Климатик или свалени джамове
- mishu
- Мнения: 607
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Климатик или свалени джамове
Някой пробвал ли е как харчи повече лятото- като набичиш климатика с дигнати джамове или като спреш климатика и свалиш джамовете? И при каква средна скорост, разбира се.
- dulag
- Мнения: 331
- Регистриран на: Пет 18 фев 2005 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатик или свалени джамове
mishu написа:Някой пробвал ли е как харчи повече лятото- като набичиш климатика с дигнати джамове или като спреш климатика и свалиш джамовете? И при каква средна скорост, разбира се.
Screwy естествено че харчи повече когато ти е пуснат климатика , а според тебе има ли разлика м/у пуснат климатик с дигнати джамове или спрян климатик и свалени джамове






- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
при 120 и отворени джамове ще те издуха вятъра, не знам дали си карал продължително време така
иначе м жегите: отваряш джамовете да излизи горещия въздух, затваряш ги пускаш климата, докато изстуди и после я спираш и отваряш леко десен джам преден и ляв заден-ама става течение, но си на икономичен режим
иначе м жегите: отваряш джамовете да излизи горещия въздух, затваряш ги пускаш климата, докато изстуди и после я спираш и отваряш леко десен джам преден и ляв заден-ама става течение, но си на икономичен режим

- mishu
- Мнения: 607
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пуснах тая тема, защото гледах едно предаване по Дискавъри дето тестваха точно това с некви джипове. При 90 км/ч и с некви джаджи от рода на бордови компютър дето пак следи въздуха, който влиза в двигателя, определиха, че с климатик е по-икономично. После пробваха като сипаха по 5 галона на 2 идентични джипа и караха с 70 км/ч. Така този с климатика му свърши бензина 1-ви. Но не беше много коретно, защото съпротивлението на прозорците зависи от скоростта, а втория опит беше с по-ниска скорост. Та стана ми интересно дали някой го е засичал това.
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Там казаха че с отворени прозорци е по икономично с 15%.mishu написа:Пуснах тая тема, защото гледах едно предаване по Дискавъри дето тестваха точно това с некви джипове. При 90 км/ч и с некви джаджи от рода на бордови компютър дето пак следи въздуха, който влиза в двигателя, определиха, че с климатик е по-икономично. После пробваха като сипаха по 5 галона на 2 идентични джипа и караха с 70 км/ч. Така този с климатика му свърши бензина 1-ви. Но не беше много коретно, защото съпротивлението на прозорците зависи от скоростта, а втория опит беше с по-ниска скорост. Та стана ми интересно дали някой го е засичал това.
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Maks написа:Там казаха че с отворени прозорци е по икономично с 15%.mishu написа:Пуснах тая тема, защото гледах едно предаване по Дискавъри дето тестваха точно това с некви джипове. При 90 км/ч и с некви джаджи от рода на бордови компютър дето пак следи въздуха, който влиза в двигателя, определиха, че с климатик е по-икономично. После пробваха като сипаха по 5 галона на 2 идентични джипа и караха с 70 км/ч. Така този с климатика му свърши бензина 1-ви. Но не беше много коретно, защото съпротивлението на прозорците зависи от скоростта, а втория опит беше с по-ниска скорост. Та стана ми интересно дали някой го е засичал това.
Да обаче на втория опит, с по-малка скорост..........

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз като ходих на море това лято на отиване бях на отворени прозорци, понеже пътувахме през ноща и рано сутрината и беше хладно, а на връщане на климатик и не усетих съществена разлика в разхода и във мощността на колата.Но понеже съм с малка газова бутилка трябва6е да зареждам през 250 км, и зареждах в различни газостанции....., така че нямам точни стойности на разхода
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
И аз съм го гледал това по Diskovery.Тва бяха митоловците.Според мене е точно така както показа експеримента.Ако караш с по-висока скорост и отворени прозорци разхода ще е по-голям от колкото с затворени и пуснат климатик. Но никой не може да ме обеди, че е еднакво чуството да се возиш с климатик и с отворени прозорци.Тук при нас лятото като станат 40 градуса целзии и си пуснал климатика е добре. А ако караш на отворени можеш да станеш на стафида.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
абе като вземе едни безсмислени сметки да правят хората .. то бива бива икономия ама изпадаме в крайности. Климатикът качва около 1л. на 100 км .. сиреч има/няма 2лв.?! Е ако са проблем 2лв. на 100км, че за какво ти е кола с климатик? Или пък защо си смъкваш прозорците?
Карай си с пешкир на врата като камионджия и слез пии едно кафе с кеф, че си икономисал два кинта ..
Преди Golf-а имах Тарга, преди Таргата имах конвенционална кола без климатик. Е с нормалната кола, джамовете долу, берем душа всички в колата, бръмва ни главата да караш със 140 и да те бие въздуха в лицето, а хората на задната седалка да слизат с глави като щайги. После с Тарга-та е приятено, но на 150 в колата не се стои от шум и през цялото това време слънцето ти пече кратуната. За 200км изгаряш на тениска. За да избягаш от шума при двата случая си надуваш и музиката и след 300км се чувстваш доста по-уморен от колкото иначе. С климатик си пускаш вътре на 18 градуса, тихо е, чуваш си и музиката и приказката, пътуваш си и след като си пристигнал слизаш от колата свеж и не препотен. Е**м ти и разхода!
Карай си с пешкир на врата като камионджия и слез пии едно кафе с кеф, че си икономисал два кинта ..
Преди Golf-а имах Тарга, преди Таргата имах конвенционална кола без климатик. Е с нормалната кола, джамовете долу, берем душа всички в колата, бръмва ни главата да караш със 140 и да те бие въздуха в лицето, а хората на задната седалка да слизат с глави като щайги. После с Тарга-та е приятено, но на 150 в колата не се стои от шум и през цялото това време слънцето ти пече кратуната. За 200км изгаряш на тениска. За да избягаш от шума при двата случая си надуваш и музиката и след 300км се чувстваш доста по-уморен от колкото иначе. С климатик си пускаш вътре на 18 градуса, тихо е, чуваш си и музиката и приказката, пътуваш си и след като си пристигнал слизаш от колата свеж и не препотен. Е**м ти и разхода!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта