Смяна на алтернатор - от 110 на 100 ампера?
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Смяна на алтернатор - от 110 на 100 ампера?
Имам проблем с алтеранатора - има една ос в ротора, която по необясними причини се преебава, а си намерих нов алтернатор - пак Хитачи с 6 месеца гаранция на 100 лв - на 100 ампера, за моя модел го дават 100 без клима, 110 с клима. Този, който е 110 го има само в дилър на опел и струва 1300 лв. Ако сложа по-малкия кво може да стане? Досега мненията, които съм събрал, е , че нищо няма да стане. Мерси на отзовалите се!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Би трябвало да няма проблем. Най-много да караш без климатик.
За да намалиш общата консумация - слагай ксенон , диодни габарити/предни, задни, номер/ , без туба в багажника - така се икономисва някой ват /съответно Амперчета/ .най-голяма е икономията от фаровете.
Ама 1300 лв не се дават току така - ами и , ако новият от 1300 лв изкара толкова колкото сегашния ???
Ротора има само 1 ос . Дай -малко по -подробно какъв е дефекта със остта. Само ротор не може ли да намериш?
За да намалиш общата консумация - слагай ксенон , диодни габарити/предни, задни, номер/ , без туба в багажника - така се икономисва някой ват /съответно Амперчета/ .най-голяма е икономията от фаровете.
Ама 1300 лв не се дават току така - ами и , ако новият от 1300 лв изкара толкова колкото сегашния ???
Ротора има само 1 ос . Дай -малко по -подробно какъв е дефекта със остта. Само ротор не може ли да намериш?
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Остта се износва без причина - сменяха ми демферната шайба на алтерантора и после остта се прееба, два пъти поръчваха нова по 200 лв, която аз не платих, щото ремонтът беше гаранционен, изкара още 30 к км и сега пак нещо се ебе, вчера за минутка ми светна акумулаторът на таблото и нещо леко изскърца от алтернатора. Роторът струва около 250 лв. Тоя алтернарнатор не знам за кво е на такава цена - в магазин с части на опел е, хитачи, уж истински и с гаранция.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Максималният изходен ток на динамогенератора е доста преизчислена, включително и с екстри които може би нямаш на твоята кола. Слагай без да се замисляш.Обаче помисли защо се еба...ва остта, смърт без причина няма. Само за инфо , големи консуматори за които се сещам в момента:
Вентилатора на парното, Вентилаторите на радиатора, машинките Ел стъклата. Климатика наистина е голям консуматор тъй като активира двата вентилатора отпред+ този в купето, но съм сигурен, че проблем няма да има. В най-лошият случай ще прехвърлиш диодният блок ако размерите му позволяват.
Вентилатора на парното, Вентилаторите на радиатора, машинките Ел стъклата. Климатика наистина е голям консуматор тъй като активира двата вентилатора отпред+ този в купето, но съм сигурен, че проблем няма да има. В най-лошият случай ще прехвърлиш диодният блок ако размерите му позволяват.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
За да ти се преебава оста имаш някакъв друг проблем. По-добе огледайте хубаво нещата, защото ще прее*еш и новия алтернатор.
При мен имаше проблем със конзолата, която държи алтернатора и компресора на климатика - беше се изместила по някаква причина (една шпилка беше изтървала) и от там правех ремонти на алтернатора през 2 месеца, а и на водната помпа, че и тя беше вързана на същите ремъци... на третата смяна на водна помпа смених майстора и следващия, за мой късмет, откри истинската причина и от там ми спряха дертовете
При мен имаше проблем със конзолата, която държи алтернатора и компресора на климатика - беше се изместила по някаква причина (една шпилка беше изтървала) и от там правех ремонти на алтернатора през 2 месеца, а и на водната помпа, че и тя беше вързана на същите ремъци... на третата смяна на водна помпа смених майстора и следващия, за мой късмет, откри истинската причина и от там ми спряха дертовете

- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
musura написа:За да ти се преебава оста имаш някакъв друг проблем. По-добе огледайте хубаво нещата, защото ще прее*еш и новия алтернатор.
При мен имаше проблем със конзолата, която държи алтернатора и компресора на климатика - беше се изместила по някаква причина (една шпилка беше изтървала) и от там правех ремонти на алтернатора през 2 месеца, а и на водната помпа, че и тя беше вързана на същите ремъци... на третата смяна на водна помпа смених майстора и следващия, за мой късмет, откри истинската причина и от там ми спряха дертовете
Много точен отговор!

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Adnan написа:Tinko написа:10 Ампера не са проблем!
Достатъчно количество да спре сърцето на човешки организъм е 0.300 АМП ( дори ако не е по малко ).
10 АМП си е сериозна цифра.
И да, и не ! Този ток, който си посочил, за да спре човешкото сърце, се отнася за случая, когато директно преминава през него. Иначе 10 ампера на фона на 100 (110) са около 10%.
Не мисля че ще има проблем ако се сложи по-маломощния генератор (стига наистина да е по-здрав, а не проблема да е другаде).
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Adnan написа:Tinko написа:10 Ампера не са проблем!
Достатъчно количество да спре сърцето на човешки организъм е 0.300 АМП ( дори ако не е по малко ).
10 АМП си е сериозна цифра.
10 x 12 = 120w консумация. Две крушки за фар. Климатика незнам колко харчи, но ме съмнява да е много. Винаги остават бая ампери за зарядка към акумолатора..... И усилвател ще върже колегата и него ще го храни!


- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Adnan написа:По темата :
Ако алтернатора не смогне да захранва всичкото ток по колата нали ще почне да дърпа от акуто.
Като се спре прекалената консумация ще си продължи зареждането.
П.С. : 10 Амп. го имах предвид, когато консумацията стане свръх, тогава ще се усети.
Така е, закачи едни ампер клещи на + на акумолатора и после на алтернатора пак на +са. пусни всичко на макс да видиш колко ток дърпа.

ПС.
+ Перка на радиатора за охлаждане на охладителната течност!
Последна промяна от Tinko на Сря 30 юли 2008 8:34, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта