Как се замерва компресия на двигател?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Как се замерва компресия на двигател?

Мнениеот DAXC » Вто 22 юли 2008 20:11


Утре един приятел ще оглежда една бензинова Бора ( 2.0i ) и ако му хареса ще я купи. По предварителни уговорки, собственика на колата е съгласен да се измери компресията на двигателя. Моя човек за да спести някой лев е решил сам да замери компресията. Намерил е манометър но не е сигурен как точно трябва да се измери. Дали с напълно развити свещи и натиснат докрай педал на газта или с развити свещи и не натиснат педал на газта, като и в двата варианта колата трябва да е нормално загряла.




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 22 юли 2008 20:17


зна4и махате свещите и от там и в 4 те цилиндъра се поставя и после мисля беше на контакт се даваше и гаста до долу поне моята така я мери един приятел, ако нещо съм пропуснал колегите ще допълнят :wink:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 22 юли 2008 20:46


Аз на времето си имах ладичка 1600 и веднъж си рекъх ква и е аджеба компресията :twisted: Мери ми я специалист та отвърта ми той свещите (къде подава искрата) зачеква уреда и ми вика да върта САМО на стартер БЕЗ да паля Бая компресия извади тогава.......... Но тва при ладата ся не знам за VW но би трябвало да е същото все пак е бензинов двигател : vw fen Дано съм бил полезен :beer Успех!!

Последна промяна от snupeca на Вто 22 юли 2008 20:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 22 юли 2008 20:51


Сваля едната свещ, навива манометъра, откачате бобината (за да не запали), падала на газта натиснат до край и върти стартера около 5 сек.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 22 юли 2008 21:54


brabus написа:Сваля едната свещ, навива манометъра, откачате бобината (за да не запали), падала на газта натиснат до край и върти стартера около 5 сек.


И аз така знам имаше някаде тема по тоя въпрос! :wink:


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Вто 22 юли 2008 22:20


Аз ги мера с компресомер.Махаш свещите слага се компресомер на всеки цилиндър (поотделно) и въртиш.Това е като цяло :wink: Успех в пукупката :wink: :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 23 юли 2008 10:07


Измерва се при загрял около 60' (5-10мин работа) двигател и натиснат педал на газта, развива се свещ - завива се манометър... :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 юли 2008 10:12


BuGmaN написа:Измерва се при загрял около 60' (5-10мин работа) двигател и натиснат педал на газта, развива се свещ - завива се манометър... :wink:


Да де ама не е много хубаво да се свалят свещите на загрял мотор! :roll:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 24 юли 2008 6:29


от къде мога да си купя такова нещо за замерване на компресията и какви пари :roll:
търсачката каза:
vaskoto1 написа:компресия се мери на топъл мотор с напълно отворен дросел.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 юли 2008 9:00


Smoke написа:от къде мога да си купя такова нещо за замерване на компресията и какви пари :roll:
търсачката каза:
vaskoto1 написа:компресия се мери на топъл мотор с напълно отворен дросел.
: vw fen

Съгласен съм, но още като е студен е хубаво поне малко да се отхлабят свещите, съвсем леко! Ако се отхлабят повече може да почне да кюфка от резбата, за това трябва да се внимава! :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 25 юли 2008 9:02


Tinko написа:
BuGmaN написа:Измерва се при загрял около 60' (5-10мин работа) двигател и натиснат педал на газта, развива се свещ - завива се манометър... :wink:


Да де ама не е много хубаво да се свалят свещите на загрял мотор! :roll:

Прав си ама понякога се налага....и за да няма проблеми(сиреч да развалиш резбата)още като навиваш свещта е хубаво по резбата да се натърка с графит(или гъста графитна грес...не тая дето е за карета а тази кято се използва в електропреносната мрежа...с много графит в нея)).....тогава и на топъл ДВГ нямаш проблем с развиването...


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 26 юли 2008 1:48


Истинска компресия се гледа на студен мотор сутрин и се варти само на стартер без гас, с изваден кабел на бобината щото примерно ако има компресия 9 то ако е работил мотора и е качил масло винаги щи покаже поне 10 или 11 -така че на студен мотор и неомаслени цилиндри. Тук малко корекция това незнам кой ви го е казал в по горните коментари но така се продава кола.

Последна промяна от maznia на Нед 27 юли 2008 15:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 26 юли 2008 8:16


maznia написа:Истинска компресия се гледа на студен мотор сутрин и се варти само на стартер без гас, с изваден кабел на бобината щото примерно ако има компресия 9 то ако е работил мотора и е качил масло винаги щи покаже поне 10 или 11 -така че на студен мотор и неомаслени цилиндри, това незнам кой ви го е казал по горе но така се продава кола.


Колега говориш глупости! Точно тогава показва повече защото маслото студено и гъсто и уплатнява повече между сегмента и буталото! Ще ти дам пример с кола която я запалиш на студено и върви повече, основната причина е това! Компресията на мотора се мерви, в същото състояние в което работи нормално загрял!


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 27 юли 2008 15:00


Добре ве разбирко ти си правия, тогава кажи ми защо се оставя хлабина на сегмента в милиметри между двата му края и дали наистина кат се позатопли мотора не свива по добре и защо използваме примеси за охлаждане на мотора за по добра тяга и що кат загрее не варви колата толкос колкото като е по студена -пиииитам те аз и отговор нещааааа


П. П. истинска компресия се мери на студен мотор непален на отворен дросел-а ако колата е за продан на топал или не бях изразителен. И я ми кажи колко масло щи качи на въртел на стартер че да умасли цилиндрите, ти коли ремонтирал ли си или само детски велосипеди .

Последна промяна от maznia на Нед 27 юли 2008 15:18, променено общо 1 път.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 27 юли 2008 15:15


Гледам си сложил спортни педали и тиксо на кормилото сигурно джетата е VR6 и така е станала 130 магарета с пискюлите без каруца



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта