Да се похваля с новата придобивка - снимки!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
При добър чип не би трябвало да имаш проблеми-освен ако не я ръчкаш яко ама то тогава и без чип да е ще си отиде.Понякога даже с чипа колата върви по-добре защото обира грешките натрупани с годините/дебитомери,клапани и т.н./.Лошото в случея е че колата няма да ти стане като заводске ПД 115 щото както спомена колегата моторите въобще не са едни и същи/въпреки че на първо четене са еднакви/.Въпроса по скоро е дали си струва занимаването-особенно за дизелова кола.На твое място бих отишал да ми направят центровки и т.н. който са се изгубили с времето-също провери дебитомера за отклонения щото твоя мисля е 150-200 лв. и ако дава 10ина и повече процента/а няма как да не дава някво отклонение/ ще осетиш доста разлика.
dobrinb написа:SLO написа:...гаранция за ремъците 60к. км....
Не трябва ли да е за 90к км?В книжката и в литературата, дето колегата gr_kanev ми прати е записано, че ангренаж се сменя на 90к. км при помпа дюза двигател.
При мен така седат нещата,първа смяна на 92000км. правена в Германия,аз я правих втората на 155000км. в Юнитрейд и в книшката ми писаха следваща смяна на215000км.И до тогава ми е гаранцията на всичките ремъци,ролки и оптегачи.Иначе четох и аз че се прави на 90к. ма всеки ми препоръчва на мах. 60к да ги сменям.Недайси боже да изпраска нещо,е тогава си е..ло майката!
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
при PD ремъка се сменя на 60 000, оставете тези глупости на 90 или на 200к, звънни в сервиза, кажи номера на шасито и питай на колко се смена ангренажа, за разлика от 110-то коня тези по-новите мотори нямат защита. Давам пример, аз също не вярвах, че се сменя на 60к, както и да е хвана ме шубето и реших на 77к да го сменя. Отварят ми предницата и какво виждаме: ремъка целя е напукан, в ролките нямаше проблем, газовия обтегач малко е изтървал
та за това, за да ти е мирна главата си го смени сега, да знаеш, че си го сменил! нищо че ти казват, че е облужена

dobrinb написа:Ами все пак не ме вълнуват толкова конските сили /15/, колкото въртящия момент - 45, ако стане 285, и 70 ако стане 310 Нм. Дори в първия случай разликата не е малка.
Аз на голфа от 235Nm го направих 290 и....малееей

-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта