Първия VR6 или така наречения проект RV6 през 1988 г

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Първия VR6 или така наречения проект RV6 през 1988 г

Мнениеот brabus » Вто 02 сеп 2008 19:58


Бащата на VR моторите реално се е появил през 1988 г и е бил според мен толкова съвремен, колкото станаха VR двигателите чак след 2000 г.
Имал е по 4 клапана на цилиндър и от 2.4 л обем е вадил 175 кс.
Защо не се го внедрили аз нямам обяснение. Представен на изложението във Франкфурт през 1988 и монтиран в Скироко....на същото изложение се обявява, че започва производството на Голф Рали в 5000 бр., тук пък той е трябвало да бъде 170 кс...10 кс ще ги преглътна.

Изображение

Едит: Още една снимка

Изображение


Тази тема си е за ОСНОВЕН. Местя.
mod edit: Vlad777




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 02 сеп 2008 20:06


Аз съм потресен .... Милене къде си ми скрил истинският мотор :)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 02 сеп 2008 20:17


незнам що ама тва на снимката поразително ми прилича на корадо


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20264
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Вто 02 сеп 2008 20:21


Ами то си пише - трето поколение Скироко - т.е. Корадо от '88 г.

Освен това пише, че е трябвало да бъде и синхро.


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Вто 02 сеп 2008 21:18


:respect :respect
Нямам думи просто....


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 03 сеп 2008 11:01


Ето още нещо интересно по този въпрос :arrow: http://www.volkspage.net/artigos/16/vr6/vr61.htm


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 сеп 2008 11:27


Изглежда са предпочели Г-ладера заради по-високата мощност при по-малък обем :? Просто като гледам ВР моторите сякаш има някъква спънка да имат висока литрова мощност /вероятно ВР схемата като геометрия става само за дългоходов мотор :? /



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта