За колко време ви затопля парното?;-)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Сря 10 яну 2007 2:14


вие го обърнахте на сравнение опел-vw.изобщо нямах това в предвид.аз съм карал много марки и модели коли(служебни повечето) и парното им е почти еднакво.не е до марки коли,а до изправност на отоплителната система.вие едва ли не изкарахте VW с наи-великото парно.само гледате да омаловажите другите марки.вярно сме фенове на GOLF ама и други коли има на таа земя. :D




Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 10 яну 2007 11:20


luboveliki написа:вие го обърнахте на сравнение опел-vw.изобщо нямах това в предвид.аз съм карал много марки и модели коли(служебни повечето) и парното им е почти еднакво.не е до марки коли,а до изправност на отоплителната система.вие едва ли не изкарахте VW с наи-великото парно.само гледате да омаловажите другите марки.вярно сме фенове на GOLF ама и други коли има на таа земя. :D


:да: Точно така до изправност на отоплителната система е


Потребителски аватар
poGo
Мнения: 637
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poGo » Сря 10 яну 2007 13:23


Stivi написа: при каква експлоатация........ за колко време задухва топло понеже разликата е значителна

И при мене има разлика дали е в покой, в движение, и в какво движение, но най-често загрява за 3-4 мин.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 10 яну 2007 13:56


luboveliki написа:вие го обърнахте на сравнение опел-vw.изобщо нямах това в предвид.аз съм карал много марки и модели коли(служебни повечето) и парното им е почти еднакво.не е до марки коли,а до изправност на отоплителната система.вие едва ли не изкарахте VW с наи-великото парно.само гледате да омаловажите другите марки.вярно сме фенове на GOLF ама и други коли има на таа земя. :D


Не ме разбра какво имам предвид....това, че трябва да е изправна системата е верно, но моята идея е, че при изправни системи VW си топли повече..... Само за пример: едно време като карахме соц.возила при жигулата беше така- парното топли като пещ!
Не е въпроса до оплюване, много от хората тук и в момента притежават и управляват не само VW..... ама на бялото как да кажеш черно :wink:


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Сря 10 яну 2007 15:55


POLO_SPORT написа:
luboveliki написа:вие го обърнахте на сравнение опел-vw.изобщо нямах това в предвид.аз съм карал много марки и модели коли(служебни повечето) и парното им е почти еднакво.не е до марки коли,а до изправност на отоплителната система.вие едва ли не изкарахте VW с наи-великото парно.само гледате да омаловажите другите марки.вярно сме фенове на GOLF ама и други коли има на таа земя. :D


Не ме разбра какво имам предвид....това, че трябва да е изправна системата е верно, но моята идея е, че при изправни системи VW си топли повече..... Само за пример: едно време като карахме соц.возила при жигулата беше така- парното топли като пещ!
Не е въпроса до оплюване, много от хората тук и в момента притежават и управляват не само VW..... ама на бялото как да кажеш черно :wink:


Миналия уикенд смених и термостата, сега парното е мноооого силно. Стрелката ми достига 90 градуса за 7-8 минути и не мърда от там при каквато и да е експлоатация. В движение ми направи впечетление, че загрява по-бързо от колкото на место. Иначе и при мен почва да духа чувствително топло 2-3 мин. след старта.


Потребителски аватар
Jikata
Мнения: 133
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jikata » Сря 10 яну 2007 20:19


Аз също съм много доволен от Полото.
Загрява много бързо , няколко минути и става топло

Поздрави


Потребителски аватар
Vilik
Мнения: 161
Регистриран на: Вто 17 май 2005 13:10
Автомобил: S4
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Vilik » Сря 10 яну 2007 21:25


Някъде след 5-ата минута идва топлата вода и при мен,мога само да отбележа,че това е колата с най-топло парно която съм карал досега :twisted:


Потребителски аватар
Jikata
Мнения: 133
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jikata » Чет 11 яну 2007 19:45


Така е :!:
И на мен ми прави впечатление :BBQ


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Пет 12 яну 2007 20:55


Абе да знаете понякога причината може и да е в 1 нешо което се нарича таралеж,начи тва нешо стои точо под карбиратора поне на GOLF 2 и тои се сменя,всащност това затопля горивото и за това тя самата кола по бьрзо се затопля !!! :):):):)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 12 яну 2007 21:06


astragt написа:
POLO_SPORT написа:
luboveliki написа:вие го обърнахте на сравнение опел-vw.изобщо нямах това в предвид.аз съм карал много марки и модели коли(служебни повечето) и парното им е почти еднакво.не е до марки коли,а до изправност на отоплителната система.вие едва ли не изкарахте VW с наи-великото парно.само гледате да омаловажите другите марки.вярно сме фенове на GOLF ама и други коли има на таа земя. :D


Не ме разбра какво имам предвид....това, че трябва да е изправна системата е верно, но моята идея е, че при изправни системи VW си топли повече..... Само за пример: едно време като карахме соц.возила при жигулата беше така- парното топли като пещ!
Не е въпроса до оплюване, много от хората тук и в момента притежават и управляват не само VW..... ама на бялото как да кажеш черно :wink:


Миналия уикенд смених и термостата, сега парното е мноооого силно. Стрелката ми достига 90 градуса за 7-8 минути и не мърда от там при каквато и да е експлоатация. В движение ми направи впечетление, че загрява по-бързо от колкото на место. Иначе и при мен почва да духа чувствително топло 2-3 мин. след старта.


В задръстване не дига ли 92-94?


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Fen » Пет 12 яну 2007 21:24


poGo написа:И при мене има разлика дали е в покой, в движение, и в какво движение, но най-често загрява за 3-4 мин.


И при мен така с новия термостат :да:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 13 яну 2007 14:05


vlado_turboto написа:Абе да знаете понякога причината може и да е в 1 нешо което се нарича таралеж,начи тва нешо стои точо под карбиратора поне на GOLF 2 и тои се сменя,всащност това затопля горивото и за това тя самата кола по бьрзо се затопля !!! :):):):)

пълни глупости.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Съб 13 яну 2007 16:19


chefito написа:В задръстване не дига ли 92-94?


При мен "залепва' на 90 градуса и не мърда....нито в задръствания, нито на място нито в движение.....дори парното да е на макс пак не исзстива и не мърда стрелката...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 13 яну 2007 18:33


POLO_SPORT написа:
chefito написа:В задръстване не дига ли 92-94?


При мен "залепва' на 90 градуса и не мърда....нито в задръствания, нито на място нито в движение.....дори парното да е на макс пак не исзстива и не мърда стрелката...

:да:
От 2 дни с термостат BEHR и при мен е същото. И парното бързо идва - много бързо.
Преди този карах 2 седмици с некакъв термостат MOTOR RAD мисля че се казва и парното идваше също бързо, но колата вдигна 100 градуса и той не иска да отвори.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Съб 13 яну 2007 18:52


chefito написа:
astragt написа:
POLO_SPORT написа:
luboveliki написа:вие го обърнахте на сравнение опел-vw.изобщо нямах това в предвид.аз съм карал много марки и модели коли(служебни повечето) и парното им е почти еднакво.не е до марки коли,а до изправност на отоплителната система.вие едва ли не изкарахте VW с наи-великото парно.само гледате да омаловажите другите марки.вярно сме фенове на GOLF ама и други коли има на таа земя. :D


Не ме разбра какво имам предвид....това, че трябва да е изправна системата е верно, но моята идея е, че при изправни системи VW си топли повече..... Само за пример: едно време като карахме соц.возила при жигулата беше така- парното топли като пещ!
Не е въпроса до оплюване, много от хората тук и в момента притежават и управляват не само VW..... ама на бялото как да кажеш черно :wink:


Миналия уикенд смених и термостата, сега парното е мноооого силно. Стрелката ми достига 90 градуса за 7-8 минути и не мърда от там при каквато и да е експлоатация. В движение ми направи впечетление, че загрява по-бързо от колкото на место. Иначе и при мен почва да духа чувствително топло 2-3 мин. след старта.


В задръстване не дига ли 92-94?


Не, заковава 90 и не мърда, вчера и по витиня надолу спусках и пак ис седи на 90 :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта