
А честито на новия Пасат В7
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: А честито на новия Пасат В7
В този вид не ме радва, но ако се пипне малко - друг цвят, други джанти, малко по-нисък, може и да заприлича на нещо 

Re: А честито на новия Пасат В7
Тази тенденция всички коли на една марка да са еднакви, само размера да ги разграничава нич не ме кефи ..... доста се изродиха нещата от 5г насам ....че и повече 

- mr_bush
- Мнения: 3523
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
- Автомобил: Vw Transporter T6
- Двигател: 2016
- Местоположение: Bg
Re: А честито на новия Пасат В7
мяза ми в предницата малко на Поло, а назад phaeton
- luciuz
- Мнения: 919
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: А честито на новия Пасат В7
brabus написа:http://volkswagen.bg/files/bg/download/datei/786.pdf
с тези цени няма как да не пробият.
За пример Хайлайн изпълнение с 2.0 TDI 170 кс, 4Motion и DSG за 57 к лева...
Лятото със същата конфигурация B6 излизаше около 62к, като сега базовото оборудване на Highline e даже по-добро.
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
Ето малко интересно инфо:

Снимки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Системи за безопасност и комфорт, типични за по-висок клас автомобили, изцяло променена визия, обновени мотори и атрактивни цени. Това са основните козове на новия "Фолксваген Пасат" в битката за клиенти в популярния висок среден клас. Над 15 млн. автомобила от шестте генерации на модела са продадени в цял свят от 1973 година насам, а седмата е на българския пазар от броени дни. Един поглед върху колата е достатъчен, за да ни ориентира, че това е представител на най-новото поколение модели на "Фолксваген", а общите черти с флагмана "Фаетон" не са една и две.
Бейби "Фаетон"
Не случайно в редица издания ревютата на колата бяха пуснати със заглавия от рода на "Бейби "Фаетон". Приликите не са само външни, като "Пасат" предлага високо ниво на комфорт, близо до това, типично за колите от премиум сегмента. В същото време автомобилът стои стабилно на пътя, а воланът е прецизен.
Специално внимание е обърнато на намаляването на шумовете, като е добавена допълнителна изолация във вратите и арматурното табло. "Пасат" може да се поръча и със специално стъкло, което, от една страна, не допуска в купето дразнещи звуци, а, от друга, намалява нагряването на купето от слънчевите лъчи. Нови са и седалките, които са по-комфортни, а търсещите лукс могат да открият по-качествени кожени тапицерии и по-добре изглеждащи дървени фурнири.
Спира сам и се пази от катастрофи
Голямата революция в новия "Фолкскваген Пасат" обаче е свързана с предлагането като опция на куп електронни системи, типични за доста по-висок клас автомобили. Пример е адаптивният круиз-контрол, които поддържа избраната скорост, съобразявайки я с темпото на автомобила отпред. Интересното при него е, че за разлика от други подобни системи при подаване на ляв мигач и изнасяне в свободната лента ускорява колата до зададената скорост максимално бързо.
Част от адаптивния круиз-контрол е системата за аварийно спиране в градски условия (City Emergency Break), вграждана за първи път в модел на "Фолксваген. При скорост до 30 км/ч тя автоматично спира колата при опасност от удар в предното превозно средство. Полезна екстра е и системата за предупреждение за наличието на автомобил в мъртвата зона на огледалата, която не само подава светлинен и звуков сигнал при риск от катастрофа, но и връща колата в нейното платно чрез задействане на спирачките на правилните колела. По подобен начин работи и асистентът за поддържане на избраното платно за движение.
Не липсват и други полезни системи като автоматично паркиране, разпознаване на пътните знаци, автоматично превключване между къси и дълги светлини, дори и такава, сигнализираща за потенциална умора на водача. Голямо удобство, ако са ви заети ръцете, е и монтирането на сензор, който отваря багажника при имитация на ритник по посока на задната част на колата. Условието е колата да е оборудвана със система за безключов достъп и ключът да е у вас.
Избор между 10 двигателя
"Фолксваген Пасат" излиза на пазара със седем двигателя (по три на бензин и дизел и един на пропан-бутан) с мощност между 105 и 221 конски сили. През следващата година ще бъдат добавени още три агрегата, като сред тях ще е и най-мощният – с 300 к.с.
Почти всички мотори са по-мощни от своите предшественици и по-икономични, като разходът е свален с до 18%. При трансмисиите при "Пасата" изборът е между механична с шест предавки и автоматични с два съединителя (с шест или седем скорости). Автомобилът може да се поръча и с адаптивно окачване с три режима на работа.
Цени и конкуренти
Новият "Пасат" се предлага в три нива оборудване, като цените започват от 36 990 лв. за автомобил с 1.4-литров турбомотор с мощност 122 к.с. Базовата модификация разполага с всички основни системи за сигурност (включително и ESP), дневни LED светлини, хромирани акценти в купето, климатроник с две зони, аудиосистема с 8 говорителя, пълен ел. пакет. Тази цена е доста добра спрямо основните конкуренти - "Мазда 6" (34 158 лв.), "Тойота Авенсис" (35 666 лв.), "Опел Инсигния" (37 355 лв.), "Ситроен С5" (38 923 лв.) и "Форд Мондео" (39 990 лв.).
дължина | височина | ширина | междуосие
4.77 м. | 1.47, 1.52* м. | 1.82 м. | 2.71 м.
двигатели ускорение 0-100 км/ч максимална скорост комбиниран разход
1.4 (122 к.с.) 10.3, 10.6* сек. 203, 200* км/ч. 6.3, 6.4* л/100 км.
1.4 газ (150 к.с.) 9.8, 9.9* сек. 214, 212* км/ч. 4.3, 4.3* л/100 км.
1.8 (160 к.с.) 8.5, 8.7* сек. 220, 218* км/ч. 6.9, 7.1* л/100 км.
2.0 (211 к.с.) 7.6, 7.7* сек. 236, 233* км/ч. 7.7, 7.9* л/100 км.
1.6 дизел (105 к.с.) 12.2, 12.5* сек. 195, 193* км/ч 4.2, 4.4* л/100 км.
2.0 дизел (140 к.с.) 9.9, 10.0* сек. 210, 208 км/ч. 4.6, 5.2* л/100 км.
2.0 дизел (170 к.с.) 8.6, 8.7* сек. 227, 217* км/ч. 5.3, 5.7* л/100 км.
Източник: Дневник




Снимки: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Системи за безопасност и комфорт, типични за по-висок клас автомобили, изцяло променена визия, обновени мотори и атрактивни цени. Това са основните козове на новия "Фолксваген Пасат" в битката за клиенти в популярния висок среден клас. Над 15 млн. автомобила от шестте генерации на модела са продадени в цял свят от 1973 година насам, а седмата е на българския пазар от броени дни. Един поглед върху колата е достатъчен, за да ни ориентира, че това е представител на най-новото поколение модели на "Фолксваген", а общите черти с флагмана "Фаетон" не са една и две.
Бейби "Фаетон"
Не случайно в редица издания ревютата на колата бяха пуснати със заглавия от рода на "Бейби "Фаетон". Приликите не са само външни, като "Пасат" предлага високо ниво на комфорт, близо до това, типично за колите от премиум сегмента. В същото време автомобилът стои стабилно на пътя, а воланът е прецизен.
Специално внимание е обърнато на намаляването на шумовете, като е добавена допълнителна изолация във вратите и арматурното табло. "Пасат" може да се поръча и със специално стъкло, което, от една страна, не допуска в купето дразнещи звуци, а, от друга, намалява нагряването на купето от слънчевите лъчи. Нови са и седалките, които са по-комфортни, а търсещите лукс могат да открият по-качествени кожени тапицерии и по-добре изглеждащи дървени фурнири.
Спира сам и се пази от катастрофи
Голямата революция в новия "Фолкскваген Пасат" обаче е свързана с предлагането като опция на куп електронни системи, типични за доста по-висок клас автомобили. Пример е адаптивният круиз-контрол, които поддържа избраната скорост, съобразявайки я с темпото на автомобила отпред. Интересното при него е, че за разлика от други подобни системи при подаване на ляв мигач и изнасяне в свободната лента ускорява колата до зададената скорост максимално бързо.
Част от адаптивния круиз-контрол е системата за аварийно спиране в градски условия (City Emergency Break), вграждана за първи път в модел на "Фолксваген. При скорост до 30 км/ч тя автоматично спира колата при опасност от удар в предното превозно средство. Полезна екстра е и системата за предупреждение за наличието на автомобил в мъртвата зона на огледалата, която не само подава светлинен и звуков сигнал при риск от катастрофа, но и връща колата в нейното платно чрез задействане на спирачките на правилните колела. По подобен начин работи и асистентът за поддържане на избраното платно за движение.
Не липсват и други полезни системи като автоматично паркиране, разпознаване на пътните знаци, автоматично превключване между къси и дълги светлини, дори и такава, сигнализираща за потенциална умора на водача. Голямо удобство, ако са ви заети ръцете, е и монтирането на сензор, който отваря багажника при имитация на ритник по посока на задната част на колата. Условието е колата да е оборудвана със система за безключов достъп и ключът да е у вас.
Избор между 10 двигателя
"Фолксваген Пасат" излиза на пазара със седем двигателя (по три на бензин и дизел и един на пропан-бутан) с мощност между 105 и 221 конски сили. През следващата година ще бъдат добавени още три агрегата, като сред тях ще е и най-мощният – с 300 к.с.
Почти всички мотори са по-мощни от своите предшественици и по-икономични, като разходът е свален с до 18%. При трансмисиите при "Пасата" изборът е между механична с шест предавки и автоматични с два съединителя (с шест или седем скорости). Автомобилът може да се поръча и с адаптивно окачване с три режима на работа.
Цени и конкуренти
Новият "Пасат" се предлага в три нива оборудване, като цените започват от 36 990 лв. за автомобил с 1.4-литров турбомотор с мощност 122 к.с. Базовата модификация разполага с всички основни системи за сигурност (включително и ESP), дневни LED светлини, хромирани акценти в купето, климатроник с две зони, аудиосистема с 8 говорителя, пълен ел. пакет. Тази цена е доста добра спрямо основните конкуренти - "Мазда 6" (34 158 лв.), "Тойота Авенсис" (35 666 лв.), "Опел Инсигния" (37 355 лв.), "Ситроен С5" (38 923 лв.) и "Форд Мондео" (39 990 лв.).
дължина | височина | ширина | междуосие
4.77 м. | 1.47, 1.52* м. | 1.82 м. | 2.71 м.
двигатели ускорение 0-100 км/ч максимална скорост комбиниран разход
1.4 (122 к.с.) 10.3, 10.6* сек. 203, 200* км/ч. 6.3, 6.4* л/100 км.
1.4 газ (150 к.с.) 9.8, 9.9* сек. 214, 212* км/ч. 4.3, 4.3* л/100 км.
1.8 (160 к.с.) 8.5, 8.7* сек. 220, 218* км/ч. 6.9, 7.1* л/100 км.
2.0 (211 к.с.) 7.6, 7.7* сек. 236, 233* км/ч. 7.7, 7.9* л/100 км.
1.6 дизел (105 к.с.) 12.2, 12.5* сек. 195, 193* км/ч 4.2, 4.4* л/100 км.
2.0 дизел (140 к.с.) 9.9, 10.0* сек. 210, 208 км/ч. 4.6, 5.2* л/100 км.
2.0 дизел (170 к.с.) 8.6, 8.7* сек. 227, 217* км/ч. 5.3, 5.7* л/100 км.
Източник: Дневник
Re: А честито на новия Пасат В7
На мен пък много ми харесва.Единственото което ме дразни са седалките-ако погледнем снимката от предходното мнение.Напомнят ми на някой соц. автомобил. 

- tdi fen
- Мнения: 4678
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
вчера го видях на живо определено идглежда по-добре отколкото на картинка но тези еднакви предници при всички нови модели на vw ми простеят малко
- Боби Доктора
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
Онзи ден го карах (и доста го поогледах). Хубава е колата - спор няма. И е на добри цени. Определено бих станал собственик, ако Туарега не ме беше грабнал завинаги от пръв поглед. Малкото ми забележки все пак са - защо са го измайсторили една идея по-малък от Супърба (тук по технически данни може и да бъркам, но на усещане вътре поне е така) и... Мноооооооооооого "пластмасови" тия ръбести врати отвътре бе, Танасе... Някаква хлад ме обзема като съм затворен...
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: А честито на новия Пасат В7
При всеки нов модел едни и същи мнения. Тука само критици сте се събрали.
Като не ви кефи - не си го купувайте.
Аз ако имах парите с удоволствие бих се поглезил с него. Па нека е грозен, ръбест и изработен с евтини мат'ряли.
Като не ви кефи - не си го купувайте.
Аз ако имах парите с удоволствие бих се поглезил с него. Па нека е грозен, ръбест и изработен с евтини мат'ряли.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
ISRalien написа:При всеки нов модел едни и същи мнения. Тука само критици сте се събрали.
Като не ви кефи - не си го купувайте.
Аз ако имах парите с удоволствие бих се поглезил с него. Па нека е грозен, ръбест и изработен с евтини мат'ряли.
Именно колега, гроздето е кисело

Колата си е екстра, има и доста агресивна цена

- Боби Доктора
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
bnick написа:Именно колега, гроздето е кисело![]()
Аз принципно друго грозде гледах да "окиселя", та да се навия на пасата, ама - нейсе не можах.
viewtopic.php?f=19&t=233878
Да кажеш, че нарочно съм го написал... Не съм. По вкус и цвят, нали знаеш...?
Боби Доктора написа:А аз пак карах... Само, че - Пасата (новия). Има си тема за него, няма да разисквам качествата му тук. Хареса ми... Ама... Си е КОЛА! Вятърът пак си ме бута при SUV-чето. От пръстите си смуках да си кажа за Туарега, че "гроздето е кисело", ама - НЕ! Гроздето си е много хубаво, само маааалко по-скъпоКак беше вицът "Eб*х ти големиА Голф" За голЕм - голЕм е, ама си е повечко от Голфа и Пасата. (Да не ми се обиди сега някой)
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
Боби Доктора написа:bnick написа:Именно колега, гроздето е кисело![]()
Аз принципно друго грозде гледах да "окиселя", та да се навия на пасата, ама - нейсе не можах.
viewtopic.php?f=19&t=233878
Да кажеш, че нарочно съм го написал... Не съм. По вкус и цвят, нали знаеш...?Боби Доктора написа:А аз пак карах... Само, че - Пасата (новия). Има си тема за него, няма да разисквам качествата му тук. Хареса ми... Ама... Си е КОЛА! Вятърът пак си ме бута при SUV-чето. От пръстите си смуках да си кажа за Туарега, че "гроздето е кисело", ама - НЕ! Гроздето си е много хубаво, само маааалко по-скъпоКак беше вицът "Eб*х ти големиА Голф" За голЕм - голЕм е, ама си е повечко от Голфа и Пасата. (Да не ми се обиди сега някой)
Така е, вапрос на вкус и цвят, мен въобще този сегмент на SUV не ме кефи, макар Туарега да ми харесва малко повече от другите. Виж Пасата е друга бира


Re: А честито на новия Пасат В7
Колега, стига с това кисело грозде..... че става смешно,... ако хора като нас във VW форум не си изкажат мнението за кола то кой, ...
Според мен профила на стоповете погледнат отстрани Пасата е грозен, предната броня също, с това прекъсване на радиаторната решетка автоматично чисто визуално изпраща колата в долен сегмент.... само големината и размерите подсказват, че е Пасат ....
Скучна визия, липса на каквато и да било агресия и прекалено изчистен, всяка крайност е лоша(все пак не е в класа на топ лимузините,въпреки че и те са по-агресивни и спортно настроени, поне на осн 3 марки)
За високи техн.не говоря, говоря за дизайн и това е лично мнение ...
....За мен лично Пасат В5.5 е най елегантен, същевременно агресивен и приятен като визия
Според мен профила на стоповете погледнат отстрани Пасата е грозен, предната броня също, с това прекъсване на радиаторната решетка автоматично чисто визуално изпраща колата в долен сегмент.... само големината и размерите подсказват, че е Пасат ....
Скучна визия, липса на каквато и да било агресия и прекалено изчистен, всяка крайност е лоша(все пак не е в класа на топ лимузините,въпреки че и те са по-агресивни и спортно настроени, поне на осн 3 марки)
За високи техн.не говоря, говоря за дизайн и това е лично мнение ...
....За мен лично Пасат В5.5 е най елегантен, същевременно агресивен и приятен като визия

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта