Моята тъжна история за готините фарове.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- Tishku
- Мнения: 3141
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас

п.п. Извода зависи от гледната точка, прочетох цялата тема и съм със смесени чувства към фирмата продавач, и много съжелявам за колегата, дано все пак по накакъв начин поне от юзърите на форума да се е почувствал удовлетворен, или и аз незнам точната дума.

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Казано честно след шумотевицата която се вдигна GTV трябва да е луд, да върне парите или каквото и да е друго. Ако се изразя на езика на производителя на фаровете , вие го направихте на " дар-пиран"
, вече и да върне нещо само ще се набута, защото масата народ дето изчете цялата тема така или иначе няма да си вземе нещо от там.... а по принцип които си купува нещо , произведено ..ааа ъъъ на Юг от нашата граница или е пил или е луд,,,,,,

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 20:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Очевидно на много хора им харесва да пускат антиреклама като прокламират факти ,които не само не са проверени,не са и верни,а освен това не четат вече написани мнения,каквито сме дали във форума на Фолксваген.
Въпросните фарове са продадени на клиента на 18.05.06 с уговорката ,че са турски,изплозват се само с H7 55W лампи и ако дадат дефект ще бъдат заменени с нов комплект.Фаровете са много чувствителни и препоръчахме на клиента марката Осрам,с които сме убедени че фаровете не дават дават забележки.Преди пет дни клиентът ни потърси и разказа ,че фаровете са дали дефект(и двата са с повредени рефлектори)каза,че е поставил скъпи и силни крушки Хела,а ние отзивчиво му казахме ,че ще му пратим нов комплект!БЕЗ ПАРИ естесвено!Той отказа.Предложихме му отстъпка от 100 лв от други продукти,но тук ,той обяви,че сме нагли,защото бил дал 130 лв и сега го лъжем.Това предложение е направено от нас в разрез с началната уговорка,за да оставим един доволен клиент,но не беше така.Поиска връщане на цялата сума,а това е деликатен въпрос,освен това и некоректно от негова страна,защото преди да ни потърси след инцидента с фаровете,той вече беше писал в форума на Флксваген,че ще търси пари!Обяснено беше,че сумата ,която може да се възстанови е 80 лв.,защото когато рекламираме фаровете в завода не получаваме НОВ КОМПЛЕКТ,който отново да изтъргуваме,както беше посочено в много постове.Полу4аваме отстъпка при следващо зареждане от Айфар,каквото обаче няма да има!След това клиентът трябваше да ни ги предостави,а ние да му преведем пари,но той не пожела да дойде лично(беше поканен),а приередложението за куриерска пратка.При изпращането е бил запитан недвусмислено от куриер дали ще застрахова пратката,но очевидно не се е стигнало до застраховка ,а единия фар дойде спукан(в кутиите фаровете не са били неподвижни)и преди да бъдат взети от куриерите проведохме разговор с клиента.Запознахме го със случилото се и предложихме да му върнем счупения фар ,за да се увери-той не пожела.ОТНОВО му бе предложено нов КОМПЛЕКТ фарове на Айфар,но се разбрахме за сума от 40 лв.ПОСЛЕДВАХА ОБИДНИ ИЗКАЗВАНИЯ В МНОГО ФОРУМИ!НИЕ ЖЕЛАЕМ ИЗВИНЕНИЕ ОТ КЛИЕНТА ,ЗАЩОТО ПОВЕДЕНИЕТО МУ ПРОТИВОРЕчИ НА ВСЯКАКВИ ДОБРИ НРАВИ!
Въпросните фарове са продадени на клиента на 18.05.06 с уговорката ,че са турски,изплозват се само с H7 55W лампи и ако дадат дефект ще бъдат заменени с нов комплект.Фаровете са много чувствителни и препоръчахме на клиента марката Осрам,с които сме убедени че фаровете не дават дават забележки.Преди пет дни клиентът ни потърси и разказа ,че фаровете са дали дефект(и двата са с повредени рефлектори)каза,че е поставил скъпи и силни крушки Хела,а ние отзивчиво му казахме ,че ще му пратим нов комплект!БЕЗ ПАРИ естесвено!Той отказа.Предложихме му отстъпка от 100 лв от други продукти,но тук ,той обяви,че сме нагли,защото бил дал 130 лв и сега го лъжем.Това предложение е направено от нас в разрез с началната уговорка,за да оставим един доволен клиент,но не беше така.Поиска връщане на цялата сума,а това е деликатен въпрос,освен това и некоректно от негова страна,защото преди да ни потърси след инцидента с фаровете,той вече беше писал в форума на Флксваген,че ще търси пари!Обяснено беше,че сумата ,която може да се възстанови е 80 лв.,защото когато рекламираме фаровете в завода не получаваме НОВ КОМПЛЕКТ,който отново да изтъргуваме,както беше посочено в много постове.Полу4аваме отстъпка при следващо зареждане от Айфар,каквото обаче няма да има!След това клиентът трябваше да ни ги предостави,а ние да му преведем пари,но той не пожела да дойде лично(беше поканен),а приередложението за куриерска пратка.При изпращането е бил запитан недвусмислено от куриер дали ще застрахова пратката,но очевидно не се е стигнало до застраховка ,а единия фар дойде спукан(в кутиите фаровете не са били неподвижни)и преди да бъдат взети от куриерите проведохме разговор с клиента.Запознахме го със случилото се и предложихме да му върнем счупения фар ,за да се увери-той не пожела.ОТНОВО му бе предложено нов КОМПЛЕКТ фарове на Айфар,но се разбрахме за сума от 40 лв.ПОСЛЕДВАХА ОБИДНИ ИЗКАЗВАНИЯ В МНОГО ФОРУМИ!НИЕ ЖЕЛАЕМ ИЗВИНЕНИЕ ОТ КЛИЕНТА ,ЗАЩОТО ПОВЕДЕНИЕТО МУ ПРОТИВОРЕчИ НА ВСЯКАКВИ ДОБРИ НРАВИ!
Последна промяна от GTV на Пон 12 юни 2006 11:09, променено общо 1 път.
GTV написа:Не може да се взема позиция по този начин. На клиента е предложено да бъде обезщетен по различни начини,включително и нов продукт.Имахме и начална уговорка.Никъде в никои гаранционни условия на каквато и да е стока,на която и да е фирма не е поместена клаузата-връщане на сумата.Проявихме разбиране и част от сумата се покрива,но купувача,поради небрежност е върнал един от артикулите изцяло повреден-счупен
Единия артикул бил 'изцяло повреден', хиииитроу, недоказуемо, съмнително, но работи! Обаче има едни други работи.
Извинявам се за 'късното' включване, но думи от вида 'разбиране на клиента' някак висят съвсем във въздуха предвид законите в България. Подобен род амбулантна търговия минава меко казано в сферата на незаконните занимания. Вие издадохте ли някакъв финансов документ за платената Ви сума, ако е така, вероятно срещу тази сума следва да стои името на стоката. А тази стока дали отговаря на изискванията, които се налагат от предназначението и. С думи прости отговаря ли на стандарта и имате ли документ, който да регламентира това, 'щото ако няма такъв продажбата на такава стока е незаконно.
Налагате мнението, че закупената стока от Вас е 'дефектна' (предмет на случайна грешка на производителя, доставчика Ви, продавача - Вие или който и да било друг), което съвсем не е така. предлаганата от Вас стока НЕ МОЖЕ ДА ИЗПЪЛНЯВА СВОЕТО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ И ТОВА НЕ Е СЛЕДСТВИЕ НА ДЕФЕКТ, А ЛИПСА НА ОБЯВЕНИТЕ ОТ ВАС КАЧЕСТВА. Тогава илиза, че Вашия 'клиент' Ви е платил заради качества на нещо, което не е може да бъде използвано по предназначение. Остана единствено да се докаже, че Вие сте знаели за това преди да му го продадете.
Вариантите са два, и двата не категоризират 'продавача' като особено коректен, предвид законите в България:
1. Не сте знаели за това, че фаровете са калпави, ако бяхте направили задължителните (по закон) изпитания в лабораториите щяхте да знаете;
2. Установили сте, в следствие на задължителните изпитания, или по друг начин негодността на фаровете и сте ги продал, това е чиста проба измама, която също се наказва според законите в България;
Аз не съм юрист, но от километри се вижда, че връщането на мангизите и тяхното количество (включително и всички разходи по доставки и прочее) въобще не могат да бъдат въпрос, който да се разисква. Може да се разисква само начина, по който това да стане, преди да се заведе дело или след като делото приключи.
Разходите по доставките също, ако аз си поръчам един тон сладолед, а някой ми достави един тон лайна на клечки франко София, после ми се извини и ми каже, че партидата е 'дефектна' (дефекална), като ми предложи да му ги върна за моя сметка и почне да ме уверява, че за толко пари и т'ва е сладолед и 'ше прати нови 'лайна'. И накрая 'кат си поискам парите: 'Ооо извинявай, ама той куриера при доставката малко е похапнал от 'сладоледа', но ако си платиш имаме по-хубав 'сладолед'. Как мислите дали 'ше си 'зема от по-хубавия 'сладолед', а?
П.П. Колега raz0r, ако решиш да ги съдиш, ще ти помогна с к'вото мога. В проект е закон, според който 'клиента' ще може да връща стока до 2 години от момента на закупуването и.
Успех.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
еее колега , не искам да ставам адвокат на никого , ама то и другата страна може да каже : " какво ?! че как ще сме му продали нещо бе , я да покаже касовата белажка или фактурата па да видим! Нашите неща са само с ДДс и т.н .... " Ела после и докажи нещо в съда и където искаш......
А що се отнася за изискванията на стоката - хаха нали сме в Бг , всичко което пише на разните съпровождащи документи на турските стоки е нещо като мечтата на туриста - искаш да пиеш една студена бира, даже си я представяш ама няма!! Тези сертификати за качество и стандартизация биха добри в едно нещо - ако бяха на по мека хартия , напечатани с мастило което е безвредно и да са повече на брой - мечтата за всяка институция белязана с "две нули " 


- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
Мисля че темата трябва да се заключи!
Видяхме мненията и на двете страни и така може да се продължава със спора месеци.
Познавам raz0r и видях фаровете преди да ги изпрати, наистина са си рекламация и също така и двата бяха със здрави стъкла и стопени рефлектори.Познавам и други клиенти на въпросният господин GTV, които са си закупили друг вид фарове и са доволни все още от тях.
Безсмислено е да продължава спора, сигурен съм, че въпросният господин GTV ще върне цялата сума и всичко ще е ок
П.С. Само не разбирам едно нещо защо след като доста колеги от форума са си закупили такива фарове и то от други колеги в нашия форум, нямаха честта да пуснат тема в която да ни предупредят за тази марка и последствията от ползването им
Видяхме мненията и на двете страни и така може да се продължава със спора месеци.
Познавам raz0r и видях фаровете преди да ги изпрати, наистина са си рекламация и също така и двата бяха със здрави стъкла и стопени рефлектори.Познавам и други клиенти на въпросният господин GTV, които са си закупили друг вид фарове и са доволни все още от тях.
Безсмислено е да продължава спора, сигурен съм, че въпросният господин GTV ще върне цялата сума и всичко ще е ок

П.С. Само не разбирам едно нещо защо след като доста колеги от форума са си закупили такива фарове и то от други колеги в нашия форум, нямаха честта да пуснат тема в която да ни предупредят за тази марка и последствията от ползването им

Последна промяна от CellNet ™ на Пон 12 юни 2006 13:36, променено общо 1 път.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Emo написа:В проект е закон, според който 'клиента' ще може да връща стока до 2 години от момента на закупуването и.
Успех.
Колега, Закона за защита на потребителите не само отдавна вече не е в етап на проект, а и от 10.06.2006 вече е в сила и с неговото въвеждане се отменя Закона за защита на потребителите и правилата за търговия.
Според него, висящите съдебни производства се довършват по досегашния ред, но едно ново производство ще се разглежда по новия закон, който в конкретния случай е изцяло на страната на потребителя.
За да не копирам текстовете от закона тук, ще дам линк към него и няколко члена, които се отнасят за конкретното "недоразумение"
Закон за защита на потребителите
В случая се говори за "Договор за продажба от растояние", разгледан в Глава 4 Раздел II. По конкретно ви интересува чл.48, чл.54, чл.55, чл.61
Как би трябвало да се процедира при възникналия проблем със стоката е описано в Глава 5 Раздел II "Гаранция на потребителската стока". Обърнете внимание най-вече на чл.105 и чл.106 ал.4 чл.111, чл.112, чл.113, чл.114, чл.115 (където е упоменат срока от 2 год.).
Глава 5 Раздел III чл.122 и чл.123 споменават и правото на рекламация, независимо от предоставянето на търговска гаранция
За да бъда обективен и да не заемам ничия страна в спора, не мога да не обърна внимание и специално на чл. 114 ал.2, според който не може да се претендира за възстановяване на сумата, ако търговеца се съгласи да замени стоката с нова (или да я поправи, което в случая не ни интересува)
На кратко, фаровете трябва да се заменят с нови от същия вид, но ако търговеца си знае че не са читави и ще създадат същия проблем, то по-добре да върне парите за да му е мирна главата и да не се набутва с куриери.
Набутването с куриер си е за сметка на търговеца, според чл. 113 ал.3, където е упоменато че "Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й и не трябва да понася значителни загуби.
От същия този текст може да се съди и че проблема със счупването на единия фар при транспортирането му, си е проблем на продавача, тък като той би трябвало да иска застраховането му от куриер-а и да си заплати за транспорта и съответната застраховка, а не клиента.
Отделно от това, според чл.113 ал.4. "Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените в следствие на несъответствието вреди". В конкретния случай може да се претендира за допълнително заплащане от продавача на демонтаж,монтаж, регулиране на фаровете от квалифициран сервиз и евентуално нови крушки, ако при спичането на рефлекторите, монтираните крушки са били повредени.
И на края на този ферман бих искал да призова двете страни да се чуят отново и да се разберат приятелски, без да се стига до "Комисия за защита на потребителите", адвокати, съд и т.н.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
GTV написа:Очевидно на много хора им харесва да пускат антиреклама
Честно казано аз съм съгласен с това твърдение. Много е лесно да се омаскари някой. Самият колега Raz0r e написал следното:
raz0r написа:По едно време някой във форума беше писал, че ги предлага. Аз се обадих - човекът беше много отзивчив. Свали цената на 130. 8 лева доставка.
Впечатления:
Стълклени са (истинско стъкло). Човекът каза, че по-скъпите (с т.нар. angel eyes) не са със стъкло, а с някаква сплав.
Той (човекът) даде и гаранция, че ако рефлекторите се стопят, ще има подмяна. Склонен съм да му вярвам.
Не виждам защо доставчика трябва да поеме строшения фар при неправилното му транспортиране с куриер и доколкото мога да чета, никъде в уговорката между купувач и продавач, не е ставало на въпрос за връщане на пари, говори се за подмяна на стоката.
Sunny написа:От същия този текст може да се съди и че проблема със счупването на единия фар при транспортирането му, си е проблем на продавача, тък като той би трябвало да иска застраховането му от куриер-а и да си заплати за транспорта и съответната застраховка, а не клиента.
Тук немога да се съглася - купувача изпраща стоката на продавача за сметка на продавача - това е ОК, но

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Да - прав си, но въпроса е малко спорен:
1. Аз когато получавам по куриер ценна пратка изисквам застраховка, независимо за чия сметка ще е. (търговеца не е изискал)
2. Знаеш ли каква ще е съдбата на тези фарове? Заминават в кофата или в ъгъла на някой склад (имам много такива стоки в моя склад, а в централния на фирмата да не говорим) и изобщо на никой не му пука в какво състояние ще бъдат. Те така или иначе са брак и няма да подлежат на възстановяване.
3. При изградени договорни отношения между доставчика и търговеца, тези рекламации се извършват по телефона и тези фарове няма да стигнат до Турция (безсмислено е) така че изобщо няма значение на какво ще приличат и дали ще са в кашон или насипно в торбичка. Единствения вариант да стигнат до Турция е, ако този дефект е прецедент в историята на фирмата и производителя иска да види за какво иде реч.
Edit: За да не възникне въпроса, защо аджаба си мисля, че тези фарове няма да стигнат до производителя, ще отговоря предварително:
Начина за получаване на поръчаните части/стоки/ е или с транспорт на производителя или с транспортна фирма. Тъй като силно се съмнявам да се поръчват по един камион фарове или каквито и да е други стоки от търговеца, то значи се използва транспортна фирма и стоката се получава с "групаж", т.е. много пратки за различни фирми в един камион. От тук следва че няма как да изпратиш обратно рекламираните фарове, освен да ги пратиш по куриер.
Е на вас ще оставя да смятате колко би излязла пратката по куриер извън БГ и доколко тя е икономически оправдана за бракувана стока...
1. Аз когато получавам по куриер ценна пратка изисквам застраховка, независимо за чия сметка ще е. (търговеца не е изискал)
2. Знаеш ли каква ще е съдбата на тези фарове? Заминават в кофата или в ъгъла на някой склад (имам много такива стоки в моя склад, а в централния на фирмата да не говорим) и изобщо на никой не му пука в какво състояние ще бъдат. Те така или иначе са брак и няма да подлежат на възстановяване.
3. При изградени договорни отношения между доставчика и търговеца, тези рекламации се извършват по телефона и тези фарове няма да стигнат до Турция (безсмислено е) така че изобщо няма значение на какво ще приличат и дали ще са в кашон или насипно в торбичка. Единствения вариант да стигнат до Турция е, ако този дефект е прецедент в историята на фирмата и производителя иска да види за какво иде реч.
Edit: За да не възникне въпроса, защо аджаба си мисля, че тези фарове няма да стигнат до производителя, ще отговоря предварително:
Начина за получаване на поръчаните части/стоки/ е или с транспорт на производителя или с транспортна фирма. Тъй като силно се съмнявам да се поръчват по един камион фарове или каквито и да е други стоки от търговеца, то значи се използва транспортна фирма и стоката се получава с "групаж", т.е. много пратки за различни фирми в един камион. От тук следва че няма как да изпратиш обратно рекламираните фарове, освен да ги пратиш по куриер.
Е на вас ще оставя да смятате колко би излязла пратката по куриер извън БГ и доколко тя е икономически оправдана за бракувана стока...
juve написа: . . . хаха нали сме в Бг . . .
Така е, прав си колега, в България сме, но от кого зависи в България нещата да са читави, от нас, к'во е България, т'ва сме си ние. Ако сме 'склонни' на компромиси и 'секи' ни прави на нищо, то и България ще е . . . както и да е. Аз още си мисля, че България е следствие от нас, а не обратното, и ето затова:
заемам абсолютно твърдата позиция, че GTV не е прав и следва да компенсира в пълен размер всички разходи, направени от raz0r.
Постановки от вида: той каза, съгласи се, уговорихме се, производителя предвижда само една марка крушки, са абсолютно несъстоятелни, както и 'счупването' на единия фар при транспорта, защото са недоказуеми и предвид законите в България.
Ами я се замислете, ако не дай си Боже, на някой му се запали електрическата инсталация от калпавите 'фарове' и автомобила изгори, тогава кой 'ше е кривия, или около 3000-4000 кинта по-трудно се преглъщат от 130 (+транспорта). Ами ако в колата има човек, ами ако човека е дете. Тогава какво става?
Извинявайте, но не мога да се примирявам, достатъчно са ме шибали.
Успех на raz0r.
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Sunny добре го е написал. Не ми се влиза в подробности, но моят извод е, че за съжаление на нас потребителите в България, новият закон не е с нищо (почти) по-добър от стария, даже въвежда и някой нови неяснотии. А и съдебната практика в тази област почти никаква я няма, а там, където я има е твърде противоречива.
Не съм запознат в подробности с конкретния казус, но ако razOr счита, че са нарушени правата му на потребител, една жалба в КЗП на площад “Славейков” е наложителна. Не струва нищо на потребителя, но е възможно да излезе солена за търговеца. Подобна жалба може би няма да върне парите, но ще предизвика проверка при търговеца, проверката ще установи нарушения, нарушенията водят след себе си глоба за търговеца, а глобата може да представлява вече някакво морално удовлетворение за потребителя. След като материалното е трудно достижимо…
Защо съм сигурен, че ще има поне едно нарушение?
Ами защото търговците в България, които са ЧУВАЛИ за ЗЗП все още са малцинство, тези, които са го ЧЕЛИ са още по-малка част, а тези, които ИЗПЪЛНЯВАТ всички изисквания направо с лупа да ги търсиш. А сега в новия закон има и нови моменти, а голяма част от търговците може би все още не знаят, че е влязъл в сила.
Съществува не малка вероятност, въпросният търговец да нарушава и други закони в България, напр разпоредбите на глава трета на ЗДП и прилежащите и подзаконови нормативни актове, отнасящи се до пускане на пазара на нови системи и компоненти за МПС-та. Там например се казва, че пускането на пазара на такива компоненти може да стане само след одобряване на техния тип, за което пък се издава сертификат от ИА “АА” и т. нат.
musura, няколко закона в България изключват допускането до пазара на ОПАСНИ за хора, домашни животни, имущество и околна среда стоки. В подобни случаи каквито и предварителни уговорки между купувач и продавач да е имало, те НЯМАТ правна стойност.
Не съм запознат в подробности с конкретния казус, но ако razOr счита, че са нарушени правата му на потребител, една жалба в КЗП на площад “Славейков” е наложителна. Не струва нищо на потребителя, но е възможно да излезе солена за търговеца. Подобна жалба може би няма да върне парите, но ще предизвика проверка при търговеца, проверката ще установи нарушения, нарушенията водят след себе си глоба за търговеца, а глобата може да представлява вече някакво морално удовлетворение за потребителя. След като материалното е трудно достижимо…
Защо съм сигурен, че ще има поне едно нарушение?
Ами защото търговците в България, които са ЧУВАЛИ за ЗЗП все още са малцинство, тези, които са го ЧЕЛИ са още по-малка част, а тези, които ИЗПЪЛНЯВАТ всички изисквания направо с лупа да ги търсиш. А сега в новия закон има и нови моменти, а голяма част от търговците може би все още не знаят, че е влязъл в сила.
Съществува не малка вероятност, въпросният търговец да нарушава и други закони в България, напр разпоредбите на глава трета на ЗДП и прилежащите и подзаконови нормативни актове, отнасящи се до пускане на пазара на нови системи и компоненти за МПС-та. Там например се казва, че пускането на пазара на такива компоненти може да стане само след одобряване на техния тип, за което пък се издава сертификат от ИА “АА” и т. нат.
musura, няколко закона в България изключват допускането до пазара на ОПАСНИ за хора, домашни животни, имущество и околна среда стоки. В подобни случаи каквито и предварителни уговорки между купувач и продавач да е имало, те НЯМАТ правна стойност.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
stil написа:musura, няколко закона в България изключват допускането до пазара на ОПАСНИ за хора, домашни животни, имущество и околна среда стоки. В подобни случаи каквито и предварителни уговорки между купувач и продавач да е имало, те НЯМАТ правна стойност.
Тук съм съгласен с теб, но надали "стопяване на рефлектор" е нещо опасно, още повече, че не е спазено предписанието на производителя да се използват опеделен туп крушки

Всъщност не исках да споря и не защитавам никой от двамата

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
stil написа:...
Не мисля, че целта на темата е (или поне не би трябвало да бъде) да се злепоставя GTV в качеството си на търговец и да се вика КЗП, данъчни, митници, ..., да се вадят от 9 кладенеца вода, само и само да му се направи нещо мръсно.
Дори и да се стремиш на 100% да си изряден, винаги можеш да пропуснеш нещо.
Самото участие на GTV в темата, говори че той не е безразличен към проблема и съм сигурен че ще се постигне компромис от двете страни за изчистване на спора.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта