климатроник

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

климатроник

Мнениеот evgenyh » Съб 15 окт 2005 12:41


абе кажете, като си включвате климатроника отпред под капака чува ли се еднократно изчукване??? щото ми твърдят, че било нормално ама все си мисля, че по-рано не го правеше тва??? некви идеи и съвети :?:




spawn
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот spawn » Съб 15 окт 2005 12:52


При мене се чува. това става като се включи компресора.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 15 окт 2005 13:32


да бе, там като зацепвало и се чувало, но не знам аз ли си въобразявам или преди това го нямаше тва прещракване :?:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 15 окт 2005 14:54


При мене го има ама е по-скоро еднократно цъкане!!!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: климатроник

Мнениеот wili98 » Съб 15 окт 2005 17:09


И про моята кочина /въпреки че е Рено/ се чува.
Така си се чува още от нова :)


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 15 окт 2005 18:03


при мен също го има, дори се усеща на педала на газта, вероятно е звука от момента, в който включва компресора! Ако ти се струва странен и е бил по-различен преди нищо не пречи да го зенесеш да погледнат колата ..
При мен се появи и тракане малко след като взех колата, но беше постоянно и само като е включен компресора, изключех ли го и спираше веднага! Занесох го на ремонт и се оказа, че някакви чудесий са се счупили вътре и е нужна подмяна .. но чукането беше постоянно! Така тракаше, че дори един съсед минавайки покрай GTI-то (беше около седмица) и мен самия вдигнал тревожно капака, видя надписа 20V TURBO на капака на мотора и рече " ААаааа дизел си взел" .. представяте ли си моята физиономия, новия горд собственика на 1.8Т с проблем в компресора на климатика ... :censored


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 15 окт 2005 19:01


Тва за педала на Газта ще си го усещаш естествено.Нали компресорчето лапа някое конче веднага.Що се отнася за щракването, мисля че се получава от залепването на ремъчната шайба с шайбата на остта.Поне при мене е така, а и мисля че при всички компресори който вземат тягата от двигателя с ремък е така.Сега до колкото знам има и напълно електрически, което според мене е по-добре.Вътре в ремъчната шайба има бобина която представлява електромагнит.Когата се вклучи компресора през него протича ток и предърпваедан шайба захваната за оста.Или от там се чува този звук или от някой магнет вентил по пътя на фреона.Няма нищо плашещо от цялата работа!!!


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 15 окт 2005 20:39


ANNIHILATOR написа:При мене го има ама е по-скоро еднократно цъкане!!!


ами да, всъщност си е еднократно цъкване.
:wink: Благодаря на всички, успокоихте ме, явно не съм обръщал внимание или е бил пусмат касетофона по силно :?:

м/у другото то така или иначе мисля да направя една профилактика на климата, да го прегледат някъде ей така за всеки случай, та ако някой е ходил някъде може да сподели къде, доволен ли е и за какви пари? чувал съм за Импас, че са добри, но също и скъпари ама не знам :?:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 15 окт 2005 20:50


Ако питаш мене!!!Ако нямаш проблеми по-добре не ходи, защото има голяма вероятност да ги отимаш.НА мене компресора ми пускаше по много малко масло от към ремъчната шайба и я смазваше, и отвреме на време цикаше ремъка.Реших да съм грижлив стопанин и ходих в моя град при едни много големи ОХЛЮВИ.Проблема си остана + това, че олекнах с 180 лв и почна да сълзи и от един от маркучите.За Импас и аз съм слушал но тъй като съм от провинцията не съм ходил.Сега съм решил да карам така докато не спре да работи.После Ще му мисля.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 15 окт 2005 21:22


моя като се разтрака ходих при едни нещастници в Русе (обичайно "най-добрите") - колата стоя при тях цял ден, за да констатират, че компресора има нужда от ремонт или подмяна! Както сам им казах това можех и аз да го установя без да ми вземат 30лв и да ми стои цял ден колата при тях .. Закарах колата в Сервиз Изток в София, но бях ... "с връзки", лично шефа на сервиза ме посрещна и на другия ден в 10 сутринта си взех колата .. от тогава нямам проблеми! Реално съм повече от доволен, но незнам дали отношението им е такова при "случайните" клиенти?? Факт е, че го оправиха ..


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 15 окт 2005 22:22


ами аз живея близо до с.Изток и за съжаление нямам добро мнение за тях...наистина има мнго добри специалисти като Стоянчо от диагностиката, също съм много доволен от един от жичкаджиите, ама бате, тия там са ебати мошенниците, взимат повече пари от юнитрейд... веднъж имах проблем със спирачките, отивам там и за да ми свалят 2-те задни колела, да ги зачистят с един парцал и да ми натегнат ръчната/гледах през цялото време :idea: / ми взеха над 50лв. като ми написаха на ф-рата "ремонт на спирачки"...ебати ремонта...
накрая се оказа, че номера бил да не минаваш изобщо през приемчиците а направо при майстора и си листриш на него, че иначе...


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Нед 16 окт 2005 0:25


ANNIHILATOR написа:При мене го има ама е по-скоро еднократно цъкане!!!

И при мене е същото. Май е най добре да си на N предавка или да натиснеш съединителя, когато се включва климатика, защото съединителя на компресора се износва по-бързо. Аз така си мисля :?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 16 окт 2005 18:30


Да до някаде съм съгласен че е хубаво на по ниси обороти да се вклучва.Но аз доколкото си мисля когато климатроника стиген зададената температура изключва компресора(поне аз така си мисля)може и да греша.Така че аз не мога да карам постоянно на ниски обороти заради компресора


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 16 окт 2005 18:37


Това дали компресора се изклучва при достигане на зададената температура или не не съм сигурен.Казаха ми че не се, ама нещо не съм съгласен. Все едно хладилника като стигне зададената температура компресора да си продължи да си работи.Ако някой знае пове да пише.Тва че компресора не се изклучва ми го разправяха тези дото се сраха отгоре му.


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Нед 16 окт 2005 18:54


ANNIHILATOR написа:Това дали компресора се изклучва при достигане на зададената температура или не не съм сигурен.Казаха ми че не се, ама нещо не съм съгласен. Все едно хладилника като стигне зададената температура компресора да си продължи да си работи.Ако някой знае пове да пише.Тва че компресора не се изклучва ми го разправяха тези дото се сраха отгоре му.

То спира да духа зададената температура, но мисля че не изключва, дори почти съм сигурен :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта