Ключ за пускане/спиране на бенз помпа...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 19 сеп 2007 21:14


Смятам, че това е най- удачния начин, за варианта, който си избрал. Поне инсталацията остава цяла, а ефекта ще е същия...




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 19 сеп 2007 21:22


dandan написа:Възможните негативи са ако случиш на калпаво гнездо с предпазителя. Иначе няма никакво значение къде "режеш" жицата


удари една снимка да видим какво е станало...


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 19 сеп 2007 21:23


Освен това ако нещо се прецака всичко се възстановява много лесно:)
Още не съм го сложил, само съм запоил кабелите на изгорелия бушон и съм си купил гнездото с предпазителя. Сега си търся ключе като за отоплението на стъклото.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 сеп 2007 22:36


Чефи, недей да поиш. Имам кабелни обувки, които се стискат с клещите и става по-здраво от яйце! ;) И много по-бързо!
Ако нещо се скапе ключето, само пъхваш клемичките една в друга и си в джаза отново!
Ако искаш, ще ти донеса.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 19 сеп 2007 22:41


Че какво му е на запояването, верно по-бавно ама какво от това.
Верно че при некачествен тинол спойката може да се спука ама след 10-ина години :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 сеп 2007 22:44


dandan написа:Че какво му е на запояването, верно по-бавно ама какво от това.
Верно че при некачествен тинол спойката може да се спука ама след 10-ина години :)

Страх ме е, че може да прегрее пластмасата на ключа и после трябва да тича за нов...
дано има газ!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 20 сеп 2007 6:36


радо, благодаря за предложението, но ще мина през някоя железария и ще награбя 5-6 обуща....предполагаим имат?


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Чет 20 сеп 2007 7:10


Естествено че където има възможност за обувки трябва да се слагат, за ключа става въпрос. Но самите обувки към кабелите също могат да се запоят.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 20 сеп 2007 7:56


chefito написа:радо, благодаря за предложението, но ще мина през някоя железария и ще награбя 5-6 обуща....предполагаим имат?

По-скоро през "ВикиВат" или '"Квазер Електроник".
В железариите, дори да има, ще са от стария модел, месинговите, дето не само, че се налага да се запояват, ами на всичко отгоре и трудно се калайдисват, че да хване спойката. Тези, за които говоря са с тръбичка там, където влиза кабела и пластмасова изолация на нея. Стискаш ги здраво с клещите и си готов! ;)
Тези, с червена изолация са до 1.5кв.мм. кабел. Предполагам, че ще ти е малко. Вземи със синя изолация. Те са до 2.5кв. мм.
ругото е размера на обувката. Трябва ти с размер 6.3х0.8. за силовия контакт и 3.2х0.6 или 0.8 за сигналния (същите са на бас-говорителите в повечето случаи)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 20 сеп 2007 7:57


radotom написа:
chefito написа:радо, благодаря за предложението, но ще мина през някоя железария и ще награбя 5-6 обуща....предполагаим имат?

По-скоро през "ВикиВат" или '"Квазер Електроник".
В железариите, дори да има, ще са от стария модел, месинговите, дето не само, че се налага да се запояват, ами на всичко отгоре и трудно се калайдисват, че да хване спойката. Тези, за които говоря са с тръбичка там, където влиза кабела и пластмасова изолация на нея. Стискаш ги здраво с клещите и си готов! ;)
Тези, с червена изолация са до 1.5кв.мм. кабел. Предполагам, че ще ти е малко. Вземи със синя изолация. Те са до 2.5кв. мм.
ругото е размера на обувката. Трябва ти с размер 6.3х0.8. за силовия контакт и 3.2х0.6 или 0.8 за сигналния (същите са на бас-говорителите в повечето случаи)


:bowdown :bowdown


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 20 сеп 2007 11:04


имам някакви означение: 75H, 75h, 58b, 31 :?:

прегледах от моята кола и видях: 75H и 75h са силови...има ли значение кое ще ми е вход изход...85b е предполагам за светлинката, а 31 си е маса...обаче още си мисля че с обувки нема да стане...

Последна промяна от chefito на Чет 20 сеп 2007 12:42, променено общо 1 път.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 20 сеп 2007 11:26


Абе,Чефи,иди до бриколаж и вземи термосвиваем шлаух,слагаш на клемата,удряш една запалка,то се свива,покрива обувката и си готов.Букси щял да търси....
Пък за ключа - ми една лампа някаква и един кабел и на акумулатора ще разбереш кога е отворен,кога е затворен.

Последна промяна от andro_ на Чет 20 сеп 2007 11:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 20 сеп 2007 11:27


andro_ написа:Абе,Чефи,иди до бриколаж и вземи термосвиваем шлаух,слагаш на клемата,удряш една запалка,то се свива,покрива обувката и си готов.Букси щял да търси....


наиш ли колко лесно ще стане с букса :idea: и на всичко отгоре супер сигурно :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 20 сеп 2007 11:27


chefito написа:
andro_ написа:Абе,Чефи,иди до бриколаж и вземи термосвиваем шлаух,слагаш на клемата,удряш една запалка,то се свива,покрива обувката и си готов.Букси щял да търси....


наиш ли колко лесно ще стане с букса :idea: и на всичко отгоре супер сигурно :roll:

ОК.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта