Смяна на алтернатор - от 110 на 100 ампера?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Смяна на алтернатор - от 110 на 100 ампера?

Мнениеот The Red Guy » Съб 19 юли 2008 12:04


Имам проблем с алтеранатора - има една ос в ротора, която по необясними причини се преебава, а си намерих нов алтернатор - пак Хитачи с 6 месеца гаранция на 100 лв - на 100 ампера, за моя модел го дават 100 без клима, 110 с клима. Този, който е 110 го има само в дилър на опел и струва 1300 лв. Ако сложа по-малкия кво може да стане? Досега мненията, които съм събрал, е , че нищо няма да стане. Мерси на отзовалите се!




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 19 юли 2008 12:12


Би трябвало да няма проблем. Най-много да караш без климатик.
За да намалиш общата консумация - слагай ксенон , диодни габарити/предни, задни, номер/ , без туба в багажника - така се икономисва някой ват /съответно Амперчета/ .най-голяма е икономията от фаровете.
Ама 1300 лв не се дават току така - ами и , ако новият от 1300 лв изкара толкова колкото сегашния ???

Ротора има само 1 ос . Дай -малко по -подробно какъв е дефекта със остта. Само ротор не може ли да намериш?


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 19 юли 2008 12:16


Остта се износва без причина - сменяха ми демферната шайба на алтерантора и после остта се прееба, два пъти поръчваха нова по 200 лв, която аз не платих, щото ремонтът беше гаранционен, изкара още 30 к км и сега пак нещо се ебе, вчера за минутка ми светна акумулаторът на таблото и нещо леко изскърца от алтернатора. Роторът струва около 250 лв. Тоя алтернарнатор не знам за кво е на такава цена - в магазин с части на опел е, хитачи, уж истински и с гаранция.


los_tigros

Мнениеот los_tigros » Съб 19 юли 2008 16:11


Между 110 и 100 ампера няма как да усетиш разлика.Не мисля че имаш подобна консумация в колата която да използва пълните възможности на алтернатора.Аз с цялата моя музика съм с динамо 180А и мисля че ми стига засега.Ти не мисля че ще успееш да изхарчиш токът,който произвеждаш.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пон 21 юли 2008 21:21


Някой друг да се включи :roll: :?:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 22 юли 2008 7:34


Максималният изходен ток на динамогенератора е доста преизчислена, включително и с екстри които може би нямаш на твоята кола. Слагай без да се замисляш.Обаче помисли защо се еба...ва остта, смърт без причина няма. Само за инфо , големи консуматори за които се сещам в момента:
Вентилатора на парното, Вентилаторите на радиатора, машинките Ел стъклата. Климатика наистина е голям консуматор тъй като активира двата вентилатора отпред+ този в купето, но съм сигурен, че проблем няма да има. В най-лошият случай ще прехвърлиш диодният блок ако размерите му позволяват.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 22 юли 2008 8:03


За да ти се преебава оста имаш някакъв друг проблем. По-добе огледайте хубаво нещата, защото ще прее*еш и новия алтернатор.

При мен имаше проблем със конзолата, която държи алтернатора и компресора на климатика - беше се изместила по някаква причина (една шпилка беше изтървала) и от там правех ремонти на алтернатора през 2 месеца, а и на водната помпа, че и тя беше вързана на същите ремъци... на третата смяна на водна помпа смених майстора и следващия, за мой късмет, откри истинската причина и от там ми спряха дертовете ;)


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 22 юли 2008 18:11


musura написа:За да ти се преебава оста имаш някакъв друг проблем. По-добе огледайте хубаво нещата, защото ще прее*еш и новия алтернатор.

При мен имаше проблем със конзолата, която държи алтернатора и компресора на климатика - беше се изместила по някаква причина (една шпилка беше изтървала) и от там правех ремонти на алтернатора през 2 месеца, а и на водната помпа, че и тя беше вързана на същите ремъци... на третата смяна на водна помпа смених майстора и следващия, за мой късмет, откри истинската причина и от там ми спряха дертовете ;)


Много точен отговор! :да: Прегледай, дали всички шайби са на място и са прави. Също така е много важно да НЕ СЕ претяга ремъка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 23 юли 2008 19:24


за диоден блок ако те срещне баба Меца свиркай има доставчик ..
Ако шайбите не са съостни ремъка ще се яде бързо. Ама еба ти виетнамската ос да се яде толкова бързо. Кофти материал.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 юли 2008 22:59


10 Ампера не са проблем!


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 24 юли 2008 8:09


Tinko написа:10 Ампера не са проблем!


Достатъчно количество да спре сърцето на човешки организъм е 0.300 АМП ( дори ако не е по малко ).
10 АМП си е сериозна цифра.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 24 юли 2008 8:19


Adnan написа:
Tinko написа:10 Ампера не са проблем!


Достатъчно количество да спре сърцето на човешки организъм е 0.300 АМП ( дори ако не е по малко ).
10 АМП си е сериозна цифра.

И да, и не ! Този ток, който си посочил, за да спре човешкото сърце, се отнася за случая, когато директно преминава през него. Иначе 10 ампера на фона на 100 (110) са около 10%.
Не мисля че ще има проблем ако се сложи по-маломощния генератор (стига наистина да е по-здрав, а не проблема да е другаде).


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 юли 2008 8:24


Adnan написа:
Tinko написа:10 Ампера не са проблем!


Достатъчно количество да спре сърцето на човешки организъм е 0.300 АМП ( дори ако не е по малко ).
10 АМП си е сериозна цифра.


10 x 12 = 120w консумация. Две крушки за фар. Климатика незнам колко харчи, но ме съмнява да е много. Винаги остават бая ампери за зарядка към акумолатора..... И усилвател ще върже колегата и него ще го храни! ;) Иначе 10А не са малко прав си! :roll:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 24 юли 2008 8:31


По темата :
Ако алтернатора не смогне да захранва всичкото ток по колата нали ще почне да дърпа от акуто.
Като се спре прекалената консумация ще си продължи зареждането.

П.С. : 10 Амп. го имах предвид, когато консумацията стане свръх, тогава ще се усети.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 юли 2008 8:55


Adnan написа:По темата :
Ако алтернатора не смогне да захранва всичкото ток по колата нали ще почне да дърпа от акуто.
Като се спре прекалената консумация ще си продължи зареждането.

П.С. : 10 Амп. го имах предвид, когато консумацията стане свръх, тогава ще се усети.


Така е, закачи едни ампер клещи на + на акумолатора и после на алтернатора пак на +са. пусни всичко на макс да видиш колко ток дърпа. :wink:

ПС.
+ Перка на радиатора за охлаждане на охладителната течност!

Последна промяна от Tinko на Сря 30 юли 2008 8:34, променено общо 1 път.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта