И така си намерих пуст прав равен път, пийнах една фанта портокал ... дигнах кръвното и се почна

В едната посока филмче:
http://serverworks.hit.bg/19112005.avi
Тука ръчкам 1 - 6000rpm, 2 - 6000rpm, 3 - 5000rpm, 4 до 140 км и изключих че нямаше условия за повече.
В обратната посока филмче:
http://serverworks.hit.bg/19112005(001).avi
Тука ръчкам 1 - 6000rpm, 2 - 6000rpm, 3 - 5000rpm, 4,5 щото се появи една ИФА.
като се има в предвид, че по книжка ми дават 14.4 си мисля че е добре...... гумите са 195/15/50, но си личи моното кака умира над 4000rpm ... вижда се че около 5000 оборота на 3 та колата набира по зле отколкото на 4та при 4000
И при двата случея включвам на 1 на втората секунда и дигам 100 на 14-тата и така 14-2 се получава 12 сек. от 0-100, като се има в предвид че първия път извъртях гумите а на втория пуснах съединителя по-рано си мисля че мога да спестя поне още половин секунда като се науча да тръгвам, както и някоя друга стотна като ми се разработи двигателя....... имало е моменти в който като загрее се едно буталата не се трият в нищо .... реално е около 12 секунди като разбирасе това при положения че скоростомера мери точно

Сега тия с резачките да не се заяждат

P.S Скоро ще направя тестчета от 80 -120 на 5та както и на максимална скорост, за последно направих 180 км с двама човека и 4 джанти в багажника та смятам да го дукументирам, ама това като намеря подходяща отсечка.
Ето и малко интересни снимки който направих докато се опитвах да се претрепам......
Снимките са под надслов "Пътя току що зави, а аз продължавам направо" не правете така:
http://www.bgphoto.net/photos/3426/o632 ... 531250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/3426/o632 ... 812500.jpg