Г3 2000куб, 16В или Г4 1,8, Турбо

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 08 мар 2006 18:16


spam
ако човек прочете първите мнения и последните ще си помисли,че форумът се е бъгнал и го е редайъректнал към някоя друга тема :lol




Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 08 мар 2006 18:17


абе нещо много се отклонихте от темата spam


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 08 мар 2006 18:18


lowrider написа:spam
ако човек прочете първите мнения и последните ще си помисли,че форумът се е бъгнал и го е редайъректнал към някоя друга тема :lol

ебати как ме изпревари :lol:


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 08 мар 2006 18:21


а по темата ако има пари да си взема 1.8Т, ако не да си кара 3-ката все пак и тя си върви прилично :wink:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 08 мар 2006 18:35


Ами по темата - много ясно, че тубото си е турбо ;) Съжалявам за офтопика, но просто не мога да се примиря с факта, че никой не иска да се съобразява с другите, а уж сме форум, пълен с толерантни, добри хора, които карат спокойно и внимателно и служат за примерна другите. Май съм се заблудил сериозно и няма такова нещо. иИ тук вероятно ще се възцари дивотия като в друите форуми...


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 08 мар 2006 18:40


VW_FEN написа:Ами по темата - много ясно, че тубото си е турбо ;) Съжалявам за офтопика, но просто не мога да се примиря с факта, че никой не иска да се съобразява с другите, а уж сме форум, пълен с толерантни, добри хора, които карат спокойно и внимателно и служат за примерна другите. Май съм се заблудил сериозно и няма такова нещо. иИ тук вероятно ще се възцари дивотия като в друите форуми...

споко както се казва то да е х*й да му го набиеш, а акъл не става :lol: , но стига spam по темата


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 08 мар 2006 18:46


от друга страна с парите които ще понадиш за 1.8Т можеш да направиш 3-ката много да те радва :twisted:
около 6000 лв и 3-ката става около 300 h.p.
п.п в момента аз се замислям върху този вариант


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 08 мар 2006 19:23


VW_FEN по спокойно човече, не се нервирай. Никой не ти е казал че ти си кретен защото караш с ограниченията. Човека просто се оплака, че един "кретен" го е засекъл на магистралата.
Аз лично съм напълно съглен със SirT за всичко което написа той и искам само да добвавя едно, две неща. Ограниченията на скоростна се определят от специфичните предпоставки и условия (трафик, дизаин, наклон, обезопасяване, настилка и т.н.т) на даден път спрямо теоритичните възможности на един "средностатистичен" автомобил. За много от пътищата в България, спесификацийте на този "средностатистичен" автомобил са от преди 20 - 30 години.
Това което искам да кажа е, че докато една соц карикатура на автомобил от преди 20-ина години почва да се разпада при около 140 км/ч, ГТИ-то на SirT въобще не издава признаци да някаква драма при 200 км/ч.
Според тебе кое от двете е по-безопасно? В ръцете на един опитен шофьор зад волана на една съвременна качествена машина 200 км/ч на една магистрала съвсем не са толкова много.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 08 мар 2006 19:41


ОК, хубаво. С това съм съгласен. но при условие, че се движа със 110 през по-хубавата част от пътя София-Дупница, просто ми писва да ме изпреварват всякакви такива, чийто коли не показват признаци на каквото и да било. Аз съм принуден да карам със 110, щото ми светкат и ми свиркат такива надути хора. И за да ме изпревари някой когато съм със 110, значи тойсе движи със 140. Извънградска позволена скорост мисля, че е 90 км/ч!
Няма значение как се държи колата ти при висока скорост. Не съм видял лада, която да е разцепена на две в стълб, като оова ауди А3 с готините джанти, което се държи добре на пътя при висока скорост. Не си мислете, че като са ви хубави колите, на вас няма да се случи. По-добре да се кара с разумна скорост и да си жив, отколкото да бичиш със 200 просто щото колата го може. Както го може изведнъж може и да стане нещо и да не можеш да я овладееш.
За Америка, ок, там е широко, гладко, равно. Ама тука из тея дупки, където даже и магистралата не е равна да се правят такива големи скорости е глупост за мене. Още повече пък за това, щото сега някой новоизлюпен състезател ще си каже "ооо, и аз трябва да япробвам мойта на максимум скорост"... и на другия ден четем черната хроника кой се бил натресъл челно някъде си, кой е разцепил дърво... и всичко благодарение на високата скорост. Опияняващо е, всеки се изкушава да настъпи колата, особено пък когато тя е по-мощна. Опитвайте се да се наложите малко повечко самоконтрол... :?


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 08 мар 2006 20:05


lowrider написа:spam
ако човек прочете първите мнения и последните ще си помисли,че форумът се е бъгнал и го е редайъректнал към някоя друга тема :lol


Ами то, ебаси и темата. Голф 3 срещу Голф 4 .... Немам думи просто ....


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Сря 08 мар 2006 20:15


:офф За последно пускам Офтопик.Ако може модераторите да се намесят и да изтрият всички мнения които не са по темата защото се оляхме.

По темата според мен който сравнява Голф3 с Голф4,въобще не е наясно и не се е качвал на четворка(тук някой ще каже всеки си има вкус) така е но просто тук не знам!!!Аз ти препоръчва качи се на някоя дори по-слаба Голф4(ако не си още,ако си незнам какво му мислиш) да видиш каква е разликата,след това добави другите коне и Турбото и ще видиш,че си заслужава.Що се отнася до това,че с чип ще умре турбото на Голфа,аз незнам имам едно приятелче стоя мотор на А3 с чип и вече от 2 години му няма нищо,аз незнам и дизелова кола на ВАГ,с чип не съм чувал за прецакана турбина.
Поздрави!!!


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 08 мар 2006 20:32


Аксиденти стават при всякаква скорост. На мене един мексиканец ми счупи стопа на пасата карайки с 5 км/ч на паркинга на супермаркета. Тогава наистина ми трябваше мнооооого самоконтрол за да не го посъветвам по софийски :wink: на сред паркинга.

Ти ми казваш че имало идиоти по пътя които карат като луди с разни джипове, мерцедеси, баварци с тъмни прозорци и много еднакви цифри по номерата. Който не ги знае и не се е збъсквал с тази простотия да си вдингне ръката :wink: Така, значи всички ги знаеме, това е ясно.

Аз (и мисля че SirT също) ти казвам че има разлика между преценяване на ситуацията и каране над ограничението и супер рисковано каране което е почти сигурно че ще доведе до злополука рано или късно. Второто се прави от неопитни или просто некадърни шофьори които поради липса на умения се поставят в ситуаций от които дори и качествата на тяхните скъпи автомобили не могат да ги спасят. Те карат супер емоционално, газ-спирачка, псувни, средни пръсти, закани и много разконцрентрирано.

Когато аз лично карам кола, много ми е смешно, че редовно се намира някой който си мисли че се съзтезавам с него. Аз съм напълно концентриран в пътя и се опитвам да НЕ карам агресивно, но почти винаги съм над ограниченията. Стратегията при мене е че не кратки интервали от много висока скорост, а продължително поддържане на средна скорост е по ефективният вариант за бързо и безаварийно пътуване без рискови ситуаций.

Иначе за Голф3 - Голф 4 аз си казах мнението отдавна.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 08 мар 2006 23:01


VW_FEN написа:Кажи къде е тая школа, дай координате, да дойда и да ми преподадеш няколко майсторски урока Или тя не е направена за простосмъртните с по-малко от 90 коне, а само за хора с изтребители над 150 коне... щот явно всички карате с по над 200 и кусур

не разбрах защо беше нужна небрежната агресия в постовете ти, нервите също, но на въпроса - има тема във Офф-топик форума, заповядай с радост ще обясня на дълго и широко виждането ни върху управлението на автомобила. Пак подчертавам, че изповядвам теория твърдо против агресивното и рисковано шофиране, но явно си чел селективно ..

20vTurbo написа:Ограниченията на скоростна се определят от специфичните предпоставки и условия (трафик, дизаин, наклон, обезопасяване, настилка и т.н.т) на даден път спрямо теоритичните възможности на един "средностатистичен" автомобил. За много от пътищата в България, спесификацийте на този "средностатистичен" автомобил са от преди 20 - 30 години.
Това което искам да кажа е, че докато една соц карикатура на автомобил от преди 20-ина години почва да се разпада при около 140 км/ч, ГТИ-то на SirT въобще не издава признаци да някаква драма при 200 км/ч.
Според тебе кое от двете е по-безопасно? В ръцете на един опитен шофьор зад волана на една съвременна качествена машина 200 км/ч на една магистрала съвсем не са толкова много.


бях почнал да се притеснявам, че не се изразявам правилно, но или колегата ме е разбрал абсолютно точно или е странно съвпадение, предимно продиктувано от това, което имаме под капаците и сме на едни вълни :да:

20vTurbo написа:Аз (и мисля че SirT също) ти казвам че има разлика между преценяване на ситуацията и каране над ограничението и супер рисковано каране което е почти сигурно че ще доведе до злополука рано или късно. Второто се прави от неопитни или просто некадърни шофьори които поради липса на умения се поставят в ситуаций от които дори и качествата на тяхните скъпи автомобили не могат да ги спасят. Те карат супер емоционално, газ-спирачка, псувни, средни пръсти, закани и много разконцрентрирано.


Абсолютно вярно!


Потребителски аватар
T_D_I
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SF

Мнениеот T_D_I » Сря 08 мар 2006 23:04


...мехееее...
...смеееех...
...човека кво ви пита,вие къде отидохте...
...има един обаче,който рулира,нямам думи...
...ДКМС - FOREVER...
:Mr Green Fun


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Сря 08 мар 2006 23:53


що не ударите един :lock: всеки пише нещо само не по темата :?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта