Да ви кажа право, престанах да ги мисля тези километри, защото наистина звучат налудничаво. Просто се надявам диагностиката да покаже, че колата си струва.
Междувременно рагледахме разни Полота от 96г до 99г. Доста се разочаровах - все си мислех, че трябва да изглеждат по-запазени(от вътре). От тази гледна точка разбирам защо повече ми препоръчвате да взема по-старичко за по-малко пари. Ако нямах като опция Полото от провинцията, много сериозно щях да се замисля дали да дам 7000лв за 99г, при положение, че тези, който видяхме бяха съвсем малко по-запазени от тези дето са 97г, и струват към 5500лв. Разбира се тук говоря само за фасона на колите, защото за другото има кой да гледа. Всъщност то е ясно, че съм тотален новобранец и въобще нямам представа кое е нормално за една толкова годишна кола, но не мога да преглътна, че ще платя 7хил. за кола, дето волана й е изтъркан (макар и от страната, която не виждам) и изглежда по-зле от този на сегашната ми 19-годишна кола. Та, може и да съм в дълбока заблуда, но за сега това е позицията ми.
Невероятно,но дали е факт-Поло'99 на 37000км!?Да го купя ли?
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Аз също не съм съгласен, че в Германия не се карат колите...Личен пример:
От работа до вкъщи - не повече от 1,5 км
От работа до лекции - 1 км
От вкъщи до лекции - пак 1,5 км
Сам по себе си примера е екстремен, защото има много малко хора, които могат да се похвалят с такова минимално разстояние, което трябва да изминат. Живея в сравнително малък град. И въпреки това на месец 600 и повече км не ми мърдат. Като прибавя разстоянието от вкъщи до детската градина - 5 км - се получава къщи-детска-работа-лекции-детска-къщи: 19 км. До магазина са ми 4 км 2 пъти на седмица. Какво излиза 19 по 5 дни плюс 2по4по2 са 111 км на седмица.
Едно ходене до познати са ми 300-400 км, да речем че го правя 4 пъти в годината. Кво стана:
52 по 111 плюс 4 по 400 са 7400 км на година.
Та колко трябва да карат тия дето правят по малко от това? Те или не излизат от вкъщи, или работят вкъщи...
Само да напомня: Работя на 1,5 км от вкъщи...
, имам минимум 7400 км на година (тука не смятам ходения до БГ и прочие глезотии)
Всеки сам да прецени дали за реални Х км за Y години...
От работа до вкъщи - не повече от 1,5 км
От работа до лекции - 1 км
От вкъщи до лекции - пак 1,5 км
Сам по себе си примера е екстремен, защото има много малко хора, които могат да се похвалят с такова минимално разстояние, което трябва да изминат. Живея в сравнително малък град. И въпреки това на месец 600 и повече км не ми мърдат. Като прибавя разстоянието от вкъщи до детската градина - 5 км - се получава къщи-детска-работа-лекции-детска-къщи: 19 км. До магазина са ми 4 км 2 пъти на седмица. Какво излиза 19 по 5 дни плюс 2по4по2 са 111 км на седмица.
Едно ходене до познати са ми 300-400 км, да речем че го правя 4 пъти в годината. Кво стана:
52 по 111 плюс 4 по 400 са 7400 км на година.
Та колко трябва да карат тия дето правят по малко от това? Те или не излизат от вкъщи, или работят вкъщи...
Само да напомня: Работя на 1,5 км от вкъщи...

Всеки сам да прецени дали за реални Х км за Y години...
- batesecko
- Мнения: 170
- Регистриран на: Пет 17 ное 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В Европа нормален годишен пробег за автомобил е 40-60000 км. – следва да се замислим над пробега на автомобилите на 7-10 год. Аз лично съм изминал от май месец насам 20000 км. А от опит знам че кола от каране не се плаши, напротив. Плаши се и от немарлив и стиснат стопанин. Много важно поне за мен е като влезнеш в една кола да мирише добре – не на чисто, а на ПОЧИСТВАНО, т.е. да остави впечатление че е била обгрижвана. За това смятам че въпросния автомобил дори и да е на 237000 той все има шанс да си е ОК.
Както казах, за техническото състояние на колата не преценям аз и със сигурност няма да се откажа от някой автомобил в отлично техн.състояние, само защото е поизносен отвътре (особено ако няма друга алтернатива) - просто няма да е от тези, дето са по 7000лв.
Що се отнася до "ех, жени, гледате само фасона на колата и годините..." - ако това беше така, последната кола, която ще искам е VW. Не може да се отрече, че ако говорим за дизайн-това са едни от най-дървените и доста грознички автомобили. За тези пари може да се купи много по-красива и нова кола (от същия клас).
Специално за моделите, към които се насочих - почти всички Полота с по-големите от 1.0 двигатели са оборудвани с едни и същи екстри(чки) -дали ще е 96 или 99г.- все едно - повечето са изпълнение "комфорт". Така, че с това за екстрите също не съм съгласна. Така или инче и 96г. да взема - все ги има.
-----
Предполагам, че автомобила е внос от Италия, защото в таблицата с окомплектовката има ето този код - OSK - " labels/plates in Italian" - поне това е сигурно - няма да напишат всичко на италиански, ако не се продава там.
Що се отнася до "ех, жени, гледате само фасона на колата и годините..." - ако това беше така, последната кола, която ще искам е VW. Не може да се отрече, че ако говорим за дизайн-това са едни от най-дървените и доста грознички автомобили. За тези пари може да се купи много по-красива и нова кола (от същия клас).
Специално за моделите, към които се насочих - почти всички Полота с по-големите от 1.0 двигатели са оборудвани с едни и същи екстри(чки) -дали ще е 96 или 99г.- все едно - повечето са изпълнение "комфорт". Така, че с това за екстрите също не съм съгласна. Така или инче и 96г. да взема - все ги има.
-----
Предполагам, че автомобила е внос от Италия, защото в таблицата с окомплектовката има ето този код - OSK - " labels/plates in Italian" - поне това е сигурно - няма да напишат всичко на италиански, ако не се продава там.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ChampioN написа:Ех, жени, гледате само фасона на колата и годините. Гарантирам ти, 4е колкото по ново и с пове4е екстри 6те даде6 маса пари zа ремонти, а парите zа едно претапициране 6те ти се видят песен в сравнение с това
Баце това беше малко нетолерантно изказване...мисля че момичето си е направило труда да влезне в нещата и определено мисли много правилно .
Е, момчета и момичета - притежателите на VW се увеличиха с още един ! Купих го това очарователно Поло и аз и цялото ми семейство сме много щастливи и доволни!
Тук гледахме толкова много такива Полота и нещо все не ги харесвахме - та накрая започнахме да се чудим дали не сме сбъркали с марката или модела. И като се прибрахме за Коледа отидохме да го видим. Още докато го изкарваше от гаража човека си викам-"Я, колко добре му седи този цвят на моето Поло!" А като се качих и го покарах просто беше очевидно, че тази кола чакаше точно аз да я купя. Затова почнах да си мисля, че не ние избираме колите си , а те нас
Сега по същество: според мен и много други спецове дето я гледаха километрите са реални. Салонът е новичък - единственото място по което си личи, че все пак е карана колата, е леко поизносена или зацапана тапицерия на двете предни врати - там където си подпира лакътя човек докато кара или се вози.
Естесвено малкото километри не са случайност (както предположиха накои от вас) - колата е удряна челно. В интерес на истината никой не го беше видял - но на мен мира не ми даваше, че емблемата отпред беше олющена и предният капак се разминаваше с калника с 1-2мм. Освен това докато чакахме пред сервиза видях и малък процеп 2-3см в десния край на гумената лента, която е между предното стъкло и капака. След това вече забелязах и леко изкривяване на отражението в малка зона отпред на капака. Оставаше да разбера колко сериозен е бил ударът. Предната решетка се беше отпечатала в радиатора, а от вътрешната страна имаше малък отпечатък като полумесец от основата на перката. Другата поразия е върху капака - явно е бил сгънат и така се е врязал в гумената лента. Решихме, че ако има нещо по-сериозно ще излезе при диагностиката. По двигателят и другите чарколяци нямаше следи - т.е. най-вероятно ударът е бил с много ниска скорост. Диагностиката не показа абсолютно нищо по окачването - всичко си беше 6+. Компютърът изплю две грешки, за които от сервиза казаха, че са от газовата уредба и това беше. Освен това въздушните възглавници не са били активирани. Хич не се почудихме и за Нова година си направихме чуден подарък! Но докато не я доведох тук да я види моят автомонтьор все си бях на тръни. Той ми свали газовата уредба(така, че сега продавам новичка газова ), изчисти грешките, смени всички ремъци масла и филтри и това е. Всичко останало е ОК.
Разбира се боята е сложена много некадърно - язък, че самата боя е доста скъпа-така че лятото ще си я боядисам с кеф.
Другото, дето не е наред е бензиномера - показва наобратно. Кофти е, защото се оказа, че някой отворко е пресвързвал некадърно кабелите след резервоара и нещо май е окъсил та проблема е в таблото. Но засега ще го оставим така, докато не се намери някой, дето да знае какво да ръчка по интегралната схема на таблото.
Колата като поведение много ни допада - има прекрасно твърдо окачване, пъргава - много добре ускорява и спира, на високите скорости като Пасата "залепва" за пътя и създава страхотно усещане за стабилност. От предишния собственик наследих две доста добри и яки задни тонколони, а аз си сложих още две на вратите (щото някой беше свил оригиналните), така че сега добре подскача като дам "волумето на МАХ"
. Така - значи освен преглед, застраховка (дето ми изяде главата), прехвърляне, регистрация, смяна на консумативи и две колони и радио - за друго разходи за сега не се наложиха . Дано и после да не се налага!
Не знам на вас как ви звучи, но на мен ми звучи като един прекрасен автомобил. Междудругото цвета е някаква златна перла - леко оранжевее- и много й отива. Така че, ако видите Поло в цвят "златна перла" и с една много циганска "туннинг" лепенка "Power Fuel" на капачката за гориво да знаете, че е моето!
Още веднъж благодаря на всички за полезните мнения, но както бяха казали някой от вас - като ти легне на сърцето колата -ако ще на питка да е била пак ще я искаш!
Тук гледахме толкова много такива Полота и нещо все не ги харесвахме - та накрая започнахме да се чудим дали не сме сбъркали с марката или модела. И като се прибрахме за Коледа отидохме да го видим. Още докато го изкарваше от гаража човека си викам-"Я, колко добре му седи този цвят на моето Поло!" А като се качих и го покарах просто беше очевидно, че тази кола чакаше точно аз да я купя. Затова почнах да си мисля, че не ние избираме колите си , а те нас

Сега по същество: според мен и много други спецове дето я гледаха километрите са реални. Салонът е новичък - единственото място по което си личи, че все пак е карана колата, е леко поизносена или зацапана тапицерия на двете предни врати - там където си подпира лакътя човек докато кара или се вози.
Естесвено малкото километри не са случайност (както предположиха накои от вас) - колата е удряна челно. В интерес на истината никой не го беше видял - но на мен мира не ми даваше, че емблемата отпред беше олющена и предният капак се разминаваше с калника с 1-2мм. Освен това докато чакахме пред сервиза видях и малък процеп 2-3см в десния край на гумената лента, която е между предното стъкло и капака. След това вече забелязах и леко изкривяване на отражението в малка зона отпред на капака. Оставаше да разбера колко сериозен е бил ударът. Предната решетка се беше отпечатала в радиатора, а от вътрешната страна имаше малък отпечатък като полумесец от основата на перката. Другата поразия е върху капака - явно е бил сгънат и така се е врязал в гумената лента. Решихме, че ако има нещо по-сериозно ще излезе при диагностиката. По двигателят и другите чарколяци нямаше следи - т.е. най-вероятно ударът е бил с много ниска скорост. Диагностиката не показа абсолютно нищо по окачването - всичко си беше 6+. Компютърът изплю две грешки, за които от сервиза казаха, че са от газовата уредба и това беше. Освен това въздушните възглавници не са били активирани. Хич не се почудихме и за Нова година си направихме чуден подарък! Но докато не я доведох тук да я види моят автомонтьор все си бях на тръни. Той ми свали газовата уредба(така, че сега продавам новичка газова ), изчисти грешките, смени всички ремъци масла и филтри и това е. Всичко останало е ОК.
Разбира се боята е сложена много некадърно - язък, че самата боя е доста скъпа-така че лятото ще си я боядисам с кеф.
Другото, дето не е наред е бензиномера - показва наобратно. Кофти е, защото се оказа, че някой отворко е пресвързвал некадърно кабелите след резервоара и нещо май е окъсил та проблема е в таблото. Но засега ще го оставим така, докато не се намери някой, дето да знае какво да ръчка по интегралната схема на таблото.
Колата като поведение много ни допада - има прекрасно твърдо окачване, пъргава - много добре ускорява и спира, на високите скорости като Пасата "залепва" за пътя и създава страхотно усещане за стабилност. От предишния собственик наследих две доста добри и яки задни тонколони, а аз си сложих още две на вратите (щото някой беше свил оригиналните), така че сега добре подскача като дам "волумето на МАХ"

Не знам на вас как ви звучи, но на мен ми звучи като един прекрасен автомобил. Междудругото цвета е някаква златна перла - леко оранжевее- и много й отива. Така че, ако видите Поло в цвят "златна перла" и с една много циганска "туннинг" лепенка "Power Fuel" на капачката за гориво да знаете, че е моето!
Още веднъж благодаря на всички за полезните мнения, но както бяха казали някой от вас - като ти легне на сърцето колата -ако ще на питка да е била пак ще я искаш!

Последна промяна от green на Сря 10 яну 2007 12:43, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта