НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
al_lukanov
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Продават чертежите на Костенурката

Мнениеот al_lukanov » Нед 02 дек 2012 18:49






Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 05 дек 2012 19:11


Volkswagen ще променя дизайна на моделите си
Трябвало да приличат на флагмана Phaeton, а не на Golf
Дизайнът на цялата моделна гама на Volkswagen е грешен, обяви главният дизайнер на концерна Клаус Бишоф в интервю за Auto-Express. Според него автомобилите не трябва да приличат на Golf (на снимката), както е в момента, а на флагмана на марката Phaeton.


„Стратегията, при която дизайнът на най-високите модели се задава от най-ниските е напълно погрешна – коментира Бишоф. – Флагманите на марката, като Phaeton, трябва да се използват като основополагащ продукт и да влияят на останалите. В случая се случва точно обратното.”

Шефът на дизайнерите във Volkswagen Group е категоричен, че това ще се промени пез 2015 г., когато трябва да се появи следващото поколение на Phaeton. То ще се различава радикално от вече познаните модели на марката.

„В момента външният вид на автомобилите ни е много еднообразен и това трябва да се промени. Ще имаме един дизайн за седаните, съвсем друг за хечбеците и трети за всъдеходите”, обясни намеренията си Бишоф.

Преди него подобно намерение обявиха и от Audi. Дизайнерите на марката смятат да придадат все повече стилистически разлики в новите модели. Те ще трябва да се различават по оформлението на решетките на радиатора, главните светлини и допълнителните елементи по каросерията.




http://www.automedia.bg/news/article_18227.html


Потребителски аватар
GREEN_lADY
Мнения: 3094
Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот GREEN_lADY » Пет 07 дек 2012 18:22


http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5351091

Новият Голф: Фолклорът и модерния дух


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот StrEagle » Пон 10 дек 2012 14:21


http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... c-revealed

Volkswagen has revealed the production version of its fastest-ever Polo – the 151mph, 217bhp and covering 0-62mph in 6.4sec Volkswagen Polo R WRC.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 10 дек 2012 22:30


На БГ!


Представиха Polo R WRC
Возилото е създадено с помощта на Карлос Сайнц и има 1.6-литров двигател с 311 к.с.
Volkswagen разкри рали версията на Polo R. Возилото беше представено официално този уикенд в Монако и ще стъпи по трасетата на WRC още през януари 2013 година.

Volkswagen Polo R WRC е създаден с помощта на рали пилота Карлос Сайнц, като конструирането на кола е отнело повече от 17 месеца. Под предния й капак работи 1.6-литров TSI двигател с четири цилиндъра, който генерира 311 к.с. Трансмисията е секвенциална с 6 степени и задвижва четирите колела.

В зависимост от настройките на предавателната кутия Polo R WRC може да развие от място 100 км/час за 3.9 секунди и да постига максимални 200 км/час.

Вратите и арките на калниците при Polo R WRC са изградени от карбон-кевлар, благодарение на което возилото тежи само 1200 кг. А за по-голяма стабилност широчината на рали колата е увеличена със 138 мм спрямо шосейната версия. Освен това, седалките в салона са изместени назад, за да се оптимизира разпределението на тежестта между двете оси.




http://www.automedia.bg/news/article_18 ... ign=footer


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот predat0r » Сря 12 дек 2012 19:48


FIAT дава $1000 отстъпка на собственици на Volkswagen

575e0c3a54b519d665655d25b3d9c91e_big.jpg


Войната между шефа на FIAT Серджо Маркионе и VW се ожесточава от ден на ден. Според Bloomberg всеки собственик на волфсбургски автомобил в Щатите ще получава отстъпка от $1000 при покупка на FIAT или Chrysler.

През октомври Маркионе влезе в нечувана словестна престрелка с Фердинанд Пиех и шефа на Volkswagen Мартин Винтеркорн, които поискаха оставката на италианеца от поста президент на Асоциацията на европейските автопроизводители. Немците предрекоха, че FIAT няма да преживее кризата.

В отговор Маркионе нарече германците "безсрамници" и обвини Volkswagen ценова политика, довела до кървава баня в ЕС. Немският гигант обяви големи отстъпки, за да завладее още по-голям пазарен дял в Европа. В Щатите обаче немците не са толкова голям играч и Маркионе се надява да отклони клиенти от продукцията им към тази на FIAT и Chrysler.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот StS » Нед 16 дек 2012 15:09


Девизът на Volkswagen е разделяй и владей

За германския концерн се трудят близо 550 000 души
Само преди ден Volkswagen Group обяви рекордни продажби за 2012 г. Това е поредната крачка към поставената цел – най-голям автомобилен производител в света. Какво обаче прави концернът толкова успешен? Отговор се опитва да даде изданието Autoblog, чиито анализ предлагаме.



„Концернът Volkswagen се управлява по съвсем различен начин от всеки друг автомобилен производител. Фактически, неговата корпоративна структура изглежда като тази на General Motors от периода 1920-1970 г. Това означава, че можем да го сравним с това, коеко някога бе най-голямата и най-успешна във финансов план корпорация в света.

Само че Volkswagen е усторен по съвсем различен начин, като повечето му конкуренти изобщо не знаят за методите на работа в концерна. Някои анализатори определят начина на функциониране като „икономическо безумие”. Защото няма нищо общо с това, което се преподава в учебните заведения. Или в бизнес-школите, които са толкова модерни напоследък.

Като цяло за Volkswagen работят 549 300. Изданието Fortune нарежда концерна на осмо място сред най-големите работодатели в света. Пред него са гиганти като Walmart и националната поща на Китай. Сътрудниците на VW са толкова, колкото на General Motors (213 000), Ford (164 000) и Fiat-Chrysler (197 000) взети заедно. Само че тези три концерна през миналата година са произвели 19 млн. автомобили общо, а Volkswagen – около 8.5 млн.

Всеки експерт по ефективност ще ви каже, че съотношението „сътрудник-автомобил” при VW е безнадежно неефективно. Всеки финансов аналитик ще ви каже, че по съотношениео „доход-сътрудник” концернът изостава от конкурентите си. Но в същото време той става все по-голям, по-силен и най-вече носи по-големи приходи.

Volkswagen си е поставил за цел да стане най-голямата автомобилна компания през 2018 г. Ако се съди по доходите и печалбите, той вече е такъв. Доход в размер на 200 млрд. дори не е сънуван от неговите конкуренти. А печалба в размер на 14 млрд долара от миналата година е по-силите единствено на големите нефтени компании, но не и на автомобилни концерни, които са в криза.

Как е възможно всичко това? Отговорът се крие в корпоративната структура. Бизснес-училищата навсякъде учат, че централизираната структура може да съкрати разходите, тъй като не се налага дублиране на дейността. Във VW обаче е точно обратното – децентрализирана структура с много припокривания на части и компоненти между отделните марки. И още нещо – концернът сам произвежда по-голяма част от компонентите си, докато на неговите конкуренти се налага да си ги купуват от външни доставчици. Съответно те харчат средства, докато при VW парите си остават вътре.

За подобно нещо са необходими доста марки и Volkswagen ги притежава, но не ги задушава. Защото са него те не са само названия, а нещо повече. VW, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Ducati, Porsche, Bugatti, MAN, Scania и VW Commercial са приемани като отделни единици. Всички те имат свои Бордове на директорите, отделни годишни отчети и т.н. Те имат дори различни дизайнери, инженери и производствени мощности. Да – те разделят платформи и агрегати, но въпреки това са напълно самостоятелни. И дори се конкурират помежду си.

Да се върнем към славните времена на GM, когато холдингът притежаваше 9 различни марки – Chevrolet, Pontiac, Buick, Cadillac, Oldsmobile, GMC, Opel, Vauxhall и Holden. По това време за концерна работят близо 700 000 души, като това не пречи да има и най-големите печалби в света. Президент на GM по това време е Алфред Слоън, който през цялото си управление, продължило близо 30 години, се бори с едно – централизираното управление. Той е на мнение, че това е рецептата – много и различни марки, всяка от които е напълно самостоятелна.

Слоън отстоява тази си идея, но не успява да се пребори и подава оставка. В GM идват възпитаници на бизнес-школи, които започват да работят върху „ефективността и взаимодействието”. И съответно пускат концерна по наклонената плоскост. Всичко това задушава и към ден днешен GM.

В същото време Volkswagen продължава да се управлява по методите на Слоън и това му дава огромно приемущество пред конкурентите. Те може да се опитват да рационализират производството, да съкращават разходите, да прривличат нови лица или да създават алианси, но трудно ще се справят с германците. Защото, явно не са наясно срещу какво точно се борят.”


Източник
http://www.automedia.bg/news/article_18329.html


Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот predat0r » Вто 15 яну 2013 12:00


Touareg се сдоби с по-голям брат

4df498ec170cf039cc8cbb88cadfc4bc_big.jpg


Volkswagen избра салона в Детройт за представянето на седемместния всъдеход, за който се говореше отдавна. Засега новият модел носи името CrossBlue, но серийната версия със сигурност ще бъде наречена другояче.

Най-впечатляващи са габаритите на седемместния автомобил. Той превъзхожда чувствително Touareg, който съвсем не е малък. CrossBlue е по-дълъг с почти 20 сантиметра (4 795 срещу 4 986 мм).


6992bb18fcd47350153091d3588ed4bf.jpg


Новият всъдеход е също по-широк и висок, което гарантира внушително пространство в салона. В купето има три реда седалки и в зависимост от предпочитанията на купувача може да се окомплектова с шест или седем места. Най-любопитното е, че CrossBlue е построен на модулната платформа MQB, използвана за далеч по-малкия Golf.

1270dc07809057cc02f1fd06691df436.jpg


Прототипът от Детройт е оборудван с хибридна силова установка, комбинираща турбодизел с мощност 190 к.с. и два електромотора с 54 и 114 коня. Единият от тях задвижва предните колела, а по-мощният върти задните. Акумулаторите могат да се зареждат от битовата мрежа. Това позволява изминаването на 20-30 км само на ток.

da89b821f25a342dd100b1115f8eaf23.jpg


Засега от Volkswagen отказват да се ангажират с конкретни срокове за пускането на модела в серийно производство. Немците обаче ще бързат с реализирането на проекта, който е от първостепенна важност за позициите им на американския пазар. Повечето специалисти се обединяват около мнението, че предсериен вариант ще бъде демонстриран още до края на годината, а продажбите ще стартират през 2014 г.

Източник http://fakti.bg/avto/56988-touareg-se-s ... =firstpage


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dobrin » Чет 17 яну 2013 22:21




Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пет 25 яну 2013 8:05


Изображение

Volkswagen Лекотоварни с рекордна 2012-та

Лекотоварното подразделение на Volkswagen обяви рекорден продажбен резултат за изминалата година в размер на около 550 000 автомобила.

Доставките на Volkswagen Летоворани през 2012-та са били 550 400 единици, което е с 4.1% повече в сравнение с 2011-та. 326 000 от продажбите са били извършение на територията на Европа, което е с 0.1% по-малко в сравнение с предходната година.

През изминалата година, пикапът Amarok отчита повишение в продажбите си в размер на 26.7% до 84 100 единици, при Crafter резултатът е с 24% по-добър (49 200), в модификационното семейство T5 повишението е 2.9% до 160 300, а търсенето на Caddy през 2012-та се е понижило с 5.9% до 151 100 единици.

Източник: Auto-press


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Пет 25 яну 2013 18:36


Изображение

290 коня за върховия Golf VII

В немската преса се появиха първи снимки и подробности за най-мощната версия на седмия Volkswagen Golf. В момента модификацията R все още преминава тестове и се намира във фаза прототип. До момента шефът на развойния отдел на VW Улрих Хакенберг не бил доволен от резултатите от изпитанията и настоявал работата над модела да продължи. Официалният дебют на Golf R се очаква догодина.

Най-наточената модификация на немския бестселър ще получи турбомотор с мощност 290 к.с., седемстепенна роботизирана трансмисия DSG с два съединителя и четири задвижващи колела. Прогнозната цена на върховата версия е около 38 000 евро. Сведенията за най-мощния Golf са съпроводени и с информация за останалите по-специални модификации в гамата на най-продавания автомобил в Европа. През май започват продажбите на култовия GTI, представен в Париж миналата година. Той ще се оборудва с 2.0-литров двигател с мощност 220 к.с. (230 с опционален спортен пакет) и ще ускорява до 100 км/ч за 6.6 (6.5) секунди. Цената на седмия GTI ще стартира от 28 000 евро.

Също през май ще дебютира и дизеловият спортист GTD с мощност 184 коня. Той ще развива максимална скорост от 230 км/ч и ще харчи средно 4.2 литра на 100 км пробег. Цена - 28 500 евро.

Седмата генерация на Golf ще бележи появата на най-скъпата версия в историята на модела. Електрическата модификация ще разполага със 115 к.с., ще тежи 200 кг повече от базовия хечбек и ще може да изминава 175 км на ток. Продажбите трябва да започнат в средата на 2014 г. на цена около 40 000 евро.

Източник: fakti.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 26 яну 2013 10:08


Изображение

VW ще строи Golf и в Мексико след 2014

Най-големият европейски автомобилен производител Volkswagen обяви, че от следващата година новият Golf ще се произвежда и на поточната линия в Мексико. Седмото поколение на компактния автомобил ще се изнася за Северна Америка, обясни говорител на VW.

Това ще даде възможност на концерна от Волфсбург да съживи една традиция - в Мексико до преди десет години се сглобяваше легендарният Beetle, дълго след като VW спря производството на този модел в други подразделения, предава Ройтерс.

В завода в Пуебла за износ в САЩ в момента се асемблират моделите Jetta и Beetle. Golf VII се сглобява засега само на производствените линии в основната фабрика във Волфсбург и в Цвикау.

Мексико не е началото на международната експанзия на Golf. През настоящата година VW ще започне да произвежда най-продавания си автомобил в китайския град Фошан в провинция Гуандун. Заводът е все още в процес на изграждане. Предишният модел се произвеждаше в Чанчун в провинция Дзилин в Североизточен Китай.

Междувременно VW обяви, че търсенето на новия Golf VII, който бе показан в края на миналата година, сериозно превишава предлаганите от компанията бройки. Затова се взимат специални мерки, за да може всички желаещи да се снабдят с автомобила.

Източник: AutoMedia


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dancing_niki » Вто 29 яну 2013 11:18


Volkswagen Golf 4Motion получи Haldex пето поколение

Изображение

Седмата генерация на бестселъра на VW се сдоби и с модификация 4х4. Новият Golf 4Motion е снабден с последното пето поколение на муфата Haldex, което има за цел да направи автомобила освен по-проходим и безопасен, и доста по-икономичен от предшественика си. Ще припомним, че първият Golf с 4х4 система се появява на бял свят още през 1986 година.
Последното поколение Haldex е по-леко от предходното с 1.4 килограма, но по-важното е, че работи значително по-бързо, което от своя страна подобрява активната безопасност на автомобила. Въпреки отсъствието на междуосев диференциал с механична блокировка разпределението на въртящия момент между колелата, които са на една ос (и отпред, и отзад), е оптимално.

Изображение

Това съотношение се постига чрез сложна система от датчици и електроника, която при нужда избирателно задейства и спирачните механизми. Иначе въртящият момент се предава както преди на четирите колела с предимство на предния мост, а разпределението се променя според конкретната пътна ситуация.
Новата муфа Haldex обаче води до 15% по-голяма икономичност сравнение с предходната генерация Golf 4Motion с аналогично оборудване. На този етап 4Motion е достъпен само за два дизелови агрегата - 1.6 (105 к. с.) или 2.0 (150 к.с.). Средният разход при по-малкия дизел е 4.5 литра на 100 км пробег, а при двулитровия - 4.7 на 100. В Германия версията 4Motion е по-скъпа с 1 800 евро.

Изображение

Източник: fakti.bg


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот ДАНЧО » Чет 07 фев 2013 12:19


Изображение
Купе с четири врати, за което от известно време се носят упорити слухове, ще попълни гамата на Golf VII след две години. Автомобилът ще има сходни габарити с Jetta, компенсирайки скосената линия на покрива с повече пространство за краката на пътниците отзад. Все още не се знае дали във Волфсбург ще изберат отделен капак на багажника, или пета врата като на хечбек.

Както е известно от преди поне няколко месеца, автомобилът ще бъде построен на модулната платформа MQB и ще се оборудва с най-мощните двигатели от номенклатурата на Golf VII. На по-късен етап ще се появи и хибридна версия.

Междувременно в интервю пред ADAC Motorwelt неуморимият Фердинанд Пиех намеква, че Volkswagen планира да закупи още една марка до 2018 г. Пиех споделя, че след 10 години децата му ще се возят на коли от някой от 13-те бранда в състава на най-големия европейски производител.

В момента в състава на VAG влизат Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, Seat, Škoda, Volkswagen и Ducati. На салона в Детройт стана ясно, че немците планират да пуснат нова марка бюджетни автомобили.

Неотдавна Пиех и други високопоставени мениджъри от Волфсбург заявиха интерес към италианската легенда Alfa Romeo. Шефът на FIAT реагира мълниеносно на немските мераци с остра декларация, че марката не се продава. В интервюто си за ADAC Motorwelt самият Фердинанд Пиех описва Alfa като "култов бранд".
http://fakti.bg/avto/58828-golf-cc-prez ... 13-a-marka


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Нед 10 фев 2013 10:07


Изображение

VW обмисля купуване на още една марка

Председателят на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех отново намекна, че концернът се готви да увеличи броя на брандовете, които притежава. В интервю за ADAC Motorwelt босът каза, че неговите деца след 10 години ще се возят на автомобили от 13 марки, принадлежащи на концерна. В момента VW Group притежава 12 бранда.

Как ще стане това, Пиех не пожела да уточни. По-рано се появиха твърдения, че германците ще създадат напълно нова марка, която ще произвежда евтини автомобили за пазарите в развиващите се страни. Президентът на Volkswagen Мартин Винтеркорн пред журналисти в Детройт призна, че решението за това трябва да бъде взето до края на годината. И уточни, че автомобилите от новата марка ще бъдат в ценови диапазон между 5000 и 10 000 евро.

Световните агенции припомнят, че Volkswagen обяви и интерес към закупуването на Alfa Romeo, която самият Пиех преди време нарече „култова марка”. Босът на Fiat Серджио Маркионе обаче бе категоричен, че брандът не се продава.

Последните две покупки на Volkswagen Group бяха марките Porsche и Ducati, като след завършването на двете сделки Мартин Винтеркорн обяви, че на концерна му стигат 12 бранда. Явно обаче Фердинанд Пиех има друго мнение по въпроса.

Източник: automedia.bg



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта