1,8Т що за двигател е това заслужава ли си ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

1,8Т що за двигател е това заслужава ли си ?

Мнениеот juli76 » Чет 24 юли 2008 22:53


Интересуват ме мнения за този двигател монтиран в много от моделите на VW и AUDI.Надежден ли е,как се държи създава ли проблеми турбото,удачен ли е варианта за чип тунинг ?




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 24 юли 2008 23:09


Мноо убав двигател, но ако го чиписаш и е подминал 150 000км се почва с турбината, но ако е подържан как си трябва може да повози още, на този двигател съм чувал че само турбото (след км) дава ядове, другото бетон :wink:


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Пет 25 юли 2008 0:59




Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Пет 25 юли 2008 1:25


Хубаво е да има и повечко теми за тоя двигател, понеже преди 2.0Т беше може би най-масовия, и е хубаво да се знае какво става под капака след нов софтуер. Поне аз досега не съм попадал на тема с отзиви за смяна на чип при турбо, а пък точно съм на път да купувам чипосано 2.0т


Ivo_Jazzin
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ivo_Jazzin » Пет 25 юли 2008 6:51


За мен лично в различните му разновидноси 1.8Т е един от най-добрите бензинови мотори на ВАГ от гледна точка на съотношението мощност/обслужване/кеф.

Може да се каже, че е по-добър от V5 2.3 и V6 2.6-литровия двигатели.


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пет 25 юли 2008 9:07


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=85912&highlight=%C5%C4%C8%CD+%CA%DA%CC+%C4%D0%D3%C3

Нищо, че темата е в тунинг раздела - има хубави сравнения м/у отделните мотори(като кодове на двг-лите имам предвид), както и разликите помежду им :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 25 юли 2008 9:12


Ivo_Jazzin написа:За мен лично в различните му разновидноси 1.8Т е един от най-добрите бензинови мотори на ВАГ от гледна точка на съотношението мощност/обслужване/кеф.

Може да се каже, че е по-добър от V5 2.3 и V6 2.6-литровия двигатели.

:да: - най-малкото тая моторетка е 20 клапана :wink:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 25 юли 2008 9:47


Toва е моторът! :wink:


Потребителски аватар
Papa_Dock
Мнения: 835
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Papa_Dock » Пет 25 юли 2008 10:32


Лични впечатления за две седмици каране на АГУ е просто няма такъв кеф, като мине 2500 оборота ти пълни душата.За чипосване нищо немога да кажа колко би издържала според мен няма смисъл от чип 150 те коня са достатъчни ако пък търсиш повече следващия е 180 по добре да си вземеш него.Има само един минус за мен в задръстване яде бензин на половината на руски танк.Иначе на магистрала при средна скорост 150 км е икономичен.


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Пет 25 юли 2008 12:06


Papa_Dock написа:Лични впечатления за две седмици каране на АГУ е просто няма такъв кеф, като мине 2500 оборота ти пълни душата.За чипосване нищо немога да кажа колко би издържала според мен няма смисъл от чип 150 те коня са достатъчни ако пък търсиш повече следващия е 180 по добре да си вземеш него.Има само един минус за мен в задръстване яде бензин на половината на руски танк.Иначе на магистрала при средна скорост 150 км е икономичен.

Задължително ще мине през чип тунинг на мен 150кс. не са ми интересни 195кс. след чипа ми звучи по-добре. :D Разхода не ме бърка особенно и сматам че ще е сравнително разумен на фона на вървенето говоря за Audi a3 но пък нямам излишни 4600лв. за акциза на 180-те коня. :roll: Тъй че варианта 150кс. и чип е икономически по удачен. :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 25 юли 2008 12:12


:търсачкаа



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта