Как е по добре да намаляш?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
MANIAK87
Мнения: 125
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец
Контакти:

Мнениеот MANIAK87 » Съб 08 апр 2006 10:14


ам да :deal




Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Съб 08 апр 2006 10:30


НЗ може и да се бъркам но забелязах,че при спускане на скорост се понижава температурата на двигателя.Според вас това вярно ли е или е от датчика да се е объркал?


Потребителски аватар
MANIAK87
Мнения: 125
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец
Контакти:

Мнениеот MANIAK87 » Съб 08 апр 2006 11:22


да верно е и аз съм го забелязал при спускане на скорос примерно на 5-та без гас ми пада малко тенпературата на двигателя.
а като съм на свободна ми се качва не знам що е тей :roll:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 08 апр 2006 11:57


защото на празен ход по инерция двигателя примерно работи на 1000 оборота и охладителната течност циркулира сравнително бавно в него, съответно се охлажда по-бавно и т.н. и затова качва температура. Когато се движиш на скорост без газ - със сигурност двигателя се върти над 1000 оборота - съответно по-добро охлаждане и ако си с инжекционна система - ако не подаваш газ при движение на скорост - се спира притока на гориво - с дриги думи - няма горене в цилиндрите - няма от какво да се повиши температурата :)


Потребителски аватар
MANIAK87
Мнения: 125
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец
Контакти:

Мнениеот MANIAK87 » Вто 11 апр 2006 13:01


oks


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 11 апр 2006 13:19


Нали като скочиш на спирачката, а нямаш АБС, идва момент когато ти блокират гумите. Пускаш леко едала и пак натискаш, колкото да зацепят и да почнат да спират на ново. Нали това е смисъмла на самата система - да не позволи на гумите да се влачат и да загубят сцепление с пътната настилка и същевременно да спреш по-бързо.
Като нямаш АБС, а ти се налага да спреш спешно от, например, 110 км/ч, оставяш на скорост и скачаш здраво на спирачките, като същевременно сменяш и с по-ниска предавка. По този начин двигателят играе ролята на АВС и не дава на спивачките да блокират гумите. Обаче пак трябват доста тренировки на суха, за да се усвои. А на мокро и хлъзгаво, каквото и да правиш, спирачният път е много по-голям и за това най-добре не се правете на състезатели, ами карайте с нормална позволена скорост и няма да ви се наложи да използвате разни странни и сложни техники за оцеляване ;)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikolov_mk5_ и 44 госта