ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
chifut
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 12 авг 2023 13:50
Автомобил:
Двигател:

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот chifut » Съб 28 окт 2023 9:40


Служебните ги облужваме на 30000км,карат се като чужди и не харчат масло. Конкретно 2,2дизел Форд. Без драми си изкарват 200те хиляди. На предшната ми кола 1,0ТСИ смених първото масло на 19х с предимно градско маслото изглеждаше много свежо преди смяната и без грам разход .След това сменях масло на 15х. също без грам разход, а магистрално си я пържех. Междинките си ги пваех аз с неоригинален филтър в сервиза на Шкода не са ми правили проблем. Според мен много се вживявате и всявате паника с тези смени на моточасове а и гугъл и разни инфлуенсъри псевдо спецове много лъжат напоследък. Все пак една смяна на 15-20х.изглежда разумна. В случая има проблем и за съжаление автора и е изтеглил късата клечка. Съдейки по развитието на историята вероятно споделения проблем е вече нечий чужд птпблем




chifut
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 12 авг 2023 13:50
Автомобил:
Двигател:

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот chifut » Съб 28 окт 2023 9:40


Служебните ги облужваме на 30000км,карат се като чужди и не харчат масло. Конкретно 2,2дизел Форд. Без драми си изкарват 200те хиляди. На предшната ми кола 1,0ТСИ смених първото масло на 19х с предимно градско маслото изглеждаше много свежо преди смяната и без грам разход .След това сменях масло на 15х. също без грам разход, а магистрално си я пържех. Междинките си ги пваех аз с неоригинален филтър в сервиза на Шкода не са ми правили проблем. Според мен много се вживявате и всявате паника с тези смени на моточасове а и гугъл и разни инфлуенсъри псевдо спецове много лъжат напоследък. Все пак една смяна на 15-20х.изглежда разумна. В случая има проблем и за съжаление автора и е изтеглил късата клечка. Съдейки по развитието на историята вероятно споделения проблем е вече нечий чужд птпблем


splinterbg
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 30 авг 2023 16:54
Автомобил:
Двигател:

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот splinterbg » Съб 28 окт 2023 13:12


Ивайло Димов написа:Това не е нормално !2 литра за такъв кратък пробег ...гледана ли е колата за течове ?

Няма течове, гори си масло. Сега ще правя максимално точно замерване, но очевидно е проблем за който VW не са имали проблем досега :h020


telefunken
Мнения: 232
Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
Автомобил: VW T- Roc Style DSG
Двигател: 1500 TSI OPF 2023

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот telefunken » Съб 28 окт 2023 17:02


Снимай запалителните свещи отдолу и качи хубави снимки, за да преценим.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 517
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот walentin » Пон 06 май 2024 14:20


Не знам за кола, на която и е сменявано маслото на 30000 да е изкарала пробег 5-600000 /нормален за германски или японски коли с мотор над 2 лила/. Според мене тия редки смени са за да изкара моторът 200000 и айдее. Питам се, дали това ядене на масло не е предвидено умишлено за малко опресняване на маслото, а оттам и малко удължаване на ресурса на мотора. М/у другото, чета в американски сайтове, че хората там си сменят маслото на 5-6000 мили и карат разните тойоти по над половин милион.
Това е само една хипотеза, щото едно време нова кола не ядеше масло.


BPFC
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 22 юни 2009 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот BPFC » Съб 27 юли 2024 2:25


Това не е никаква конспирация,а самата истина.Ако си взимаш нова кола да я караш докато и свърши гаранцията и да я сменяш,можеш да си сменяш маслото и на 50 000,то това е и идеята на производителя,никой не иска да караш кола половин милион километра,нали трябва новата да се взима.На бащата колата я взехме чисто нова 2013-та година,сменя си маслото на 10 000 откакто я е купил и не е мръднала,вече на 190к.
Отделно от приятел,който се занимава с търговия на масла на едро знам ,че доста от официалните сервизи наливат съмнителни евтини масла от варели,представящи ги за "оргинално".


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19294
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот stefan4o » Съб 27 юли 2024 7:18


walentin написа:Това е само една хипотеза, щото едно време нова кола не ядеше масло.

Мой приятел ми сподели една интересна хипотеза. Намаляване на триенето в двигателя. А тя се постига с по-големи хлабини - оттам по-голям разход на масло - но пък по-икономичен двигател. Примерно де, има логика....


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 644
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот alpinab » Съб 27 юли 2024 7:44


BPFC написа:Отделно от приятел,който се занимава с търговия на масла на едро знам ,че доста от официалните сервизи наливат съмнителни евтини масла от варели,представящи ги за "оргинално".



Е това ми любимото: “Един приятел навътре в нещата ми каза”

Да не бъда голословен преди 2 седмици по обслужване на гаранционна кола в П.Изток ми предложиха 3 различни масла за 2ка ТДИ. Оригинално, Кастрол и Шел. Разликата е над двойна спрямо Шел отнесено към Оригинално. 34лв/лт. Шел срещу 80 и нещо /лт. Оригинално. Тубата от Шела с остатъка седи в багажника. Това с варелите е истина и е логично да е така. Много сервизи с голям поток от автомобили предпочитат да работят на едро предвид по-ниските цени спрямо дребния пакетаж. Със сигурност масло от варел сравнено с туба/4-5 литра/ няма да е по-различно или по-лошо.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1138
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот railfan » Пон 29 юли 2024 11:57


ОригиналдЪТЪ не е ли Кастрол за 2ка дизел моторите? Поне на повечето съм виждал, че го пише на капачката върху мотора, където се налива.
Винаги го има това оскъпяване, оригинално от VW(което може би е кастрол) и самият кастрол, понеже едното минава през още един посредник и евентуално ребрандиране.

Иначе, по темата - марковите масла вече са достъпни и доста евтини навсякъде, едва ли някой ще се занимава да купува евтини или по-некачествени от тях, освен ако не е в гаражчето между блоковете, където всяка стотинка е важна.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПАРАГРАФ 22 с Нов VW Tiguan

Мнениеот dobrin » Пон 29 юли 2024 22:47


По последна информация т.нар. оригинално е Шел. Ама дали и в момента е така ... Освен това има доста по-качествени масла от ОЕМ маслата, но съответно и са по-скъпи. Въпрос на избор.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта