
Как е по добре да намаляш?
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
защото на празен ход по инерция двигателя примерно работи на 1000 оборота и охладителната течност циркулира сравнително бавно в него, съответно се охлажда по-бавно и т.н. и затова качва температура. Когато се движиш на скорост без газ - със сигурност двигателя се върти над 1000 оборота - съответно по-добро охлаждане и ако си с инжекционна система - ако не подаваш газ при движение на скорост - се спира притока на гориво - с дриги думи - няма горене в цилиндрите - няма от какво да се повиши температурата 

- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Нали като скочиш на спирачката, а нямаш АБС, идва момент когато ти блокират гумите. Пускаш леко едала и пак натискаш, колкото да зацепят и да почнат да спират на ново. Нали това е смисъмла на самата система - да не позволи на гумите да се влачат и да загубят сцепление с пътната настилка и същевременно да спреш по-бързо.
Като нямаш АБС, а ти се налага да спреш спешно от, например, 110 км/ч, оставяш на скорост и скачаш здраво на спирачките, като същевременно сменяш и с по-ниска предавка. По този начин двигателят играе ролята на АВС и не дава на спивачките да блокират гумите. Обаче пак трябват доста тренировки на суха, за да се усвои. А на мокро и хлъзгаво, каквото и да правиш, спирачният път е много по-голям и за това най-добре не се правете на състезатели, ами карайте с нормална позволена скорост и няма да ви се наложи да използвате разни странни и сложни техники за оцеляване
Като нямаш АБС, а ти се налага да спреш спешно от, например, 110 км/ч, оставяш на скорост и скачаш здраво на спирачките, като същевременно сменяш и с по-ниска предавка. По този начин двигателят играе ролята на АВС и не дава на спивачките да блокират гумите. Обаче пак трябват доста тренировки на суха, за да се усвои. А на мокро и хлъзгаво, каквото и да правиш, спирачният път е много по-голям и за това най-добре не се правете на състезатели, ами карайте с нормална позволена скорост и няма да ви се наложи да използвате разни странни и сложни техники за оцеляване

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikolov_mk5_ и 44 госта