НОВИНИ oт cвeтa нa VW
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen ще променя дизайна на моделите си
Трябвало да приличат на флагмана Phaeton, а не на Golf
Дизайнът на цялата моделна гама на Volkswagen е грешен, обяви главният дизайнер на концерна Клаус Бишоф в интервю за Auto-Express. Според него автомобилите не трябва да приличат на Golf (на снимката), както е в момента, а на флагмана на марката Phaeton.
„Стратегията, при която дизайнът на най-високите модели се задава от най-ниските е напълно погрешна – коментира Бишоф. – Флагманите на марката, като Phaeton, трябва да се използват като основополагащ продукт и да влияят на останалите. В случая се случва точно обратното.”
Шефът на дизайнерите във Volkswagen Group е категоричен, че това ще се промени пез 2015 г., когато трябва да се появи следващото поколение на Phaeton. То ще се различава радикално от вече познаните модели на марката.
„В момента външният вид на автомобилите ни е много еднообразен и това трябва да се промени. Ще имаме един дизайн за седаните, съвсем друг за хечбеците и трети за всъдеходите”, обясни намеренията си Бишоф.
Преди него подобно намерение обявиха и от Audi. Дизайнерите на марката смятат да придадат все повече стилистически разлики в новите модели. Те ще трябва да се различават по оформлението на решетките на радиатора, главните светлини и допълнителните елементи по каросерията.
http://www.automedia.bg/news/article_18227.html
Трябвало да приличат на флагмана Phaeton, а не на Golf
Дизайнът на цялата моделна гама на Volkswagen е грешен, обяви главният дизайнер на концерна Клаус Бишоф в интервю за Auto-Express. Според него автомобилите не трябва да приличат на Golf (на снимката), както е в момента, а на флагмана на марката Phaeton.
„Стратегията, при която дизайнът на най-високите модели се задава от най-ниските е напълно погрешна – коментира Бишоф. – Флагманите на марката, като Phaeton, трябва да се използват като основополагащ продукт и да влияят на останалите. В случая се случва точно обратното.”
Шефът на дизайнерите във Volkswagen Group е категоричен, че това ще се промени пез 2015 г., когато трябва да се появи следващото поколение на Phaeton. То ще се различава радикално от вече познаните модели на марката.
„В момента външният вид на автомобилите ни е много еднообразен и това трябва да се промени. Ще имаме един дизайн за седаните, съвсем друг за хечбеците и трети за всъдеходите”, обясни намеренията си Бишоф.
Преди него подобно намерение обявиха и от Audi. Дизайнерите на марката смятат да придадат все повече стилистически разлики в новите модели. Те ще трябва да се различават по оформлението на решетките на радиатора, главните светлини и допълнителните елементи по каросерията.
http://www.automedia.bg/news/article_18227.html
- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... c-revealed
Volkswagen has revealed the production version of its fastest-ever Polo – the 151mph, 217bhp and covering 0-62mph in 6.4sec Volkswagen Polo R WRC.
Volkswagen has revealed the production version of its fastest-ever Polo – the 151mph, 217bhp and covering 0-62mph in 6.4sec Volkswagen Polo R WRC.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
На БГ!
Представиха Polo R WRC
Возилото е създадено с помощта на Карлос Сайнц и има 1.6-литров двигател с 311 к.с.
Volkswagen разкри рали версията на Polo R. Возилото беше представено официално този уикенд в Монако и ще стъпи по трасетата на WRC още през януари 2013 година.
Volkswagen Polo R WRC е създаден с помощта на рали пилота Карлос Сайнц, като конструирането на кола е отнело повече от 17 месеца. Под предния й капак работи 1.6-литров TSI двигател с четири цилиндъра, който генерира 311 к.с. Трансмисията е секвенциална с 6 степени и задвижва четирите колела.
В зависимост от настройките на предавателната кутия Polo R WRC може да развие от място 100 км/час за 3.9 секунди и да постига максимални 200 км/час.
Вратите и арките на калниците при Polo R WRC са изградени от карбон-кевлар, благодарение на което возилото тежи само 1200 кг. А за по-голяма стабилност широчината на рали колата е увеличена със 138 мм спрямо шосейната версия. Освен това, седалките в салона са изместени назад, за да се оптимизира разпределението на тежестта между двете оси.
http://www.automedia.bg/news/article_18 ... ign=footer
Представиха Polo R WRC
Возилото е създадено с помощта на Карлос Сайнц и има 1.6-литров двигател с 311 к.с.
Volkswagen разкри рали версията на Polo R. Возилото беше представено официално този уикенд в Монако и ще стъпи по трасетата на WRC още през януари 2013 година.
Volkswagen Polo R WRC е създаден с помощта на рали пилота Карлос Сайнц, като конструирането на кола е отнело повече от 17 месеца. Под предния й капак работи 1.6-литров TSI двигател с четири цилиндъра, който генерира 311 к.с. Трансмисията е секвенциална с 6 степени и задвижва четирите колела.
В зависимост от настройките на предавателната кутия Polo R WRC може да развие от място 100 км/час за 3.9 секунди и да постига максимални 200 км/час.
Вратите и арките на калниците при Polo R WRC са изградени от карбон-кевлар, благодарение на което возилото тежи само 1200 кг. А за по-голяма стабилност широчината на рали колата е увеличена със 138 мм спрямо шосейната версия. Освен това, седалките в салона са изместени назад, за да се оптимизира разпределението на тежестта между двете оси.
http://www.automedia.bg/news/article_18 ... ign=footer
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
FIAT дава $1000 отстъпка на собственици на Volkswagen
Войната между шефа на FIAT Серджо Маркионе и VW се ожесточава от ден на ден. Според Bloomberg всеки собственик на волфсбургски автомобил в Щатите ще получава отстъпка от $1000 при покупка на FIAT или Chrysler.
През октомври Маркионе влезе в нечувана словестна престрелка с Фердинанд Пиех и шефа на Volkswagen Мартин Винтеркорн, които поискаха оставката на италианеца от поста президент на Асоциацията на европейските автопроизводители. Немците предрекоха, че FIAT няма да преживее кризата.
В отговор Маркионе нарече германците "безсрамници" и обвини Volkswagen ценова политика, довела до кървава баня в ЕС. Немският гигант обяви големи отстъпки, за да завладее още по-голям пазарен дял в Европа. В Щатите обаче немците не са толкова голям играч и Маркионе се надява да отклони клиенти от продукцията им към тази на FIAT и Chrysler.
Войната между шефа на FIAT Серджо Маркионе и VW се ожесточава от ден на ден. Според Bloomberg всеки собственик на волфсбургски автомобил в Щатите ще получава отстъпка от $1000 при покупка на FIAT или Chrysler.
През октомври Маркионе влезе в нечувана словестна престрелка с Фердинанд Пиех и шефа на Volkswagen Мартин Винтеркорн, които поискаха оставката на италианеца от поста президент на Асоциацията на европейските автопроизводители. Немците предрекоха, че FIAT няма да преживее кризата.
В отговор Маркионе нарече германците "безсрамници" и обвини Volkswagen ценова политика, довела до кървава баня в ЕС. Немският гигант обяви големи отстъпки, за да завладее още по-голям пазарен дял в Европа. В Щатите обаче немците не са толкова голям играч и Маркионе се надява да отклони клиенти от продукцията им към тази на FIAT и Chrysler.
- StS
- Мнения: 2396
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Девизът на Volkswagen е разделяй и владей
За германския концерн се трудят близо 550 000 души
Само преди ден Volkswagen Group обяви рекордни продажби за 2012 г. Това е поредната крачка към поставената цел – най-голям автомобилен производител в света. Какво обаче прави концернът толкова успешен? Отговор се опитва да даде изданието Autoblog, чиито анализ предлагаме.
„Концернът Volkswagen се управлява по съвсем различен начин от всеки друг автомобилен производител. Фактически, неговата корпоративна структура изглежда като тази на General Motors от периода 1920-1970 г. Това означава, че можем да го сравним с това, коеко някога бе най-голямата и най-успешна във финансов план корпорация в света.
Само че Volkswagen е усторен по съвсем различен начин, като повечето му конкуренти изобщо не знаят за методите на работа в концерна. Някои анализатори определят начина на функциониране като „икономическо безумие”. Защото няма нищо общо с това, което се преподава в учебните заведения. Или в бизнес-школите, които са толкова модерни напоследък.
Като цяло за Volkswagen работят 549 300. Изданието Fortune нарежда концерна на осмо място сред най-големите работодатели в света. Пред него са гиганти като Walmart и националната поща на Китай. Сътрудниците на VW са толкова, колкото на General Motors (213 000), Ford (164 000) и Fiat-Chrysler (197 000) взети заедно. Само че тези три концерна през миналата година са произвели 19 млн. автомобили общо, а Volkswagen – около 8.5 млн.
Всеки експерт по ефективност ще ви каже, че съотношението „сътрудник-автомобил” при VW е безнадежно неефективно. Всеки финансов аналитик ще ви каже, че по съотношениео „доход-сътрудник” концернът изостава от конкурентите си. Но в същото време той става все по-голям, по-силен и най-вече носи по-големи приходи.
Volkswagen си е поставил за цел да стане най-голямата автомобилна компания през 2018 г. Ако се съди по доходите и печалбите, той вече е такъв. Доход в размер на 200 млрд. дори не е сънуван от неговите конкуренти. А печалба в размер на 14 млрд долара от миналата година е по-силите единствено на големите нефтени компании, но не и на автомобилни концерни, които са в криза.
Как е възможно всичко това? Отговорът се крие в корпоративната структура. Бизснес-училищата навсякъде учат, че централизираната структура може да съкрати разходите, тъй като не се налага дублиране на дейността. Във VW обаче е точно обратното – децентрализирана структура с много припокривания на части и компоненти между отделните марки. И още нещо – концернът сам произвежда по-голяма част от компонентите си, докато на неговите конкуренти се налага да си ги купуват от външни доставчици. Съответно те харчат средства, докато при VW парите си остават вътре.
За подобно нещо са необходими доста марки и Volkswagen ги притежава, но не ги задушава. Защото са него те не са само названия, а нещо повече. VW, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Ducati, Porsche, Bugatti, MAN, Scania и VW Commercial са приемани като отделни единици. Всички те имат свои Бордове на директорите, отделни годишни отчети и т.н. Те имат дори различни дизайнери, инженери и производствени мощности. Да – те разделят платформи и агрегати, но въпреки това са напълно самостоятелни. И дори се конкурират помежду си.
Да се върнем към славните времена на GM, когато холдингът притежаваше 9 различни марки – Chevrolet, Pontiac, Buick, Cadillac, Oldsmobile, GMC, Opel, Vauxhall и Holden. По това време за концерна работят близо 700 000 души, като това не пречи да има и най-големите печалби в света. Президент на GM по това време е Алфред Слоън, който през цялото си управление, продължило близо 30 години, се бори с едно – централизираното управление. Той е на мнение, че това е рецептата – много и различни марки, всяка от които е напълно самостоятелна.
Слоън отстоява тази си идея, но не успява да се пребори и подава оставка. В GM идват възпитаници на бизнес-школи, които започват да работят върху „ефективността и взаимодействието”. И съответно пускат концерна по наклонената плоскост. Всичко това задушава и към ден днешен GM.
В същото време Volkswagen продължава да се управлява по методите на Слоън и това му дава огромно приемущество пред конкурентите. Те може да се опитват да рационализират производството, да съкращават разходите, да прривличат нови лица или да създават алианси, но трудно ще се справят с германците. Защото, явно не са наясно срещу какво точно се борят.”
Източник
http://www.automedia.bg/news/article_18329.html
За германския концерн се трудят близо 550 000 души
Само преди ден Volkswagen Group обяви рекордни продажби за 2012 г. Това е поредната крачка към поставената цел – най-голям автомобилен производител в света. Какво обаче прави концернът толкова успешен? Отговор се опитва да даде изданието Autoblog, чиито анализ предлагаме.
„Концернът Volkswagen се управлява по съвсем различен начин от всеки друг автомобилен производител. Фактически, неговата корпоративна структура изглежда като тази на General Motors от периода 1920-1970 г. Това означава, че можем да го сравним с това, коеко някога бе най-голямата и най-успешна във финансов план корпорация в света.
Само че Volkswagen е усторен по съвсем различен начин, като повечето му конкуренти изобщо не знаят за методите на работа в концерна. Някои анализатори определят начина на функциониране като „икономическо безумие”. Защото няма нищо общо с това, което се преподава в учебните заведения. Или в бизнес-школите, които са толкова модерни напоследък.
Като цяло за Volkswagen работят 549 300. Изданието Fortune нарежда концерна на осмо място сред най-големите работодатели в света. Пред него са гиганти като Walmart и националната поща на Китай. Сътрудниците на VW са толкова, колкото на General Motors (213 000), Ford (164 000) и Fiat-Chrysler (197 000) взети заедно. Само че тези три концерна през миналата година са произвели 19 млн. автомобили общо, а Volkswagen – около 8.5 млн.
Всеки експерт по ефективност ще ви каже, че съотношението „сътрудник-автомобил” при VW е безнадежно неефективно. Всеки финансов аналитик ще ви каже, че по съотношениео „доход-сътрудник” концернът изостава от конкурентите си. Но в същото време той става все по-голям, по-силен и най-вече носи по-големи приходи.
Volkswagen си е поставил за цел да стане най-голямата автомобилна компания през 2018 г. Ако се съди по доходите и печалбите, той вече е такъв. Доход в размер на 200 млрд. дори не е сънуван от неговите конкуренти. А печалба в размер на 14 млрд долара от миналата година е по-силите единствено на големите нефтени компании, но не и на автомобилни концерни, които са в криза.
Как е възможно всичко това? Отговорът се крие в корпоративната структура. Бизснес-училищата навсякъде учат, че централизираната структура може да съкрати разходите, тъй като не се налага дублиране на дейността. Във VW обаче е точно обратното – децентрализирана структура с много припокривания на части и компоненти между отделните марки. И още нещо – концернът сам произвежда по-голяма част от компонентите си, докато на неговите конкуренти се налага да си ги купуват от външни доставчици. Съответно те харчат средства, докато при VW парите си остават вътре.
За подобно нещо са необходими доста марки и Volkswagen ги притежава, но не ги задушава. Защото са него те не са само названия, а нещо повече. VW, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Ducati, Porsche, Bugatti, MAN, Scania и VW Commercial са приемани като отделни единици. Всички те имат свои Бордове на директорите, отделни годишни отчети и т.н. Те имат дори различни дизайнери, инженери и производствени мощности. Да – те разделят платформи и агрегати, но въпреки това са напълно самостоятелни. И дори се конкурират помежду си.
Да се върнем към славните времена на GM, когато холдингът притежаваше 9 различни марки – Chevrolet, Pontiac, Buick, Cadillac, Oldsmobile, GMC, Opel, Vauxhall и Holden. По това време за концерна работят близо 700 000 души, като това не пречи да има и най-големите печалби в света. Президент на GM по това време е Алфред Слоън, който през цялото си управление, продължило близо 30 години, се бори с едно – централизираното управление. Той е на мнение, че това е рецептата – много и различни марки, всяка от които е напълно самостоятелна.
Слоън отстоява тази си идея, но не успява да се пребори и подава оставка. В GM идват възпитаници на бизнес-школи, които започват да работят върху „ефективността и взаимодействието”. И съответно пускат концерна по наклонената плоскост. Всичко това задушава и към ден днешен GM.
В същото време Volkswagen продължава да се управлява по методите на Слоън и това му дава огромно приемущество пред конкурентите. Те може да се опитват да рационализират производството, да съкращават разходите, да прривличат нови лица или да създават алианси, но трудно ще се справят с германците. Защото, явно не са наясно срещу какво точно се борят.”
Източник
http://www.automedia.bg/news/article_18329.html
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Touareg се сдоби с по-голям брат
Volkswagen избра салона в Детройт за представянето на седемместния всъдеход, за който се говореше отдавна. Засега новият модел носи името CrossBlue, но серийната версия със сигурност ще бъде наречена другояче.
Най-впечатляващи са габаритите на седемместния автомобил. Той превъзхожда чувствително Touareg, който съвсем не е малък. CrossBlue е по-дълъг с почти 20 сантиметра (4 795 срещу 4 986 мм).
Новият всъдеход е също по-широк и висок, което гарантира внушително пространство в салона. В купето има три реда седалки и в зависимост от предпочитанията на купувача може да се окомплектова с шест или седем места. Най-любопитното е, че CrossBlue е построен на модулната платформа MQB, използвана за далеч по-малкия Golf.
Прототипът от Детройт е оборудван с хибридна силова установка, комбинираща турбодизел с мощност 190 к.с. и два електромотора с 54 и 114 коня. Единият от тях задвижва предните колела, а по-мощният върти задните. Акумулаторите могат да се зареждат от битовата мрежа. Това позволява изминаването на 20-30 км само на ток.
Засега от Volkswagen отказват да се ангажират с конкретни срокове за пускането на модела в серийно производство. Немците обаче ще бързат с реализирането на проекта, който е от първостепенна важност за позициите им на американския пазар. Повечето специалисти се обединяват около мнението, че предсериен вариант ще бъде демонстриран още до края на годината, а продажбите ще стартират през 2014 г.
Източник http://fakti.bg/avto/56988-touareg-se-s ... =firstpage
Volkswagen избра салона в Детройт за представянето на седемместния всъдеход, за който се говореше отдавна. Засега новият модел носи името CrossBlue, но серийната версия със сигурност ще бъде наречена другояче.
Най-впечатляващи са габаритите на седемместния автомобил. Той превъзхожда чувствително Touareg, който съвсем не е малък. CrossBlue е по-дълъг с почти 20 сантиметра (4 795 срещу 4 986 мм).
Новият всъдеход е също по-широк и висок, което гарантира внушително пространство в салона. В купето има три реда седалки и в зависимост от предпочитанията на купувача може да се окомплектова с шест или седем места. Най-любопитното е, че CrossBlue е построен на модулната платформа MQB, използвана за далеч по-малкия Golf.
Прототипът от Детройт е оборудван с хибридна силова установка, комбинираща турбодизел с мощност 190 к.с. и два електромотора с 54 и 114 коня. Единият от тях задвижва предните колела, а по-мощният върти задните. Акумулаторите могат да се зареждат от битовата мрежа. Това позволява изминаването на 20-30 км само на ток.
Засега от Volkswagen отказват да се ангажират с конкретни срокове за пускането на модела в серийно производство. Немците обаче ще бързат с реализирането на проекта, който е от първостепенна важност за позициите им на американския пазар. Повечето специалисти се обединяват около мнението, че предсериен вариант ще бъде демонстриран още до края на годината, а продажбите ще стартират през 2014 г.
Източник http://fakti.bg/avto/56988-touareg-se-s ... =firstpage
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Volkswagen Лекотоварни с рекордна 2012-та
Лекотоварното подразделение на Volkswagen обяви рекорден продажбен резултат за изминалата година в размер на около 550 000 автомобила.
Доставките на Volkswagen Летоворани през 2012-та са били 550 400 единици, което е с 4.1% повече в сравнение с 2011-та. 326 000 от продажбите са били извършение на територията на Европа, което е с 0.1% по-малко в сравнение с предходната година.
През изминалата година, пикапът Amarok отчита повишение в продажбите си в размер на 26.7% до 84 100 единици, при Crafter резултатът е с 24% по-добър (49 200), в модификационното семейство T5 повишението е 2.9% до 160 300, а търсенето на Caddy през 2012-та се е понижило с 5.9% до 151 100 единици.
Източник: Auto-press
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

290 коня за върховия Golf VII
В немската преса се появиха първи снимки и подробности за най-мощната версия на седмия Volkswagen Golf. В момента модификацията R все още преминава тестове и се намира във фаза прототип. До момента шефът на развойния отдел на VW Улрих Хакенберг не бил доволен от резултатите от изпитанията и настоявал работата над модела да продължи. Официалният дебют на Golf R се очаква догодина.
Най-наточената модификация на немския бестселър ще получи турбомотор с мощност 290 к.с., седемстепенна роботизирана трансмисия DSG с два съединителя и четири задвижващи колела. Прогнозната цена на върховата версия е около 38 000 евро. Сведенията за най-мощния Golf са съпроводени и с информация за останалите по-специални модификации в гамата на най-продавания автомобил в Европа. През май започват продажбите на култовия GTI, представен в Париж миналата година. Той ще се оборудва с 2.0-литров двигател с мощност 220 к.с. (230 с опционален спортен пакет) и ще ускорява до 100 км/ч за 6.6 (6.5) секунди. Цената на седмия GTI ще стартира от 28 000 евро.
Също през май ще дебютира и дизеловият спортист GTD с мощност 184 коня. Той ще развива максимална скорост от 230 км/ч и ще харчи средно 4.2 литра на 100 км пробег. Цена - 28 500 евро.
Седмата генерация на Golf ще бележи появата на най-скъпата версия в историята на модела. Електрическата модификация ще разполага със 115 к.с., ще тежи 200 кг повече от базовия хечбек и ще може да изминава 175 км на ток. Продажбите трябва да започнат в средата на 2014 г. на цена около 40 000 евро.
Източник: fakti.bg
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

VW ще строи Golf и в Мексико след 2014
Най-големият европейски автомобилен производител Volkswagen обяви, че от следващата година новият Golf ще се произвежда и на поточната линия в Мексико. Седмото поколение на компактния автомобил ще се изнася за Северна Америка, обясни говорител на VW.
Това ще даде възможност на концерна от Волфсбург да съживи една традиция - в Мексико до преди десет години се сглобяваше легендарният Beetle, дълго след като VW спря производството на този модел в други подразделения, предава Ройтерс.
В завода в Пуебла за износ в САЩ в момента се асемблират моделите Jetta и Beetle. Golf VII се сглобява засега само на производствените линии в основната фабрика във Волфсбург и в Цвикау.
Мексико не е началото на международната експанзия на Golf. През настоящата година VW ще започне да произвежда най-продавания си автомобил в китайския град Фошан в провинция Гуандун. Заводът е все още в процес на изграждане. Предишният модел се произвеждаше в Чанчун в провинция Дзилин в Североизточен Китай.
Междувременно VW обяви, че търсенето на новия Golf VII, който бе показан в края на миналата година, сериозно превишава предлаганите от компанията бройки. Затова се взимат специални мерки, за да може всички желаещи да се снабдят с автомобила.
Източник: AutoMedia
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen Golf 4Motion получи Haldex пето поколение

Седмата генерация на бестселъра на VW се сдоби и с модификация 4х4. Новият Golf 4Motion е снабден с последното пето поколение на муфата Haldex, което има за цел да направи автомобила освен по-проходим и безопасен, и доста по-икономичен от предшественика си. Ще припомним, че първият Golf с 4х4 система се появява на бял свят още през 1986 година.
Последното поколение Haldex е по-леко от предходното с 1.4 килограма, но по-важното е, че работи значително по-бързо, което от своя страна подобрява активната безопасност на автомобила. Въпреки отсъствието на междуосев диференциал с механична блокировка разпределението на въртящия момент между колелата, които са на една ос (и отпред, и отзад), е оптимално.

Това съотношение се постига чрез сложна система от датчици и електроника, която при нужда избирателно задейства и спирачните механизми. Иначе въртящият момент се предава както преди на четирите колела с предимство на предния мост, а разпределението се променя според конкретната пътна ситуация.
Новата муфа Haldex обаче води до 15% по-голяма икономичност сравнение с предходната генерация Golf 4Motion с аналогично оборудване. На този етап 4Motion е достъпен само за два дизелови агрегата - 1.6 (105 к. с.) или 2.0 (150 к.с.). Средният разход при по-малкия дизел е 4.5 литра на 100 км пробег, а при двулитровия - 4.7 на 100. В Германия версията 4Motion е по-скъпа с 1 800 евро.

Източник: fakti.bg

Седмата генерация на бестселъра на VW се сдоби и с модификация 4х4. Новият Golf 4Motion е снабден с последното пето поколение на муфата Haldex, което има за цел да направи автомобила освен по-проходим и безопасен, и доста по-икономичен от предшественика си. Ще припомним, че първият Golf с 4х4 система се появява на бял свят още през 1986 година.
Последното поколение Haldex е по-леко от предходното с 1.4 килограма, но по-важното е, че работи значително по-бързо, което от своя страна подобрява активната безопасност на автомобила. Въпреки отсъствието на междуосев диференциал с механична блокировка разпределението на въртящия момент между колелата, които са на една ос (и отпред, и отзад), е оптимално.

Това съотношение се постига чрез сложна система от датчици и електроника, която при нужда избирателно задейства и спирачните механизми. Иначе въртящият момент се предава както преди на четирите колела с предимство на предния мост, а разпределението се променя според конкретната пътна ситуация.
Новата муфа Haldex обаче води до 15% по-голяма икономичност сравнение с предходната генерация Golf 4Motion с аналогично оборудване. На този етап 4Motion е достъпен само за два дизелови агрегата - 1.6 (105 к. с.) или 2.0 (150 к.с.). Средният разход при по-малкия дизел е 4.5 литра на 100 км пробег, а при двулитровия - 4.7 на 100. В Германия версията 4Motion е по-скъпа с 1 800 евро.

Източник: fakti.bg
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Купе с четири врати, за което от известно време се носят упорити слухове, ще попълни гамата на Golf VII след две години. Автомобилът ще има сходни габарити с Jetta, компенсирайки скосената линия на покрива с повече пространство за краката на пътниците отзад. Все още не се знае дали във Волфсбург ще изберат отделен капак на багажника, или пета врата като на хечбек.
Както е известно от преди поне няколко месеца, автомобилът ще бъде построен на модулната платформа MQB и ще се оборудва с най-мощните двигатели от номенклатурата на Golf VII. На по-късен етап ще се появи и хибридна версия.
Междувременно в интервю пред ADAC Motorwelt неуморимият Фердинанд Пиех намеква, че Volkswagen планира да закупи още една марка до 2018 г. Пиех споделя, че след 10 години децата му ще се возят на коли от някой от 13-те бранда в състава на най-големия европейски производител.
В момента в състава на VAG влизат Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, Seat, Škoda, Volkswagen и Ducati. На салона в Детройт стана ясно, че немците планират да пуснат нова марка бюджетни автомобили.
Неотдавна Пиех и други високопоставени мениджъри от Волфсбург заявиха интерес към италианската легенда Alfa Romeo. Шефът на FIAT реагира мълниеносно на немските мераци с остра декларация, че марката не се продава. В интервюто си за ADAC Motorwelt самият Фердинанд Пиех описва Alfa като "култов бранд".
http://fakti.bg/avto/58828-golf-cc-prez ... 13-a-marka
- Fifa
- Мнения: 748
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 1.9 TDI AWX
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

VW обмисля купуване на още една марка
Председателят на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех отново намекна, че концернът се готви да увеличи броя на брандовете, които притежава. В интервю за ADAC Motorwelt босът каза, че неговите деца след 10 години ще се возят на автомобили от 13 марки, принадлежащи на концерна. В момента VW Group притежава 12 бранда.
Как ще стане това, Пиех не пожела да уточни. По-рано се появиха твърдения, че германците ще създадат напълно нова марка, която ще произвежда евтини автомобили за пазарите в развиващите се страни. Президентът на Volkswagen Мартин Винтеркорн пред журналисти в Детройт призна, че решението за това трябва да бъде взето до края на годината. И уточни, че автомобилите от новата марка ще бъдат в ценови диапазон между 5000 и 10 000 евро.
Световните агенции припомнят, че Volkswagen обяви и интерес към закупуването на Alfa Romeo, която самият Пиех преди време нарече „култова марка”. Босът на Fiat Серджио Маркионе обаче бе категоричен, че брандът не се продава.
Последните две покупки на Volkswagen Group бяха марките Porsche и Ducati, като след завършването на двете сделки Мартин Винтеркорн обяви, че на концерна му стигат 12 бранда. Явно обаче Фердинанд Пиех има друго мнение по въпроса.
Източник: automedia.bg
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта