Пускам темата и тук щото това трябва да се види и съм се превъзбудил яко
линка е
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=12794
Пуснах я и в БМВ форума да видя реакцията да ли ще ме псуват
http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=1
сори за повторението, но това е яко и трееб всички да го видите
Golf R32 vs BMW 130i или как нашто момче наказа кафеварията
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Не си много справедлив като го пускаш в други форуми, защото те е силно възможно да ти напълнят ръцете с подобни линкове, които VW е на второ място. Не е много коректно според мен?! Кафевария? Тъпо ..
Аз съм карал 130i и е умопомръчително бърза .. интересно какво е усещането в R32. BMW-то има изключителен handling, макар с вградения умишлено understeer, който се убива бързо с леко подаване на газта заради задното предаване. По-функционалната от двете коли безспорно е Golf-а, но заради rwd по-fun колата е BMW?!

Аз съм карал 130i и е умопомръчително бърза .. интересно какво е усещането в R32. BMW-то има изключителен handling, макар с вградения умишлено understeer, който се убива бързо с леко подаване на газта заради задното предаване. По-функционалната от двете коли безспорно е Golf-а, но заради rwd по-fun колата е BMW?!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абсолютно си прав, че има модели на БМВ, които печелят при тестове с/у ФВ и обратното. Аз лично не се интересувам от резултатите на даден тест проведен от различни списания и предавания и бих избрал автомобила, който повече ми харесва и ми допада на сърцето, а не този, които печели по точки.
Защото съм чел много тестове на еднакви автомобили в разлини списания и резултатите са различни. Въпроса при тези тестове е да не си купиш даден автомобил ако той губи от друг с голяма разлика точки. А това, че примерно А6 има с 432точки, БМВ 5?? 428точки, а МБ 434 няма да ме накара да си променя отношението към даден автомобил.
Пуснах темата, защото инжинерите от Фолфсбург са успели да постигнат нещо изключително, не мислишли така. Лесно е да се направи автомобил, който е по-бърз или по-просторен или се управлява по-добре, но е трудно да направиш такъв автомобил, който хем да е по комфортен, по-голям, по-евтин, по-качествен и по-бърз. Зада постигнеш пова упражнение трябва доста талант при положение, че се изправяш не срещу, кой да е а БМВ.
Друго, което ми направи впечатление, че това не беше базово 130i, ами беше оборудвано с нещо от рода на performance packadge, тъй нареченото М-пакет - по-големи гуми, по-стегнато окачване и множество М-значки в интериора.
За мен голфи крал в класът си не приема нови нашественици
Защото съм чел много тестове на еднакви автомобили в разлини списания и резултатите са различни. Въпроса при тези тестове е да не си купиш даден автомобил ако той губи от друг с голяма разлика точки. А това, че примерно А6 има с 432точки, БМВ 5?? 428точки, а МБ 434 няма да ме накара да си променя отношението към даден автомобил.
Пуснах темата, защото инжинерите от Фолфсбург са успели да постигнат нещо изключително, не мислишли така. Лесно е да се направи автомобил, който е по-бърз или по-просторен или се управлява по-добре, но е трудно да направиш такъв автомобил, който хем да е по комфортен, по-голям, по-евтин, по-качествен и по-бърз. Зада постигнеш пова упражнение трябва доста талант при положение, че се изправяш не срещу, кой да е а БМВ.
Друго, което ми направи впечатление, че това не беше базово 130i, ами беше оборудвано с нещо от рода на performance packadge, тъй нареченото М-пакет - по-големи гуми, по-стегнато окачване и множество М-значки в интериора.
За мен голфи крал в класът си не приема нови нашественици
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Link към файла
http://wili98.mine.nu/vw/top.gear.BMWvsVW.avi
Ето го тук, не е целият епизод но е само сравнението на между бавареца и голфетката...
Ами поне това което чух, е че БМВ то много сериозно са се издънили
Теглете, щото е на машината ми, и не знам с каква скорост и колко ще е онлине
Ето го тук, не е целият епизод но е само сравнението на между бавареца и голфетката...
Ами поне това което чух, е че БМВ то много сериозно са се издънили

Теглете, щото е на машината ми, и не знам с каква скорост и колко ще е онлине
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
niikoo_1 написа:Абсолютно си прав, че има модели на БМВ, които печелят при тестове с/у ФВ и обратното. Аз лично не се интересувам от резултатите на даден тест проведен от различни списания и предавания и бих избрал автомобила, който повече ми харесва и ми допада на сърцето, а не този, които печели по точки.
Защото съм чел много тестове на еднакви автомобили в разлини списания и резултатите са различни. Въпроса при тези тестове е да не си купиш даден автомобил ако той губи от друг с голяма разлика точки. А това, че примерно А6 има с 432точки, БМВ 5?? 428точки, а МБ 434 няма да ме накара да си променя отношението към даден автомобил.
Пуснах темата, защото инжинерите от Фолфсбург са успели да постигнат нещо изключително, не мислишли така. Лесно е да се направи автомобил, който е по-бърз или по-просторен или се управлява по-добре, но е трудно да направиш такъв автомобил, който хем да е по комфортен, по-голям, по-евтин, по-качествен и по-бърз. Зада постигнеш пова упражнение трябва доста талант при положение, че се изправяш не срещу, кой да е а БМВ.
Друго, което ми направи впечатление, че това не беше базово 130i, ами беше оборудвано с нещо от рода на performance packadge, тъй нареченото М-пакет - по-големи гуми, по-стегнато окачване и множество М-значки в интериора.
За мен голфи крал в класът си не приема нови нашественици
Не е ли редно да заключим едната от двете теми?
Откровено казано съм съгласен с теб, не гледам тестове или сравнения, когато аз си купувам кола, а вземам това, което ми е на сърце, ако мога да си го позволя.
Не търси под вола теле. M Sport Package-а, единственото нещо, което може да доведе до по-добра стабилност от нормалната Е87 е окачването, но то не е много по-различно! За цената .. несъм много убеден, че те са много различни и ако трябва да сме честни Golf вече не е евтина кола, какъвто и беше замисъла едно време.
Двете компании са с тотално различна философия и двете са достойни за уважение заради технологиите и продуктите си. Едно нещо има, което е със сигурност уникално за "нашественика" в този клас - няма друг със задно предаване!


- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
сега гледах review-то, оставил съм го на пауза да продължа нататък с епизода.
Джеръми е прав за повечето неща, естествено не е прав за това, че са светнали половината лампи на BMW-то, защото се обадих на един колега в Англия, който дава BMW-тата на TopGear и двете единици, които бяха в шоуто са абсолютно перфектни. Кларксън, когато представя Е60 М5 каза, че е гръмнал диференциала на една от колите, но естествено това не е вярно също, така че винаги имайте едно на ум.
НО .. на темата - наистина Е87 е ужасно тясна отзад, когато си наглася седалката да ми е удобно отзад е на 4 пръста от задната седалка, но ако трябва да сме честни, когато Джеръми седна в R32 и каза, че е перфектно мястото отзад, не пусна седалката до край. В моя Golf също не е много по-широко от 1 Series, но има наистина повече място и багажника е значително по-голям. Имайки предвид, че Golf V е разширен ... разликата вероятно е по-голяма.
Звука на R32 е невероятееенн .. искам да го чуя наживо. 130i също звучи чудесно, но това е явно извънземно ..
Представяте ли си колко ми е трудно в този момент - карам Golf IV GTI, а работя за BMW!
Незнам коя бих избрал .. честно! Може би, защото съм карал 130i, а Golf V R32 дори несъм виждал .. везните клонят към него .. и този звук аааааааааа
Джеръми е прав за повечето неща, естествено не е прав за това, че са светнали половината лампи на BMW-то, защото се обадих на един колега в Англия, който дава BMW-тата на TopGear и двете единици, които бяха в шоуто са абсолютно перфектни. Кларксън, когато представя Е60 М5 каза, че е гръмнал диференциала на една от колите, но естествено това не е вярно също, така че винаги имайте едно на ум.
НО .. на темата - наистина Е87 е ужасно тясна отзад, когато си наглася седалката да ми е удобно отзад е на 4 пръста от задната седалка, но ако трябва да сме честни, когато Джеръми седна в R32 и каза, че е перфектно мястото отзад, не пусна седалката до край. В моя Golf също не е много по-широко от 1 Series, но има наистина повече място и багажника е значително по-голям. Имайки предвид, че Golf V е разширен ... разликата вероятно е по-голяма.
Звука на R32 е невероятееенн .. искам да го чуя наживо. 130i също звучи чудесно, но това е явно извънземно ..
Представяте ли си колко ми е трудно в този момент - карам Golf IV GTI, а работя за BMW!

Незнам коя бих избрал .. честно! Може би, защото съм карал 130i, а Golf V R32 дори несъм виждал .. везните клонят към него .. и този звук аааааааааа
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ето линк на нашия сървър
http://www.vwclub-bg.org/~dragocl/top.gear.s07.e06.pdtv.xvid-m00tv.avi
http://www.vwclub-bg.org/~dragocl/top.gear.s07.e06.pdtv.xvid-m00tv.avi
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта