НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пон 16 яну 2012 15:58


Изображение

Volkswagen мина на футболна вълна

Volkswagen пусна специална версия Multivan по случай европейското първенство по футбол, което ще се проведе през лятото в Полша и Украйна. Машината носи името Match и е направен на базата на Multivan Comfortline. Тя е снабдена с 3-зонов климатроник, специална CD-система и се предлага с асистент за паркиране с датчици отпред и отзад, клуз контрол, фарове против мъгла, подгряване на стъклата и др.

В салона на Multivan Match са се появили нови седалки, които са обшити с контрастни шевове. Освен това машината се отличава от обичайната версия със 17-инчовите си джанти Cascavel и тонираните стъкла.

Multivan Match може да се поръча в два варианта - с къса колесна база (7 места) или с дълга (8 места). Най-евтиният вариант е с къса база и бензинов двигател с мощност 116 к.с. Той струва 44 137 евро.

Източник: automedia.bg




Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 17 яну 2012 10:24


Volkswagen с 4 приза в конкурса “What Car? Awards 2012”

Марката Volkswagen бе отличена с една от най-престичните награди в автомобилния свят за своя нов модел up!. В конкурса “What Car? Car of the Year Awards 2012” компактният градски автомобил up! бе избран за “Автомобил на годината”, нареждайки Volkswagen сред печелившите в най-значимата категория. Конкурсът се провежда веднъж годишно и кандидатите са оценяват от редакторския екип на Британското автомобилно списание “What Car?”.

Тази година експертното жури оцени общо 92 автомобила в 13 категории. За марките в Volkswagen Group тазгодишното издание донесе блестящ успех – заедно с отличията на трите бранда Audi, SEAT и интегрираноят концерн спечели 7 от 13 категории. На финалния кръг крайният победител се избира измежду победителите в отделните категории.

Volkswagen за първа позиция в четири категории. Големият победител up! първоначално бе избран за най-добър градски автомобил “City Car” според професионалната оценка на журито. Благодарение на неговите 5 звезди за сигурност в креш тестовете на EuroNCAP и предлаганата като опция функция за аварийно спиране City Emergency Braking, up! грабна и приза за сигурност - “Safety Award”. Както и през 2011 за шести пореден път Golf отново бе лидер в категорията „Малък семеен автомобил”.

Volkswagen бе най-успешно представилата се марка в наградите “What Car? Awards” през 2012 и в момента е най-успешният автомобилен производител през последните 35 години в историята на конкурса: преди модела up!, 4 поколения от модела Golf (I, II, III и V) и третото поколение на Polo бяха удостоени с най-престижния приз. За британските шофьори класацията на наградите “What Car?” традиционно са важен критерий при покупката на нов автомобил.

Източник: clubs1.bg


Потребителски аватар
Tihon
Мнения: 309
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Студград :D

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Tihon » Сря 18 яну 2012 15:58


Volkswagen прави бум в Европа


Статистиката за продажбите на нови автомобили в Европа за 2011 година.
Според данните на Европейската асоциация на производителите на автомобили, през 2011 година германският гигант Volkswagen е реализирал общо 1 684 150 нови автомобила в 27-те страни членки на ЕС, което представлява ръст от 9%. Година по-рано цифрата беше 1 544 529. Golf остава най-продаваният модел в Европа.

На второ място по продажби се нарежда Ford. Марката е реализирала 1 077 759 коли, но това е лек спад от 2.9 на сто, в сравнение с резултатите от предходната година. Renault е на трето място с реализирани 1 044 920 возила, но спад от 9 процента.

Opel са четвърти с 989 261 продажби и минус 1.8 на сто. Френската група PSA имаше лоша година: Peugeot бележи спад от 9.4% и слиза на пето място с 911 703 бройки, а Citroen е на шесто с минус осем процента и 770 726 реализирани автомобила.

Fiat е на седмо място със спад от цели 71,2% и 682 140 продадени коли. Audi е на 8-мо място с ръст от 10 на сто и 680 262 автомобила. BMW са 9-ти с +5% до 641 737 продадени автомобила, а Mercedes са 10-ти с ръст от 1% и 591 750 продажби.

Сред най-печелившите през 2011-та са Jeep (ръст от 61,6 процента и 23 745 коли) и Lexus (+53% и 27 016 продажби). Японците печелят от най-вече от търсенето на компактния хибрид CT200. Със сериозно увеличение могат да се похвалят още Land Rover и Mini. Благодарение новия Evoque Land Rover скача с 11.5 на сто нагоре до 74 706 бройки. След пускането на Countryman Mini също бележи сериозен ръст - от 19% и е с 168 462 реализирани коли.

В дъното на таблицата се е сринал Jaguar, чиито продажби са спаднали с 14.7 на сто до 23 074 автомобила. Сред най-големите губещи са и Fiat, Honda и Suzuki. Италианската компания е на седмо място със спад от 71,2% и 682 140 продадени коли, а Honda - на 22-ро (-20% / 149 684). Suzuki е с 8.6 на сто надолу и 177 996 бройки.

Като цяло продажбите на нови возила в Европа са намалели с 1.4% до 13 573 550 автомобила.

източник:
http://www.automedia.bg/news/article_15418.html


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 21 яну 2012 10:16


Изображение

Следващият Volkswagen Passat ще излезе през 2014

Подробности за следващото поколение на Volkswagen Passat, изтекоха в интернет пространството. Той ще се появи на пазара през 2014 г. и ще бъде на платформата MQB, на която ще се произвеждат Volkswagen Golf VІІ и следващото Audi A3. Благодарение на новата платформа инженерите на германския концерн ще съкратят разходите и времето по разработката на автомобила, чието тегло няма да надвишава 1400 кг.

В гамата мотори ще влязат нови дизелови двигатели, отговарящи на стандарата Euro6. Заедно с тях Volkswagen Passat ще получи бензинови агрегати, снабдени със система за деактивация на цилиндрите, както и със система Stop/Start. Германците планират да се откажат от настоящия V6 мотор с обем 3.6 литра и да го заменят с 5-цилиндров двигател с турбо и с обем 2.5 литра.

Клиентите на марката, предпочитащи екологичните мотори, ще получат хибрид с мощност от 170 к.с. В него влизат 1.4-литровият бензинов TSI и електромотор, зареждан от литиево-йонна батерия. Тя ще може да се зарежда от електрическата мрежа и само на електричество автомобилът ще изминава 50 км.

Следващият Passat ще се отличава и с по-богатото си вътрешно обзавеждане. Дори в базовата версия купувачите ще получат мултимедиен коплекс, Bluetooth и възможност за свързване на iPod.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Нед 22 яну 2012 12:34


Изображение

Volkswagen Beetle във версия с 320 к.с.

Германското ателие за тунинг B&B показа комплексна програма за тунинг на двигателя на популярния ретро-хечбек Volkswagen Beetle. Благодарение на 10 компютърни програми мощността на неговия двигател е увеличена до 320 к.с.

Версията с най-високо оборудване в сегашния модел е снабдена с 2.0 литров TFSI мотор, развиващ 200 к.с. и 280 Нм въртящ момент. Инженерите на B&B обаче успяха да го увеличат значително, което го превръща от „бръмбар (Beetle) в далеч по-могъщо животно. Благодарение на доработката този автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч само за 5.6 сек, а цената на целия пакет е 8950 евро.

Хората от B&B са готови и с нова версия на по-малкия двигател, с който се предлага Beetle. Той е 1.4 литров TSI, чиято мощност в първия вариант след доработката скача от 158 на 207 к.с. Това струва 998 евро. Ако обаче собственикът доплати 1498 евро, той вече ще има на разположение 221 к.с. и 310 Нм въртящ момент.

На някои може това да им се види малко и затова има и трети вариант. Той е с цена 5950 евро и включва ново подобрение, в което освен усилване на мотора е включена и нова изпускателна система. Така вече купувачът разполага с 237 к.с. и 340 Нм. При допълнително заплащане Beetle получава по-мощни спирачки и джанти с размер 19 или 20 инча.

Източник: automedia.bg


Христо Стайков
Мнения: 224
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: казанлък

Малко новини за съфорумниците

Мнениеот Христо Стайков » Сря 25 яну 2012 14:52


За всички любители на марката-Свободно времеКоли
Фолксваген Голф VІ отново лидер в Европа
23.01.2012 11:00
32
Второто място е Поло, а третото – за Форд Фиеста

Фолксваген Голф VІ отново лидер в Европа

Снимка: AutoMedia.bg

Фолксваген Голф VІ е най-продаваният модел на пазара в Европа през изминалите 12 месеца, сочи проучване на компанията JATO Dynamics, която се занимава с анализ на автомобилните пазари в цял свят.

Като цяло германският концерн е увеличил продажбите си с 9.1 % в сравнение с 2010 г. и е пласирал общо 1 678 279 нови коли.

От тях 484 457 са Golf VІ, който за трети път през последните 4 години е №1 на Стария континент. Любопитното е, че моделът записва спад с 1.6 % в сравнение с 2010 г., но въпреки това отново е лидер на пазара.

На второ място е друг продукт на Фолксваген – Поло, с 356 490 продажби, което е с 0.5 % повече в сравнение с предходната година. Третата позиция е за Форд Фиеста – 348 465. Моделът обаче записва сериозен спад в сравнение с предходните 12 месеца – 13.3 %.

На четвърто място е Опел Корса – 313 325 (- 1.7 %), следван от "братчето" си Астра – 287 249 (- 1.3 %). В първите 10 са още Рено Клио – 284 172 (-13.1 %), Форд Фокус – 280 209 (+ 7 %), Рено Меган – 239 329 (- 8.3 %), Фолксваген Пасат – 233 330 (+ 46.5 %) и Пешо 207 – 242 385 (- 20.6 %).

Още новини за автомобили четете в AutoMedia.bg

Ключови думи: Фолксваген
Предишна статия
Следваща статия
Турция прави своя кола, базирана на Fiat
Минивановете печелят популярност
Реклами от Google


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 25 яну 2012 16:47


VW поема Porsche до 2013 г.

Немският гигант VW възнамерява да поеме контрол върху производителя на спортни автомобили Porsche чрез закупуване на останалите 50,1 % акции, собственост на лускозната спортна марка. Сумата на този пакет възлиза на 3,9 млрд. евро. Сделката трябва да бъде приключена до средата на 2013 г. Мениджъри от VW, пожелали анонимност, са потвърдили, че ще бъде създадена холдингова компания, която да поеме контрола върху Porsche временно. Ще бъдат предприети необходими действия, които да гарантират на луксозния спортен производител, че ще остане независим от компанията-майка. Сделката по изкупуването на лускозната марка стартира още през 2009 г., но съдебно разследване попречи на VW да приключи този въпрос по-рано. След като двете компании се обединят, VW ще стане най-мощният автомобилен гигант в Европа с общо 10 автомобини марки.

Източник: Speed-Press

Последна промяна от Varbona на Сря 25 яну 2012 17:40, променено общо 1 път.
Причина: И за тази медия образованието е луск...


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Чет 26 яну 2012 21:28


Изображение

110 коня за най-малкия Volkswagen

През юни 1976 г. на пазара излиза първият "горещ хечбек" и класът на малките автомобили се променя завинаги. Golf GTi се оборудва с 1.6-литров двигател с мощност 110 к.с. и въртящ момент 137 Нм. Вдига 183 км/ч и ускорява до 100 за 9.2 секунди при среден разход от 10.5 литра. Дълъг е 3.7 метра, тежи 810 и струва 13 850 дойче марки (около 18 420 евро в днешни пари).

36 години по-късно Volkswagen се кани да подобри тези показатели, но два класа по-ниско от Golf. Чешкият сайт autoforum.cz публикува предварителните технически характеристики на най-бързата версия на дребосъка Up!. Ако данните се окажат верни, версията GT ще се оборудва с трицилиндров бензинов TSI със 110 к.с. и 175 Нм. Максималната скорост ще достига 195 км/м, ускорението до 100 ще отнема 8.5 секунди, а средният разход ще бъде 4.5 литра.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пон 30 яну 2012 18:58


Изображение

Volkswagen във Формула 1

Преди 2-3 години се носеха слухове за включването на германската марка в най-представителния автомобилен шампионат, но впоследствие стана ясно, че VW няма намерение да участва във Формула 1. Вчера обаче отново се заговори, че гигантския автопроизводител планува да стане част от високоскоростната надпревара.

Списанието Wirtschaftswoche цитира представителя на спортното подразделение на VW, Волфганг Дюрхаймер, който казва, че марката е направила предварителен план за бъдещето, който включва участие във Формула 1. „По-късно, през тази година ще представим предложението си до управителния съвет за участие в състезателни шампионати, които са извън рамките на тези, в които вече участваме“, споделя той. „Истината е, че в Америка, Азия и Близкия Изток ние нямаме достатъчно изяви в сферата на моторните спортове“, добавя Дюрхамер.

Списанието цитира свои източници, като казва, че VW вече е направил първата си стъпка към Формула 1. Германците са отправили комерсиално предложение към младежкия тим на Red Bull - Toro Rosso с намерението да доставят двигатели за италианския отбор. "Въвеждането на 1,6-литровите V6 двигатели от 2014 година е благоприятно за Volkswagen, казва Дюрхаймер. Имаме много марки, с чието име може да се включим: Skoda, Seat, Porsche, Lamborghini, Bugatti, Audi...“, уточнява той.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Presian
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 17:30
Автомобил: VW Golf
Двигател: BAG
Местоположение: Пловдив

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Presian » Вто 31 яну 2012 19:49


източник: http://topgear.bg/car-news/otpishete-st ... te-machka/

Отпишете ST. Следващият Golf GTI ще мачка
Пол Хоръл разкрива цялата информация за седмото поколение на легендарния хот хеч

Следващият VW Golf GTI ще бъде по-бърз и най-вече по-лек и по-технологичен от този, който се сглобява в момента. Седмото поколение на династичния спортен хечбек ще излезе през 2012 г. И няма да бъде дрипаво.

Част от неговата тайна е, че ще бъде по-различен от базовия Golf 7, отколкото днешното GTI се отличава от базовия Mk6.

Настоящият Mk6 не е нещо повече от силен фейслифт на Mk5. Но Mk7 е изцяло нов, седнал върху свежа и лесно конфигуруемата платформа на VW Group, наречена MQB.

Новите Golf-ове ще бъдат най-малко 70 кг по-леки от тези, които заместват. Олекотяването идва от допълнителна стомана с висока якост в кокпита, оптимизирани окачвания, по-леки двигатели и аксесоари.

Но това не е всичко. VW е патентовал специален заваръчен процес, което означава, че каросерията на GTI може да бъде с алуминиев покрив, като в същото време на една поточна линия ще се сглобява стандартният Golf 7 със стоманен покрив. Това означава сваляне на теглото на следващото GTI с около 100 кг, защото ще има повече алуминиеви елементи.

Това е достатъчно, за да се усети разликата. Колата ще бъде по-гъвкава и с по-малко тегло, улесняващи работата на двигателя. Разбрахме, че двигателят няма да отиде над 230 к.с., но със системата за променливо газорапределение, т.нар. Audi Valvelift, въртящият момент ще бъде увеличен до около 350 Нм.

Новият Golf ще бъде с по-резки линии, отколкото е сега. За начало новата каросерия ще помогне за намаляването и по-доброто разпределение на масата. Също така предните колела на следващите Golf-ове ще бъдат с 40 мм изнесени по-напред, отколкото са в момента, така че колата трябва да се чувства с по-лека муцуна. Сцеплението ще бъде по-добро благодарение на нов тип електронно контролиран механичен диференциал с ограничено приплъзване, а не както е при Mk6, където самите спирачки играят ролята на тракшън контрол, което износва дисковете и накладките.

Окачването използва изцяло нови части, но принципите им на работа са сходни с актуалните. Ще има също нова кормилна рейка, която получава по-директно заключване – нещо необичайно при електрическа система.

Като цяло идеята за приличен дизелов GTI вариант е все по-актуална. Днешният GTD TDI, мощен 170 к.с., със сигурност не е лош. Но ще има нов двигател от новото дизелово семейство на марката, генериращ 190 к.с. и 380 Нм, и използващ балансиращи валове за по-голяма гладкост на работа.

Електронните опции за модела са с една стъпка по-напред: предни камери за следене на лентите и автоматично спиране; активен круиз контрол (някои вече му се радват във Ford Focus). Ще има на разположение и нова висококачествена навигационна/аудио система, разработена от Audi, която използва 8-инчов тъчскрийн дисплей – почти колкото iPad – с много по-точен контрол и по-висока резолюция. Също така има сензор за близост. Тоест, когато си доближите ръката до екрана, в момент в който се показва картата, ще „изскочат” на дисплея бутоните за менюто на системата.

Всичко до тук звучи доста сочно. Но има и още нещо. Новата MQB платформа е колосален проект. Тя обхваща и интегрира всеки модел на VW с предноразположен двигател и предно предаване – от Polo до Passat, както и моделите в останалите марки на групата, плюс няколко кросоувъра. Тя включва много повече компоненти, дизайнерски и заводски процес, отколкото всяка една до сега платформа. Шефът на инженерите Улрих Хакенберг ни каза, че частите ще струват с 20% по-малко, отколкото сега, като разходите за разработка на всеки нов модел върху тази платформа ще бъдат с 30% по-малко. Точно с толкова ще са намалени и разходите за производство му.

Най-просто казано, това ново GTI трябва да бъде с много по-добра цена.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот kamus11 » Сря 01 фев 2012 18:46


http://autoblogbg.blogspot.com/search/label/Volkswagen
Днес в централата на Volkswagen, бе презентирана официално новата MQB платформа, която ще бъде използвана в почти цялата гама на марката, която включва моделите: Volkswagen Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Touran, Sharan, Passat и CC. Тя още така ще се използва и в Audi A3, както и в производните модели на Seat и Skoda. Широкото използване на платформата е възможно благодарение на възможността без проблем да бъде увеличавано междуосието и широчината между колелата. Интересен е факта, че разстоянието между педалите и предната ос винаги е една и съща, което ще гарантира висока безопасност по време на инцидент дори и в компактния клас. Друга иновация е и факта, че реално на една и съща поточна линия ще могат да бъдат сглобявани екземпляри от различни модели дори и марки, което ще съкрати в пъти производствените разходи. Платформата осигурява място за напречно монтиран агрегат с възможност за комбиниране с хибридна технология или дори изцяло електрически, което пък означава, че на практика е възможно всички модели базирани върху новата платформа да притежават хибридни или електрически версии, както и задвижване на 4-те колела. Първият модел, в който ще направи своята премиера новата MQB платформа е Audi А3, а през лятото ще видим и VW Golf 7.

Изображение
Прикачени файлове
11.jpg
11.jpg (19.42 KиБ) Видяна 2920 пъти


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dobrin » Чет 02 фев 2012 9:27


Изображение


loshoto
Мнения: 50
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

GTI Crazy Bob: Айде на шейните

Мнениеот loshoto » Чет 02 фев 2012 10:05


Подразделението за аксесоари на Volkswagen стартира продажбите на два нови модела шейни. Първата от тях е дървена и с класически дизайн, и съвсем адекватно, е и по-скучновата.

Втората, наречена от компанията GTI Crazy Bob, е пластмасова и доста по-впечатляваща със своите специално проектирани плъзгачи и ергономична форма на седалката.
Изображение
Двете шейни на Volkswagen могат да бъдат поръчани онлайн от сайта http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop, като цената е съответно 50 евро за дървената и 65 евро за пластмасовата.

Източник: http://www.auto-press.net


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 04 фев 2012 10:14


Изображение

Volkswagen прави шаси и за суперколи

Германският автопроизводител Volkswagen съобщи за разработването на ново шаси под името MSB (Modularer Standardantrieb-Baukasten или Стандартна модулна платформа). На него ще се правят няколко модела на луксозните марки на концерна - Bentley Continental, Porsche Panamera и бъдещият седан на Lamborghini.

Платформата е предназначена за автомобили със задно задвижване на колелата и предно разположен двигател. Както заявиха от Volkswagen основната част по създаването на шасито е дело на инженерите на Porsche, които благодарение на използвания алуминий и силно закалена стомана са успели да свалят 200 кг. в сравнение с платформата, на която се прави настоящото поколение на Panamera (на снимката). Предвижда се и използването на карбон, което ще направи шасито още по-леко.

Освен това Porsche ще направи платформа и за машини със средно разположение на двигателя. Тя ще бъде използвана за напълно нов модел на марката, който ще се конкурира с Ferrari 458 Italia, а също така и за следващите поколения на Audi R8 и Lamborghini Gallardo.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Чет 09 фев 2012 11:23


Изображение

Volkswagen готви нов Tiguan

Volkswagen Tiguan наскоро преживя фейслифт, но въпреки това концернът вече усилено работи по следващото, второ поколение на автомобила. Интересът в този клас е огромен и германците не могат да си позволят никакво изоставане от тенденциите на пазара. Новото поколение на кросоувъра ще бъде допълнено с това, което според експертите до момента липсваше - спортен дизайн, солидност, икономичност и увеличени габарити. SUV моделът ще се предлага в три различни варианта - стандартен, с удължена база и купе.

Маркетинговият ход с увеличения обем не е нещо ново - него успешно вече го реализираха Nissan и Mitsubishi. Още повече, че в Китай Тiguan се пуска във вариант XL (на снимката горе), който е по-дълъг от обичайния с цели 11 см. С 10 см ще бъде е увеличена новата европейска серия, като това ще помогне за нарастването на колесната база, задните врати ще станат по-широки, а седалките ще бъдат на релса, която ще помага за увеличаване на пространството в багажника. Не е изключено, на по-късен етап да се появи и версия с 3 реда седалки.

Версията Coupe ще прилича на концептуалния модел, показан на изложението в Токио в края на 2011 г.(на снимките в галерията). Що се касае до двигателите, те ще бъдат бензинови с обем между 1.4 и 2.0 литра и дизелови - между 1.6 и 2.0 л. Следващото поколение на Tiguan ще получи и хибриден агрегат. В него ще бъдат комбинирани бензинов мотор с мощност 115 к.с. и електрически с мощност 88 к.с. Комбинацията ще осигури на кросоувъра запас за 850 км. При това разходът на гориво няма да надхвърля 3 л/100 км, твърдят немците.

Източник: automedia.bg



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта