в края на 2011-а

Комбитата с повишена проходимост позволяват движение в не особенно сложни оф-роуд условия, превозват повечко багаж и в същото време собственикът всъщност има нормален автомобил, а не всъдеход. Групата Volkswagen AG има доста такива модели - Skoda Octavia Scout, Audi A4 Allroad и Audi A6 Allroad. Самият Volkswagen досега няма подобни предложеия в гамата си, но в края на годината ще предложи комбито Volkswagen CrossPassat.

На купувачите ще бъдат предложени варианти с предно или пълно предаване. Първите ще имат бензиновите двигатели 1.4 TSI (122 л.с.), 1.8 TSI (160) и 2.0 TSI (210), както и турбодизелите 1.6 TDI (105) и 2.0 TDI (140 или 170 к.с.). А вариантите с електрохидравличен съединител в задното задвижване ще са само дизел - 2.0 TDI в 140- или 170-к.с.

Високотехнологичното оборудване, достъпно за стандартния Passat - шест или седемстепенен автоматик DSG, опцията start/stop също ще е на разположение при Cross-варианта. Предполага се, че стартовата цена в Германия за варианта 1.4 TSI ще е 29 300 евро. В същото време за 25 775 евро в момента се предлага Passat Variant 1.4 TSI в базовото изпълнениe Trendline. По всяка вероятност CrossPassat ще излезе на пазара с още две изпълнения - Comfortline и Highline.

Източник: auto-press.net


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 20 юли 2011 5:34


Рекорд на световните продажби на Volkswagen за шестте месеца на годината

За първото полугодие на 2011 г. концернът Volkswagen реализира на световните пазари 4,09 млн. автомобила, което е с 14,1% повече в сравнение с аналогичния показател януари-юни 2010 г. Пресслужбата на немския автогигант съобщава, че по този начин VW регистрира най-добрите резултати на световния автомобилен пазар, който междувременно за шестте месеца отбелязва скок с 6,1%. През юни 2011 г. на всички пазари по света са били доставени 719,4 хил. автомобила Volkswagen, или с 11,7% повече в сравнение с данните за юни 2010 г., когато са били продадени 644,3 хил. единици.
Продажбите на Volkswagen в Североамериканския регион за първото полугодие на 2011 г. са се увеличили с 21,2% – или 319,1 хил. единици, от които 211,1 хил. са били доставени за пазара в САЩ. В страните от Южна Америка за периода са били реализирани 455,2 хил. коли.
Положителна динамика на продажбите се наблюдава през първото полугодие на годината и в Азиатско-Тихоокеанския регион, където доставките на немския автомобилен концерн са достигнали 1,260 млн. единици. От тях 1,110 млн. коли са продадени в Китай, а 55,1 хил. – в Индия.
За изминалото полугодие Volkswagen е доставил 1,9 млн. автомобила в Европа. В Западна Европа (без Германия) са били продадени 1,07 млн. коли, в Централна и Източна Европа – 253,7 хил. единици. В самата Германия продажбите на VW са скочили с 9,3% – или за шестте месеца са продадени 580,6 хил.. автомобила.

Източник: Speed-press


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Чет 21 юли 2011 23:23


Изображение Изображение Изображение

VW Touareg постави рекорд в маратонско пътешествие

Дизелов Volkswagen Touareg постави нов световен рекорд, преодолявайки Панамериканската магистрала (25,6 хил. км) за 11 дни 17 часа и 22 мин.
Начела на екипа авантюристи е бил Райнер Зитлов, популярен германски изпитател, състезател и рекордьор по преодоляване на дълги разстояния с двигател, работещ с природен газ. Екипът е пропътувал най-дългата магистрала в света за време, по-късо с над три дни от досегашното най-добро постижение.
Стартът на маратона е даден в началото на юни в най-южната точка на Южна Америка, в началото на магистралата. Тримата водачи са карали практически без спиране (не се броят зарежданията с гориво), по 5 часа всеки. За цялото време екипът е минал през 14 държави - Аржентина, Чили, Перу, Еквадор, Колумбия, Панама, Коста Рика, Никарагуа, Хондурас, Салвадор, Гватемала, Мексико, САЩ и Канада. Пътуването приключва в градчето Дедхорс, Аляска.
От 1 до 30 август автомобилът и неговия водач Зитлов ще обикалят дилърските центрове на марката в Германия, за може всеки желаещ да получи повече подробности за пътешествието и да разгледа всъдехода-рекордьор.

Още снимки

Източник: clubs1.bg


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пет 22 юли 2011 11:20


Golf VII GTI помпа мускули

Изображение

Изображение

Изображение

Прототип на седмото поколение на най-продавания автомобил в Европа отдавна върти тестове по различни писти на Стария континент. Вече са ясни и доста от детайлите около новия Golf VII. Отскоро обаче в интернет се завъртяха и слухове за наточената му версия GTI.

Първият "горещ хечбек" се ражда именно като модификация на първото поколение на Golf през 1976 година. Такъв вариант присъства неизменно в гамата на всяка от следващите генерации на модела. "Седмицата" също ще се сдобие с емблемата GTI. Британските медии ни уверяват, че под предния й капак ще се монтира модернизирана версия на сегашния агрегат EA888.

Както е известно, този четирицилиндов турбомотор е разработен от Audi. Работният му обем е 1984 см3, а мощността му - 210 к.с. При новия GTI обаче агрегатът ще бъде снабден с различен газоразпределителен механизъм на променливи фази, а триенето между компонентите от мотора ще бъде значително намалено.

В резултат на тези и някои други изменения мощността ще нарастне от 210 до 223 к.с. Информацията по темата засяга и още една съществена промяна при новия цар в "С" сегмента - досегашната "умна" система XDS ще бъде заменена от иновационен електроуправляем диференциал с блокировка.

Спекулациите около седмото поколение на Golf и по-конкретно на неговите наточени версии продължават и с информация за варианта R. Според слуховете досегашният четирицилиндров двигател EA113, който разполага с 270 к.с. и всъщност се явява форсиран и модернизиран вариант на петата генерация GTI, ще бъде сменен.

Неговото място ще бъде заето от още по-мощна модификация на EA888 с цел да бъдат удовлетворени строгите норми за постигане на задължителния стандарт Euro 6, който влиза в сила от началото на 2014 г.

Последната новост около Golf VII е, че двукратният победител в конкурса "Двигател на годината", 1.4-литровият TSI мотор с мощност 180 к.с., ще се лиши от механичния си нагнетател. При Golf VII той ще остане само с турбокомпресор, а мощността му ще е 152 к.с. Заводският му индекс ще е EA112.


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пет 22 юли 2011 16:37


Отново за продажбата на Opel

Немското списание Manager Magazin публикува информация, че интересът на Volkswagen Group към Opel e съвсем реален. Според източници на финансовото списание, Volkswagen е дал на General Motors оферта за това какво е склонен да плати за Opel. Немският концерн е станал по-активен след като се чуха непотвърдени информации, че и Hyundai има интерес към европейското подразделение на Дженерал Моторс.

Отново според списанието от GM са определили офертата като „прекалено ниска за да представлява интерес“. От Dow Johnes са влезли в контакт с Volkswagen за да разберат има ли направена оферта, но говорител на групата е отговорил „Ние на коментираме слухове появили се на пазара“.

От страна на Opel нарекоха репортажа „спекулативен“, като добавя, че „Opel е част от семейството на GM от 1928 и остава важна част от групата”. И все пак, „където има дим вероятно има и огън“. А Manager Magazin има репутацията на изключително сериозно издание.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пон 25 юли 2011 19:24


Изображение

Volkswagen не се предава в луксозния сегмент

Луксозният Phaeton не можа да постигне пазарни успехи, поне досега. „Детето“ на Фердинанд Пих, доскорошния шеф на VW Group, не стана любимо и на купувачите. Малко изненадващо, амбициите на Volkswagen не съвпадат с очакванията на купувачите, които предпочитат утвърдените модели на луксозните марки.

През миналата година, въпреки че се говореше, че Volkswagen ще се откаже от този си модел, те му направиха фейслифт. Известен стимул за производителите е ръста на продажбите на този модел в Китай, а и в Германия. Сега новите регистрации на Phaeton са около 50% от продажбите на по-популярните BMW 7 и Mercedes S-Клас.

Сега става ясно, че при Phaeton няма да се свърши само с фейслифт, а се готви и наследник. Volkswagen готви нова генерация на луксозния си модел. Високите разходи за развойна дейност ще се намаляват чрез прилагането на модулната платформа от алуминий за моделите Audi A6 и A8. Досегашният модел се сглобява на стоманена каросерия, която до голяма степен е виновна и за високото собствено тегло на Phaeton.

При новото поколение, Phaeton ще има около 70% от частите си съвместно с други модели на групата – от окачването, през моторите и трансмисиите, до частите в интериора и електрониката. Все още не е ясно кога новата генерация ще се появи. Вероятно първо ще видим концепция, като се говори, че каросерията ще бъде тип liftback. Напомня се и за Concept D от 1999 г. За серийния модел се говори, че подходът ще е по-консервативен и ще се предложи седан.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Чет 28 юли 2011 20:08


Изображение Изображение

Volkswagen Suran

В Латинска Америка Volkswagen произвежда доста странни и често пъти непознати модели за Европа. Сега в Аржентина представи модернизиран модел създаден на базата на малкия Fox.

Колата има „off-road” белези и каросерия на MPV и се нарича Volkswagen Suran. В другите латиноамерикански страни същият модел се продава като SpaceFox. Дългият около 4 метра малък MPV модел е преминал през фейслифт, който го сближава стилово с доста по-големия Sharan.

Има доста промени по каросерията, но личи родството с CrossFox. Двигателят е бензинов 1.6 с осем клапана и както се полага за Южна Америка работи и с етанол (Е85). Мощността е 74 kW (на био етанол нараства с още два kW). Обзавеждането включва USB, Bluetooth, електрически прозорци и огледала, климатик, сензори за дъжд и светлина и др.

Цената в Аржентина е 95 980 песос или към 31 400 лева.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пон 08 авг 2011 21:44


General Motors и Volkswagen изпревариха Toyota

General Motors зае първо място по брой продадени автомобили през първата половина на 2011 г. на световните пазари. 4,536 млн. единици е реализирала компанията през коментирания период, което с 8,9% повече спрямо същия от миналата. Така Toyota изгуби званието за най-голям автомобилен производител в света, което принадлежеше на японския производител от 2008 г. до 2010 г. вкл.
Второто място по продажби се пада на Volkswagen с 4,13 млн. автомобили, а Toyota е едва на трето с 3,71 млн. бройки. Спадът при японския производител е свързан с дефицита от автомобили след земетресението, довело до затварянето на повече от 500 завода за автомобили или комплектоващи.
Анализаторите на пазара смятат, че Toyota не ще успее да си върне името до края на годината.
Миналата година световните продажби на Toyota бяха в размер на 8,42 млн. автомобили, докато General Motors - 8,39 млн. Тогава на трета позиция се нареждаше Volkswagen с продажби от 7,14 млн. автомобили.

Източник: Speed-Press


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 09 авг 2011 12:51


20% ръст на продажбите на нови коли от началото на 2011
Първите седем месеца на годината са били доста успешен период за пазара на нови превозни средства у нас. Това се вижда от ръста от 21,05% на годишна база, отчетен при продажбите на нови автомобили, камиони и автобуси. Данните на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) показват добри сигнали както за покупките на коли, така и за тежкотоварната техника и автобусите. За периода от януари до края на юли са реализирани продажби на 12 277 нови автомобила. Това е ръст от 19,58% спрямо продадените за същия период на миналата година 10 267 нови коли. При камионите и автобусите увеличението е дори още по-голямо. След реализирани общо 443 продажби през януари-юли 2010 година, за първите седем месеца на тази година продажбите са 726 броя. Това е ръст от 63,9% на годишна база.

Най-силно през периода януари-юли се представят от Volkswagen. Те са реализирали продажби на 1 449 нови автомобила, което затвърждава марката като лидер на пазара от началото на годината с пазарен дял от 11,80%.

Второто място по продажби за първата половина на годината се пада на Ford, които са продали 1 120 нови коли, с което увеличават сделките спрямо същия период на миналата година с 10,67%. Пазарният дял на марката за първите седем месеца на 2010 г. е бил 9,86 на сто, а за същия период на тази година той е 9,12 на сто.

На трето място за периода са вносителите на Toyota, които са продали общо 1 033 нови коли и пазарен дял от 8,41%. За същия период на миналата година Toyota са продали 1 145 коли.

Източник: dnes.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 13 авг 2011 15:47


Изображение

VW най-вероятно ще прави серийно Bulli

Шефовете във Volkswagen сериозно разглеждат възможността за конвенционално задвижване на електрическия Bulli. Концепцията е вдъхновена от класическия модел мини ван на VW и е култова за марката, по подобие на Beetle. Стилът на автомобила напомня за Microbus от 60-те години на миналия век. Новата концепция беше показана в Женева през март тази година. Bulli предлага пет места.

Серийният модел ще се прави в завода в Пуебла, Мексико, където се сглобява и третата генерация на Beetle. В същият завод ще се прави и Beetle cabrio от началото на следващата година. Според очакванията на специалистите, ако се пусне в серийно производство с конвенционални двигатели, Bulli бързо ще се превърне в много успешен модел, особено на пазарите в САЩ, Азия и Русия.

Производството ще започне най-вероятно през 2013 година. „Като дизайнер съм убеден, че трябва да правим този модел серийно“, казва Валтер де Силва, шеф-дизайнерът на групата.

Източник: Automedia


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 13 авг 2011 15:52


Изображение

VW ще прави 6-месечни тестове за клиенти

VW започва европейска кампания под надслов Try before you buy, предназначена за корпоративни клиентски тестове на товарни автомобили, като изпитателният срок ще е цели шест месеца преди покупката на автомобила. Volkswagen Commercial Vehicles ще предвиди за тази цел около 80 коли от 3,5-тонния сегмент.
„Открихме, че едноседмичният тест на автомобил не позволява на клиента да разучи всичките му предимства", твърди Аластер Хемингс, национален управител на автомобилния парк на товарното подразделение на немския производител. „Убедени сме, че след 6-месечния период, хората наистина ще искат да купят от нашите коли", заключва той.
Засега компанията не е пояснила дали предвижда тази схема да се разрасне. При всички положения ако е успешна, би могла да бъде приложена и за други нови модели.

Източник: Speed-Press


Потребителски аватар
digo_pl
Мнения: 1109
Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
Автомобил: omega V6
Двигател:
Местоположение: Варна/Плевен
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот digo_pl » Вто 16 авг 2011 10:05


Изображение Изображение
След по-малко от месец, на автомобилното изложение във Франкфурт, Volkswagen ще представи най-евтиния си автомобил. Той ще представлява серийна версия на малката концепция UP! Според предварителна информация цената на градската микролитражка ще е 9 500 евро.

Експертите са на мнение, че ако това стане факт, успехът на серийния UP! е гарантиран. Субкомпактното автомобилче ще разполага с изключително малки габарити и ще се понрави на жителите на големите европейски градове. По предварителни данни дължината му ще е само 3.2 метра.

По-малки от него в момента са само Smart и Toyota iQ. Последната обаче е по-скъпа и в Германия се продава на цени от 12 500 до 17 400 евро. Европейският хит Smart пък може да се намери най-евтоно за 10 200 евро и не разполага със задна седалка.

На този етап няма официална информация какви двигатели ще се монтират под капака на серийния UP! Едно от предположенията е, че те ще са дву- и трицилиндрови, като вероятността да има напълно електрическа версия е много голяма.

Външността на UP! е известна отдавна, но сега в интернет пространството се появи и снимка на интериора на автомобила. Както се очакваше, във возило за 9 500 евро няма да има излишен лукс. Интериорът обаче е стегнат и в оборудването влизат екстри като климатик, аудиосистема и дори навигация.
Източник: мобиле.бг



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта