НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 05 сеп 2012 9:24


Снимки от представянето най-новия Голф:

http://www.dnevnik.bg/skorost/2012/09/0 ... olenie_na/




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот brabus » Чет 06 сеп 2012 20:20




Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Сря 12 сеп 2012 14:48


VW вталява Golf GTI с карбон


Изображение

Седмото поколение на Golf GTI ще получи олекотена версия, в чиято конструкция ще бъдат използвани алуминий и въглеродни нишки, съобщава британското сп. Autocar. От авиационния метал ще бъдат изработени преградата на моторния отсек, рамката на предното стъкло и подът, а капакът на двигателя и покривът ще бъдат карбонови. Очакваното намаление на теглото в сравнение с аналогичната "шестицата" е около 200 кг, което значи, че Carbon GTI ще тежи към 1.1 тона.

Според вътрешните източници, цитирани от Autocar, за направата на покрива във VW смятат да използват сандвич от два слоя въглеродни нишки с тънък стоманен лист по средата. Това ще позволи монтажа на олекотения панел на същия конвейер, на който се сглобява обикновеният Golf, и така ще се избегнат излишни разходи. Алуминиевите детайли ще се закрепват към каросерията с нитове.

С олекотената версия на GTI във Волфсбург смятат да отбележат 40-годишнината на първия "горещ" хечбек, като напомнят за простотата, динамиката и маневреността на оригинала, който тежи едва 810 кг.

Carbon GTI ще се оборудва с двигателя на стандартния GTI. Двулитровият турбомотор развива 225 к.с., които се предават на предните колела. Модификацията обаче ще получи вискомуфа Haldex от пето поколение, която работи с многодисково сцепление в маслена баня. Механизмът ще действа като междуколесен блокаж.

По непотвърдени данни прототипи на Golf с Haldex завъртат обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" с осем секунди по-бързо от автомобилите с обичаен самоблокиращ диференциал. Олекотеният GTI ще се произвежда в ограничени серии. Първите екземпляри ще стигнат до пазара през 2014 г.


http://fakti.bg/avto/47974-vw-vtalava-golf-gti-s-karbon


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dobrin » Чет 20 сеп 2012 10:42




Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пет 21 сеп 2012 12:37


Изображение

Депутатите минават на "народни коли"

Автомобилите, които се използват от депутатите в народното ни събрание не са сменяни повече от 5 години. Именно това беше основният аргумент при обявяването на конкурс за нови коли. Изискването беше автомобилът да е снабден с резервоар, не по-малък от 70 литра, LED светлини, старт-стоп система за двигателя и предаване на въртящият момент към четирите колела.

След преглед на документите само фирма "Порше БГ" бе допусната от конкурсната комисия до последния етап в поръчката на парламента за нови автомобили. Според комисията това е компанията, която единствено изпълнява всички условия, а цената за един автомобил е 40 570 лв. без ДДС. Поръчката е за 75 нови леки коли и 5 лекотоварни автомобила.

Както е известно фирмата "Порше БГ" е официален вносител на марките Volkswagen и Audi, но предвид обявената цена става дума за автомобилите Volkswagen Passat или по-конкретно за Passat CC (на снимката). Интересното е, че до този момент НС винаги е избирало между Mercedes-Benz и BMW, като в гаража на НСО има и шест подарени автомобила Peugeot.

По темата има и доста любопитна неофициална информация. Според слуховете този конкурс е леко нагласен. Причината е, че едно от изискванията е резервоара да не е по-малък от 70 литра, а другият основен играч Mercedes-Benz разполага с автомобили с обем на резервоара 59 литра. Марката BMW не е участвала в конкурса.

Източник: fakti.bg


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dobrin » Съб 22 сеп 2012 18:02




Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Нед 23 сеп 2012 14:53


VW е №1 у нас за първата половина на годината

Според последни данни, касаещи пазара на нови коли в България, през първата половина на 2012 година най-много продадени нови автомобили у нас са с марка Volkswagen (1498). Изненада в статистиката за този период е попадането в топ 10 на китайската марка Great Wall, чиито автомобили, както е известно се правят край Ловеч.

След лидера VW по продажби у нас се нарежда японския гигант Toyota (1243). Нискобюджетните Dacia (1053) и Skoda (910) са съответно на трета и пета позиция, а между тях се намества марката Ford (948). Френските автомобили Peugeot (860), Renault (756) и Citroen (614) също са предпочитани на родния пазар и са съответно шести, седми и десети. Осма и девета позиция са за Opel (657) и Great Wall (627)

От останалите автомобили, които намират място извън десетте най-продавани модела, е нужно да отбележим т.нар. премиум марки. Най-напред от тях е BMW (404), която е плътно следвана от Audi (389). Трябва да направим уточнение, че не има марки, които не дават данни за продажбите си. Сред тях е и Mercedes-Benz и поради тази причина не можем да го сравним с преките конкуренти BMW и Audi.

Още нещо, което е нужно да се има предвид е, че не са малко вносителите на нови автомобили у нас, които практикуват т.нар. реизнос - тоест внесените в България автомобили се експортират обратно или в други европейски държави, където същата продукция се продава по-скъпо.

Общо от януари до юли у нас са продадени 12 824 нови автомобила, като най-много 3 279 са от субкомпактния сегмент А. След тях са автомобилите от т.нар. "голфов клас" C, които са 2 562, а трети по популярност са компактните SUV-тата или наречени още кросоувъри.

Източник: fakti.bg


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Вто 09 окт 2012 14:33


Хибридна Jetta вдигна 300 км/ч



Изображение

Изображение

Изображение

Нов световен рекорд за автомобили с хибридно задвижване постави модифициран Volkswagen Jetta. По време на тестове на Соленото езеро рай Боневил специално подготвеният седан е развил средна скорост 299.842 км/ч. Немският автомобил също така е подобрил предишното си върхово постижение, след като във втория от двата задължителни манша е ускорил до 301.184 км/ч.

Освен за рекордьор сред хибридните возила в продажба, новата Jetta е призната и за "най-бързия сериен автомобил с кубатура на двигателя под 1.5 литра и принудително пълнене" на Южнокалифорнийската асоциация по времеизмерване.

Jetta Hybrid се оборудва с 1.4-литров четирицилиндров TSI с директно впръскване на горивото, седемстепенна трансмисия DSG с двоен съединител и електромотор. Системната мощност на силовата установка е 170 к.с., въртящият момент - 250 Нм, а средният разход - 5.2 литра на 100 км.


http://fakti.bg/avto/50111-hibridna-jetta-vdigna-300-km-ch


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 13 окт 2012 10:24


Изображение

R-версии за Polo и Golf?

В Женева догодина ще видим варианта R на Volkswagen Polo с предно предаване, а новый Golf 7 R с двулитрова турбочетворка ще излезе под прожекторите в края на следващата или началото на 2014-а.

Шефът на развойния отдел и изследванията на немския автогигант - доктор Улрих Хакенберг потвърди това, което на пръв поглед не изглежда като сензационна новина, след като тестови прототипи на колите вече пилят по изпитателните писти. Така е, но във Волфсбург отначало не искаха и да се чуе за зелена линия пред проекта по настояване на спортни им департамент, който искаше пътният вариант да изиграе ролата на пиар-посланник за рали-колата им Polo R WRC.

R-Polo-то ще има предно предаване с механична блокировка на диференциала и двулитров, турбомотор EA888 с мощност 225 к.с., разработка на Audi. Тази "ерка", представена като концепта Polo WRC Street в края на май на фолксваген-панаира на езерото Вьортерзее, се ускорява до стотака за 6 секунди и достига максимална скорост от 240 км/ч.

Хакенберг допусна, че или в края на следващата или вначалото на 2014-а, R-модификация ще се появи и в гамата на новия Golf 7. По всяка вероятност под капака на колата ще има двулитров турбомотор, дефорсиран до 280 к.с., вариант на агрегата на спортния хечбек Audi S3, който ще работи заедно с пълноприводна трансмисия.

Източник: Auto Press


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот predat0r » Съб 20 окт 2012 9:38


VW с два нови коросоувъра

VW потвърди, че разработва два нови кросоувъра. Единият от моделите ще бъде по-малък от Tiguan. Става въпрос най-вероятно за Polo кросоувър, за който вече се спекулира в интернет. Плановете са да бъде пуснат на пазара през 2014 г. и да използва платформата MQB с опция за задвижване на четирите колела. Дизайнът най-вероятно ще е повлиян от концепцията Cross Coupe.

Другият кросоувър ще бъде по-голям от Tiguan и ще предлага места за 7 души. Той ще се хареса на американските потребители, които, както добре знаем, са почитатели на превозни средства с големи габарити. За този модел се говори, че ще се базира на америсканската версия Passat и ще струва по-малко от Touareg.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dobrin » Нед 28 окт 2012 0:04




Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Сря 31 окт 2012 16:13


Volkswagen представи новата Santana

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Чували ли сте за модела VW Santana? Феновете на марката помнят, че навремето в Европа, а и у нас се срещаше такава разновидност. Малцина обаче знаят, че тя продължава да съществува и всъщност се явява най-популярният модел на VW в Китай. До този момент немската марка е успяла да продаде в Поднебесната държава четири млн. автомобила Santana.

Историята на този модел започва от второто поколение на Passat, като първоначално Santana е просто Passat с друго име. Постепенно обаче това VW става любимо на китайците и започва да се развива като самостоятелен модел. Благодарение на местното предприятие на марката Santana се сдобива със специфично окачване, съобразено с пътната мрежа в Китай.

Сега VW представи следващото поколение на Santana, притежаващо новия фирмен дизайн на марката. Размерът на междуосието на Santana е 2 603 мм, което въпреки по-големите габарити ясно говори, че става дума за автомобил от условния C сегмент. Освен с простор в купето, Santana впечатлява и с немалък багажник. Товарният отсек е с обем 480 литра.

Сред най-достъпните агрегати са 1.4-литров бензинов с мощност 90 к.с., както и 1.6-литров, отново бензинов, разполагащ с мощ от 110 к.с. Именно тези два двигателя са в основата на заявените от компанията 28% по-добра екологичност и икономичност спрямо предшественика. Нивата на оборудване са стандартни - Trendline, Comfortline и Highline.


http://fakti.bg/avto/51797-volkswagen-predstavi-novata-santana


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот brabus » Нед 04 ное 2012 18:35


Приключи SEMA 2012
“Best European Import” – Jamie Vondruska for the 2013 Volkswagen VWvortex Super Beetle
Колата, която спечели в тази категория е новия Бийтъл, но с преработка на 4х4 и 2.0TFSI с 500 кс.

Изображение


Цялата история в VWvortex.com


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 17 ное 2012 11:41


Изображение

VW продава два пъти повече коли в Китай, отколкото в Европа

Продажбите в азиатската страна за десетте месеца на 2012 г. се увеличават с 18% на годишна база
Спадът в търсенето на автомобили в Европа кара германските производители на автомобили като Volkswagen все по-често да поглеждат към Китай. Там Волфсбургкият автомобилен концерн продаде през първите 10 месеца на годината над два пъти повече коли, отколкото в Западна Европа без Германия.

Нарастващата безработица и бавно движещата се икономика в много страни от Западна Европа подтискат търсенето и продажбите в автомобилната индустрия тази година за пети пореден път. Но в Китай, където автомобилната индустрия продължава да расте, германските производители увеличават пазарния си дял. Те печелят преди всичко от силата си при производството на висококачествени каросерии, пише Wall Street Journal.

VW, в количествено отношение най-големият европейски производител на автомобили, инвестира мащабно в Азия, за да си осигури дългосрочно конкурентно предимство извън Европа. Групата, която се ръководи от германските семейства Порше и Пиех, е лидер на пазара в Китай. От навлизането си на пазара през 1985 г. до миналата година концернът от Волфсбург е похарчил общо 12,4 млрд. евро, за да консолидира присъствието си в страната. Сега се очаква до 2016 г. отново да потекат 14 млрд. евро в Китай, преди всичко за нови фабрики и пускането на нови модели.

През последните години Китай се превърна в най-големият производител на автомобили в света. Една четвърт от колите в света идват от Китай, показва съвместно проучване на консултантската компания Oliver Wyman и германската асоциация на производителите VDA, публикувано във вторник. Повече от 17 милиона превозни средства са се завъртели само през миналата година в китайските производствени линии. През 2005 г. те са били едва 5,2 милиона.

„Нарастващото значение на развиващите се пазари, особено на Китай и Индия, поставя автомобилната индустрия пред "огромни предизвикателства“, пишат в доклада си консултантите. "Европа ще остане солидна индустриална база и ще запази своята доминираща роля в научноизследователската и развойната дейност", пише в материала. Въпреки това местните производители ще растат по-бързо в чужбина.

А конкуренцията на развиващите се пазари се засилва. В Китай броят на отделните марки автомобили през десетте години до 2011 г. се увеличава повече от два пъти от 26 до 60 марки, пишат анализаторите на Oliver Wyman.

Досега Volkswagen с широката си гама - от луксозни марки като Audi, Bentley и Porsche до брандовете за масовия пазар като VW и Skoda, камионите MAN и Scania и мотоциклетите Ducati, успява добре да се възползва от възможностите за растеж в Азия. Спадът на продажбите в Европа почти не засегна концерна. Докато търговците на масови коли, като PSA Peugeot-Citroen, Fiat, Ford и подразделението на General Motors Opel / Vauxhall, се борят със загуби в региона и излагат на риск хиляди работни места, VW увеличи през последните тримесечия продажбите и печалбите си.

„Особено извън Европа през октомври имаме значително увеличение“, казва директорът по продажбите Кристиан Клингер във вторник. Глобалните продажби на автомобилите на VW през октомври са с 501 300 повече от същия месец година по-рано, което представлява ръст от 16%. През първите десет месец на тази година са продадени 4,72 милиона превозни средства – с 11% повече от предишната година.

В Западна Европа, с изключение на Германия, доставките паднаха през първите десет месеца с 6% до 719 100 превозни средства, което се дължи основно на икономическата слабост в силно задлъжнелите страни като Испания и Италия. В Германия VW продаде все пак с 0,6% повече превозни средства. Ситуацията в Европа остава трудна, заяви още Клингер.

В Северна и Южна Америка и в Азиатско-тихоокеанския регион обаче бизнесът се развива добре. Между януари и октомври в Далечния изток са доставени 1,9 милиона автомобила, което е със 17 на сто по-добро постижение от миналогодишното. Само в Китай продажбите се увеличават в сравнение със същия период на миналата година с 18 на сто до над 1,7 млн. автомобила с бранда VW.

Източник: automedia.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Нед 02 дек 2012 16:36


Изображение

Volkswagen се отказа от кабриолета EOS

Концернът Volkswagen спира производството на кабриолета Eos. Неговото място ще заеме по-голям модел, който ще бъде с мек свалящ се покрив вместо с твърд, какъвто има Eos. Това съобщи шефът на дизайнерския отдел на Volkswagen Клаус Бишоф пред изданието Autocar.

Кога точно ще спре производството на Eos, все още не е ясно. Знае се обаче, че следващо поколение на машината няма да има. Според Бишоф основната причина за решението на германския производител е, че кабриолети със свалящ се твърд покрив вече не се ползват с популярност на пазарите.

„Лично аз нямам нищо против този автомобил, но смятам, че в моделната ни гама има място за по-голям кабриолет – коментира Бишоф. - Проблемът е, че всички заводи на Volkswagen работят на пълна мощност и просто в момента няма къде да започне производството на такъв модел. За да го реализираме, ще трябва да направим нов завод.”

Шефът на дизайнерите на Volkswagen допълни, че по разработката и реализацията на проекта за нов кабриолет вече работят специалистите от едно от общо 100-те дизайнерски студия на германския производител.

Серийния Volkswagen Eos се появи на автосалона във Франкфурт през 2005 г., а година по-късно моделът излезе и на пазара. През 2010 г. кабриолетът претърпя фейслифт. Цените в Европа стартират от 28 700 евро.

Източник: automedia.bg



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта