Achim Lauritzen написа:И дизела има свещи(подгревни) които също се сменят,като цяло поддръжката на ТДИ не е от най евтините-ремъци(по скъпи),масло(задължително пълна синтетика),не дай си боже да стане нещо по турбината или помпата.Съединителя и скоростната кутия също са доста натоварени заради високия въртящ момент.Пък и нафтата вече не е 1,20.
Ми той човека като си земе нова бензинка да не мислиш че Приста М 10 Д ще налива

.Дизела си върви спокойно и с 15В40.Ремъци+.... тъй нататъка много зависи къде ще сменяш и кво ще сменяш така че нещата са наравно.Дизела има един основне проблем в цената -един ден като стигнеш до основен ремонт е 2 пъти по-скъп заради буталата/отделен е въпроса че не на всеки ремонт се сменят бутала

/-ама дотогава я камилата я камиларя.Също те грози и смърт на турбината - ама ако земеш 1.8 Т те грози същото

- и ако гледаш като копуваш не те грлози след 5к километри .За помпата пък съвсем не ми се коментира щото ако погледнеш всички коли след 95та са с пълен инжекцион дето д помпата пак са 1 на 1
