Проблем с балансирането на гуми

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Проблем с балансирането на гуми

Мнениеот rainheart » Вто 22 юли 2008 22:38


Колеги, имам проблем със захвата на тежестите за балансиране на гумите на голфа :? Джантите са алуминиеви Alluet и не знам, с какво лаково покритие са, но всички тежести, които се "лепят" изпадат за отрицателно време! Дори не ги мъча с пароструйка, мият се ръчно. Като изкарам колата от гаража намирам една шепа тежести отлепили се за ноща. Ходих в квартални гумаджийници, ходих и в голям сервиз за гуми - лепят ми едни и същи тежести с черен самозалепващ се дебел слой, които после почват да окапват. Други тежести не предлагат и затова почнаха да ми идват идеи за обработка с щурка на мястото за тежест, вкарване на сериозно лепило около тежестите и други подобни цигании :twisted:

Някакви идеи да предложите, защото по незнайни причини на чисто нови джанти и гуми отиват по 50-100 грама и на определени скорости се усещат вибрации :?




Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Проблем с балансирането на гуми

Мнениеот mariovasi » Вто 22 юли 2008 22:49


Здравей,мисля само с шкурката си е достатъчно...иначе лепила и незнам си какво,да не се оклепа работата.
прецени.

Последна промяна от mariovasi на Вто 22 юли 2008 22:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 22 юли 2008 22:49


Ами има тежести, който ги лепят от вътре на джантата... Питай за тях.
А относно вибрациите ако не си изкривил някоя джанта е значи нещо от предницата.....


Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Мнениеот rainheart » Вто 22 юли 2008 22:57


Сложих други джанти и гуми и си е чук, няма грам вибрации :roll:
Лепят ги по вътрешната и външната част на борда, който при мен си е само вътрешен (и естетично и практически няма как да набият тежести-скоби)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 22 юли 2008 23:01


Ами има ли вибрации, значи има дисбаланс у джантите. Смени гумаджииницата с друга. И все пак тези тежести се осещат при доста висока скорост, а ако имаш вибраци след 120км това си е крива джанта!


Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Re: Проблем с балансирането на гуми

Мнениеот rainheart » Вто 22 юли 2008 23:07


rainheart написа: Ходих в квартални гумаджийници, ходих и в голям сервиз за гуми - лепят ми едни и същи тежести с черен самозалепващ се дебел слой, които после почват да окапват.


4 пъти досега :roll:

Джантите ми ги донесоха от Германия в кашони, чисто нови. Ако са криви ще отида насред центъра на Берлин да си трия **** с папката тестове, тюфове и т.н., която вървеше приложение


Потребителски аватар
Torsi
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Torsi » Сря 23 юли 2008 18:01


Не им позволявай да търкат с шкурка..Само ще ти развалят покритието на джантите...Това са глупости..Доста време съм работил на гумаджийница и знам как става номера..

Трябва много добре да зачистят от вътрешна страната(местото където ще се залепя тежестта) със спирт или бензин, за да няма никаква мазнина или прах..Ако изтъркаш със шкурка я правиш повърхността ситно грапава и после още по-лесно ще се разлепят..Повърхността трябва да е суха и мноого чиста, когато се слепя. Принципно се използва двойно залепваща лента а лайсни...С това са залепени тежестите..тя е достатъчно здрава, просто трябва да бъде много добре почистено мястото..Възможно е да се отлепят тежестите, защото в гумаджийницата където ти ги слагат майстора да пипа с пръсти по лепилото..Стой им на главата и гледай всичко да го правят чисто...То дефакто лепилото почти не е подложено на натоварване...Сигурно и с дъфка ще стане...Но може и ако видиш че е паднала, ако огледаш джантата то обикновено си личи къде е била и със лепило или силиконда си я залепиш...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 23 юли 2008 19:28


Лепило Tip Top хем лепи хем циметова / то си е циментово лепило за транспортни ленти. Ако някой има нужда да свирка има и по евтин вариант на него- произвежда се в същата фабрика , но е доста по-евтино - WAGU му е името. Пак свиркай при нужда.
Рзафасовката е 1 кило + шишенце втърдител


Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Мнениеот rainheart » Пет 25 юли 2008 13:24


Мисля, че най-накрая се постигна търсения ефект след третиране на джантата с някакъв препарат 8) Искайте при баланс да ви обезмасляват мястото и да работят като хирурзи :lol:

Забавното в случая е цената - по 7 лева на гума :roll:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 25 юли 2008 13:50


rainheart написа:Мисля, че най-накрая се постигна търсения ефект след третиране на джантата с някакъв препарат 8) Искайте при баланс да ви обезмасляват мястото и да работят като хирурзи :lol:

Забавното в случая е цената - по 7 лева на гума :roll:
е па нормално бре.Тва е с баланса,нали :roll:


Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Мнениеот rainheart » Пет 25 юли 2008 15:21


LILO&STICH написа:
rainheart написа:Мисля, че най-накрая се постигна търсения ефект след третиране на джантата с някакъв препарат 8) Искайте при баланс да ви обезмасляват мястото и да работят като хирурзи :lol:

Забавното в случая е цената - по 7 лева на гума :roll:
е па нормално бре.Тва е с баланса,нали :roll:


Това е само баланса :roll:


Потребителски аватар
Torsi
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Torsi » Съб 26 юли 2008 21:45


LILO&STICH написа:
rainheart написа:Мисля, че най-накрая се постигна търсения ефект след третиране на джантата с някакъв препарат 8) Искайте при баланс да ви обезмасляват мястото и да работят като хирурзи :lol:

Забавното в случая е цената - по 7 лева на гума :roll:
е па нормално бре.Тва е с баланса,нали :roll:


Хаха..Че какво му е нормалното..Аз взимах по 2 лв на гума..За идеален баланс...
За жалост вече цените много се разминават и много зависи къде ще отидеш за баланс.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта