Дайте съвет за покупка на нов Golf V

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Пон 28 апр 2008 22:34


@propparo

Здравей,

малко се отклоняваме от темата, ама хайде. Реших да ти отговоря, защото спомена, че всичко написано досега са фенщина и глупости и това ме подразни, защото всичко, което написах в тази тема е съвсем обективно и не съм си го изсмукал от пръстите.

1) Не знам какво говорят американците, но честно казано не ми се вярва да са недоволно от DSG. В Германия DSG определено се ползва с изключително добър имидж. Досега не съм чул да има недоволни, а немците са много взискателно, трудно ми е да си представя, че американците са по взискателни. Повярвай ми, знам какво говоря. Прекарвам почти цялата година в Германия. Кутията се е доказала в много тестове и VW са инвестирали изкючително много в развитието и. Говоря и от личен опит, защото аз също карам DSG. Само да вметна, не съм луд фен на VW, на сърцето са ми две други немски марки.

2) VW въвежда комън рейл най-вече заради това, че е много по-евтин за производство. За поддръжка не е.

3) За 1,4 TSI си прав. Аз затова не му препоръчах и дизел. При толкова километри не си заслужава дизел.

4) Сигурен ли си, че ZF Friedrichshafen произвеждат DSG-то за VW? Досега не се бях замислял кой е производителят. Трябва да проверя.
:wink: Това със 8ск. автоматик не го разбрах. Какво имаш предвид?

5) Това, че DSG не издържа големи Нм нищо не означава и изобщо не е показател за това дали една кутия е качествена. С DSG-целят да покрият точно определен сегмент от двигатели и ги правят. Ако са искали да въведат DSG и за V10 TDI са щели да го направят. Друг е въпросът дали този ход е икономически изгоден. Мисля, че на всеки е известно, че VW, както и Toyota, са масови призводители и с тази кутия VW си покриват точно най-масово продаваните двигатели. V10 мисля, че не е от тях. :wink:

6) Товя, че преди бяха назад е вярно. Върху DSG може още много да се работи, особено що се отнася до супер спортно каране и поведение на пистата, но както вече казах това не е и цел номер 1. Скоро идва DSG на BMW, което очаквам с нетърпение. DSG е бъдещето на автоматиците и ще се развива все повече.

Това е май общо взето, което исках да кажа. Надявам се да не съм те засегнал. За някой неща си прав, за други не мога да се съглася, но затова съществуват и форумите- за да се обсъжда. :041:

Поздрави!

Последна промяна от ultralamer на Пон 28 апр 2008 22:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 28 апр 2008 22:34


За да не се заключи темата заради спор ще се въздържа от коментар, виждам че колегата propparo е много начетен, незнам каква кола кара :roll:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 29 апр 2008 1:51


Аз също се въздържам от коментар :lol: Доводите срещу ПД са малко смешни и са частни случаи, които не са обединени в цялостната картина за ПД. Почти всеки двигател, проектиран в последните 10 години и насам, е доста по-сложен от предишните поколения, с някои много скъпо, дори и за САЩ, струващи части. Които обаче съвсем не са консумативи, и проблемите с тях се покриват от гаранцията на производителя, до определени километри/години. Човека си купува нова кола за 40 бона, и щом може да плаща 900 лева месечно, се предполага, че си е направил сметката. Все пак колата е нова, и до 3 години, мисля, всички по двигателя и скоростната кутия е гаранционно.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 29 апр 2008 6:53


ultralamer написа:6) Товя, че преди бяха назад е вярно. Върху DSG може още много да се работи, особено що се отнася до супер спортно каране и поведение на пистата, но както вече казах това не е и цел номер 1. Скоро идва DSG на BMW, което очаквам с нетърпение. DSG е бъдещето на автоматиците и ще се развива все повече.



Само да вметна, че BMW ще ползват VAG DSG 7 степенна още преди да е вложена тази кутия в VAG автомобил - ама това щото са чупливи тези DSG а BMW много държат колите им да са чупливи ;-)

Колега, като избереш пиши какво си избрал и къде ти е лизинга, защото и аз съм с абсолютно същите критерии, а вече понавих жената за нова кола.....


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Вто 29 апр 2008 7:53


Volkswagen с нова 7-степенна автоматична трансмисия DSG.

28.12.2007

Volkswagen вече ще предлага Golf и Golf Plus с нова 7-степенна автоматична трансмисия с технология с два сухи съединителя - DSG. Това е първата DSG скоростна кутия с напречно разположение отпред при двигателя.

Така Volkswagen предоставя автоматик DSG не само с 6, но дори с седем скорости. Седемстепенната автоматична трансмисия ще се предлага за моделите Golf und Golf Plus с бензиновия 1,4 TSI и респ. с дизеловия 1,9 TDI-двигател. Двата агрегата се предлагат с интегриран асистент за спускане по наклони, включен в цената. Разходът е с около 0.7 литра/100 ом по-малък в сравнение с този на 6-степенната DSG-трансмисия.

Зад представянето на новата технология се крият всъщност две премиери: Първата, тази на 7-степенния автоматик DSG с напречно разположение отпред при двигателя, втората - тази на технологията с два сухи съединителя. По този начин Volkswagen повишават ефективността и гарантират по-добра икономичност. Максималният въртящ момент достига 250 Нм.

Изображение


Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот luciuz » Вто 29 апр 2008 8:34


Ами Q5-цата се предлага (или ще се предлага, когато я пуснат след няколко месеца) със 7 степенен DSG (или S-tronic както му викат в Audi) за 2.0Т ( 350 Nm) и 3.0 TDI (500 Nm) - явно вече може и на по-големи Nm.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 29 апр 2008 10:57


shenko написа:За да не се заключи темата заради спор ще се въздържа от коментар, виждам че колегата propparo е много начетен, незнам каква кола кара :roll:


Колегата propparo не кара една кола само,затова и нищо не е написал в профила си.Карам различни марки,каквото ми е подръка в момента и най-важното каквото ми отърва за в момента.Затова и не се вманиячявам в дадена марка или модел.Слабост за ми BMW и по специално SUV-овете,но не означава че мога да си ги позволя.За автоматичните скоростни кутии не разбирам много лично,рядко карам такива,имам впечатления казани от добри познати,както и информация от списания,технически автофоруми и то чуждестранни защото наистина в BG форумите всеки втори много все ги разбира.Аз поне като не разбирам или не съм информиран за нещо не ме е срам да кажа,човек се учи цял живот.Но както казах и по горе нека не се вманиачваме на тема VW.И тея дето ги говорят че DSG на БМВ щели да ги монтират,ами то DSG-то си е вид технология на скоростна кутия с двоен съединител и директно презацепване,не виждам защо други компании да си произвеждат същата.Да BMW въвежда ПОДОБНА много на фолксвагеновата DSG кутия,като ще бъде монтирана не накакво да е а и на новото М3.Само че кутията на BMW се нарича M-DCT,ще замести досегашната SMG,и също е с два компютърноуправляеми съединителя.И е произведена от ''Getrag''.Но щампа на VW никъде няма да еидите по нея,защото просто не е тяхна.Айде проучвайте малко повечко нещата и тогава хвърляйте сухата информация тук,това си е подвеждане в случая.
А за колегат от щатите отново--колега,с качеството на нафтата в BG тия неща които мислиш че се отремонтират на големи пробези,в България се превръщат в консумативи.Имам познат с Q7 за година и половина 3 дюзи е сменил,като последно обслужващия го сервиз му препоръча да смени бензиностанциятя,тъй като той има договор само с една такава,и зарежда само от техни клонове.Да SUV-а е още сервизен,но нали ще изтече срока.
А и ти пак ми говориш за гаранционни коли--айде постни една анкета колко от членовете на форума карат коли до 3 годишна възраст,дали са повече от 10%??????Всички други си вадят парите за поддръжка на колата лично от джоба.
Айде със здраве,дано и аз не съм обидил някого.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 29 апр 2008 18:45


shenko написа:За да не се заключи темата заради спор ще се въздържа от коментар, виждам че колегата propparo е много начетен, незнам каква кола кара :roll:


Той колегата propparo /може би не лично/ откакто наля една торба пари в едно PD с проблем в двигателя хич недолюбва тези колици независимо дали става въпрос за двигател или скорости:lol:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 29 апр 2008 18:50


Stivi написа:
shenko написа:За да не се заключи темата заради спор ще се въздържа от коментар, виждам че колегата propparo е много начетен, незнам каква кола кара :roll:


Той колегата propparo /може би не лично/ откакто наля една торба пари в едно PD с проблем в двигателя хич недолюбва тези колици независимо дали става въпрос за двигател или скорости:lol:


Ами тогава що обобщава? Ако е поддържано правилно, ПД-то е страхотен двигател. А правилно значи САМО 505.01 масло или по-висок стандарт.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 30 апр 2008 7:59


Какво значи ''правилно поддържан'',след като проблема се оказа фабричен дефект--микропукнатина в трето бутало???????Все пак обикновения човек не ходи с рентген при оглед на автомобил за покупка,нали????Тая работа би трябвало да си я вършат хора с по две дипломи в завода производител на мислите ли???И няма значение чия е колата--щом има един случай,значи може да има и други.Колко човека във форума карат ARL-10-20 има ли,че да има такива подобни случаи че да си правите генерални оценки!!!!!!
Но хайде стига спам от мен,извинявам се на колегата постнал обявата както и на модераторите,но нека гледаме истинските неща в очите,без да се облягаме на фразата ''Нащо си е най-хубаво''


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 30 апр 2008 14:27


propparo написа:Какво значи ''правилно поддържан'',след като проблема се оказа фабричен дефект--микропукнатина в трето бутало???????Все пак обикновения човек не ходи с рентген при оглед на автомобил за покупка,нали????Тая работа би трябвало да си я вършат хора с по две дипломи в завода производител на мислите ли???И няма значение чия е колата--щом има един случай,значи може да има и други.Колко човека във форума карат ARL-10-20 има ли,че да има такива подобни случаи че да си правите генерални оценки!!!!!!
Но хайде стига спам от мен,извинявам се на колегата постнал обявата както и на модераторите,но нека гледаме истинските неща в очите,без да се облягаме на фразата ''Нащо си е най-хубаво''


Колега сам си противоречиш - това че твоята е била дефектна не значи че ПД имат проблем. Не прави генерални изводи от това.

А до колегата дето си търси кола - погледни Ауди А3 има някаква промоция сега, може да те заинтригува.


gligan
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gligan » Вто 19 авг 2008 14:48


Не съм писал отдавна по темата. :)
Реших да изчакам Голф 6 мисля че си заслужава. Интериора на снимка ми допада...ще видим на живо.
А колегата е прав, че трябва и Ауди А3 да се види, много як фейслифт са изкарали :P


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 19 авг 2008 14:52


gligan написа:Не съм писал отдавна по темата. :)
Реших да изчакам Голф 6 мисля че си заслужава. Интериора на снимка ми допада...ще видим на живо.
А колегата е прав, че трябва и Ауди А3 да се види, много як фейслифт са изкарали :P

да ключа ли при това положение на изчакване :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта