Как се замерва компресия на двигател?
Как се замерва компресия на двигател?
Утре един приятел ще оглежда една бензинова Бора ( 2.0i ) и ако му хареса ще я купи. По предварителни уговорки, собственика на колата е съгласен да се измери компресията на двигателя. Моя човек за да спести някой лев е решил сам да замери компресията. Намерил е манометър но не е сигурен как точно трябва да се измери. Дали с напълно развити свещи и натиснат докрай педал на газта или с развити свещи и не натиснат педал на газта, като и в двата варианта колата трябва да е нормално загряла.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Аз на времето си имах ладичка 1600 и веднъж си рекъх ква и е аджеба компресията
Мери ми я специалист та отвърта ми той свещите (къде подава искрата) зачеква уреда и ми вика да върта САМО на стартер БЕЗ да паля Бая компресия извади тогава.......... Но тва при ладата ся не знам за VW но би трябвало да е същото все пак е бензинов двигател
Дано съм бил полезен
Успех!!



Последна промяна от snupeca на Вто 22 юли 2008 20:53, променено общо 1 път.
- sastezatelya
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Smoke написа:от къде мога да си купя такова нещо за замерване на компресията и какви пари
търсачката каза:vaskoto1 написа:компресия се мери на топъл мотор с напълно отворен дросел.

Съгласен съм, но още като е студен е хубаво поне малко да се отхлабят свещите, съвсем леко! Ако се отхлабят повече може да почне да кюфка от резбата, за това трябва да се внимава!

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Tinko написа:BuGmaN написа:Измерва се при загрял около 60' (5-10мин работа) двигател и натиснат педал на газта, развива се свещ - завива се манометър...
Да де ама не е много хубаво да се свалят свещите на загрял мотор!
Прав си ама понякога се налага....и за да няма проблеми(сиреч да развалиш резбата)още като навиваш свещта е хубаво по резбата да се натърка с графит(или гъста графитна грес...не тая дето е за карета а тази кято се използва в електропреносната мрежа...с много графит в нея)).....тогава и на топъл ДВГ нямаш проблем с развиването...
Истинска компресия се гледа на студен мотор сутрин и се варти само на стартер без гас, с изваден кабел на бобината щото примерно ако има компресия 9 то ако е работил мотора и е качил масло винаги щи покаже поне 10 или 11 -така че на студен мотор и неомаслени цилиндри. Тук малко корекция това незнам кой ви го е казал в по горните коментари но така се продава кола.
Последна промяна от maznia на Нед 27 юли 2008 15:08, променено общо 1 път.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
maznia написа:Истинска компресия се гледа на студен мотор сутрин и се варти само на стартер без гас, с изваден кабел на бобината щото примерно ако има компресия 9 то ако е работил мотора и е качил масло винаги щи покаже поне 10 или 11 -така че на студен мотор и неомаслени цилиндри, това незнам кой ви го е казал по горе но така се продава кола.
Колега говориш глупости! Точно тогава показва повече защото маслото студено и гъсто и уплатнява повече между сегмента и буталото! Ще ти дам пример с кола която я запалиш на студено и върви повече, основната причина е това! Компресията на мотора се мерви, в същото състояние в което работи нормално загрял!
Добре ве разбирко ти си правия, тогава кажи ми защо се оставя хлабина на сегмента в милиметри между двата му края и дали наистина кат се позатопли мотора не свива по добре и защо използваме примеси за охлаждане на мотора за по добра тяга и що кат загрее не варви колата толкос колкото като е по студена -пиииитам те аз и отговор нещааааа
П. П. истинска компресия се мери на студен мотор непален на отворен дросел-а ако колата е за продан на топал или не бях изразителен. И я ми кажи колко масло щи качи на въртел на стартер че да умасли цилиндрите, ти коли ремонтирал ли си или само детски велосипеди .
П. П. истинска компресия се мери на студен мотор непален на отворен дросел-а ако колата е за продан на топал или не бях изразителен. И я ми кажи колко масло щи качи на въртел на стартер че да умасли цилиндрите, ти коли ремонтирал ли си или само детски велосипеди .
Последна промяна от maznia на Нед 27 юли 2008 15:18, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта